Gå til innhold

Nok en skravletråd til Titsi, Vinterbarn, Idefix og Hebbie....24/10


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Kom inn nå og skrev et innlegg - så gikk jeg ut og så at jeg var på innlegg nr. 97....beklager da måtte jeg bare hoppe til nr. 100....

 

Hat meg jenter - jeg kan ikke for det.....

Må ha det - bare må ha det !!!

;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morn! (Vært våken siden halv syv, yee)

 

Så innlegg nr 100 og tenkte mitt ja.. tenger ikke være så god på tipping der git ;o)

 

Så sant svigerforeldrene dine ikke er av sorten som bare er til hjelp, så hadde jeg nektet! Folk er bare så lite gjennomtenkte. Svigerinna mi som tok nettopp ks fikk spørsmål dagen etter hjemkomst (4 dag etter ks) om hun kunne passe naboens to unger når hun var på shopping. Svigerinna mi har to små selv i tillegg. Hallo?? Må nesten bare le :o)

 

Nei drit i de, tillat deg å være litt bitch, eller fornuftig heter der vel hehe..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si meg enig med de andre her... er jo tross alt snakk om en hel helg... da må du jo på en måte være en vert også.. det er jo ikke sikkert at du er i stor form til å være... Du får si at de får legge seg inn på hotell eller noe.. ;O) (men skjønner frustrasjonene, man føler seg jo veldig egoistisk, men det syns jeg man skal være også akkurat da!!!)

 

I natt har jeg sovet hele natten.. snakk om deilig.. igår hadde jeg en skikkelig bad dag... magen var for full, klarte ikke puste ordentlig.. var bare dritt alt sammen.. håper på en bedre dag i dag, at det ikke blir sånn helt ut.. da blir 10 uker leeeeenge!!!!

 

Så du jeg tipset deg om vaskekluter titsi.. hihi.. Jeg pleier å bruke de, for jeg hater våtservietter.. det er bare på tur de blir brukt. Og syns det er super greit med de papir serviettene, de kan jo bare kastes. genialt spør du meg ;O)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som svigerfaren min ber meg om å legge meg under bilen for å se feilen som han vil påpeke - var da 5 måneder gravid.....etter han har svinget frem og tilbake brått for å fremprovosere en knekkelyd. Gjett om jeg var klar for å spy...hata sambo for å tvinge meg til å sitte i bilen.

 

Nå stikker jeg på lunsjdate hos Theaokt - kommer tilbake....en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå ;O)

 

Godt du kom deg ut igjen ihverall da Hebie.. hihi.. dumt å bli sittende fast mener jeg ;O)

 

Nå har jeg vært å kjøpt garn, funnet det perfekte hente settet til lille snuppa vår... gleder meg så fælt til å ta fram strikkepinnene og starte.. var helt vannvittig nydelig... lue, bukse og sokker i hvitt. Falt helt pladask for det!! Håper det blir like fint når jeg er ferdig.. hehe...

 

Titsi; litt skuffet over at du har begynnt å menge deg med b-gjengen nå.. er jo aldri her på dagtid lenger jo ;O(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..Snuppa stod opp klokka 6 idag også hun..Blid som ei lerke.Hun slutta foressten med bleie på natta på torsdag og det går strålende.Så vi klarte i siste liten å bare få en bleie unge :0) Har ikke hatt det siden eldstemann var født..

 

Titsi så trist med den venninna di da.Du husker min???? I går ringte hun igjen,dypt fortvila.Sa som alltid flytt fra han ,men det skjer nok aldri..

 

Snakker om hente sett,vi ba jo om bukse,men det hadde ikke svigermor fått med seg.Kjedelig for jeg har vel 6 små jakker eller noe sånt og ingen bukser.Strikke bukser altså.

Nå skal jeg snart på kontroll.Klokka 14.30.Er spent på om alt er like greit idag som på fredag.Belager meg på mange timer på sykehuset.

 

Vi får se hva vi skal gjøre med svigers...Orker ikke tenke mer på det og de MÅ overnatte her.Mye pga de tre andre ungene elsker de jo så...Bare meg og gubben som sliter litt med å ha de inn på oss slik.Men det pleier da gå greit.Men jeg kan ikke forstå hvorfor de planlegger å bruke tre dager opp og tre dager ned i stedet for å ta fly?

Siden formen hans ikke er så bra.

 

herregud gubben har fyrt her idag sikker på at det er 30 grader her inne..Holder på å omkomme av varmesjokk..

 

Nei,snakkes snupper.Må stelle meg til kontrollen :0)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på kontroll da Idefix!

 

Og Vinterbarn.. jeg er her jeg på dagtid. Har bare hatt litt besøk histen og pisten. Og helgene er da jeg bimmer minst. Men nå er det ny uke :))

 

Så flink som strikker da.. Så misunnelig på de som kan trylle frem de søte klærne selv. Må være veldig gøy! Da hadde jeg følt meg som en urkvinne ;) Kle opp mine egne fra skretch liksom hehe..

 

Fatter ikke at de svigerforeldra dine flyr Idefix, kjøre på denne tiden av året. 14 timer? Usj.

 

Kjedelig med venninnen din og. Huff. Hun er kommer virkelig til å merke en overgang. De har levd et luksusliv. Han har tjent alt, ordnet alt og hun vært hjemmeværende. Så nå er det ut av millionshuset på 300 m2 (lån til pipa) og knapt råd å leie en leilighet. Men nå er elskerinna gravid, så en klogg i ræva :(

 

Så deilig med en god natt søvn da Vinterbarn. Synst dårlig søvn er det aller verste med graviditeten. Heller en unge med 3 sprutgulp hver natt enn det jeg har nå (overdriver litt nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hentesettet klart - blir det sambo ble henta i. Så sant ungen ikke er større enn han, men det skal vel godt gjøres. Sambo veide over 5 kg da han ble født ;o)

 

Hva er det jeg leser Titsi ?? Er det ei jente som må ut av huset fordi mannen har vært utro og fått elskerinnen sin gravid ?? Fy søren for en råtten fyr !!!

Håper det går til helvete med dem så sitter han der med skjegget i postkassen.....

 

Jeg er helt forelsket - babyen til Theaokt er så liten og søøøt. Gleder meg så masse til jeg får ut min pudding !!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass Hebbie. Klenodiums hentesett. Så gøy! Håper ikke din veier mer enn 5 kg, au au!

Så heldig du er som får titte på så mange små beibiser da.. Blitt så store de jeg kan lånekose med nå.. men de er jo søte de og :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike har skrevet tre innlegg og hvergang jeg har posta de så har jeg falt ut av bim..derfor måtte jeg teste..

 

Titsi synd med den venninna di da.

Her var det en lik historie for 5 år siden.Men han gifta seg han ,mens han hadde elskerinne og kom 9 mnd etter btylupet og fortalte at hun andre var gravid.

Jeg kjente begge damene,ikke venninne med noen av de da.

Iallefall så endet det fælt.De mista babyen i 9 mnd..Ble gravide igjen og mista enda engang.

Nå er jeg venninne med elskerinna da.Hun har flytta hit og alle har gått videre i livet sitt.Kona har gifta seg igjen også..

Uansett nok om det.

Var på kontroll i dag,alt bare bra :0) Så nå er det en bim kveld igjen for min del,i morgen så er jeg uten nett til jeg er hjemme igjen.

 

Skal shoppe til krampa tar meg i morgen.Skal hente vogna og handle litt julegaver.Svigermor ringte og sa at de kommer ikke neste fradg,men fredagen etter på.Hun hadde blitt sint på svigerfar.Mente at jeg måtte få lov å bli frisk og rask til de kom på besøk.Stjerne til svigermor der :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så bra hun kunne tenke selv. En uke, det hjelper på ja :o)

Bra jobbet til et svigerbeist å være hehe..

 

Lite liv her for tiden da..

 

Har selv svært lite nytt å bidra med, og Hebbie ligger jo bare på lur for å dyrke "ta-de-runde-tall-innlegga-hobbyen-sin" :o)

 

Lykke til på shopping i morgen da Idefix!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan heller ikke strikke..

Jeg har laget h...inn på skravla..ang gulli..Lurte bare på om det kunne være en fertila /dodge produksjon siden de to er noen spøkefugler.Men guuud det har tatt av gitt.usj :0(

 

Hvor har dereblitt av i kveld da..hmm..inn på msn å sjekke om dere er der .0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehehe....noen som ikke liker at jeg knabber de runde tallene ??

Kanskje jeg klarer å la være neste gang ;op

 

Har hatt merkelig vondt i magen og vært dårlig. Lurte en stund på om jeg burde ringe legevakten - sambo ble bekymret siden jeg hadde det så ubehagelig. Men så kom jeg på at det var kanskje fordi jeg skal på kontroll hos legen imorgen - er ikke som jeg gleder meg til det. Så det er sikkert stressvondt. Fordi Junior har jo vært veldig aktiv og sparket og bokset meg masse....Så da er jo alt ok.

 

Var så lite som skjedde her inne på BIM så jeg har surfa på nettet og tatt masse tester ;o) Ble hekta på ordspill og kryssord på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morna! Har de gravide sovet godt??

 

Her er møkkavær i dag. Vil ikke ha en mørk, lang vinter nå. Jeg nekter!! (Men helt greit det ikke er bikinisesong heller hehe)

 

Får eletriker her i dag da, blææ. Da må man gå "i veien", passe på at ungene ikke ødelegger verktøyet + vert av alt.. ungene bkir vekket av boring under luren (min hellige fritime):

 

Lykke til hos lege i dag da Hebbie.

 

Og hvor var den ande A`en da, hmm??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen mine damer :0)

 

Dere vil ikke tro hva jeg har prestert idag.

Stod opp klokka 06.15 og laget to dobble bolle deiger.Så tusla jeg meg til senga ett par timer og nå baker jeg ut bollene.Måtte bare ha en liten mat pause.Skal lage 8 brød også idag.FØR vi reiser på shopping i 15 tiden.Etter skolen er ferdig.Må liksom gjøre alt idag.Alt jeg burde gjort forrige uke,men var for deppa til å gjøre.Teite meg.Plutselig har dagen nesten kommet.2 dager til babyen er her :0)

Helt utrolig !!

Men kommer til å savne tråden vår når jeg ligger på sykehuset.Får oppdatere dere på sms istedet.Om jeg overlever da.Pessimist :0)

Neida,satser på at alt går strålende....

Da må jeg bake ut litt boller.Kommer igjen etter på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheten du baker da!!

Er litt småsur jeg nå.. Minsten har revet av 5 taster på maskina. Og ikke nok med det, finner de ikke en gang. Borte vekk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snike seg inn på den forbudte tråden bare for å ønske Idefix LYKKE TIL i morgen!! * (Send noen boller hit til snøværet og da, snør inne her og får ikke dratt på butikken..... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja.. idag er dere plutselig veldige aktive hele gjengen.. jeg rydder jeg da... har rengjøring her på morgnen slik at jeg kan sette meg godt til rette i sofaen med strikketøyet etterpå... med goooood samvittighet ;O)

 

Herregud idefix... 2 DAGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er jo helt sinnsykt da... de siste ukene dine har flydd syns jeg... gud om mine flyr like fort!!!

Du og titsi har jo konfirmanter innen jeg får ut min.... ;O(

 

Jeg klaget forresten på lite liv her om dagen... men nå må jeg nesten klage på mye liv, ikke like artig med de bevegelsene nå.. får jo pustevansker og blir skikkelig uvel, jammen meg godt at hun skal bli 3 ganger så stoooooor!! Skikkelig trøst det igrunn... Men er jo selvfølgelig glad for liv da.... men det regner jeg med at dere forstod ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så langt i fra da Mamma Mø :o)

Hun blir lagt inn i morgen, så "spretter de opp" kl åtte neste morgen.

Og det er egentlig i morgen det etter Idefixs døgnrytme ;o))

Syvsovere må tåle litt mobb :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen Mamma mø her inne også :o) Så kos....

 

Gikk bra hos legen - han hadde en annen lege der i dag. Satt og lurte på om det var pga. meg og alt det oppstyret mitt. Men fant ut senere at det var generelt fordi jeg hørte legen sa det til neste pasient...pfhuuuh..

Uansett - så var legen fornøyd med vektøkningen min og at den var helt slik den skulle, har bare gått opp et halvt kg på en uke :o) Så da håper jeg vekta stagnerer litt og går sakte oppover de neste ukene. Hadde visst fått litt vannansamlinger i leggene. Men ellers var alt bra med meg.

 

Idefix kommer til å soooove seg gjennom KS - hehehe.......

Ihvertfall etter all bakinga hun driver med så kommer hun til å være helt utkjørt. Så filmingen av Theaokts KS - litt scary og spennende på en gang......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...