Gå til innhold

presentasjonstråd :)


spindel med spire :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg er 34 år, og førstegangsgravid. Venta lenge, men måtte ha rette karen først.

Jeg er samboer og han har en sønn på 6 år som vi har ofte og som jer er veldig glad i.

Han etterlyser stadig vekk småsøsken, så dette blir gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31, kommer fra Oslo men bor i Sør-Troms med samboer på 35, venter vårt første (og begges eneste) barn ca 19. august.

 

Ble gravid på 2 pp og er strålende fornøyde med det (jeg fordi jeg trodde jeg måtte slite pga alder, han fordi han ikke skyter med løskrutt...).

 

Er glad og redd - har så store ønsker og drømmer om den lille og er så inderlig redd for å miste.

 

Krysser fingre for meg og for dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

 

E vil også gjerne slenge meg på i augustklubben! Jeg er 26 år, gift og kommer fra grimstad. Jeg har ei nydelig lita tulle på 1,5 år og venter nå på nummer 2! E har foreløpig termin 19. august!

 

lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei 30 år gammel jente fra Finnmark som venter barn nr 3, mens det er samboern min sin første!

Vi har prøvd å bli gravid i ett års tid, å endelig var det klaff!!!=)

Har termin i slutten av august, så det blir lenge, lenge å vente!!!=)

Men vi er lykkelige og håper at alt går bra!!!

Lykke til alle augustmager!!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ei 19 år gammel jente, er fra Troms, men bor og jobber for tiden i Finnmark.

Er samboer med en fantastisk mann på 31! :)

Vi fikk full klaff på første forsøk! :)

Dette blir vårt første barn. Har termin ca 12.08.

Er kjempeglad for den lille, og håper at alt går bra!

 

Lykke til alle sammen!!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle:)

 

Jeg er 36år, bor i Oslo og er gift. mannen min er 42. Jeg har en datter på 12år og han to sønner på 20 og 16. Vi har prøvd en stund så vi er veldig glade for å lykkes:)

Håper på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år , gift har to barn , begge gutter. En på ni og en på to, hadde vært kjekt med ei lita tulle denne gangen da.Kommer fra Sandnes, har termin 13.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen!

Er 33 år, bor i Tønsberg sammen med samboer og en datter på 6 år. Hadde termin etter siste mens 30.juli, men var hos gynekolog i dag, og ved hjelp av innvendig ultralyd ble termin satt til 13.august. Var fantastisk å se det lille frøet med det bittelille hjertet som slo; blir liksom mer "virkelig" når vi får se underet, selv om kroppen for lengst har gitt beskjed om at det spirer og gror:o) For min elskede samboer var det også ekstra morsomt å få se bildene av underet; det er vårt første barn sammen, og han er både spent og glad over det som skjer! Ellers er det godt å se at dere andre også er like utålmodige som meg...synes dagene snegler seg avsted.... Har så lyst til å fortelle det til alle, men synes samtidig at det er tidlig... Vi har bestemt oss for å fortelle det til familien julaften, og gleder oss veldig til det! Ønsker dere alle LYKKE TIL i tiden fremover; jeg kommer innom så ofte jeg klarer å holde meg våken om kveldene....zzzzz......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg er 24 år fra Jæren, gift med en kjempe flott mann på 27år. Vi giftet oss 19/8-06 og har termin 17/8.07. he he litt spesielt det då. Vi har prøvd i 5mnd før det klaffet, hadde mistanke om at noe var i gang helste med en gang. Så da mensen uteble, så tenkte jeg bare mitt (jippi), vi ventet 14 dager etter ventet mens før vi tok testen. Og da var det 2 knall røde streker som lyste mot oss. Kan tru vi ble glade!!!

Han har en datter på 5år fra før av, og hun har mast lenge om hvor tid hun skal få små søsken... da har vi alltid svart at det blir ikke før hun begynner på skolen. Og hvem er det som begynner på skolen i august neste år hihi mye som stemmer her...

Min mor har og sagt siden i sommer at jeg kommer til å være gravid rundt jul og være kvalm og kaste opp. Skulle trudd folk var synske:-)

Gleder meg til å fortelle det til familien på julaften!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 27 år, samboer er 29 år. Vi forlovet oss i sommer og skal gifte oss i 2008 - baby først :-) Vi bor i Oslo. Spiren satt på fjerde forsøk! Dette er vår første og vi gleder oss kjempemasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er 37 og endelig ble det min tur :) Samboer med en på 32 og hans sønn på 6 år. Termin 5 aug er 8+6 i dag. Hadde en SA 10 sept og klamrer oss fast denne gangen :) Vi er fra Telemark.

 

Ønsker alle lykke til som rugere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er 29 år, samboer og bor i Oslo. Vi fikk den gledelige nyheten for snart to uker siden og terminen er 9 august. Trodde det var en veldig forsinket mens, en da mensmertene ikke ga seg tok jeg testen som viste alle streker man kunne ønske seg:)

Ser at det er mange andre som sliter med sterke "menssmerter" så det er litt beroligende, men er fortsatt litt avventede lykkelig. I går kom kvalmen som kastet på meg, så dette kan bli en spennende jul ;)

 

Lykke til videre alle sammen, og god jul!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Æ e 28 å bor litt utafor Trondheim. Har en samboer på 35 å ei herli lita datter på 2,5 år.

Æ jobbe som pedagogisk leder i barnehage.

Æ har komme 4+3 å har termin 29.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er altså 22, student. Har termin 25.august.ca... Har opplevd sa i uke 8, så gleder meg ikke for mye så tidlig i svangerskapet. Jeg er begeistret, ikke han.. han er 23..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og kommer fra Bergen. Har termin 26.august, og føler at det er så lenge til! Har akkurat gått 5 fulle uker, begynner på min 6. i dag, så det er jo enda tidlig. Som mange andre her gleder jeg meg masse, men er også redd for at det ikke skal gå bra. Dette er første gangen, så jeg kjenner jo ikke igjen symptomene. Er ikke kvalm enda, bare litt uggen i magen og rar i kroppen ;o)

 

Ønsker alle LYKKE TIL og håper vi snakkes framover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 29 år, bor i Oslo, er i fast jobb. Dette er mitt første barn. Har termin 26. august. Er utrolig spent, og samtidig litt redd for hva som kommer til å skje. Er litt redd for SA, men også fødselen og hvordan livet til kommer å se ut med barn osv. osv....Sitter mye å gruble :) Har ingen venninner som er gravide, så jeg trenger dere jenter som er her på BIM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år og bor i Oslo. Har vært sammen med mannen min i flere år, vi er begge ferdige med studier og i faste jobber.

 

Vi har ønsket oss barn lenge, men begynte først å prøve for et halvt år siden, og må si det klaffet raskt!

 

Krysser nå fingrene for at alt går bra. Er litt redd for SA, så har ikke turt å si det til andre enn bestevenninnen min ennå.

 

Jeg har hverken gravide venninner eller venninner med barn (flesteparten studerer fortsatt), så er avhengig av dere jentene på BIM for alt jeg lurer på og engster meg over i denne tiden.

 

Takk for at dere er her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 28 år gammel og kommer opprinnelig fra Sunnfjord. Jeg er gift og har ei datter på 2 - ei nydelig og herlig jente! Svangerskapet med henne var tøft, jeg var innlagt med ekstrem svangerskapskvalme og spydde helt fram til fødselen. Det har derfor vært en vanskelig beslutning å sette igang med nr. 2.

Utrolig nok klaffet det allerede den første prøveperioden, og jeg er nå akkurat 6 uker på vei - termin 24. august. Og enda mer utrolig har jeg foreløpig ikke vært kvalm et sekund. Det er nesten for godt til å være sant, jeg våkner hver dag i spenning - om jeg skal begynne å blø eller få kvalmen kastet over meg. Kanskje skal jeg bare være heldig denne gangen?

 

Jeg ønsker dere lykke, lykke til, alle sammen!

Snart kommer året der barna våre skal bli født!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg har visst ikke presentert meg enda. Jeg er eldst her inne i "tråden" til nå. Blir 38 før august og termin. Jeg har tre jentter fra før i alderen 6 -11 år. Så dette blir en liten attpåklatt. Har hatt et svangerskap som har endte i MA og et som var utenfor livmoren. Jeg er derfor veldig usikker på hvordan det skal gå denne gangen. Slipper ikke gleden løs enda.

 

Har vært på UL og sett et hjerte slå (var da 6+5)

 

har terrmin 13 august

 

håper det går bra med alle her inne. lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Jeg er 30 år og vestlending, men bor i Oslo.

 

Har funnet mannen i mitt liv og selv om vi bare har vært sammen i litt over 6 mnd har vi kjøpt leilighet og venter et lite nurk 8 august.

Vi hadde tenkt å vente til sommeren... men hvorfor vente for å vente??

 

Tenkte kanskje det ville ta en stund etter at jeg hadde sluttet på p-pillen (har jo gått på den i haugevis med år) , men der tok vi altså feil. Ble klaff på første forsøk:)

 

Var på UL 5+2 pg av blødninger, men alt var fint. Gleder og gruer meg til uke 12... håper sterkt og inderlig å høre hjertelyd:)

 

Vi gleder oss utrolig mye..

 

Leser masse, tar folat og tran med omega 3:)

 

lykke til alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er visst litt senere ute enn dere andre når det kommer til å presentere seg her. Men bedre sent enn aldri!!! Jeg er 29 år, gift i oktober 06, og ble gravid en måned senere. Er meget lykkelig med tilværelsen, og håper alt går bra. Har fått termin helt fra 16 - 26 august, alt ettersom hvilken kalkulator jeg bruker. Men tror jeg er litt over 6 uker på veg. Vet mer nøyaktig etter gynikk time 8/1. Vi bor i Oslo (majorstua), og gleder oss enormt over dette lille vidunderet som vokser inni meg. Så langt har jeg vært heldig, har ikke følt kvalme, depresjon, sinne, eller noen av de andre symptomene. Håper det fortsetter slik.

 

Lykke til til dere alle, og jeg håper dere får en fantastisk tid fremover. Morsomt hvis det er noen andre her som bor i samme omeråde som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei baby-lykke, SusieQ og de andre Oslo jentene. Har presentert meg allerede, men skulle bare si at jeg bor på St. Hanshaugen og synes det hadde vært hyggelig om å treffe flere med samme termin som meg, en eller annen gang i løpet av svangerskapet. Som jeg allerede sa så har jeg ingen venninner som er gravide nå, slik at det hadde vært veldig flott for meg å treffe noen som også er gravide, også i permisjonstiden. Kan du skjønne det, 29 år, og ingen av mine venninner er gravide!! Hadde altså "planlagt" med en venninnegjeng å bli gravid sammen i 2007, men ingen av de er klare allikevel. Og så klaffer det for meg ved første forsøk!! Ha ha, skjebnes ironi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...