Gå til innhold

hvor mange er vi i/rundt Trondheim??


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! Fra Trondheim jeg også, Nardoområdet. Har termin 10. mai, så går inn i uke 12 i dag.

Fint å se at det er så mange fra Trondheim, kunne vært arti med et treff snart da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg bor på Byåsen og venter mitt første barn. Har termin 11. mai. Var hos legen i går og fikk høre hjertelyd, herlig! Er det noen andre som også synes det meste av mat er motbydelig for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor litt unna Trondheim dah, men ikke så veldig langt, går fort å komme seg inn til byen:)

Jeg er 21 år å venter mitt første barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dokker:-) Arti at det kommer flere trøndere til her.håper det blir mange treff utover..jeg hører egentlig til i aprilklubben, men er litt her også siden det er så mange koselige trøndere her med termin i mai:-) Er det noen som skal til jordmor i midtbyen? Jeg har første time der 26 oktober..da er det visstnok fellestime sammen med andre. Blir sikkert bra. og du tyr..kanskje jeg blir med og jobber i Granåsen:-)!?-hvis det trengs flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja det hadde vært artig, han fyren ringte meg idag (hadde glemt å svare på mailen jeg..), skal på noe info møte etterhvert. om du trenger mail adressa til han så kan jeg sende den til deg om du har mail adresse.

vi må vel prøve å få til noe treff i løpet av november, da er de fleste ihvertfall passert tolv uker:) jeg gjør det på fredag, puh!! så at det var ett treff for t.o.m april klubben no i ktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal også til jordmor i midtbyen. Jeg fikk første time 23. november. Gleder meg til å møte andre med de samme gledene og bekymringene som jeg selv har:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

tror det treffet i oktober har vært, det var for februar-april klubben. Men må prøve å få til ett i November for mai oxo, da er ihvertfall de fleste her over tolv uker:) jeg har tippa til uke tretten, fint ja!! Gleder meg bare til neste helg og forhåpentligvis stoooor feiring på Lerkendal!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...