Gå til innhold

September: Orkdal


TuppenogLillemor

Anbefalte innlegg

Gratulerer til Heldig med jenta!

 

Kreps, så lenge det er liv er det håp ;) Du får være glad vi ikke er elefanter ( selv om vi nok lignet mistenkelig en periode), de går drektige i 2 år. Tror du de er leie eller????

 

Føler med deg da. Ikke noe gøy å være en av de siste som går og venter. Jeg var jo møkk lei og jeg var en av de første liksom. Dersom det ikke skjer noe i helga så får du ta deg en tur på besøk da vet du. Greit å ha noe som skjer hver dag sånn at en har en grunn til å skifte ut av pyjamas buksa liksom. Det synes jeg i hvertfall.

 

Vi reiser bort i helga vi da. Reiser til hjemplassen til sambo for å besøke lillebroren på 15. Også kommer det vel noen gammeltanter rennende i tillegg kanskje. Blir spennende å kjøre 2 timer hver vei med Aksel i bilen da. Sikkert ikke noe problem siden han blekker bare vogna eller bilen blir satt i bevegelse. Men det er jo noe med første gangen borte på helge besøk ;)

 

Var på helsestasjonen i dag da. Prøver å trille en liten tur hver dag så da var det enklere å trille bortover enn å ha hjemmebesøk. Pjokken hadde gått fra 3765 gr da vi reiste hjem for ei uke siden, til 4150 gr i dag. Så her er det helt klart en som har næringsvett. Greit det da, så vet jeg at han ikke sulter i hjel.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til Heldig! Håper alt er bare bra med alle!

 

Villemo: Det høres ut som om du er i toppform etter fødselen. Det må være deilig! Går det bare bra med bekkenet også?

 

Her har det vært noen slitne dager i det siste. Mye besøk på dagene og lite med søvn på nettene samt jernlager og blodtrykk på bunn. Men nå holder det heldigvis på å ordne seg det meste! :)

 

Håper det ellers står bra til med dere alle! Ha ei fin helg!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...