Gå til innhold

hvor mange er vi i/rundt Trondheim??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei...bor litt lengre nord..men ikke så veldig langt.Er 24år og venter mitt først barn.Jobber også i bhg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Det er visst vi tre som er mest aktive fra Tr.heim her inne:-) Jeg er 30 og utdannet biolog..Vet dere om noen andre sånne nettsider som er bra? Jeg er mye ute og går turer for tiden for å holde formen oppe..kanskje noen av dere vil være med på trilleturer i bymarka etterhvert? Trenger sikkert å få av oss noen kilo etterhvert:) he he

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d er ihvertfall bra det er noen av oss, kjekt å ha noen i samme område! Har ikke vært så mye på andre nettsider, men d er sikkert mange..Ja bymarka høres bra ut ja, tenkte jeg. skulle fått gått en del på ski der til vinteren! jeg lurer på når kiloene begynner å strømme på?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir arti å vagle seg innover på ski..neida:-)jeg går masse på ski og kommer til å gå en del når snøen kommer. Kommer kanskje til å være litt forsiktig så jeg ikke får en skikkelig magaplask i løypa..

Jeg har ikke lagt på meg så mye enda, tror jeg (?) - bruker fortsatt samme bukser..men har ikke turt å veie meg.Det kan hende det har sneket på seg noen kilo de siste ukene. Jeg pleier å være mye mer aktiv, men i det siste har jeg tatt det mye mer med ro..hjeeesp..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, ja en kan være sikker på at når en engang tar mageplask på ski så bli det sikkert til vinteren. I mårrå ska je fortelle d til dåm jeg jobber me på avdelinga, sånn at je ska slippe å lyve om legetimer, er så dårlig til sånt.. syns forøvrig at det vises litt på magen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! -så koselig. Kanskje vi blir en liten Trondheimsgjeng etterhvert..:-) Går gutten din i barnehage eller er du hjemme med han? Jeg gleder meg faktisk veldig til å være hjemme med babyen 1 år..(hvis alt går bra, da:--))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en oversikt fra legen min i dag over jordmødre i Trondheim som jeg kunne ringe til for å bestille time..det var ikke mange - kun 9 stk! - her blir det kamp om beinet jenter..!!neida..:-) Har dere også fått en sånn liste? Det var 3 i midtyen, 2 på saupstad, 2 på strindheim og 2 på Nardo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

nei fikk ikke liste, men han sa jeg fikk ringe helsestasjonen på strindheim! Kanskje lurt å gjør det snart, så får en ihverstefall avbestille om d ikke skull gå bra. Greit å ha ei jordmor å gå til etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

Ei fra Trondheim her også! Er 24 år og bor i sentrum. Er mitt første barn, men har vært gravid før, mista en liten gutt nå i juni (var 20 uker på vei og var med i oktoberklubben), men nå er jeg gravid på nytt og krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen! (får godt med oppfølging, da.. :)

 

Foreløpig termin er 24 mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei spindel. Er ikke fra trondheim men ville bare si at det var trist å høre at det gikk så galt for deg sist og krysser fingre og tær for at det går bra denne gangen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har termin 25 mai selv. Har to barn fra før. Gleder oss masse.Lykke til til oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Jeg er også fra Trondheim. 32 år og venter nr 2 i mai. Gutt fra før som snart blir 4. Ser frem til trilleturer sammen dere til våren!! :-) Og musikkmanesjen, og cafe og babysvømming og flere trilleturer :-)

 

Er i uke 7 og formen er fin - men skulle helst sovet mye mer enn sønnen tillater....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg er også fra Trondheim, eller rettere sagt Spongdal. jeg er 25 år og har to jenter på 3.5 og 1.5 år fra før, så håper at det blir en gutt denne gangen:-) Jeg går hjemme som dagmamma, men slutter snart, så håper vi kan møtes ja.

Er rundt uke 7 og alt er bare bra så langt. har hatt en ørliten blødning, men ikke noe merkverdig. Har ennå ikke vært til legen og fått det bekreftet for jeg har ikke hatt tid, men man må vel krype i det og få legetimer etterhvert.

Snakkes da folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så arti att det er fler av oss her i byen:) krysser alt jeg har for at deg går bra for alle! Når skal dere bestille time til jordmor? etter som jeg har hørt er d få jordmødre i byen, tenkte kanskje jeg skulle ringe på Strinheim helsestasjon i mårrå og høre med dåm når en burde bestille..Ellers har matsmaken blitt litt rar i d siste, orker feks ikke tanken på taco og rømme, noe som vanligvis er veldig god!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann tyr..

Har du ringt jordmor enda?Var det lang ventetid? Jeg tenkte jeg skulle gjøre det nå jeg også. Matsmaken min er også litt rar for tiden..:-) - og føler at alt må være så veeeldig rent før jeg spiser det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ja skal bli spennende d med mat framover, er ikke så mye som frister for tida... Fikk ikke ringt idag, skal gjøre det i pausa på jobb i mårrå.var så mange rundt meg idag at jeg ikke fikk ringt, har ikke tenkt at hele barnehagen skal vite det enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så arti at det er så mange her! Jeg er 31 år og bor i Trondheim, nærmere bestemt Buran. Vi venter vår første og er 16 uker på vei, flytta hit i starten av august da samboeren går på skole her. Jeg skal gå hjemme hele perioden da jeg ikke kan være gravid i jobben min, så jeg har all verdens tid å være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere som er nye her

Blir art om vi kan møtes en gang etterhvert også..:-) Veldig fint å ha noen likesinnende å diskutere med her inne:-) Sikkert godt å kunne være hjemme under gravididteten..jeg føler meg ikke akkuret pigg på jobben for tiden..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

prata med helsestasjonen idag og ho sa det var på tide å bestille time til jordmor. skal på felles info den 14 november med andre som har termin i samme tidsrom og får etter det individuell time så no er det bare å håpe at det klamrer seg fast inni der!! skal på strindheim helsestasjon. Kessen er formen ellers??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei:)

 

Er visst yngst i denne gjengen jeg da;)

Jeg bor litt "utenfor" jeg da, ute på landet. Nærmere sagt Fosen:)

 

Her er det også en kamp om jordmødrene for tiden, da det er faretruende for fødestua vår. Men håper virkelig den får bestå!! Det er en kjempetryggehet å den her, å ha tilgang til jordmødre hele tiden.

 

Er 22 år jeg da, venter mitt første. Hadde en MA i uke 10 i mars, så krysser det som er for at det skal gå bra denne gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt så mye å gjøre på jobben for tiden..men nå må jeg også få somlet meg til å ringe jordmor snart:-)så du må vente helt til etter 14 november med å få time.!? ja,ja..Det er kanskje like greit..jeg syns det går sakte her, jeg...før magen synes..:-) he he

Ellers håper jeg at kvalmen går over snart..! Men deilig med høst da..godt anledning til å late seg under pleddet:-.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...