Gå til innhold

presentasjonstråd :)


spindel med spire :)

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er 24 år og mannen er 25 år. Gift med verdens beste mann.

Har nå vært gjennom vårt tredje prøverørsforsøk, og endelig

fikk jeg se det etterlengta blå krysset.. Som dere skjønner så

har vi prøvd lenge.. Alt for lenge. Nå håper vi bare det vil gå bra,

jeg er nemlig livredd for at det skal skje noe..

 

Testa 4 ganger på hjemmetest, og fikk pos hcgprøve

før jeg torde å tro på det.. Men vet ikke

om jeg tror på det enda.. :) Er overlykkelig.. nesten for godt til

å være sant :) :)

 

jeg er utdannet ped.leder, og jobber i en bhg utenfor oslo.

Kommer opprinnelig fra trøndelag, men nå håper vi at vi kan

stifte en familie her i oslo, det hadde vært drømmen.

 

Har ingen barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei....

 

Leste ikke dette innlegget før nå...... Var helt merkelig å lese det. Når en er i en slik "prøveperiode" så tror en at en er helt alene om dette i hele verden...... men tydeligvis ikke! ;)

Jeg ønsker deg all lykke fremover.......

 

Håper vi kan følge hverandre fremover...... helt til vi får en lykkelig ending! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:) Kjempe fint med en presentasjonstråd:)

Jeg er 18 år og samboer. Er gravid for første gang og har termin den 1. august:) Dette var ikke planlagt, så det var en liten skrekk opplevelse:) Nå er jeg bare spent og veldig glad:) Håper bare at alt er bra med det lille vidunderer....

 

Den lille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Både jeg og min mann er 28 år og vi holder til på østlandet. Jeg jobber som sykepleier. Vi har slitt i omtrent 3 år for å klare å bli gravide. Har vært utredet begge to og var fram til nå uforklarlige barnløse. Vi er nå ferdig med vårt første AIH (inseminering) forsøk. Og det førte med seg en knall godt hcg prøve på fredag. Har termin 17.august. Er over skyene lykkelig men det tar nok litt tid før det endelig synker skikkelig inn...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er 26 år og min kjære sambo er 30år. Vi har vært sammen i mange år, er begge ferdig med utd og i fast jobb på østlandet. Tenkte vi skulle så smått prøve litt på å få barn og det satt omtrent med en gang. Det gikk så fort at det har ikke helt gått opp for oss det enda, litt lykkesjokk kanskje:) Ifølge terminkalk. så har vi termin 17 aug. 4+5dag på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg kommer fra Østlandet, er 25 år og gift. Jobber i 100% stilling. Det er første gang jeg er gravid og jeg håper inderlig at alt vil gå bra! Har så lyst på barn! Lykke til, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

 

Jeg er 22 år og bor i Trondheim med samboer. Jeg jobber deltid og er student. Har termin rundt 8-10 augut! vi gleder oss vilt mye!!!

 

Så det var flere trøndere her.. så kult:)

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

3o år og fra Vestlandet. Har to barn allerede, men gleder meg mye til tiden som kommer nå da jeg er gravid igjen. Har termin 8.august. Synes at alle symptomene kom så altfor fort denne gangen. Skal det være sånn? Jeg har jo ikke så lyst til at alle skal se det enda....

 

Sass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får hive meg på jeg også da :)

 

Jeg er 32 og kommer fra østlandet, men bor og jobber i Trondheim. Vi har i ca 1 år prøvd å bli gravide, og endelig lyste det klart å tydelig 'gravid' på testen. Kjempeglade, men nervøse for at dette ikke skal gå bra. Vi krysser fingre og håper vi har en fin presang til besteforeldre til jul :)

 

'Håpefull'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hejhej.

Er 23 år og bor i nabolandet :o) Har samboer og en sønn på 2 år. Og studerer i håp om å en eller annengang få ferdig en lektorgrad ;)

Vi mista i juni 06 da jeg var 20 uker på vei, så vi krysser alt vi har for at det skal gå bra denne gangen :o) Var igrunnen ikke helt planlagt akkurat nå, men nyheten ble tatt hjertelig imot alikevel.

Det var vel det antar jeg.. Gleder meg til å bli kjent med alle her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Jeg er 27 år, og er gift med verdens beste mann på 28. Vi testet positivt for en uke siden, og det ser ut som om vi har termin den 11.august. Det er vår første gang, og vi har vært en smule forvirret den siste uken...

 

Det blir en spennende tid fremover uansett hva som skjer, men det er jo lov til å håpe at alt skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såg plutseleg at eg ikkje har skrive her enno.

Er 36 år og bur i Akershus, kjem frå Vestlandet.

Nettopp blitt sambuar (han er 37) og med mykje flytting, husvasking, oppussing etc., so var det vel ikkje heilt godt nok gjennomtenkt.

 

Me er likevel veldig glade for dette underet som er på veg, og håpar alt går bra. Første gongen for begge to. Har fått termin mellom 30. juli og 1. august, men likar meg best her :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Jeg vil og være med!!!

 

31 år fra Enebakk,sambo med drømmemannen.

Har en på 7 fra før,han en på 6.

 

Gleder oss veldig til å få lille lykke sammen:)

 

Har termin 1 august,samme dato som sist,så det spørs om det blir en bror eller søster i bursdaggave:)

 

Lykke til til alle dere.

Gleder meg til å bli bedre kjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg er 24 år, bor i Bærum sammen m lille jenta mi på 13 mnd. Foreløpig termin er rundt 15 august, det er jo bare så altfor lenge til!!!

Er alene m datteren min, og blir alene med to... de får samme pappa da, så sånn sett er det jo greit... Ikke akkurat planlagt kan man si, men men, er jo veldig glad for det da, blir koselig med to små! Selvom jeg gruer meg litt, he he, blir nok tøft å være alene med to under 2 år ;o) Men det klarer jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i sør troms, er 24 år og gravid for første gang. Er godt gift med mann på 28 år. Han har heller ikke barn fra før. Dette er planlagt, men sluttet på p-piller for bare litt over tre mnd siden. Vi trodde ikke dette skulle gå så fort. Håper nå bare alt skal gå bra, da vi begge ønsker dette barnet mer enn alt annet i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey.... Jeg er 27, bor på østlandet med samboer på niende året og en deilig gutt på 7 år fra før. Etter ca 2,5 års med prøving var det ubeskrivlig nydelig å endelig få det etterlengtede blå krysset. Så dette var veldig planlagt. Hadde tenkt meg en tur på volvat for å sjekke om det var liv nedi der. Nå for tiden er jeg sliten og har humørsvingninger så det synger mellom veggene. Er fra før ei skikkelig PMS-dame!! Dette hjelper ikke akkurat på. Men det er verdt det og vel så det. Bare den "lille" vil bo der i mange mnd framover er jeg kjempeglad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp!

 

23 år, men 24 ved fødselen. 29 år gammel forlovede - 30 ved fødselen.

Vi gleder oss veldig.

 

Førstegangsgravid, men forholdsvis rolig nå - etter en rimelig bumpy førsteuke - der jeg brast i gråt flere ganger pr dag.

 

Vi har termin en gang i starten av august - regner med at datoen blir satt på ultralyden i januar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 30 år gammel, og bor rett utenfor Trondheim. Jeg venter mitt fjerde barn. De andre tre er to jenter på 7 og 5 + en gutt på snart 3 år.

Jeg er gift med en super mann. Jobber som lærer for en 7.klasse.

Har ikke fortalt det til noen enda, men det spørs om vi gjør det snart, for jeg er i ganske dårlig form. Vi har termin 14.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Jeg er en 25 år gammel sørlending, jeg mistet mitt lille nurk i midten av september (var da i min 12 uke),men nå prøver vi igjen og i magen min ligger et nytt lite nurk nå og terminen er 20 august...

Håper det går greit denne gang...

 

Jippi.. vi venter en liten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

..også litt skummelt med slik presentasjon, så denne bli foreløpig litt vag. Vet jo ikke helt hvilke spørsmål jeg vil komme til å trenge svar på med tiden.

 

Jeg er gift og 30. Dette blir barn nummer to. Gleder oss veldig begge to. Fra Vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er også 34 år, bosatt i Bærum og venter barn nr 2. Har en stadatter på 9 år, en sønn på 2,5 og nå en spire med forventet adkomst medio aug.

Endel kvalm men håper på like superenkel graviditet som sist. Krysser fingrene for deg "anonym" og håper det fortsatt går bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

Æ e ei jenta på 20 år fra Andøya i Nordland. samboer med en hærlig mann på 28år.

Vi fikk vite før knapt 1 uke sia at et blir barn 18 august.

Blir vår første, så e frøktelig usikker og redd :/

Så vi krysse fingra og håpe på det beste!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...