Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Sånn nå er den opprettet, nå går jeg og finner meg et glass vin og en sigg så kan dere plapre litt så jeg har noe å lese når jeg er utsigga og stinker som verst:p Dagens tema; hva har jeg gjort som en hysterisk mamma ALDRI ville gjort:p
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Haha. "Noen" tok meg på ordet.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Må huske på at siden jeg røyker så er jeg dum og da tar jeg alt på ordet jeg... *ikkeskjønnebedreglis*
Mamma katt Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Høh jeg har ihvertfall kommet helt feil, for jeg er helt perfekt som mor! *fnis* NOT
firemerkersmør Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Føler meg litt truffet, så jeg henger meg på for å bedre inntrykket :-) Har drikki øl før jeg har amma jeg da. Og tassen har sittet igjen i bilen. Huff! Ikke alltid jeg gidde ta han opp med en gang han griner heller ...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Haha... Du kan være sånn blå og hårete som han i Monsters Inc, så kan Dodge være den med pipestilebein og rund kropp og bare ett øye:p (hun hadde litt sånn figur når hun var gravid:p haha)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Hei, er jeg kommet til Anonyme Alkoholiserte Husmødres tråd? Nei, sorry. Leste feil... :-p -Guess who.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Haha, ANER IKKE, hvem som kan gjemme seg bak en slik kommentar! *skule oppover på østlandet*
*toppris* Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Tja...si det... *tenke* hva er det eg IKKE har gjort, hehe... hmhm.. - Røyker - røyker på trilletur - sutter på sutten t guttungen før eg stapper den i munnen hans - han har fått smake på MITT vann fra MITT glass UKOKT - latt han ligge alene når eg har røyka, henta posten, ordna med søpla - gått på butikken mens guttungen sov *iiiiik* - latt ham skriiiiiiiiiike uten å ense ham - latt han sove med meg - tatt meg noen øl - holder guttungen oppe til rundt midnatt hm... må tenke litt til ja...
*toppris* Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 eg er jo bare VÆRSTINGEN, MONSTERET AV ALLE MONSTRE!!! kanskje eg er så heldig at eg får min egen lille anonyme stalker???!!!
Happy Ignorant Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 Ikkeno' alko på meg, nei, ikkeno' sigg heller. Men jeg prompa no' jævlig i sta så ungen hørte det...fysjom!
*toppris* Skrevet 2. februar 2007 #13 Skrevet 2. februar 2007 loiz da, du må da skjønne at barnet får alvorlige psykise problem av den prompinga di!!!
Happy Ignorant Skrevet 2. februar 2007 #15 Skrevet 2. februar 2007 Akkurat ja! Kanskje det til og med er fler som rammes, det går jo hull på ozonlaget...
♥Tiny Skrevet 2. februar 2007 #16 Skrevet 2. februar 2007 Føler meg IKKE truffet i det hele tatt *smilerpentogviftermedøyevippene*
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #17 Skrevet 2. februar 2007 Har du ikke egen anonym stalker Melkemor?! Skuffa!!!! Det må du bare skaffe deg, tror det er slag på Anonyme Stalkers neste uke på Ung Mor siden:p De har fått for mange og vil kvitte seg med noen! Hvor er den ultimate monstermoren som nesten lot den usteriliserte snart 40årige pappaen passe ungen mens hun vasket tøy? *rope på Fjertila*
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #18 Skrevet 2. februar 2007 Hihi, Tiny, du var jo stempla uten å ha gjort noe... (har du sett kritikken av "tråden" på Ris og ros?)
adelia*termin 18/10* Skrevet 2. februar 2007 #19 Skrevet 2. februar 2007 hehe, jeg bare ler litt jeg da..... Jeg vinner forresten, jeg var to uker i syden i fjor sommer uten jenten min... Og det værste av alt er at jeg koste meg... Uff jeg er slem med barna mine..
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #21 Skrevet 2. februar 2007 hihi...glimrende!! endelig er det noen som kaster lys på at verden ikke er slik som mange dibbere påstår!!! altså...jeg kunne ikke brydd meg mindre om de som påstår de aldri har gjort, aldri vil gjøre ditt og datt og bla bla bla...og fordømmer alle som ikke gjør som de selv for det er det eneste rette!!! dra til H!!! jeg gjør som jeg vil uansett og jeg ser ikke på meg selv som dårlig mor fordi jeg tar meg et glass vin eller fler når jeg øler for det, tar en røyk når jeg føler for det, kjører for fort iblandt, ikke tar opp småen ved første grynt, skifter ikke bæsje bleia i sekundet etter han har bæsja...etc! sikkert masse masse mer..men nå må jeg følge etter kjære tillab *og lille embla* og finne fram et glass vin og røyken:) nå skal jeg kooooose meg med det!!!!! veddemål : hvor lang tid tror dere det tar før anonym er her og skalperer oss?!?!?! haha
*toppris* Skrevet 2. februar 2007 #22 Skrevet 2. februar 2007 jaaaa... har jo sett at noen er s heldigeda, hehe... har ikke dere stalker da??? nei og nei...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #23 Skrevet 2. februar 2007 På den andre tråden vår tok det 6 innlegg, så dette har tatt uvnalig lang tid! Hehe.. De klarer vel ikke slenge pølsefingra kjapt nok over tastene i kveld tenker jeg, fulla av fett etter middagen og ølsøl som de er... (det er gamle grise ikke ekte mødre disse anonyme se:p)
*toppris* Skrevet 2. februar 2007 #24 Skrevet 2. februar 2007 hehe, sitter og venter på pepperet når som helst, haha... max 10min
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #25 Skrevet 2. februar 2007 Noen som har sjekka fine nye nicket?!?! *gliiiiiise* Og Endelig mamma er nå Elendig mamma... Vi går virkelig opp i rollene her asså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå