Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 3 Ny 21.jan.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ida_83 og jeg kommer ikke på treff i dag allikevel, ble litt kræsj med mating, lite søvn og naprapat for min del.. håper å ta det igjen snart!

Kos dere på Glass:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. må også dessverre melde avbud. Har bare en bil og så ble det noe stress på jobben til mannen så han fikk ikke kommet å hentet meg også syntes jeg det er litt for kaldt til å gå. Men kos dere mase! Tenkte meg på e-lake på tirsdag hvis jeg rekker det..........den ene vofsen min skal opereres da, men prøver få tatt en tur innom så håper jeg ser dere der :)

Skrevet

Ingen som gidder å skrive her i dag ? hehe... ikke jeg heller :)

Skrevet

Jo jeg gidder. Sitter her med helnøtt skillingsboller og litt smågodt.Bare Even og jeg. Skal snart vaske litt, men bare sitte her litt å mase med dere.

Skrevet

Er du enda like glad i mat Thea ? Jeg var ikke noe særlig glad i mat før jeg ble gravid, men mens jeg var gravid og NÅ er jeg helt gal. Må ta meg sammen for ikke å utvikle bulimi.. Men nei.. det er nok ikke noen fare for det, har jo ikke hjerte til å kaste opp mat ;o) Har lyst på kaker og godis hele tiden og FET mat.. : ) NÅ BLE JEG Godtesyyyyyk.. ! Får ta meg en appelsin, og den bør være GOD !

Skrevet

Nam- nam..... har SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lyst på godteri jeg også, men må prøve å være streng med meg selv for jeg har MANGE kilo jeg skal bli kvitt før jeg kan dra på shopping. Og når forbrenningen er på froststadiet så står det omtrent på stedet hvil gitt. Håper ryggen blir bedre snart, så jeg kan trimme litt mer enn bare kortere turer......

Neste uke blir det trilletur og styrke og trilletur og trilletur og trilletur.....

Skrevet

Vasker litt jeg da, med en liten pause her.Prøver å gjøre noen endringer men det er ikke lett. Blr litt å endre for og endre. Ikke lenge til storegutt skal bytte romså jeg gjør ikke de helt store endringer , men litt er alltid greit da. Vasker litt og lommer tlbake og da håper jeg noen har skrevet noe. Gdder ikke å se at jeg har hatt det siste innlegget. Hvor mye kan en få pjattet i kveld da? Vært og shoppet litt igjen for sparepengene mine og de er det jo ikke mye av i utgangspunktet:(

Skrevet

Har lyst til å male stua vår for her er det GRØNT !! BLÆÆÆÆ...!! Har vært gravid nesten siden vi flyttet hit så har ikke fått gjort det ennå og nå har vi jo lillesnuppa så må nok vente til hun er stor nok til å være borte en helg, eller til det blir varmere i været sånn at man kan lufte..

Kom forresten på at jeg har hatt samme buksa på meg på nesten alle treffene jeg har vært på ;o) hihi... Har ikke stort utvalg av klær for å si det mildt..

Gleeeeeder meg til dongeribuksa ikke er så trang lenger, for jeg får den nemlig igjen og har brukt den en kveld for å pine meg selv.. hihi.. men det er ikke noe særlig med for trange klær altså ! Og jeg som ikke kjøpte en eneste mammabukse, må forte meg å bli slank sånn at jeg slipper de samme trasige klærne!!!!

Skrevet

Har tenkt å gi bort en hamster vi har.Det er med bur og utstyr. Trodde guttene mine skulle synes det var gøy, men han minste prøver ofte å ta liv av han med et sverd. Orker ikke lengre å passe på at dette ikke skjer. Er det noen som har lyst på eller kjenner noen som har lyst på. Den er veldg søt og snill.

Skrevet

Hadde skrevet innlegg for noen timer siden, men måtte legge det bort fordi jeg skulle mate Fredrik og da ble det helt glemt - skrev videre og trykket lagre. Glemte jo helt bort at det var flere timer siden og jeg måtte logge meg inn på nytt.

Piadi - jeg tror jeg vet hvorfor jeg har vondt. Det sprenger og svir i puppen, men så har det kommet masse melk ut og det blir myyye bedre når jeg har letta på trykket og Fredrik har drukket litt.

Har begynt å spise havregryn og honning hver dag så jeg tror det hjelper bra.

Hehehe....er mye av det samme jeg bruker også pga. jeg passer ikke det andre lengre. Gleder meg til jeg får tatt av fett slik at jeg kan bruke litt mer varierte klær selv - første jeg gjør når jeg kommer hjem er å hoppe i joggebukse og store gensere....herrrrlig !!

Skal få sambo til å spørre kameratene sine med barn om dem kunne tenkt seg hamster.

Gleder meg til filmkveld.

Skrevet

Sitter og går igjennom klær nå. For å få plass til litt shopping planene i april så må nok en del kastes. Deilig å få ryddet opp litt, men det tar sin tid. Så koser vi oss i pausen. Even har nå lagt seg og min kjære har kommet hjem. Har fått han med på å pusse opp et rom til Even litt før planlagt. Skulle tatt det til sommeren rett før skolestart, men er jo ikke gøy å pusse opp på sommeren. Nå legger jeg meg og fortsetter i morgen.

Skrevet

Uff.. Jeg må også hive/gi bort klær for å få plass til nytt. Har MASSE klær som jeg har fått hos tante og mormor, noe av det passer jeg ikke og noe kommer jeg bare aldri til å bruke. Når jeg flytta til Drammen fra Harstad hadde jeg en koffert og en bag med klær til meg og en bag med klær til Nancy.. Ikke mye akkurat :) Men jeg er ikke så flink til å shoppe klær da, liker behagelige gode klær. Og drar som regel bare med meg noe.. hehe. Men nå er jeg blitt "voksen" så må vel ha litt ordentlige klær også.. eller jeg kan forte meg å bli gravid igjen ;o) HAHA.. !! Nei er absolutt ikke klar for det føler jeg!

Hva slags planer har dere for dagen ?

Tror vi skal på buskerud storsenter og biltema en tur.. Shoppe våtservietter og hundebæsjeposer til bleiene.. Vet de har på rema også, men de holder ikke like godt på lukta! :o)

Skrevet

Et tips sånn frem til april;

vi har jo alle forskjellig smak og stil og str.

Ta og samle sammen klærne du ikke har tenkt å beholde og arranger byttekveld!

(enten med oss eller med andre venninner)

Det er det vi jentene i min vennegjeng gjør innimellom. Da får alle nye klær og alle har like mye penger etterpå også:P hehe...

Sukk, må disse babyene stå opp så tidlig? Jeg gride jo ikke å komme meg i seng på noen fornuftig tid i går heller... zzzzzzzz...

Skrevet

deilig å sove litt i dag.Våkne med en vårkåt mann ved min side. Hmmm...Nå skal det vaskes litt igjen. Undersøk om det er noen som vil ha hamster da jenter. Skal bare være hjemme og ordne litt, mens barna er hos mamma, Sover nok Tønsberg kveld tenker jeg.

Skrevet

i dag skal vi til tønsberg bare for å komme oss ut og kikke.

Hehehe....hadde en vårkåt mann igår kveld.

Fredrik lo og smilte i går og imorges !!

Nei, må gjøre meg i stand. Sov helt til halv 2 - etter å gitt en sutrete gutt til sambo som var bedøvet. Han var hos tannlegen i morges og ble stukket 4 ganger med sprøyte.

Skrevet

Hei alle.....hvordan går det med dere?? Blitt så travelt her i det siste, hatt så vondt i hele kroppen at legen ga meg diett uten hvete, sukker og salt...så kiloene bare raser av meg..ser ut som et skjelett nå jeg...:(

hmmmm..og jeg ville ikke bli tynnere nå..har begynt å få litt energi igjen nå siden jeg har funnet ut at helgø matsenter har masse god mat for de i min situasjon....de mener jeg har fått leddgikt usj....

Hebbie hørte du skulle til stavanger neste helg...si ifra hvis du har tid da så kan vi treffes....

Sitter her og prøver å ringe søstera mi, hun er hamstergal...mulig hun vil ha den...er d hunn el hann hamster?

Skrevet

Ja bra om hun vil ha den! sitter her med godis igjen. Har lite energi nå og trenger masse energi siden jeg skal vaske huset. Tar sin tid dette med husvask. Spesielt siden jeg tar det litt nøye i dag.Ellers er det stille her ser jeg.Hva skal dere gjøre i helgen??

Skrevet

Jaja......noen har for mye og andre for lite...... jeg skulle gjerne blitt kvitt MANGE kilo til, men det går så trått gitt.

Uff da, høres ikke kjekt ut med leddgikt nei :(

Jeg vil IKKE ha hamster iallfall.......

Vet ikke hva jeg skal skrive jeg. Kaldt idag. Har fyrt i ovnen hele dagen, men føler ikke det er varmt her enda. Akkurat spist middag,- bare jeg og mannen. Trym kjørte vi ut til svigers etter bhg. Han skulle spise middag der, bade og leke, så kjører sigermor han tilbake før leggetid. Så han får vi knapt se idag da. Trulsegutten sover, men våkner nok snart og er sulten for han er litt ute av rytme med mat.....

I helga......hva skal vi da?? Mannen skal på dugnad i bhg et par timer på lørdag, ellers er det dårlig med planer for den dagen. Søndag skal vi kanskje en tur i svømmehallen og på ettermiddagen skal vi i bursdag.

Vi har fått en kunstner til å lage to bilder av Trym (80x80) og de skal visst være ferdig nå. Veldig spent på hvordan de blir. Ikke maleri av han assa......men med han og div andre ting, trykt og i en farge. Så skal vi ha to forskjellige farger på bildene. Vært og tatt ut mange lapper til betaling idag, så jeg fikk beskjed om å drøye nettshopping (hææææ....driver jeg med det?? Mannen sier: det kommer vel en pakke i posten snart...... )til lønna kommer.

Fikk crocs jeg hadde bestilt til Trym igår. Så de hadde han i bhg idag og det var stor suksess. Så lette, gode og glir ikke.....-noe som er en fordel siden han klatrer på alt.

Hvilken dag i neste uke skal vi gå tur? Jeg skal på helsestasjonen på mandag, så da kan vi ikke. Hva med onsdag? Og når passer det at vi hiver oss med på trening igjen theaokt? Regner med at ryggen er god igjen over helga. Kan man ikke ta naproxen når man ammer?? Legen mente jeg bare kunne ta paracet. Trodde naproxen var ok jeg nemlig.....

Skrevet

Jeg er klar til å gå tur på onsdag hvis det passer for dere..

Nå har jeg prøvd å gi snuppa MME, og det likte hun jo veldig godt.. NOT ! Men jeg er sta så jeg gir ikke opp. Men det er ikke noe særlig når hun syns det er så stygt at hun brekker seg.. Skjønner henne godt, lukter IKKE godt altså! Men skal noen kunne passe henne må hun jo.

Nå skal jeg strikke litt.. Håper dere har skravlet litt mer til senere... Må ha noe å lese på :)

Skrevet

Ja her hadde det jo skjedd mye...

Skrevet

Livat livet:p

Er inne og leser men har ikke så mye å si!

Skrevet

Jo det gr jo ltt frihet med MM men skjønner henne godt. Nå drar jeg til foreldrene mine og henter to av barna mine- samle flokken. Sover vel der til i morgen. Blitt så sent så. Savner de veldig assa.

Skrevet

Heisan igjen dere...sitter her og leser på tråden igjen..første gang på lenge jeg har fått tid....vi har også begynt på babysvømming denne uka...litt flaut, vi må synge og jeg kan ikke en eneste barnesang, men det kan jeg nok etter dette kurset...hi hi...

Hebbie:Har brukt endel sider på internett for å gjennomføre den her ufyselige dietten min....her er noen av linkene og dette er ikke en slankediett, det er en diett for å renske kroppen for avfall og da mister man jo litt uansett....jeg sleit med vann i kroppen og etter noen få dager forsvant dette vannet hmm...4 kilo borte vekk.... Hadde visst et gaaaanske usunt kosthold hmmm...:)

Ellers kutt ut all brus, drikk vann isteden el juice uten sukker,kunstig ditt og datt..kjøpes på helgø....kutt ut all sjokolade ik kjøp sånne nutribar el for det bare frister deg til å spise vanlig sjokolade...slutt med salt, slutt med sukker,kjøp speltbrød istedenfor vanlig brød..spis nøtter og rosiner når sjokolade, snope suget melder seg...

Spis masse frukt, grønnsaker,drikk masse masse vann og ikke tenk på kiloene nå, bare spis sunt....:)

De første dagene jeg gikk på denne dietten besvimte jeg etter 4 dager for jeg hadde ikke peiling på hva jeg kunne spise, så da spiste jeg bare litt hele tiden av den maten jeg ikke skulle spise, og det ble det en ganske ubehagelig kollaps av...

http://www.matoppskrift.no/sider/artikkel124.asp

http://www.matoppskrift.no/sider/artikkel827.asp

Skrevet

Får vel skrive god morgen i alle fall =)

Der er du lailaelin, lurte på hvor du var blitt av.. Skulle ikke du komme hit en tur på nyåret ? husker jeg feil ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...