Gå til innhold

*********Drammen og Omegns skravletråd :o)********** NY! 02.10.06


♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer MaybeMe - for meg så vil du være den eneste MaybeMe ;o)

 

I dag har jeg hatt en skikkelig sløvedag....

Sto ikke opp før halv 1 og da hadde sambo gått en lang tur med bikkja, vasket og satt i nye poser i søppelbøtta (trodde ikke han visste hvordan ;op), vasket fryseboksen pga. alle fotsporene til kattene, satt på oppvaskmaskin og ryddet litt i stua og dekket til et stort frokostbord med juice og te og kokt egg etc. Tror du ikke elsklingen spratt opp og laget mer toast til meg som bare spiste og spiste - oooog..... ryddet av bordet !! Det skjer nesten aldri... Måtte spørre hvorfor jeg ble så skjemt bort - jo, fordi det er 2 år og 2 måneder siden vi ble sammen :o) Alt han husker på - slikt husker jeg aldri.

Etterpå kjørte vi ut og gikk en tur med bikkja i finværet. Har sett på video opptak fra USA et par timer. Og så skjemte jeg ham bort på å lage en skikkelig oksestek til ham - steken ble perfekt og smakte godt og jeg forspiste meg.

Men seriøst - magen revner snart og det er ikke pga. maten !! Hver gang jeg skal bevege meg eller ut på tur så er huden så sprengt og øm over ribbeina og over magen....er helt j...... å gå tur, men jeg er nødt ellers vil jeg ikke klare å bevege meg pga. fettet...

 

I helga så har Junior begynt å sparke oppi ribbeina - håpet på at jeg skulle slippe det fordi det var ikke behagelig...

 

Ellers så er jeg spent jeg også på morgendagen - håper det bringer noe positivt, trenger det nå. Ting har blitt satt i et helt annet perspektiv og ingenting er gøy lengre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea; de har 3 barnebarn fra før, men dette er første "felles" og første gang de kan kalle seg farmor og farfar.

Svigers hadde barn på hver sin kant før de traff hverandre som har fått unger...

Men de er også veldig glad i barn, de har jo "bare" 7 unger tilsammen selv! Hehe...

 

Nanna, godt å se alt er bra, kose deg kjempemasse på Fantasy, skal visst være en finfin båt. Er det ikke spa og sånn også på den? (eller er jeg helt i tåka nå?) Skal trille bort og plage pinnsvinet og mayken en dag jeg er i toppform (kanskje denne uken???) så da sier jeg fra til deg også siden dere bor omtrent i samme gata:)

 

Mayken og Pinnsvin, er dere hjemme hver dag eller? Jeg skal på DiBtreff onsdagen så det blir nok tors eller fre...

 

MayBeMe Åssen visse du at jeg er treigest i gata da: hehe... Jeg er håpløst treig og liker ikke å amme ute på cafe/restaurant... Så egentlig kunne det nesten høres ut som noe som kunne skjedd irl... Men jeg har nå notert meg det og skal ikke dra hjem for å amme om vi skal spise pizza;) hehe. Og flere unger, ja det blir NOEN år til vet jeg...

Og du, kanke du bare sånn teste snart a? Hæhæhæ, venting er så kjedelig, vi vil vite NÅ vi;) hehe

 

Ninni??? Lenge siden du har sveivet innom oss her nå, hvorhar du gjemt deg? Alt bra?

 

Veronica; hvordan går det med deg snuppa? Tar du med deg krykkene på Pava når det er treff der? *tenke masse på*

 

Piadi; ser du ut som du har svelget en bowlingkule om dagen? Det var sånn jeg følte det de siste ukene,... Like tungt var det også...

Ikke lenge igjen nå, hvor mange dager? (hvis du kommer inn her til å få svart da...)

 

Hebbie; hmmm, husker faktisk ikke hva jeg skulle si til deg men nå har jeg husket å nevne deg da:p

 

Litjpia; er såååååååååååååååååååååååå spent på svarene på testene deres *nyskjerrigpetrine*

Er jo så utrolig spennende!

 

Har jeg glemt noen da? I såfall, sorry asså, vakke meninga! Kan du tilgi meg?

 

Cafe cafe cafe, masepjattemase... Ser det er fler enn meg som vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter... er bare innom for si god natt jeg...

har hatt en strålende fin helg med jøran(faren til sara altså) og vi har bare vært sammen vi 3.... hele helgen....

 

gruer/gleder meg til imorra... da skal jeg på politi stasjonen og avslutte anmeldelsen... ikke trekke den altså, men gjøre den ferdig....

har nå oppdaget mer og mer ting han har tatt med seg fra meg som jeg skal skrive opp på lista hos politiet...

blir godt og få denne saken ut av verden, samtidig som jeg gruer meg litt....

vet jo at saken ikke blir borte bare fordi jeg er ferdig med mine avhør... nå skal vel han gjennom masse avhør før jeg blir kalt inn til nye osv...

men må starte ett sted så....

tenk masse på meg imorra da jenter... trenger det tror jeg....

 

litjpia: er så spent på og høre om disse svarene jeg... de kommer vel denne uka eller???

 

maybeme: dyttet innlegget opp igjen så hun "falske" deg kan se at hun kanskje burde bytte nick.... for er veldig frustrerende med to like nick da... men det ordner seg vettu... :)

 

tillab: åssen er det og være mamma??? høres ut som du stor koser deg da... håper jeg får sett embla snart da... :)

 

skulle det være nytt treff ifgen elle noe??? på pavarotti???

 

 

ahhh var i drammen idag og så på livet før dagens fotball kamp....

shit for et oppstyr... politi kortesje og brannbil først... (sif flagget hang ut av brannbilen!) også drammen brannmanns korps(eller hva den nå heter) også sikkert flere tusen som gikk samlet over by bua...

var sinnsykt artig og se da...

skulle hvertfall vært på kampen siden vi slo aalesund 3-2 da... men satt hjemme og beit negler jeg i spenning... hehe

 

nei nå tar jeg kvelden, vesla har hatt 40 i feber i hele dag og kastet opp masse og flere ganger...

har aldri sett henne så sløv og slapp som hun var idag... heldigvis kviknet hun til etter en times søvn på sofaen rett før hun skulle legges for natta... hvis ikke hadde jeg sovet med henne i senga...

kna det være omgangs syken????

vet iallefall at det ikke blir noe bhg....

 

natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Veronica!

Skal tenke masse på deg i morgen! *heia heia!*

Skal vel bli godt å bli ferdig med første runden, er ikke sikkert det blir flere, jeg slapp det i allefall:) De ordnet resten etter avhør og sånn uten at jeg behøvde å komme tilbake, fortelle mer etc. Heldigvis, holdt på å bli sprø av hele greia;)

 

Og ja, jeg elsker å være mamma, slitsomt men moro. Det er uvant å plutselig være 3 ikke bare oss 2, men så verdt det.

 

I kveld har jeg sovnet på sofaen da, og mannen min var på bowling med broren sin så svigers har trillet baby, skiftet på henne og alt... Jeg sov nemlig så tungt at jeg ikke hørte at hun gråt engang... zzzzz. Litt sliten;) hehe. Men digg å vite at uansett hvor tungt jeg sover er det noen som tar seg av henne, sikkert derfor jeg sov så tungt, gjør ikke det ellers, reagerer jo av hvert minste knyst når det bare er meg og henne...

 

Er treff på Pava den 16, håper du kommer...

Er treff på Glass til onsdagen, for de med småtasser, du kan jo ta med vesla og komme om du har mulighet:)

 

Godt å se at ting er bra med deg til tross for omstendighetene, og at du og pappaen til Sara har hatt en knallhelg er johelt supert! Spesielt for Sara vil jeg tro!

 

Nå skal jegta og snike meg i seng, lille sover som en stein, har spist SÅ masse i kveld at jeg endelig kan legge meg uten å vite at jeg kommer til å søle melk overalt:p hehe...

 

Natta flotte drammen og omegn damene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen:-)

Ja, lenge siden jeg har gitt noe lyd fra meg nå ser jeg..vært litt mye i helgen med besøk av pappa++, tomtekjøp og oppussing av leiligheten min i S.fjord.. ikke det at jeg er særlig hjelpsom med oppussingen, men må jo "dirigere" litt og sånn da, hehe.

veldig koselig hos deg forrige uke theaokt! og god pizza;-) nam.. nærmer seg veldig for deg nå, men du driver kanskje fortsatt på med forsøket ditt på å få henne ut før tiden?

Jeg skal ikke stort i dag, har veldig lyst på en tur til frisøren, men får se om jeg orker å gå til byen...har ikke bilen i dag og jeg har ikke gått så "langt" på evigheter, er litt redd for at det bare resulterer i en haug med kynnere og kvalme. Men håret mitt trenger virkelig en oppussing!

Ellers er det ikke mye nytt fra meg, ligger stort sett på sofaen føler jeg..gleder meg til babyen kommer..69 dager igjen til termin i dag!

Håper alle får en fin dag, klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. 10 Dager igjen. Jippi. Harbegynt å få litt vomdt der nede. Skal gå til jm etterpå og det tar da 1 time og 20 min i hvertfall. Har mulighet til å ringe mannen min dersom det blir nødvendig. Skal få litt hjelp til å vaske litt nå. Så jeg får bare hive meg i gang.

Hva skjer ellers da jenter?

Skal du legge leiligheten ut forsalg eller skal du bare leie den ut Ninni?

Morsomt med tomtekjøp!!

Spennende dag Hebbie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Thea: Var barnebursdagen en suksess? JA, nå skal vi gå igang fødselen din på div. senter. Bare å si ifra, så er jeg nok klar som et egg.

 

I helga har vi fartet litt.... Lørdag var vi i Oslo en tur. Traska litt rundt og shoppet noen småting, og så spiste vi lunsj på HardRockCafe'. Første gang jeg var der da..... mmmmmm....god mat ja:)

Igår vasket, støvsuget og polerte jeg og mannen bilen mens Trym var på tur med farmor og farfar. Og etterpå var vi i 1-årsbursdag til ei av jentene i "BIM-gruppa til Trym". Det var pølsefest og kaker, så Trym storkoste seg. -Glad i mat den gutten ja :)

 

Er så sinnsykt trøtt for tiden jeg. Så vidt jeg greier å holde meg våken til klokka 21 om kvelden...... Våkner jo endel på natta fordi jeg ikke finner noen god stilling, eller så er det en arm som sovner eller krampe i en legg eller en liten en som spreller inni magen.... Og 0530 ringer klokka til mannen, så da ligger jeg våken litt før jeg sover kjempegodt helt til Trym kaster smokkene på gulvet, småprater med bamsene, roper mamma eller gråter......som regel en gang mellom 07 og 0730.

 

Kaldt idag da..... var bare 4,7 her til morgenen, men det er jo flott vær så regner med at sola gjør det litt bedre utover dagen.

 

Hva skal dere idag da jenter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... "Bare" 28 dager igjen for meg om hun kommer på termin :)

 

Tilla : Ikke bowlingkule, badeball !! = ) Gleder meg så fryktelig til å treffe babyen min nå.. Drømmer om henne hver natt :)

 

Thea : Gikk i trapper her en dag og er sikker på at om jeg hadde gått 20 min til hadde jeg starta fødselen.. Men det er "litt" for tidlig enda : )

 

Mayken : Var også på "Omvisning" på føden i forrige uke, kjempeskuffet.. Fikk se bilder fra fødestue og stillinger ! Var ikke akkurat som vi hadde tenkt men men...

 

Håper alle kommer på treff neste mandag : )

 

Var hos legen i dag, alt er ok.. ! Men jeg har så mye vann i føttene at jeg nesten ikke kan bruke sko lenger : (

Dessuten har jeg lagt på meg 22 kg : ( buhu !! Men det er som jeg hadde regnet med !

 

Maybeme : Håper du snart kan bytte nick uansett !! = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

theaokt: vi skal selge leiligheten min på nyåret! kan ikke sitte med 2 leiligheter, tomt og byggeprosjekt + ny baby..;-) nei, blir godt å få solgt den, håper vi tjener endel på den siden den er nyoppusset da!!

trenger helt sikkert pengene til byggingen uansett... hørtes ut som en voldsom tur du skal legge ut på før fødselen da, godt du har en back-up plan med mannen din hvis du ikke orker mer da. jeg orker jo knapt å gå over broa til byen, hehe.

skal drikke pepsi max med masse isbiter nå, nam det er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theaokt - gikk ikke så bra hos JM. Hun sa at det var ikke så mye hun kunne gjøre annet enn å skrive at jeg har gått til kontroll og samtaler med henne og ba meg om å kontakte lege og trygdekontor igjen. Er blitt en kasteball hos disse tre - alle sender meg om igjen til dem 2 andre for å spørre om ditt og datt....blir helt sliten.

Er ikke i humør lengre og begynner nesten å angre på at jeg er gravid - dette er 3 gangen i dette svangerskapet jeg har fått problemer og tull som jeg må stresse vilt for å ordne opp i. Regner med at det er 98 % sjanse for at fødselspengene også blir det rot med, enda hun sa kjapt på trygdekontoret at det har jeg krav på. Er redd jeg mangler 3-4 dager og da sitter jeg etter alt dette strevet og stresset med engangsutbetaling. Har fått en time hos dama for å gå gjennom det - vil ikke sende det inn og vente på svar så da tar hele skjemaet med henne på kontoret - tør ikke annet.

Jeg kommer til å lese inne på BIM, men kommer sikkert til å trekke meg litt bort og ikke være så aktiv på skravlinga. Har litt mye å bekymre meg for nå og da er skravling og kos det siste jeg klarer å tenke på.

Dette dreper virkelig gleden av å være gravid.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hebbie. Jeg skjønner deg godt. Skikkelig dritt altså. Men du må ikke gi opp nå. De har gjort en feil som ikke du skal straffes for. Hadde møtt opp der med papirer i hånden og sakt at dette måtte de ordne opp i nå. Mange dager manglet du og på hva da? Får å få fødselspenger??

Ring dersom du vilmøtes en dag. Kan jo bare stikke på cafe eller besøke pia eller noe.

Vært hos JM jeg også.Hun sa at hun ikke trodde det kom tilå skje noe før tiden. Jeg gikk ikke dit i dag. Ble til at jeg vasket til jeg skulle dit. Nå skal jeg ut å vaske bilen, men tar meg sikkert en gåtur i kveld. Hun trodde joeg ikke var moden og at livmorhalsen var lang og lukket. Blæææ. Men jeg skal ikke klage det er jo bare 10 dager igjen. Verre er det når det blir problemer med økonomien når en skal ha baby.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjedelig Hebbie. Noe dritt når det blir så mye styr da. Man skal jo kose seg og glede seg nå frem til fødselen, ikke bekymre og være lei seg.

 

Mangler du noen få dager og du ikke får ordnet det på andre måter, så kan du jo starte permisjonen noen dager tidligere enn 3 uker før (man har jo rett på å starte permisjon helt opp til 12 uker før termin om man ønsker.....-men får jo da mindre tid med babyen...).

Jeg hadde gjort som Thea, tatt med meg papirene og trappet opp og nektet å gå før dette var ordnet og ute av verden. Det er da ikke du som har gjort noe feil. Det må da være grenser for hva en vanlig stakkars gravid skal kunne vite om regler og dritt, og hva man skal måtte passe på. *koker litt på dine vegne her nå*

 

Håper det ordner seg snart, så vi får tilbake en lykkelig Hebbie som sprer glede og latter rundt seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen.

En stund siden jeg har latt høre fra meg nå.

Har vært inne og lest, men har ikke orket å skrive noe selv.

 

Piadi: det går fort for oss nå gitt.

Rart å tenke på at om minimum 2 uker kan vi ha fått hver vår lita jente.

Håper hun venter til termin jeg da.

Fikk ikke sett noe annet en den permen da vi var på omvisning heller, alle fødestuene var visst i bruk, men sambo fikk svar på alle spørsmålene sine da.

 

Theaokt: lykke til med å gå på deg fødsel da, klarer ikke gå så mye for tiden jeg, har en nærve i klem bak i bekkenet, så foten dovner bort når jeg går.

 

TillaB: Ja, vil se Embla nå.

Er hjemme hver dag jeg, men på torsdag skal sambo og jeg til jordmor kl 12.30 og mest sannsynlig en tur på ikea etter dette, så da er jeg nok ikke tilgjengelig den dagen.

 

Ellers fikk vi satt inn ny dør inn til gjesterommet i går, så nå kan sambo begynne å male tak og lister og sparkle og pusse uten at all lukt og skit sprer seg i leiligheten.

Vi håper på å kunne bli ferdig i løpet av helgen, eneste som står igjen er 3 strøk med maling i tak og rundt vindu og lister, tapetsering og å legge gulvet, når vi er ferdig med det rommet, er egentlig alt klart, bare jeg får vasket først da:) Er litt småting igjen, men det tar vi etterhvert, er ikke så stress med det.

 

Var på fotballkamp i går jeg da, sambo ville nesten ikke sitte sammen med meg fordi jeg hadde på meg Ålesund-skjerf.

Fikk besøk av ei barndomsvenninne fra Ålesund som nå bor i Oslo, vi spiste middag i byen før vi dro på kampen.

Det var kjempemorsomt, og stillingen ble som jeg hadde spådd, skulle ha satset penger på det.

Har gått på skole sammen med flere av spillerene på Ålesund, var morsomt å se dem i aksjon.

 

På lørdag var vi en tur innom føden.

Jeg hadde gått rundt og lekket litt i 3 dager, jeg regnet med at det bare var tynn utflod og ikke stresset noe med det, men sambo mente det kunne være greit å få sjekket det, det syntes jordmor på føden også.

Var som jeg trodde da, ikke noe galt, men ble koblet til ctg maskin og hele pakka, var der i over en time. Men vet i hvertfall at alt er bra da.

 

Ellers har jeg brukt helgen på å skrive i boken jeg har kjøpte.

Kjøpte en notatbok for noen dager siden, og nå har jeg skrevet ned alt om svangerskapet mitt. Litt vanskelig å huske tilbake i tid, men det har gått overraskende bra. Tenkte det kunne være greit å ha til neste gang, eller til tuppa mi en gang skal ha egne barn og har mange spørsmål å stille meg. Angrer på at jeg ikke begynte å føre dagbok med en gang jeg ble gravid, sånn som jeg hadde tenkt, men, men.....for sent nå, får heller gjøre det neste gang.

 

Ellers er formen opp og ned, men helst ned.

Er så utrolig trøtt og giddalaus som vi kaller det der jeg er fra.

Har fått vann i kroppen, får ikke på meg ringene mine lenger enn over 1 fingerledd, pga av vann i hendene har jeg vondt i leddene, så det er ikke like gøy å strikke lenger heller.

Kvalmen ligger og lurer konstant, og det samme gjør halsbrannen, kan jo nesten ikke spise eller drikke noe lenger.

har nå gått opp ca 6 kilo, så der har jeg jo noe å være glad for:)

 

Kan trøste meg med at alt blir bedre om ikke så mange ukene da.

29 dager igjen i dag gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortsatt ikke fått svar på prøvene vi da. Begynner å bli temmelig frustrert jeg altså! Må vel nesten ta en telefon til gyno igjen i morgen hvis jeg rekker og ikke minst husker det. Blir sikkert litt forsinkelser med svarene siden det er mine prøver som tar så jækla lang tid. Lurer fælt på hva resultatet blir jeg da. Og i forbindelse med dette… Gjett hva?!? Sambo slenger meg ikke overende lengre rett før han kommer. Hihi…

 

I dag har det vært en kjempe slitsom dag for meg. Det har vært såååå mye bråk på jobben. Ungene hyler skikkelig masse og skal med vilje overdøve hverandre under lunsjen på SFO og greier. Hodepinen er i hvert fall på plass etter denne dagen. I morgen blir det en kjempe lang dag for meg da. Begynner på jobben kl halv ni og jobber egentlig til fire, men siden vi skal ha foreldremøte på SFO og jeg må møte opp kl fem for å ordne med kaffe og kaker så blir jeg bare på jobben frem til fem i stedet for å kjøre hjem også snu med engang jeg har parkert bilen. Så er nok ikke hjemme i morgen før halv ni, ni engang. Ja ja… Skal vel overleve det også.

 

Nå skal jeg spise hvitløksbrød med tomat, skinke og ost… Nam nam… Og kose meg med en kopp Caffe Vanilla. Nam nam nam… Også skal jeg slappe av foran TV’n en stund også skal jeg lære sambo en ny dans i kveld. Hihi…

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayken; men da kan jeg ta det på fredag jeg asså:) Ikke noe problem det, lille må jo ut i frisk luft og trilles litt hver dag hun!

Passer fredag? Pinnsivn, passer det for deg og?

Forresten, kunne ikke dere begge sendt meg en sms så jeg har nr deres og kan si fra når jeg sniker meg bortover da? Jeg treffes på 93286818:)

 

Samme nr for cafeøsnker forøvrig damer;) hihi... De fleste av dere har vel nr mitt nå, jeg vet jeg har til mange av dere i allefall, men ikke alle! Hehe...

 

Aga, om du er innom her og sniker litt så send meg en sms du og, litt enklere på onsdag da!

 

Vet dere hva eller? Lille sovnet litt over halv tolv i gårkveld og sov til *tamtataramtatam* ti over halv åtte i dagmorges! Himmelsk deilig at hun ikke våker om natta asså! I løøøøøøøøøøv it! *skryte skryte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra meg...

Spottinga har allerede begynt, så da kan jeg nok bare gi opp håpet. :o(

Da blir det pergokur på meg, det ga jo suksess sist så får håpe på det samme nå.

Litt trist og lei nå, hadde håpet at dette ikke skulle ta så lang tid. Ser ut som om dere alle får født før jeg er gravid igjen... *lei meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Skjønnergodt skuffelsen... men du vet at da er det bare å starte med pergokuren så sitter den. Du har jo erfart at det har gjort deg gravid før, men det er lov å være skuffet. Hvor fort kan du starte den maybeme?

Skikkelg dritt dag for mange av dere i dag. Æsj la denne dag forsvinne. Bort bort.....

Vært på Ikea og shoppet IGJEN. Måtte ha noen rammer og en luekurv til guttene.Blir jo alltid litt mer en det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal starte på dag 3 i syklusen, så nå får bare tanta komme sånn at jeg kan starte... Får ha som mål å være gravid før bursdagen min, det er jo litt over 1 måned til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde vel vært verdens beste bursdags preseang da maybeme :)

kjipt med denne hersens tanta altså...

 

ja ja litt oppdatering fra meg da: var hos politiet idag og avsluttet anmeldelsen... skulle bare lese igjennom det jeg hadde sagt og skrive under, men det endte med 3 nye sider og jeg satt der i 3 timer... har også fått utstedt besøks forbud til han mot og nærme seg meg eller familien min... er jo redd hva han kan gjøre nå som anmeldelsen er endelig ferdig...

 

politiet er allerede ute og leter etter han, men politiet fortalte meg at jeg hadde blitt løyet for under hele forholdet vårt.... de kalte han også for en psykopat uten like...

han politi mannen jeg hadde idag, så på hans andre saker og var visst mer der ennjeg visste.... skummelt og tenke på hvor feil jeg har tatt og JEG som aldri skulle la en fyr manipulerer meg.. ja ja man lærer så lenge man lever iallefall....

også har jeg vært hos psykolog idag for første gang i hele mitt liv og det var ikke så ille som jeg trodde...

 

skjønner nå at jeg trenger hjelp for og komme meg på fote igjen og hun dama jeg var hos idag var verdens beste dame... jeg trengte ikke si hele setningen engang før hun fullførte den... deilig og endelig ha en og betro seg til, en som står på utsiden....

allerede idag kom hun frem til at det er pappa som er skyld i mye av det jeg opplevd av svik, tap og at det er derfor jeg har et så sinnsykt temperament....

så nå håper jeg at livet mitt etterhvert blir stabilt igjen og at sara michelle får tilbake mamman sin som hun var før jeg møtte Eirik...

 

ha en fin kveld videre jenter

og sara er heldigvis frisk igjen.. var ikke omgangsyken men jeksler som kom opp.... uff stakkars disse små når det gjelder tenner altå....

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urgh... får ikke sove jeg.

Sambo lurte meg til å sove sammen med han en time på dagen i dag, og nå får jeg ikke sove igjen, mens han ligger og snorker noe værre.

Den stakkars gutten min er sliten for tiden, han har mye å ta seg av, for at jenta vår og jeg skal ha alt vi trenger før hun kommer. Er ikke rart han snorksover da.

 

Tilla: hvis det passer for pinnsvinet og Nanna, kan vi godt være her hjemme hos meg på fredag, så kan jeg prøve å bake en kake til dere kommer eller no. Alt er ikke ordentlig på plass her ennå, så dere får bare ta det som det er, men kose oss kan vi få til alikevel:)

 

Har skrellet en hel drøss med poteter i kveld jeg da, skal lage potetball i morgen tenkte jeg...nam nam.

 

Og i kveld har jeg strøket de siste babyklærne og pakket ned det nurket skal ha med seg til sykehuset. Kofferten står i stua, og i morgen skal jeg ut å handle inn litt av det sambo og jeg kan trenge.

Greit å ha såpe, tannbørste, barbersaker ol liggende ferdig pakket. Er jo lett å glemme ting i farta. Vi har bedt om familierom, så jeg pakker like godt for oss alle tre nå med det samme, så er det gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat levert guttene mine i barnehagen. Deilig åbare sette seg tilbakeå puste ut. Kan være ganske så hektisk på morgenen.

Det blir nok bedre når vi blir tre barn her:-O

Idag blir det å ta seg av sine huslige plikter som vanlig, invitere oss på middag til mamma og pappa samt stikkeinnom byen i Tønsberg åkjøpe en vase jeg ikke har råd til. Sådrar jeg hjem og angrer for at jeg ikke ventet med å kjøpe den. Hi hi.

Hva skal dere andre gjøre i dag da?

Jeg glemte å si 9 dager igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen.

 

Flott høstdag idag da.... Trym sov til 0815 idag (pleier å våkne ca 07), så jeg er jo helt "oversovet"..... Deilig det da. Kom nesten "for sent" i barnehagen da. Alle var godt i gang med å kle på seg for de skulle ut.....

 

Hva skal dere idag da jenter?

 

Thea: hvordan går det med fødeplanen? Bare å si ifra om vi skal gå igang noe på et senter.... ;)

 

Hebbie: Håper du får ordnet opp i ting nå slik at du slipper å være sur og lei og deppa og bekymret......-er jo ikke bra for verken deg eller babyen det. *oppmuntrende klem fra meg*

 

.....53 dager igjen til termin. Det er ikke så lenge, men egentlig så begynner jeg å kjenne litt på at jeg er lei..... Gleder meg til 12.november, for da får jeg lønn igjen.....etter 2 måneder uten et rødt øre i inntekt. -Ikke å anbefale. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå er jeg lei altså.

Er søren med vondt å kaste opp når man har magen full av ei lita jente.

Dritlei denne kvalmen nå, kan den ikke gi seg snart?

Akkurat tygget og svelget unna siste bit av frokosten og så bar det rett på do får å se det i retur, lite delikat.

Får vel bare gå og legge meg igjen, fikk sinnsykt vondt i magen av dette.

 

synes synd på meg selv i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde omgangsyke for 2 uker sidenog det er ikke morsomt når megen aldri slutter å vrenge seg. Det var bare så vondt. Skjønner deg godt.

Gikk å la meg i 10 tiden og sov tilkl13.00 Det var den dagen. Så fikk jeg en mindre hyggelig tlf fra min mor. Litt familiære problemer som jeg i utgangspunktet ikke er med i ,men det blir en plutselig enten en vileller ikke. Blir gal fordi det hele ente i at jeg og min or blir sinte på hverandre. Glad jeg har minlille familie selv som har det bra sammen. Hmm ...begynner å bli litt størrelse på den også da, med snart tre barn.En får prøve å ta avstandfra sånn, men det er ikke alltid lett.

Ikke nok med det men så ringte de fra barnehagen og sa at sønnen min hadde fått slått ut litt av tanna si, noe han har gjort tidligere også(samme tann)Tror han tar imot med tenna når han faller jeg. Fikk time hos tannlegen i morgen. I går falt han ut av senga og da fikk han også vondt i tanna. Ja ja hva skjer resten av dagen- kanskje det hadde vært best og lagt seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...