Gå til innhold

presentasjonstråd :)


spindel med spire :)

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

 

Jeg melder meg også inn her, jeg.

Testet positivt i formiddag, selv om vi har hatt mistanker ganske lenge. testet negativt på julaften, men skjønte at det ikke kunne stemme ;)

 

Så min foreløbige termin er 31.august.

 

Jeg giftet meg 10.november med min samboer gjennom 6 år, og vi har ei jente på 3 år ilag. Er snart 26 år, og kommer fra ei lita bygd utenfor Vadsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei MayLady!!!

Arti å se at det er flere nordfra her!!! Jeg bor i Vardø og har to barn som bor i Vadsø!!

Så kanskje vi treffes på Kirkenes sykehus i august!!=)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er 27 år, samboer med en mann på 28 som er jusstudent- ferdig sommeren 08. Venter vårt første barn i aug. :)

Jeg jobber turnus på ett sykehjem, på forsterket skjermet enhet for demente. Vi har vært sammen i 2 år, bor i Groruddalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 27 år og gift med en på 29. Vi bor, jobber og studerer i Kristiansand. Dette er vår første og vi gleder oss masse! Terminen er satt til 12. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Jeg er 34 år og venter nr 3. Har også 2 gutter, på henholdvis 4 og 13 år-så det hadde vært hyggelig med en liten jente. Bor i Akershus. Tenkte også å søke om keisersnitt........ Hvor bor du forresten?

PS! Vi er ikke gamle, he he.

Klem Ann-Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

25 år gammal sjukepleiar frå vestlandet. ventar nr. 2 ca 24 august. Har samboar og jente på 2 år. Gledar meg veldig, men er mykje meir nervøs denne gongen. Fortsatt langt igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på her jeg også ;o) Jeg er 23 år og utdannet hjelpepleier. Er gift og har ingen barn. Har vært gravid en gang før men mistet i uke 6. Har foreløpig termin 10 august ;-) Håper vi blir kjent å kan skarvle oss igjennom mnd her på barnimagen ;-) Gleder meg veldig jeg også .. men er litt redd at noe skal gå galt igjen .. ;-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei;)

Er en jente på 25 fra Buskerud. Samboer 27år, vi venter vårt første barn 2 august;) så dette blir spennede. Jobber som telefonselger jeg da, eller salgskonsulent som det så fint heter... hehe;) Ellers har jeg en katt og en hest til husdyr, verdens nydeligste 2 dyr;) Artig tråd det her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er 27 år og kommer fra Vestlandet. Er gift med verdens skjønneste mann! Han ble 30 nå i høst. Venter vårt 3 barn, og er overlykkelig for tiden!!! Har en gutt på snart 4 og ei jente på 19 mnd. Foreløpig termin for magerusket er 18.august 07. Gleder meg til å bli kjent med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godt nytt år til alle vordende augustmammaer.

 

Jeg er ei jente på 30 som er sammen med verdens beste kjæreste på snart 32. Vi venter vårt første barn sammen. Jeg har en gutt på snart 6 år og skal begynne på skolen til høsten. Samboeren min har ei datter på 5 år fra før. Jeg har termin den 6 august og skal føde ved Orkdal Sanitetssykehus.

 

Den lille spiren var godt planlagt og er veldig etterlengtet. Så gleden var stor da jeg fant ut at jeg var gravid. Spesielt etter at forrige svangerskap endte i MA i uke 7. Har opplevd endel MA'er. Får tett oppfølging på sykehus, både med UL og hormontilførsel. Så denne gangen kommer det nok til å gå bra. Nå er jeg 9+3 og alt har gått bra til nå.

 

Vi bor ca 2 mil sør for Trondheim. Jeg jobber som støttekontakt og vikar i barnehage.

 

Sakl på ny Ul over helga og er kjempespent på hvordan utviklinga har godt. Var på UL i uke 7, da så de et hjerte som slo og en ellers normal utvikling. Gleder meg masse til å se den lille spiren igjen.

 

Lykke til på ferden alle vordende augustmammaer og til de med termin før og etter. Tenk positive tanker, det hjelper.

 

Klemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

 

Er 25 år og fra vestlandet. Er forlovet, skal gifte oss til våren. Har en sønn på 1år. Spiren var planlagt, men kom raskere enn vi trodde. Sluttet på p-pillene, fikk mensen 4 dager senere, og så satt spiren. Skal på første kontroll imorgen, og da får vi se hvilken termin dag vi blir enige om.(Har hatt uregelmessig mens siden Lukas ble født.) Men tror det blir i slutten av august.

 

Ønker alle lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg er 25, og samboeren min er 28. Dette gikk mye kjappere en vi hadde trodd, og det er fremdeles litt vanskelig å tro.. Men kvalmen taler for seg! Ble gravid to uker etter at jeg sluttet på pillen! Spennende og litt skummelt, men vi gleder oss! :o) Termin 27.august

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gjerne med å møtes i løpet av svangerskapet. Som jeg skrev i Oslo-tråden bor jeg også på St. hanshaugen, og har heller ingen gravide venninner å rådføre meg med. Vi kan jo holde kontakten her inne på BIM i ukene som kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Er 26 år og samboer er 31 år. Vi begge kommer fra og bor i Trondheim og ble gravide på første forsøk. Er fortsatt litt i sjokk, men vi gleder oss masse! Er veldig kvalm for tiden og det var spesielt vanskelig å "skjule" graviditeten i jula med alle julebord og selskaper:)

 

Har termin 18. august:)

 

Lykke til alle sammen og godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Eg e 28år, å ditta e min 6graviditet. Eg har to gutar på 8 og 9år fra før, di andre har eg musta. Blei gravid i sommar, men musta 6.oktober. då va eg 13veker på vei........fekk mensen tebake 5.november, men det sista eg tenkte på då va nå at eg sko bli gravid igjen..........men mensen kom ikkje i Desember, å nå e eg altså 8+5 på vei.....Håpe inderlig det går bra dinna gongen.....Han eldste guten min grein og blei veldig lei seg då eg musta i Oktober. Dinna gongen har me ikkje tenkt å seia det te ongane før me eventuelt vett alt e vel.....

mannen min e 31år ja, å kjøre longtransport......det så e livet vist;)

Eg e sjukepleiestudent 3året, å gler meg masse masse te å bli mamme igjen......håpe alt går bra:)

klem te alle gravide der ute:)

Eg e fra Stord ja hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Er 29 år og fra Akershus, samboeren min er verdens beste og er snart 31 år. Har vært gravid 2 ganger men mistet og nå venter vi et lite nurk 1 August. Vi gleder oss masse:) Har studert kjemi på høgskolen i Oslo og jobber for tiden med prosjektbasert arbeid med slokkesystemer.

Er frisk og rask, men trøtt og litt hormonell imellom;)

 

Har litt lite å gjøre om dagen for det er litt stille på arbeid, så jeg tok meg friheten til å regne ut gjennomsnitts alderen på alle som har skrevet seg inn på presentasjonsrådet!!:) Og den er (inkl. meg) faktisk på 27 år!! Så vet dere det.hehe.

 

Lykke til alle sammen, jeg ser frem til å få stooor mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 35, har samboer på 40, og to gutter på 9 og snart 3 år. Bor i Gjøvik, og gleder meg til alt sammen, inkl. fødsel selv om det ikke er moro når det står på. Magen min vokser allerede, og jammen synes jeg det beveger seg der inne også! Har termin 6.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er sikkert gjennomsnittsalderen foreløbig 26 år..

for alle ble 1 år eldre 1. januar her på BIM fordi du bare registrerer årstallet du er født, ikke dato..

 

Trodde først det bare var meg.... er nettopp fylt 30 år, og så var jeg plutselig 31 år her....:(

 

Men det gjelder altså alle....

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, følte meg så ung med min 29 år. Men da er jeg i hvertfall over gjennomsnittet i alder. Det klaffet ved første forsøk, slik at jeg plutselig begynte å tvile om vi kanskje hadde begynt for tidlig allikevel! Så, fint å lese at jeg er over gjennomsnittet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...