Gå til innhold

Moden Mamma-fest i Oslo fredag 17/11

Anbefalte innlegg

Skrevet

snakket og snakket fru blom, du spurte i alle fall om hvordan man registrerte seg som bruker her inne, og at du ville ha ei venninne inn her, og da har jeg bare tenkt at det var henne du ville ha med... :-)

jeg kunne tatt et fly, du har helt rett, men 3000,- kroneer brukt før festen har strtet sånn rett før jul når lomma i utganspunktet er tom, vel det er litt i drøyeste laget.... he he he he he

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi burde jo egentlig ha med oss en bærbar PC sånn at vi kan holde deg oppdatert underveis, drirgrei.... Synd du ikke skal være med!

Skrevet

dritgrei

Skrevet

drirgrei er et ganske vanskelig ord egentlig... hehe

ta med en laptop, det hadde vært gøy. enten det eller så kan dere at bilder, eller så kan dere kose dere glugg i hjel, også kan jeg være den dere forteller til på lørdag... det blir vel en mnd med intern vitsing, men det ... ja det får vi bare tåle. jeg er ganske flink til å le uansett!

Skrevet

Dytter opp, slik at nye deltakere på siden får muligheten til å melde seg på fest!!!!

Hoppilihopp

Skrevet

Nå er det helt klart.

Jeg kommer IKKE på Modenfesten på fredag. Min lillesøster kommer derimot på besøk til meg med eldstejenta (10 år)

Søster har ikke vært her på ett år og jeg så henne sist i en konfirmasjon i vår. Synes det er SÅÅÅÅÅ bra at hun klarer å poppe innom (fredag til lørdag morgen)

Det er på den andre siden trist å ikke treffe dere :o((

(Jeg som har shoppa masse nytt tøy i det siste!)

Får heller håpe på ett fyldig referat fra festen resten av helgen?

(Altså bare det som tåler dagens lys da......)

Skrevet

Så synd at ikke du blir med på dibbefesten, men hyggelig med søsterbesøk:-)

Det blir nok flere muligheter skal du se......om ikke hele kvelden blir en katastrofe da;-)

Det gjenstår jo å se................hihihi......:-)

Kos deg med søster og niesebesøk du!!

Skrevet

Vi skal da ikke lage noen katastrofe...? Bare snille jenter. Klart vi skal gjenta dette senere ;-)

Skrevet

Ser ut til at vi må ta turen opp til Lillehammer og bl.a. rigge ned trampolinen som står ute, før snøen tar den. Og det må nesten skje til helgen det! Hvilket betyr: Ingen fest på meg...........

Skrevet

Vi kjøpte trampoline for mange år siden, den står nå ute for 5.året på rad - og det har gått bra selv med stort snøfall!!!

Skrevet

Jaa, da telte jeg 86 på meldte, jeg. Er lokkalet stort nok, som vi sier på landet?

Skrevet

Jeg har fulgt festforberedelsene her inne og skulle gjerne vært med,

men til helgen er det min tur å dra til Sørlandet...:-)

Selv om jeg er svært sosial av meg og blir kastet ut i nye utfordringer stadig vekk på jobb, ville jeg nok syns det var skummelt å stille alene på fest uten å kjenne noen. Så jeg får satse på å bli med på et modenmamma treff og bli kjent med folk, slik at jeg ikke har denne bøygen ved neste fest anledning.

Dere får kose dere. Yayas har jo utrolig god mat da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...