Gå til innhold

Moden Mamma-fest i Oslo fredag 17/11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Attpåklatten:

Nå har jeg kontroll (tror jeg). Jeg teller per i dag 15 sikre og 5 kanskje. Det er duket for FEST!!

Trollmora:

Nei, vi har ikke invitert hverken Koht eller jordmor Siri. Festkomitéen vedtok enstemmig at selv om det hadde vært gøyalt, er det viktigere å la oss modne mammaer bli kjent med hverandre denne kvelden. Maybe next time? En artikkel kan vi lage uansett, det var en god idé!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

også kan jeg stå på lista som : "skulle ønske at jeg bodde der dere bor for det hadde vært artig å være med"

Skrevet

Så gøy at vi blir så mange da!!!

Gleder meg for hver dag som går nå jeg:-) Har jo fått øvet meg litt på fest og moro og skjønner at jeg ikke er helt på jordet, bare lute i skogkanten kanskje ;-) Klarer å snakke om annet enn barn, holder meg våken og ler mye - og da har jeg vel bestått da eller?

;-))

Skrevet

Ja det er jo ikke snakk om å vinne nacht-spillet heller.

Tenker du får en B+ for den innstillingen :o)

Skrevet

Ny dag, nye påmeldinger....?

Skrevet

Nja, hvis man ser på antall svar på denne tråden så blir vi................hmm, skalvise: 56 stk!

c",)

Skrevet

skriv meg på den lista også........ ;-)

Skrevet

Hi hi, kan jo hende noen av oss har flere personligheter da:-))

Skrevet

Kan hende!!!??? Det er vel bevist her tidligere det:) Forøvrig så kan det jo faktisk være at jeg er her helt alene....og at alle dere andre er personligheter inni mitt eget hode....Hmmm... Det må jeg diskutere litt med meg selv om.....

Skrevet

Skremmende tanke det der ja:)

Skrevet

Gleder meg masse - kommer antagelig rett til middagen, men hadde jo vært veldig hyggelig å rekke Fridtjof også først!

Vi sees

Skrevet

Hei, hei, gleder meg masse, begynner å nærme seg nå! kommer antagelig rett til middagen kl 20.

Skrevet

Strikkballen, gleder du deg sånn at du måtte skrive det to ganger!!?? Hi hi...

Skrevet

Jeg gleder meg ikke!!!!

Synes sånne fester er helt teite igrunnen jeg....

Skrevet

Tenk alt det du går glipp av Baby.... Og bare så du vet det; du får IKKE referat!!!

Skrevet

Jeg har en venninne som er godt moden, 41 år, og firebarnsmor. Hun har aldri vært her inne, men kunne tenke seg å være med ut (hvis ikke noe kommer i veien.) Melder henne på jeg, og gir heller beskjed hvis det ikke skulle klaffe. OK?????

Skrevet

Jo flere vi er sammen - jo gladere vi blir!!!

Skrevet

Jag har också en väninna, 42 år, som jag tänkte ta med. Hon har ett tonårsbarn. Hoppas det går bra. vi glädjer oss att se er face to face....

Skrevet

jeg har også etpar venninner - kan de stille i stedet for meg ?

he eh he eh ehe he

unskyld jenter, I had to.

:-)

Skrevet

For å unngå misforståelser:

Min venninne, som jeg meldte på i går, er selv modenmamma med barn på 14 år, 6 år, 3 år og baby på 7 måneder. Er for tiden hjemme i permisjon. Hun har aldri visst om DinBaby, men tente på konsepetet da jeg fortalte henne om det i går.

Med så mange barn går det i ett hele tiden. (Flere av dere her inne som kjenner til det, tenker jeg.) Det har vært flytting oppi det hele også. Hun kunne imidlertid tenke seg å ha litt kontakt med flere modenmammaer og kommer til å registrere seg her inne.

Hun var litt usikker mht fredagen. Mannen skal på julebord, så det forutsetter at hun får barnevakt. Jeg overlater nå til henne selv å melde seg på når hun har fått registrert seg og avklart situasjonen.

Skrevet

hehe søta- du har jo snakket om at hun vil inn her før og du - jeg klarte ikke å ikke erte litt likevel, når prinsessen og preggis skulle ha med seg venninner...

jeg skal jo ikke dit i det hele tatt, jeg sitter fast på feil side av landet.

:-)

ha en fin kveld, og ønske venninnen din velkommen!

klem fra

Skrevet

Har jeg snakket om henne før????????

Vet jo at du ikke kommer. Men du kunne jo tatt et fly eller hva???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...