Gå til innhold

cellegift idag -


Nette2

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Liten oppdatering bare. Var hos jm i går. Alt ser fortsatt bra ut. Hørte hjertelyd. Lå på 138. Var deilig å få bekrefta at alt var iorden.. Gleder meg til ul 2.januar nå. Begynner virkelig å føle at jeg er gravid. Slapper mer og mere av, og har begynt å glede meg. Har lyst til å kjøpe vogn på januarsalget vis alt er bra den 2.jan... Tihi.. Kanskje jeg endelig skal få mitt eget lille nurk...

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Takk:-)

Også så moro at ting begynner å skje med deg nå Nøtt:-)

 

nanna: Kanskje????? Du skal jo få dit eget lille nurk!!!

Køp deg vogn og nyt den lille spira som nå er på god vei til å bli en liten babis:-)

 

ENJOY!!!!

 

Alt ellers fint med meg. kjempetrøtt, men ellers fin i formen. Blir mye tunge løft om dagen. Det liker jeg ikke, men i den jobbsituasjonen jeg er i om dagen, kan jeg bare ikke fortelle de det enda. Det er kjedelig, men ellers er alt tipp topp. Mensen er uteblitt og heller ingen spotting. Så jeg har trua nå.

Er bare 5+3 da, hihi..;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Halla damer!!

 

Åssen går det med dere? Var godt å se at ting begynner å skje for dere, nøtt!! Håper ikke prosessen blir alt for lang og at dere kan få deres ønske oppfylt! Syns virkelig dere fortjener det nå. Vet jeg har sagt det før, men jeg tenker mye på deg, og krysser det jeg har for at du skal få kjenne gleden med å bli mor.

 

Åssen går det med deg og magen a, morelli? Ser ting bra ut nå?

 

Jeg sitter her og håper at den lille snart kommer til å sparke litt i dag. Her om dagen, etter at vi hadde lagt oss, tok jeg hånda til kælln og sa at inni her ligger'n, viste han livmora. Dytta litt på'n og plutselig kom DET sparket. Gjett om det var to som var overraska da a.. "kkkkjente du det?" fikk jeg fram til slutt. hehe.. 18uker på vei. Syns ikke det var dårlig..

 

Åssen går det med det nette? Begynner virkelig å nærme seg nå. Må være en slitsom og spennende. Snart er du inni en ny fase. HAr ett lite barn.. Åssen tenker du egentlig om fødselen og alt rundt det? Det er no jeg tenker på alt nå..

 

Håper dere har hatt en fin jul alle sammen!! Og dere må ha ett riktig godt nytt år!!

 

Romjuls-klem fra anna

Lenke til kommentar

Hallo alle damene,

 

Gratulerer masse til deg Morelli, så gøy:-)

 

Nanna, fantastisk med spark:-) det er jo en herlig følelse!

 

Nøtt, samtale allerede i januar er jo supert, du har jo vært gravid før så det vil jo funke når du får IVF.

 

Her går det bra selvom det selvfølgelig er slitsomt. Har hørt før at man blir mye større den siste måneden, men var ikke klar over at det skulle så stor forskjell. Magen er kjempestor!!! (Ligger på gjennomsnittet så det er jo helt normalt, men tungt da)

 

Bekkenløsningen er faktisk mye bedre, det er visst noe som kan skje når babyen legger seg nede i bekkenet. Idag er det to uker til termin, det kan skje når som helst fra nå og frem til uker etter termin, håper det ikke tar så lang tid da. Har akkurat hentet frem bagen og lagt noen ting oppi den, det har jo stått i bøker osv i ukesvis at jeg burde ha begynt med det, litt treg jeg. Har kjøpt inn litt klær til babyen og fått endel allerede!

 

Nanna, du lurte på om jeg gruet meg til fødselen, ja, egentlig, men gleder meg på en måte litt også. Blir så rart når han først er her.

 

Vi har såvidt begynt å vaske tingene hans, vasket to saueskinn for tre dager siden og de begynner å bli tørre nå... alle nye klær, sengetøy osv skal jo vaskes før de brukes, unntatt ull visstnok.

 

Hvordan står det ellers til da damer?

 

kos kos og juleklem

Lenke til kommentar

Jo takk Nanna. Kan ikke si jeg merker noe annet enn at jeg er sinnsykt oppblåst i magen. Er 7+1 uker i dag. Uff..BARE 33 uker igjen..hihi;-)

Er uggen og helt tom for energi, men ellers er alt fint da. Deilig med ferie nå. Passet seg fint. Men ser ikke fram til å ha lange dager i barnehagen nå når jeg er så sliten. Puhh..men men..får vel bare gå.

 

Nette:

Fy f... å tida flyr. Nå er du fødeklar!!!!

Og det er absolutt ikke noen grunn til å grue seg til noe som helst. Da jeg fødte sønnen min, brukte jeg ca 15 timer. men jeg er glad for det. kroppen får hard medfart nok som det er.

 

Men det eneste tipset jeg har til deg er å være innstilt på å være positiv. Blir du redd underveis, så bare tenk positivt. Jobber du i mot smertene lager du bare trøbbel for deg selv.

Jeg fikk masse skryt av jordmora. Makan til positivitet hadde hun nesten ikke sett makan til.

Så det er jo veldig hyggelig da. For det er en utrolig jobb og en fantastisk prestasjon.

Så stikkord: ikke gi opp - vær positiv heeele veien!!

 

Så kan ikke annet enn å ønske deg lykke til:-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

Vi er nok her se, men vi er nok litt trege bare... :-)

 

ÅSsen går det med dere damer??

 

Her er alt bare bra. Vi venter en liten GUTT 29 mai.. Tihi.. Skal på 3d-ul 27 feb. Gleder meg!! Var lenge usikker, men så tenkte jeg faen heller, og bestilte... Han var helt turbo da jeg hadde bestilt timen, så jeg tror han kjente at jeg var litt i hundre da ja... :-)

 

Klem

Lenke til kommentar

Å så moro:-)

Har dere snakket på navn enda eller?

Uff, tror jeg kommer til å slite med guttenavn. Har en drøss med jentenavn, men ingen gutter. Tror det blir gutt her også. He, bare en følelse;-)

Hadde 3D UL av sønnen også. Moro. Fikk med en dvd av ultralyden også:-)

 

Men har et forslag her.

Denne tråden begynner å bli rimelig lang.

Kunne det være en idé at jeg/en av oss lager en ny tråd med alle våres nick?

Syntes det er koselig å holde kontakten her jeg;-)

...selv om jeg ikke har vært med fra begynnelsen her da..så kan nesten se på en ny link som et nytt kapittel, hehe;-)

 

Ka dere tru?

Lenke til kommentar

Hei dere!

 

Så gøy med en liten gutt da, Nanna! Stas med 3D-UL. Hvor mye koster slikt?

 

Jeg liker denne tråden jeg, så for min del så kan den godt få bestå. Ligger mye historie her. Og for min del så er jeg ikke helt klar for et nytt kapittel enda.. Men dere får bestemme! :-)

Lenke til kommentar

Hei på dere damer:-)

 

Her kommer en hilsen fra et vrak.....;-) skjønner nå hva de mener med at man blir drittlei og klar på slutten, 3 dager igjen og jeg ser ut som hval.... føler meg hverfall sånn. Har fått mye mer vann i ansiktet de siste dagene, plutselig DEN dobbelthaken...

 

Med 3 dager mener jeg selvfølgelig til termin, om han kommer da er et annet spørsmål... shopper babyklær på ebay som bare det, må jo ha noe å gjøre for å få dagene til gå;-)

 

Morsomt med gutt da Nanna, det er jo det vi får også!

 

Nøtt, ikke lenge til timen din nå?

 

Morelli, bra å se at alt står bra til.

 

Enig med Nøtt forresten, ligger så utrolig mye historie i denne linken, den er liksom ikke avsluttet før alle jentene er i mål.

 

Ellers damer?

 

stooor klem fra "flodhesten"

Lenke til kommentar

hei damer,æ har hatt exu i februar 07...fikk først cellegift,men d fungert itj...hcg nivået steg bare,så æ vart operert å dæm tok bort eggleder`n min:(

holdt på å dø for d hadd gått lang ti før dæm fant d ut,såm æ e gla for at æ e i live=)

men d va en veldi tøff opplevelse,så æ e gla for at æ fant dokker no.....at d e fler som har gått igjennom d samme....

 

kess går d me dokker no da damer?

håpe d går bra=)

har enda itj blitt gravid æ da,men håpe d klaffe snart å at æ slipp å mist nå mer...

 

klæm fra en sliter=)

Lenke til kommentar

Nette: Nei, nå nærmer forsamtalen seg med stormskritt! Gleder meg jeg! Er klar for tøffe tak, og det er skummelt å ikke vite noe om månedene som kommer. Men håper virkelig at jeg snart kan komme inn i dere gravides rekker. ;-) Termin for deg i dag!! JUHU!! Har du en sladris her inne? Er spent på din vegne!! :-D

 

Solstråle: Trist å høre historien din. Rart at ikke cellegiften funka på deg, men det var jaggu godt at de fikk operert deg i tide. Exu er skumle greier.. Håper du snart blir gravid igjen. Hvis det drøyer på for lenge så vil jeg anbefale deg å ta en sjekk. Jeg ble jo aldri gravid igjen, for begge egglederne klappet sammen etter exu`en. Ikke at det trenger å skje deg da, men kan jo være lurt å sjekke opp i det hvis det skulle ta lang tid.

 

 

Lenke til kommentar

Annonse

Uff så trist å høre Solstrålen:-( Håper bare det ordner seg for deg til slutt, og det gjør det helt sikkert.

Sender deg masse babystøv*****************************************************************************************************************************************;-)

 

ÅI!!! 3 dager igjen til Termin! Såååå spennende. Åh, det blir moro:-)

Kanskje du har en babis neste gang vi hører fra deg?? Spennende!

Lykke til.

 

Nøtt: Det respekterer og skjønner jeg veldig. Derfor sjeg spurte;-)

Men var mest med tanke på at tråden vår vil ta slutt på 300 innlegg, og det er ikke så veldig lenge til. Men da venter vi bare til vi absolutt må:-)

Når er timen din?

Babystøv til deg også:-) ***********************************************************************************************************************************************************''!!!

 

Er i dag 9+1. Så det går fort. Formen er bedre heldigvis. Hadde veldig mageknip på torsd, men heldigvis bedre nå. Masse bekymringer å være gravid ja.

 

Nanna? Står til over på andre sida? ;o)

Lenke til kommentar

Hei på dere jenter,

 

Nå teller jeg to dager over tiden, og ingen action....

 

Ble kjørt i all hast til sykehuset forrige uke pga mistanke om svangerskapsforgiftning men det var falsk alarm. FIkk en vektestimering mens jeg var der og legen mente at han var mellom 4 og 4.5 kg... Jeg synes kanskje ikke han har noen grunn til å være der inne noe særlig lenger, men det er jo han som er sjefen og han har tydeligvis noe uoppgjort business i livmoren, så han får bli der så lenge han makter.

 

Skal nå på modningsakkupunktur om en drøy halvtime, så vi får se om det har noen effekt.

 

Holder dere orientert:-)

 

stoooor klem til alle jentene,

 

PS Nøtt, var det 24.? Tenker masse på deg nå altså!

 

(tenker på dere andre også selvfølgelig)

 

 

Lenke til kommentar

Hei damer!!

 

Ja nøtt, nå nærmer timen seg med store skritt. Bare en uke igjen!! Du må virkelig raportere til oss når du har vært der, for spenningen er stor mtp hva døm sier...

 

Nette, skjønner at du teller dager. Er jo noe stort du skal igjennom.. Må væra rart å tenke på at du snart skal få holde, kjenne og lukte det du har gått å bært på nå i 9mnd.. hmm.. Må si jeg er litt misunnelig på deg nå. Føler jeg har så lenge igjen..

 

Har vært hos legen i dag. Lille gutten vår hadde det bare bra. Kjenner jeg er litt spent nå, har en søster som fødte tvillinger i uke 24 som desverre døde bare minutter etter at de kom ut.. Var en betent morkake som gjorde det, men kjenner jeg er litt redd for det. Satser virkelig på at det kommer til å gå bra nå, for på onsdag drar jeg og kjøper vogn. Tror jeg har bestemt meg for teutonia spirit s... Men får se hva jeg havner på når jeg først står der.. hehe..

 

Du får kose deg vidre med ruginga du morelli..

 

Klem fra

 

Lenke til kommentar

Med modningsak. kommer det nok til å skje saker og ting snart tenker jeg. Guri så spennende. Jeg vet jo hva du skal igjenom, og jeg gleder meg til å høre historien når du er tilbake.

En helt utrolig opplvelse du aldri vil glemme. Jeg gleder meg nesten til fødselen jeg, selv om det ikke akkuart er å legge under en stol at det er dritvondt;-)

Husk å tenke positivt:-) MANGE gode tanker til dere nå:-)

 

Nanna: Misunnelig, du? Hva med meg da:-( Jeg har hvertfall lenge igjen!! Puhh...venter i spenning bare på å nå uke 12 jeg nå.

Legen nektet meg tidlig UL å greier, så jeg ringte en gyn.lege i dag, og han har ul, så håper jeg få se noe der den 23. Tenk om det ikke er noe der lenger a?? Uff, mareritt!!!

 

Masse lykke til til deg Nøtt!!!

Lenke til kommentar

Ja nøtt, åssen gikk det??

Også er jeg så spent på nette:-)

 

Selv var jeg på ul i dag. Knøttet er 4 cm, hehe..

Hørte hjerte slå å greier. Artig:-D

 

Lenke til kommentar

Hei!

 

Vi skal igang med ICSI-forsøk! Fikk klarsignal til å starte opp neste syklus. Først er det noen uker med nedregulering og tilføring av hormoner, deretter er det UL, egguttak og innsetting. Spraystart (nedregulering) ca 20 februar og uttak/innsetting rett over påske. :-D

 

Håper det er min tur nå!

Lenke til kommentar

Gratulerer til Nøtt, rett over påske er jo under to måneder til!

 

Jeg har blitt mamma!!!!!!!

 

Lille gutten vår kom 17. januar. Han er helt nydelig og vi blir bedre kjent for hver dag som går. Det er helt fantastisk!!!!!!

 

Akkurat nå ligger han ved siden av meg og sover, men dagene flyr til pupp, soving, bleieskift, kosing (han elsker å ligge på brystet og vil helst gjøre det hele tiden,) trilling, mer pupp osv...

 

Jeg forteller gjerne fødselshistorien, men kun hvis dere er interessert. Bare spør om hva som helst, jeg vet liksom ikke hvor jeg skal begynne...

 

Gled dere masse jenter:-)

 

 

stoooor klem fra mamma-Nette

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye til dere begge!!! Nøtt: Så fantastisk at ting er igang, og at det virkelig ser ut til å bli nemlig deres tur denne gangen! Det gleder meg, så da må det jo glede dere enormt... hehe....

 

Nette: Så flott med den lille gutten!! Må bare vær helt utrolig å ha kommet dit du har kommet!! Skjønner at det går mye tid til å kose og puppe. Er jo mye som skal vennes til og kjøres inn... Ønsker såklart fødselshistorie forresten. Elsker å lese det, så gleder meg veldig til din!! Hvor stor var han forresten??

 

Kos dere masse jenter!!

 

Mange ganger hurra for dere!!!

 

Klem fre anna!!

Lenke til kommentar

Å gratulerer så mye Nette!!!

Leste første inlegget på tråden her. Da var du igang med cellegift å greier, og nå er du virkelig blitt mamma. Det er håp for alle:-)

Jeg vil veldig gjerne høre hver eneste detalj, hehe. Aldri vært redd for den slags.

Hva skal nurket hete? Og hvor stor var han?

 

Nøtt: GRATULERER!!!! Det kommer til å gå kjempebra!!

Så moro!! Det blir spennende tider i vente.

Tvi tvi

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei damer.

 

Tenkte jeg måtte innom å si hei og oppdatere litt..

 

Håper det går bra med dere alle! Nøtt, du sitter vel bare å venter på den 20?? og at ting skal komme igang.. Må virkelig væra en tid med mye spenning og ikke minst venting for dere! TEnker masse på deg! Nette har vel fult opp med pupping, soving, og barselbesøk.. hehe.. Det er moro å se hvor langt du har kommet! Håper alt er bra med deg, din kjære og ikke minst mini'n.. Morelli har jeg sett hoppe inn på 2.tri, så fa er vel ting på g der...

 

Her sitter jeg om dagen da. Begynte å blø for ett par uker sea. Rett på sykehuset til sjekk. Finner ikke no, men bir sendt med sykmld, og nå tror jeg at jeg skal sykmelde meg tiden ut. Tørr ikke mer. Har jo en søster som mistet tvillinger rett før uke 23, så er så alt for klar over åssen ting kan gå.. Tror jeg skal ta vare på meg og min voksende mage nå. Har fått beskjed om å ikke løfte eller stresse så da har jeg igrunn ikke no i barnehagen å gjøre... Får se. Skal til legen på torsdag og snakke med ho om hva ho syns, og på ultralyd neste fredag for å sjekke livmorhalsen og sånn, så da er det bare å se...

 

Tenker på dere!!

 

Klem fra anna

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...