Gå til innhold

hvor mange er vi i/rundt Trondheim??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann dokker:-) Arti at det kommer flere trøndere til her.håper det blir mange treff utover..jeg hører egentlig til i aprilklubben, men er litt her også siden det er så mange koselige trøndere her med termin i mai:-) Er det noen som skal til jordmor i midtbyen? Jeg har første time der 26 oktober..da er det visstnok fellestime sammen med andre. Blir sikkert bra. og du tyr..kanskje jeg blir med og jobber i Granåsen:-)!?-hvis det trengs flere.

å ja det hadde vært artig, han fyren ringte meg idag (hadde glemt å svare på mailen jeg..), skal på noe info møte etterhvert. om du trenger mail adressa til han så kan jeg sende den til deg om du har mail adresse.

vi må vel prøve å få til noe treff i løpet av november, da er de fleste ihvertfall passert tolv uker:) jeg gjør det på fredag, puh!! så at det var ett treff for t.o.m april klubben no i ktober

Annonse

hei

tror det treffet i oktober har vært, det var for februar-april klubben. Men må prøve å få til ett i November for mai oxo, da er ihvertfall de fleste her over tolv uker:) jeg har tippa til uke tretten, fint ja!! Gleder meg bare til neste helg og forhåpentligvis stoooor feiring på Lerkendal!!!

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...