Gå til innhold

*********Drammen og Omegns skravletråd :o)********** NY! 02.10.06


♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

God morgen.

 

Er jo bare en fryd å levere Trym i barnehagen nå...... smiler og vinker og sier: "Hadet" til meg. Før var det jo bare hyling og tårer og skulle bare sitte på fanget mitt eller jeg måtte bære han. Tror han trives kjempegodt.

 

Thea: Hvor jobber mannen din da? Synes han jobber til all verdens rare tider.... :)

Ja, det får en si var gammeldags.... Jeg går aldri i banken lenger jeg.... Har vel egentlig ikke noe bank å gå i heller siden jeg har en ren nettbank :)

 

Hva skal man finne på idag da....... Skulle ha kjøpt en bursdagsgave til bestemor, men hun ønsker seg ingenting...... Hva kjøper man til en bestemor?

Kanskje kjøre opp på Liertoppen og se litt da.....

 

Har dere kjøpt vognpose? Er sånn i tvil..... Trym hadde/har voksi-pose, men vil ha noe annet denne gangen. Dun eller ull tror jeg....

 

Ellers har jeg begynt å tenke at vi kanskje ikke greier å bestemme oss for navn før babyen kommer,- og da ser jeg for meg at det blir enda vanskeligere......

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hebbie og Theaokt: Kommer sikkert til å trives i Sande, tar alltid litt tid i starten før man føler seg helt hjemme, men sambo er jo derfra så det skal vel gå greit. Også bor jo dere mammaer med like store babyer i nærheten så;-) Vi har sett på tomt på Tandbergåsen hvis dere vet hvor det er?

Theaokt: Er det i morgen du skal ha jenter på pizza? Høres jo koselig ut, kanskje jeg kommer en tur hvis formen er ok. Gir en lyd her inne ang det i morgen jeg hvis det går bra?

Nå skal jeg også i banken, har ikke vært der på evigheter...er tanten min som klarte å sette inn penger til meg på en konto jeg avsluttet for 1 år siden..så nå skal jeg prøve å spore opp pengene;-)

Ha en fin dag alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjempe koselig om du kom. Ja Tandbergåsen vet jeg hvor er. Det er fint der. Ring dersom du ikke finner veien 45662510 er tlf mitt.

 

Så deilig at Trym trives i barnehagen. Det er ikke morsomt å levere et barn som gråter. Da har du ikke så dårlig samvittighet når babyen kommer heller. Du er forresten ikke alenen om å ikke finne navn. Vår er bare navnløs. Har jo Trym som navn, men det passer jo ikke en jente. Kan du ikke ramme inn et bilde av Trym som gave da. Eller kjøpe en liten kurv med god mat. Har tips til julegave som du kan lage. Tar det i morgen.

 

Vært å kjøpt minibleier, flasker og morsmelkerstatning, malt og div. Så nå er jeg helt klar. Sykehusbaggen er så å si ferdigpakket. Klart jeg har glemt noe......vet det bare ikke ennå.

 

Hebbie- fra og med neste uke skal jeg gå til deg å ringe på å stikke av vet du. Det er et passe fint mål siden jeg har planer om å føde.

se på denne oppskriften. Begynner fra og med lørdagskveld når barnebursdag er ferdig: Vaske hele huset på lørdag og søndag. Søndag skal min mann få så mye sex han bare klarer å ta i mot. ( se for dere det da jenter- kommer til å minne om en voldtekt når jeg som ser ut som en hval hyver løs) STAKKARS mann. Så skal jeg ta ett glass vin for så å gå bort til Hebbie og ringe på å stikke av. Har en vane for det. Mannen min må hente meg. Dersom det ikke skjer noe fremgang så skal jeg gå til jm på mandag til timen min og det er et stykke. Kanskje føder jeg på Sandesletta. Deretter blir det bare å gå gå gå gå gå osv plump så er det gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...vi hadde hatt det så gøy i natt vi Theaokt !! Fikk ikke lagt meg før 6 - da hadde jeg hørt leieboeren lenge stå opp og gjøre seg klar for å gå på jobb. Er en heeerrrrlig følelse å vite at jeg kan bare krype til sengs ;o)

 

Var meninga å dra på ny 3D, men sambo finner det alltid ut når han har fri og ingen har ledig time samme dag. Jeg tar det med ro - men han ønsker veldig å se babyen igjen da.

 

Gleder meg til Thea får babyen da skal jeg besøke deg masse !!

Er klar til ring på spring - får sette ut Fant som utkikkspost og overrumple deg - Hahahahahaa.......tenker meg det setter i gang fødselen ;op hehehehe.......

 

Gleder meg til pizza imorgen...nam nam....i dag skal jeg lage sushi til meg og thai green curry til min elskede...

Nei - nå må jeg få fingeren ut og komme meg til butikken. Får skrive mer senere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilltakslyst kom å ta meg! Skulle jo ha gjort en del ute i dag, men nei.. gidder ikke, orker ikke og vil ikke. Skal gjøre litt da. Som å lage fiskeboller til mine gutter. Så leie film å ligge på sofaen i kveld, det er jo litt det da. Blir koselig å se dere igjen i morgen. Mannen min skal lage pizza til oss- han er flink. Er det noe dere ikke tåler eller liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi hi har vært på skravlesiden og provosert litt. Blir nok ikke populær men men. Kan jo gjemme meg her i ettertid. Hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj må inn og se på Skravlesiden !!

 

Jeg spiser og tåler alt - utenom nøtter da...men satser på at dere ikke skal ha det på pizzaen ;o)

Sambo er såååå misunnelig på at jeg skal få hjemmelaget pizza imorgen - han kommer sikkert og sniker utenfor vinduet ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titten tei!

Ja, det er faktisk meg som skriver innlegg!!! (kryss i taket! ... nei det blir litt vanskelig for der holder snekkerne på... )

Neste fredag skal snekkerne være ferdige her, så vi kan begynne å skru ikeamøbler, henge opp bilder og denslags... Hadde vært kjempegøy om fristen holder for da får jeg goood tid til å kose meg i ny stue før lillingen kommer. Gir dem likevel en ekstra uke uten at jeg får panikk av den grunn... Har panikket så mye i høst, så nå er det utrolig deilig at ting virkelig går framover med stormskritt.

Er likevel ganske full av hormoner og tut om dagen da, stakkars Mayken fikk besøk av sutrepinnsvin i går... Det går bedre nå: er mer meg selv igjen i dag. Har bakt sjokoladekake.

 

Tillab: skikkelig ergelig med de pengene da!!! Dumme lommen som mistet dem! Slenger meg forøvrig med på Mayken sin oppfordring; kom gjerne forbi her når dere er ute å triller, vil gjerne se baby! Har sett de flotte bildene på siden din...

 

Veronica: Ingen dom fra meg heller... har ikke opplevd det du har, så jeg kan ikke si jeg vet hva du går igjennom annet en at jeg tror jeg skjønner at det må være fryktelig tungt. Du er heldig som har mennesker rundt deg som bryr seg om deg. Ønsker deg all mulig lykke til fremover, og god bedring med de fysiske skadene. Sårene inni deg vil nok bli bedre med tiden de også...

 

Theaokt: Hadde vært kos med pizzatreff, men det er litt hektisk her hjemme denne uka, siden det rommet vi skal bruke som lager ikke er ferdig ennå, så vi må flytte rundt på ting hver kveld så det er klart til snekkerne neste morgen... Vet da at jeg ofte ikke har mye overskudd igjen etterpå. Men dere må ha det skikkelig kos, dere som er der!

 

Mayken: Har ikke så mye å meddele deg, hehe... du er vel ganske oppdatert, men jeg vet selv hvor stas jeg synes det er å se mitt eget nick i et innlegg... Jeg er litt mer i balanse i dag da, sorry at det bare var syt og klag i går, var nok bare en ventil som gikk av og du var der. Vil uansett takke for deilig skillpaddekake, og for at du ga meg den lille miljøforandringen jeg nevnte så jeg fikk hodet og følelsene litt mer på plass igjen. Du er god du!

 

Og til slutt til alle: Jeg synes det er så deilig å svømme for tiden, si gjerne i fra om noen vil være med. Helst på morgenen/ formiddagen.

 

Koseklemmer fra en som henger her i timevis hver dag, men skjelden gir lyd fra seg selv...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og sparket fotball med mannen min og guttene. Fikk da en fotball i magen litt hardt. Håper det går bra. Svei mer en det gjorde smertevondt.

Skal lage ostesmørbrød stekt i panne- det er så godt:) Eller mannen min skal lage det. Han er flinkest. Mon tro om vesla kommer ut med knekte ben eller armer. Hun er nå sykt aktiv. Kanskje hun har fått et ekstra ben å sparke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnsvinet vårt!!!1 Heeeeeeeeeeeei! Så kos at du taster ikke bare litt men MASSE til oss i dag! *glad*

 

Trille innom ja, er jo LANGT å gå bort til dere:p hehe... (litt da men bare fordi jeg foreløpig er litt lat og litt ute av form, men det kommer seg nok snarlig!)

Evt så får vi ta en tur på cafe, jeg er jo ledig hver dag jeg, og lille liker å gå på cafe, har testa henne på Jonas i intet mindre enn 4,5 timer i dag! Litt uvant å skulle sitte og vifte med mine nye Pamelaboobs i all offentlighet, men det gikk greit. Tror riktignok kompisen til mannen min syns det var litt flaut siden jeg satt ved siden av ham;) hihi... (festligfestlig)

Men jeg MÅ jo bare se både deg og Mayken igjen snart, moro med store mager når man ikke har lengre selv, og det er jo LENGE siden nå!

 

Skravler meg jo helt bort her da... Hmmm, hva mer kan jeg berette om dagens eskapader mon tro? Jo, gått lang tur i dag, på Spiralen, rundt hele museet og greier, var faktisk kjempekos, og jeg tror lille likte det, sov som en stein riktignok. Blir moro når hun blir stor nok til å være litt mer våken og kanskje få med seg litt mer av hva som skjer rundt henne...

 

Torsdag drar vi til Danmark for å besøke svigers. Lille skal på sin første utenlandstur! Woho!

Og mens vi er der nede så har jeg og mannen 1 års bryllupsdag, den dagen har vi booket barnevakt av besteforeldrene, reservert oss bord på favoritt resturanten vår, samt at vi skal en tur på romersk bad først, muligens også få parmassasje *håpehåpe* Jeg gleder meg så innmari til en hel kveld med mannen min, god mat og en flaske vin på deling. Kanskje til og med en liten drink som finale! Det skal bli SÅ godt! mmmmm... Og tenke seg til jeg har vært gift i ett år og har blitt mamma. Det er skikkelig rart egentlig, hadde jeg aldri trodd i mars i fjor! Hehe... (traff mannen min i mars nemlig, eller oppdaget heter det kanskje, siden jeg har kjent ham i 10 år forut for det:p)

 

Vel, nå har jeg pjattet i massevis og haugevis om meg og mitt, hvordan står det til med dere og magene deres?

Og Hebbie, snikspiser du kaker nå eller har du kuttet ned;)

 

Thea, mannen din er vel god da, som lager mat til gribbene:p

 

Mayken, du får ta "T" i øra så alt blir klart til prinsessens ankomst, er viktig det der... Er han forøvrig blitt bedre eller er han syk ennå?

 

Veronica; alt bra om dagen? Håper virkelig det, har tenkt så masse på deg altså, og håper du slår på tråden når du føler for det! Hadde vært kjempekos å tatt en kaffe eller noe med deg en dag snart! Jeg er ledig hver dag vettu!!!! Bare å si fra, lille og jeg kommer!

 

Litjpia; Er "J" fremdeles like søt og snill som i helgen eller er han på vei tilbake til gammelt mønster? For nå begynner mine andre single venninner (gribbene:p) å kaste seg over de gutta jeg har igjen her asså... Kim ble sjarmert i senk av min gamle bestevenninne i dag, på blind date! Det var bare dritkult! Så nå har jeg en mindre til deg om du skulle trenge:( (hihi, matchmaker, jeg?? Har vi IKKE sett:p)

 

Ninni; håper du blir med i morgen!

 

Nanna, står til i dag? Kvalmen blitt noe bedre? Håper det for din del, kvalme er kjiiiiiiiiiiipt!

 

Piadi; blitt av deg a? Borteborte? Du kommer i morgen du og?

 

Og sånn over til no helt annet, mannen min jobber natt i morgen og drar da kl 2030 på jobb, fins det noen jeg og lille kan haike med hjem til Drammen?

Hvis ikke må jeg lure bestekompisen min til å leke taxi for meg;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, DET er det lengste innlegget jeg noengang har lagt inn her på BiM, jeg har det moro på en tirsdagskveld! Tror jeg skrev meg bort jeg;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt action, mens jeg er borte ;o)

Jeg har sittet og kost med Lillepus og sortert babyklær - så nå har jeg en stoooor bag med nyfødtklær og oppover som skal vaskes og brettes og legges i en kommode når vi en gang finner en søt en.... Er jo så mye søtt !! Spesielt klærne fra USA - er litt anderledes klær enn det jeg har fått fra svigerinna mi.

 

Tillab - følte meg skikkelig truffet da !! Første jeg leser er om jeg har snikspist kake eller sluttet...For ikke så lenge siden lurte jeg inn en minibrownies da jeg var på kjøkkenet...Hvordan visste du det ??

Men jeg har holdt meg bra - er lenge siden jeg har spist kaker nå og er flink til å gå tur med hunden. Så jeg håper ikke jeg har gått opp noe særlig når jeg skal til JM kontroll den 10 oktober.

Litjpia skal være med - kanskje du kan sitte på med henne, hun bor ikke så langt fra deg. Hvis du ikke har nr hennes så kan jeg sende det til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm...

Jeg har nr hennes her en plass... *taste sms til umiddelbart*

Og når det kommer til kakesniking er jeg synsk... Jobber som kakespion på vegne av alle norges antikakete jordmødre:p

Neida, bare husker du nevnte det i et innlegg for en tid tilbake:) Tenkte jeg skulle sjekke åssen det gikk bare, hehe, traff jo virkelig spikeren på hodet skjønner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på stekt deig til enhver tid nå....pannekake, vafler etc....

Så rart etter jeg ble gravid så har jeg begynt å like ting jeg ikke var kjempebegeistret for : grøt, norvegiaost som er mer enn 2 dager gammel, pannekaker....

 

Uansett lille venn - det er nok flere som skal mot Drammen, er ikke verre enn at noen av oss svipper deg hjem. Er ikke som om noen skal på jobb dagen etter ;op hehehehe......Ikke meg ihvertfall !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei tillab joda ser ut som kvalmen skal beg å gi seg litt nå,er bedre.i morgen skal jeg til jordmor det blir artig..husk hvis du skal innom de andre borti her så må du si fra til meg oxo ) .elers så synes jeg tiden kanskje går litt raskerer nå men det kan vere for at jeg har mye å gjøre før turen til mandag da..da blir jeg borte i tre dager.....ellers dere andre går det bra m dere da...i går holdt jeg på å svime av sto på mc ern på liertoppen,sto i kø m sambo.så plutselig beg det å mørkne for meg og alt gikk runt,fæl opplevelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Skal til legen på knt. Det regner og blæ er det, men dag skal vi sitte inne å tylle i oss pizza. Skulle vært på et sånt interiørparty i går , men orket rett og slett ikke. Så slapp da gitt. Skal spare litt på energien til den lille kommer. Får alltid en trøtthetsperiode da. Våken på natta kan jeg og Tillab sitte her inne med puppen i fanget og babble. Er jo våken vær eneste natt nå. Ligger å vender og vrir meg i ett. Sees senere i dag da jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått haik med snille Litjpia jeg:)

Hun svarte meg i dagmorges. Tror kanskje ikke bestekompisen min hadde blitt så happy for å leke taxi helt til Sande;) hihi, mannen min som kjører meg til har jo ikke no valg, han er jo gift med meg, det gir automatisk taxiløyve;) haha

Nei jeg må jo bare bli ferdig m lappen, treige meg...

Nå skal jeg snike meg avgårde på DiB treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Bare en liten oppdatering fra meg! Jeg har det bra, og mannen har levert ny prøve som vi venter svar på om en uke. Ellers har det ikke skjedd så mye nytt, men tenkte jeg mått skrive litt læll.

 

Litjpia, har dere fått svar på prøven til "J"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå.

 

Jeg gleder meg til pizza, jeg gleder meg til pizza :)

 

Har begynt å vaske/stryke/brette og putte i kommoden til lillebror alt tøyet som Trym hadde..... -trodde ikke det var SÅ mye. -Måtte bare ha en pause nå altså. Fikk det for meg i natt at jeg måtte ordne det nå for det kunne jo hende han kom før tida, og dagene går jo så fort. Drømte forresten at jeg fødte før Thea forrige natta...... Tror nok det er noen forberedelser på fødsel på gang i hjernen/underbevisstheten her ja.

 

Nei, jeg får fortsette dagens prosjekt litt til.... før jeg må en tur på posten, i butikken og til renseriet.

 

Hebbie: Når tenker du at du starter opp bilen med kurs huset med masse pizza i????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter.

 

tenkte jeg bare ville stikke innom å si hei til dere, håper dere har det bra å at magene vokser.

nå er det jo over en uke siden lap, men er fortsatt trist å lei kjefter å griner om hverandre.

fikk ikke lege time før 27 nov så det er leeeeeenge å gå sånn å lure på hva som skjer å om det er mulighet for ivf, æsj på en side var det greit å ta lap å få vite på en annen side skulle jeg ønske det ikke ble gjort med tanke på alt det vonde etterpå.

men jeg får bare se lyst på det

 

herregud som jeg søyt nå da, hehe jaja var vel godt å få det ut.

 

Ønsker dere en kjempe kveld med pizza idag, kos dere masse å spis litt for meg å da, satser på at hebbie tar et stykke for meg hihi.

 

ellers lykke til alle gravide, og dere prøvere håper det snart blir et lite bøllefrø hos dere også hihi

 

mange klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det får bli med drømmen. Du må da bare prøve å få lillegutt før min drakula kommer ut;) Har ikke gjort en dritt i dag. Bortsett fra å være innom legen. Skal raspe litt ost slik at det blir ost på pizzaen. Ellers hente guttene i bhg.

Har så dilla på isbiter jeg. Noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er detgreit om jeg er med idag eller??? bare lov og ikke le av meg mnår jeg kommer haltende på krykker :)

er ikke akkurat mest drevende personen.. :)

 

hvem kommer idag da<????

 

*gleder meg til og møte dere igjen jeg*

trenger en gjeng sprudlende jenter nå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...