Gå til innhold

presentasjonstråd :)


spindel med spire :)

Anbefalte innlegg

selv om det ikke er så mange her ennå, starter jeg likegodt en presentasjonstråd her inne :)

 

Jeg er 23 år og kommer fra trondheim, er student som jobber ved siden av, har samboer, og har termin 1. august (ca).

 

har vært gravid en gang før, men mistet da i uke 21, så er både glad og litt redd når jeg nå er gravid igjen, for håper inderlig jeg ikke må igjennom det en gang til..

 

men men, jeg krysser fingrene og håper det går bra med ALLE augustspirene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Gratulerer! Uff, hørtes grusomt ut å miste i uke 21!! Vet du hva som gikk galt? Må bare spørre, men du trenger ikke svare. Jeg mistet i uke 11, og kjenner fortsatt at det er litt sårt! Så kan jo tenke meg at du har hatt det fælt! Kjekt at dere lyktes igjen nå da! Nå håper jeg bare at det har klaffet for oss igjen også. Første forsøk etter MA, men er skikkelig utålmodig! Vi har jo heldigvis ei lita skjønn ei på ett år da:-)

 

Jeg skal teste om en liten uke. Føler at det er noe, men tørr ikke være så sikker. Presenterer meg like vel jeg:-) Jeg er 24 år fra Stavanger, gift og håper på termin første del av august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

velkommen skal du være :D

 

neij, de fant vel ikke helt ut av hva som var årsaken til at jeg mistet. De kunne se det var en infeksjon i livmora, men ikke hva slags infeksjon det var. Merkelige greier, men men.. Får ekstra oppfølgning nå da, og hvis de oppdager noe, får jeg antibiotika og sånt, så håper det går bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dytter opp denne jeg:-)

 

Jeg har akkurat fylt 27, sambo er snart 29. Det er vårt første barn, vi fikk det til på tredje orntlie prøveperiode og har foreløpig termin den 5.august. Gleder oss stort:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei:)

eg bor i Lofoten,og dette er mitt 3.svangerskap.Første svangerskap for snart 7 år siden måtte jeg avbrutte pga fosterskade(ho hadde ikke hjerne).Svangerskap n2 avsluttet med min skjonne lille sønn på 5 år,som også er født i august.Og denne med termin 1.08.07.Håper det går bra og jeg får en liten skjønnhet i august.Spiser masse folsyre nå,må ha 4 g daglig. Så stå på jenter! og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 26 år, student og bor i Trondheim.

Har vært gift ca 3 år og begynte å prøve på baby i august.

Er nå 4+6 og kjempeglad.

Har ingen barn fra før, og gleder meg masse til 8.august

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg er 29 år og bor i Bærum. Har samboer, men ennå ikke gift (men jeg venter i spenning når spørsmålet dukker opp. Jeg tror det kommer snart!!!! :-) ). Ferdig utdannet i 2003 (studerte bl.a 5 år i Trondheim før jeg dro til utlandet) og jobber i Oslo og trives veldig godt med jobben.

Jeg har termin i begynnelsen av august .Mitt første barn og håper at det går bra. Vi fikk det til på andre prøveperiode! Nesten for godt til å være sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle kommende mødre til augustbarn........!

 

Jeg er 23, og kommer fra Haugesund.

Jeg og min samboer startet "prøvingen" for ett og et halvt år siden. Først gikk det tre måneder ca - så ble jeg gravid - og mistet det i uke 7...... etter det tok det ca ett år..... og plutselig viste testen svakt positiv ;) kan tro jeg ble glad!

Er nå i uke 5.

 

Litt nervøs og redd, men selvfølgelig mest glad!

 

Det hjelper å ha dere andre med her, og jeg er svært glad for å høre andres erfaringer!

 

Dere kommer til å være en god støtte for meg fremover!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 20 år,jobber som vikar i barnehager,og tar allmenn påbygg som privatist på siden.

 

har en sønn på 2år,vi bor i stavanger.

det er 11 gangen jeg er gravid,har hatt 9 sa,så håper inderlig dette er mitt 2 friske barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 23 år.. kommer fra Oslo, men bor i Trondheim. Jobber som konditor. Samboer er også 23 og jobber som Tømrer..

vi venter vår første i august :) gleder oss masse :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 20, og kjem frå vestlandet :)

Dette var verkeleg ikkje planlagt, men vi får bere gjere det beste ut av situasjonen :)

Kjæresten er 27 med fast arbeid så eg trur det skal gå bra å bli en fin liten familie :)

Ellers har eg støtte frå mamma og Pappa og ei super svigerinde som stiller opp :)

Eg har termin den 10 august, og er no 5/6 veker på vei, litt usikkert sidan eg gjekk på p-pillar-.......

håpar bere eg ikkje spontanaborterar :/ no ynskjer vi dette barnet og det er hjarteleg velkoment ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer fra østlandet, er 24 år og venter mitt 2 barn. har en gutt på snart 7 år.

håper så klart på at alt skal gå bra, men egentlig så tenker jegikke så mye på det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i Oslo, jeg er 30, samboer 31. Venter vårt første barn. Vi er begge i jobb.

Utrolig spennende. Sender gode tanker ned til magen hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 36 år og sålangt eldst her. Har to fra før. Tok en graviditetstest i dag og det var såvidt at jeg ante et blått kors. Er litt nervøs at jeg kanskje tolket testen feil... Det hadde vært fint med baby i august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år, gift og bor i Bærum. Ble gravid på første Icsi- forsøk, og søskenforsøk til vår datter på 2 år.Hun er også prøverørsbarn, etter 2 forsøk. Jeg har termin 3 august.Jeg er også i denne fasen hvor man ikke tørr og slippe glede helt løs ennå, fordi man er redd for å bli skuffet. Jeg har heldigvis oppfølging Ul i uke 8 å se frem til, da får jeg se det bankende hjerte....og da blir graviditeten litt mer virkelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 23 år og bor på sørlandet. Er gift og er i arbeid.

Graviditeten kom litt tidligere enn vi hadde planlagt men vi gleder oss masse til den lille som kommer i begynnelsen av august. Har ingen barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

jeg er 23 år og nå er det nøyaktig 10 timer siden jeg fant ut at jeg er gravid.. rart hvor mye man rekker å tenke på så kort tid..!

 

Jeg bor for tiden i Trondheim, og studerer, og jeg kan vel ikke påstå at dette var helt det rette tidspunktet å bli gravid på.., men nå har jeg jo heldigvis verdens beste kjæreste, og vi har allerede begynt å glede oss :) har forresten termin 7 aug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 23 år, og kommer fra Stavanger! Jeg og min samboer er forlovet og skal gifte oss til sommeren! Vi har prøvd i ett og et halvt år (nærme seg 2 år). Jeg ble gravid etter 5 måneder ca, men da mistet jeg i uke 7. Deretter tok det over et år før jeg ble gravid igjen! Jeg tok 3 tester som det lyste GRAVID ut av (den digitale)! Jeg er nå 5 + 1 på vei! Er litt nervøs for at jeg må oppleve det å miste igjen, men prøver så godt jeg kan å være positiv!

 

Jeg må bare få lov å si at da jeg leste din histore, BigLove, var det som om det var meg du skrev om! Syns det var litt artig at vi har samme bakgrunn om dette temaet (til tross for at det vi har opplevd, og ikke minst den tiden det tok før vi ble gravid igjen, var og er vanskelig)!

 

Vi får krysse fingene for hverandre og håpe at denne gangen går alt bra! :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..jeg er 19 år og venter nå mitt første barn,jeg bor i stavanger med samboeren min.dette var ikke planlagt men er lykkelig nå over dette lille underet:) vil gjerne komme i kontakt med andre gravide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) jeg er 28 og bor i Oslo med min samboer som er 30, det gikk fort for oss, 2 mnd etter sluttet på P Pillen... Første baby så frytkelig spennende og håper alt går bra! Jobber og skal i ny lederstilling etter jul så litt spennende og faktisk være gravid da... kanskje ikke helt optimalt, men det får rett og slett bare gå! Kunne jo ikke regne med det gikk sååå fort:-) Gleder meg med dere alle! Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26, vil være 27 når babyen kommer. Samboeren min er 31.

Det gikk fort her og, sluttet med p-piller i oktober, og testet positivt i dag.

 

Andre baby for meg, har en datter som snart blir 6 år. :)

Termin er 12.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Jeg 25 år og kommer fra Trøndelag egentlig, men bor i Oslo og har gjort det i mange år. Jeg er skuespiller, men ikke fast annsatt noe sted, så jobber litt rundt der jobbene er.

Terminen min er den 2.august tror jeg, og kjæresten min og jeg gleder oss veldig. Første gang for oss dette:)

 

Håper det er noen flere fra Oslo-området som er i denne klubben også, så kan man kanskje finne noen å trille med...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg er 26 år, bor i Bærum sammen med min samboer på 31. Vi venter vår første og er selvfølgelig veldig spente.

 

Tror termin er ca.6.august, men ikke godt å vite enda.

 

Ser det er en del fra Bærum her - si gjerne hei, så kanskje vi kan prate litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei -

 

Jeg er 35 år og venter også mitt tredje barn. Har to gutter fra før, på 4 år og 19 måneder.

 

Drømmer om ei jente denne gangen, men det primære er selvfølgelig at det går bra med både mor og barn!!

Gleder meg på ingen måte til fødselen. Tenker på å søke om keisersnitt, forrige fødsel var på ABC og slett ikke noe jeg drømmer om å gjenta..

 

Har termin en av de første dagene i august, tror jeg. Formen er elendig og jeg har superdårlig samvittighet overfor de to små som jeg allerede har...

 

Eldstemann ønsker seg ikke flere babyer; "Jeg har allerede en lillebror, jeg!!"

 

Lykke til med svangerskapet. Føler meg litt gammel i forhold til de øvrige her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 30 år, gift med verdens herligste mann og bosatt på sørlandet.

 

Dette er vårt første barn, og jeg har tatt tre tester, sånn for å være på den sikre siden:) Det skal mye til om jeg har tatt feil. Kjenner at det skjer noe der nede:)

 

Er sykemeldt etter en hard arbeidsperiode og skal egentlig ut i jobb nå, men det tror jeg at jeg kan se langt etter. Vanskelig å få noen til å ansette meg, men vi gir ikke opp!!

 

Allerede nå omtaler jeg meg selv i flertall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...