Gå til innhold

Moden Mamma-fest i Oslo fredag 17/11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da teller jeg 13 inkl. Strikkballen og 2 kanskje.

Mener også at Ronja har sagt ja og at Trollmora kommer hvis hun får barnevakt. I så fall er det 14 JA og 3 kanskje...

Vi har bord for 15 til 20 personer, så jeg endrer ikke på antallet før det nærmer seg. Dette blir knallmoro!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det ikke at Pusken også ville være med?

I så fall er det 15 JA og 3 kanskje....

Skal bli kjempemoro å treffe dere for første gang! Wuuuææææææææh....

Skrevet

Jaja, jeg får vel puffe litt på denne igjen. Siden dritgrei prøver å kommer øverst på listen til enhver tid, er det ikke lett. Hun er sikkert bare misunnelig siden det ikke er fest i Stavanger.... hehe.

Og så er det jo så mange nye her inne at kanskje flere vil være med? Åpnet for alle modne mammer på DIB - med eller uten klær, bunad og/eller støvletter (intern humor, les gamle tråder)!!

Skrevet

Oj, dette frista veldig - selv for en ikke engang døgngammel ferskis på forumet. Elsker thaimat gjør jeg også! Bor ikke i Oslo da, så jeg må se om det lar seg gjennomføre - selv om det ikke er veldig langt da... Når er svarfristen?

Skrevet

Bord er bestilt, så det er vel egentlig ingen påmeldingsfrist.

Du kan jo si ifra en uke før! Koselig med flere :)

Skrevet

Vi leier hele Konserthuset! Så kan du ha konsert Karomamma!!!

Skrevet

Hadde vært show det, men jeg gjør meg nok bedre i tussmørket på Smuget eller Muddy Waters... Tra la la la !

Skrevet

Ja, det er bare meg igjen, dere....

Nå så jeg at MAJA-67 også hadde lyst, så kanskje vi blir enda flere!! Ta med deg Drammensgjengen og kom, Maja :)

Skrevet

Jeg kjenner at jeg gjerne skulle vært med, men får det ikke til. Det tar seg kanskje ikke ut å dukke opp med en 1-åring og en 7-åring. Mannen skal en uke til USA, samme uke trenger jeg barnevakt to ganger for noen jobbgreier og det er grenser for hvor langt en ivrig momor-strikk kan strekkes som barnevakt. Håper dere møtes med en viss regelmessighet slik at jeg kan hive meg med neste gang.

Skrevet

Det var dumt :(

Dette er første "festen", i hvert fall for de fleste av oss. Tror noen møttes med store mager dengang da.

Men... skal vel ikke se bort i fra at det kan blir flere arrangementer sånn at du kan bli med neste gang!

Skrevet

Takk for dyttehjelpa, Attpåklatten!

Ansvaret som komitémedlem begynner å tynge her.... :)

Skrevet

Heg satser på at dere alle sørger for at kvelden blir så vellykket at den bare må gjentas igjen om ikke så lenge. En gang jeg kan være med...

Skrevet

Tror jeg rett og slett har glemt av å melde meg på festen gitt :-)

Jeg kommer til yayas. Gleder meg!

Skrevet

Skal sende SMS til Drammensgjengen nå, så får vi se på responsen.

Hun ene skal gifte seg dagen etter, så vi får vel si at det er gyldig grunn til å utebli. Kommer tilbake jeg...!

Skrevet

Ja, det stemmer det, var det ikke AnnaLee som skrev at hun skulle gifte seg?!! Vil si at det er gyldig grunn, ja :)

Men resten av girlsen fra Drammen skal vel ikke gifte dere?

Skrevet

Hei Maja-67. Klart du skal komme. Selv bor jeg ikke mange hundre meterne fra buskerudgrensa, på akershus siden..... og jeg kommer...

Skrevet

Karomamma, vet du hvem som blir med nå?

Skrevet

Hvordan er det med festkomitèen, har dere fått fatt på frk Koth og jordmor Siri?

Må jo bli en glimrende artikkel ut av dette :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...