Karomamma Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Fredag 17. november er det eeeeendelig Moden Mamma-fest i Oslo! Vi treffes til en myk start fra 18:00 på Fridtjof’s Pub, Fridtjof Nansens plass 7 (i rundingen ved Rådhuset). Her blir vi kjent og fyrer opp snakketøyet. Ca 19:45 stylter vi oss avgårde til Yayas i Vika for å spise thaimat, skravle videre og drikke masse vin! Velg selv om du vil komme klokka seks eller gå direkte til restauranten! Se info og kart på www.yayas.no Hvis du kommer alene og gjerne vil avtale med noen, kan du sende mobilnummeret ditt til [email protected] så kan vi SMSe på forhånd. Svar på dette innlegget gjelder som påmelding. Vi regner selvfølgelig med at du gir beskjed hvis noe kommer i veien. Detta blir moro, serru serru!! Hilsen festkomitéen - Strikkballen og Karomamma
Gummelillan Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kommer. Kommer nok direkte til Yayas, men er ikke sååå sjenert så det går nok bra ;-)
phantomet Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg kommer! Men som Gummelillan så kommer jeg til yayas. Greit å få liten gutt i seng først tror jeg. (Vi kan jo dra inn sammen Gummelillan?)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg bare dytter opp, er jo som sagt veldig usikker på om det går.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 I`m in! Sender deg mail Karomamma, kjekt å ha mobilnr om jeg starter vorspiel med tonetrollet :-) og tar båten til byen :-)
Dream Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg kommer også, så da blir det fullt bak i bussen med Attpåpklatten, Tonetroll og meg. Så får vi stylte oss sammen fra buss til båt.
ettbarnsmammaen Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Wow!!!! Såååå herlig at det ble thai-mat! Den Thai-restauranten har gått meg hus forbi. Jeg kommer, så sant det ikke kommer noe i veien, men da gir jeg beskjed.
ettbarnsmammaen Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Må forresten ta en liten kveldsammings før Nussa legger seg, så jeg kommer meg vel neppe på puben. Blir det bestilt bord til klokken 20.00?
Gummelillan Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Eh.. denne var ment til Phantomet da.
Mamma till 2 barn Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 Jabbadabbadooooo!!! Det ska bli "skit kul" att äntligen få möta er, alla trevliga mammor. Jag lägger min lilla dotter kl 18.30. Efter det tar jag en taxi o möter er som sitter på "Fridtjof`s Pub. Jag har inte varit där på över 10 år. Det var min stampub förr i tiden!!!!! Yes, jag laddar upp kroppen redan nu, med 100 situps och pushups, så att inte kroppen kollapsar av all intag av alkohol under kvällens lopp. He, he...Vi ses!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 Er ikke Fridtjofs Pub et litt sånt pent og pyntelig sted? Eller tar jeg feil? Jeg som er vant til litt mere sånn Justisen, Asylet, Original Pilsen Og Scots Man.... Tror jeg mål øpe og kjøpe lekre støvler jeg også nå.... Hvis jeg finner noen som er vide nok i skaftet...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 Ha ha ha ha ha - morsom du trollet,-))) Vi får prøve å oppføre oss da vet du - og støvler i stretch er tingen skjønner du;-)))
Karomamma Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 25. oktober 2006 Det er jo et vanlig fredagspils-sted med forskjellige typer folk. Litt streitere enn for eksempel Skotten er det nok, rett skal være rett. Fordelen er kjekke dressgutter å se på... Well well, vi modne mammaer vet vel å kose oss overalt, med eller uten støvletter
Velve Skrevet 25. oktober 2006 #16 Skrevet 25. oktober 2006 Her er det fortsatt barre pupp på menyen. Klarer vi å innføre flaske, så kommer jeg!!!!!!
Reveenka Skrevet 26. oktober 2006 #17 Skrevet 26. oktober 2006 Tell meg også, da jenter! Jeg har veldig lyst til å starte med et lite glass på pub - men ettersom det er laaangt fra landet og inn til by'n c",) - og gullet ennå ikke er helt tilvent til annet fôr enn pupp, så kan det vel tenkes at jeg ikke rekker det puben, men heller dukker direkte opp til middag. Og Snulder, hvor er du? Du har vel ikke tenkt å la meg representere Øvre Romerike all by myself? c",)
♥Snulder Skrevet 26. oktober 2006 #18 Skrevet 26. oktober 2006 Her er jeg! Og JA jeg kommer! Klart du skal slippe å representere helt alene Reveenka! Vi stiller som delegasjon ala regjeringen til Egypt... Tror du vi får dekket kostnadene eller...hihi.... Forøvrig... jeg har faktisk vært på Fritjof`s en gang for hundre år siden... Den gangen var det mange voksne menn i dress der... jeg vil tro det er perfekt!!! nå som jeg også er blitt "voksen". Meeeennn... jeg har ikke lyst til å stille på pub alene heller da.... Er litt sjenert....
Reveenka Skrevet 26. oktober 2006 #19 Skrevet 26. oktober 2006 Men festkomiteen er vel der uansett - er de ikke? Sånn i tilfelle at vi rekker det? Hvordan finner vi de andre, forresten?
♥Snulder Skrevet 26. oktober 2006 #20 Skrevet 26. oktober 2006 Vi leiter vel opp gjengen som går i høye støvletter og intet annet tenker jeg!!!
moffi Skrevet 26. oktober 2006 #22 Skrevet 26. oktober 2006 Og jeg blir med! Henger meg på Drømmen, Trollet og Klatten:)
sommerbarn Skrevet 26. oktober 2006 #23 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg blir med også! Dette blir kjempe artig!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2006 #24 Skrevet 26. oktober 2006 Så gøy at alle dere blir med da!!! Trodde en stund at det bare var trollet og meg fra Follo-bøllegjengen jeg;-)
Karomamma Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #25 Skrevet 30. oktober 2006 Må bare puffe denne opp litt, i tilfelle flere vil melde seg på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå