Gå til innhold

hvor mange er vi i/rundt Trondheim??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei...bor litt lengre nord..men ikke så veldig langt.Er 24år og venter mitt først barn.Jobber også i bhg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Det er visst vi tre som er mest aktive fra Tr.heim her inne:-) Jeg er 30 og utdannet biolog..Vet dere om noen andre sånne nettsider som er bra? Jeg er mye ute og går turer for tiden for å holde formen oppe..kanskje noen av dere vil være med på trilleturer i bymarka etterhvert? Trenger sikkert å få av oss noen kilo etterhvert:) he he

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d er ihvertfall bra det er noen av oss, kjekt å ha noen i samme område! Har ikke vært så mye på andre nettsider, men d er sikkert mange..Ja bymarka høres bra ut ja, tenkte jeg. skulle fått gått en del på ski der til vinteren! jeg lurer på når kiloene begynner å strømme på?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir arti å vagle seg innover på ski..neida:-)jeg går masse på ski og kommer til å gå en del når snøen kommer. Kommer kanskje til å være litt forsiktig så jeg ikke får en skikkelig magaplask i løypa..

Jeg har ikke lagt på meg så mye enda, tror jeg (?) - bruker fortsatt samme bukser..men har ikke turt å veie meg.Det kan hende det har sneket på seg noen kilo de siste ukene. Jeg pleier å være mye mer aktiv, men i det siste har jeg tatt det mye mer med ro..hjeeesp..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, ja en kan være sikker på at når en engang tar mageplask på ski så bli det sikkert til vinteren. I mårrå ska je fortelle d til dåm jeg jobber me på avdelinga, sånn at je ska slippe å lyve om legetimer, er så dårlig til sånt.. syns forøvrig at det vises litt på magen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse