Gå til innhold

September: Orkdal


TuppenogLillemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med dagen Veronica. Visste det var noe med 1 september, kom bare ikke på det sånn tidligere ;) Litt hjelp fra Kreps var jo effektivt da. Håper du får en fin bursdag, kanskje med begynnende fødsel og en baby som får bursdag 2 sept?

 

Kreps, lykke til hos jordmor. Krysser fingrene for at babyen har snudd seg. Du må holde oss oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dagen alle sammen!

 

Endelig en dag med bra temperatur:-)

Her i gården er det fremdeles ingen fødsel på gang, sjøl om det er menssmerter sånn av og til. Bare det ikke skjer noe i dag så er det greit, men det kan gjerne bli vannavgang eller rier i natt altså;-)

 

Tusen takk for bursdagshilsner folkens:-)

Det er koselig av dokker:):). Har fått blomster og bursdagsgaver av min kjære i dag og han er nok verdens beste mann i mine øyne:-)

 

Godt med permisjon vil jeg tru, Kreps:-)

Berre slappe av og kose seg siste tida no.

 

Hvordan er formen Villemo? Mye vondt fortsatt? Håpe jo at det ska bli nå av vondtan ganske snart, men synes no det e fælt at du må gå så lenge med de. Tenke mye på deg og sku no ønske at du kan få babyen din snart no:-)

 

Kordan e det med Orkdal?

Ingen snarlig fødsel der i gården?

Du ska sjå at vi havne på fødestua alle vi tre i neste uke en gang;-)

Bestemor nevnte at det e fullmåne 7. september, men synes det ikke va lenge sian sist e?! Nån som huske?

 

Ellers så håpe e vi kan prøv å treffes snart igjen før det bli for seint for nån av oss:-)

Mandagen igjen kanskje? På Bankstua? På formiddagen?

 

Håpe dokker har ein kjempefin dag!

Stor klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villemo: Gratulerer så mye med Aksel :)

 

Ja Orkdal, det er din tur i dag... Hvordan er formen?

 

Får ikke sove jeg, så no sitter jeg her kl 6.35 og spiser knekkebrød og drikker te... Føde te?? Jepp :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Flere som ikke fikk sove ser jeg;-) Ikke etter meldinga fra Villemo i allefall. Vart skikkelig oppstemt av den ja:-)

Gratulere med lillegutt, Villemo:-)

 

Hvordan er det med Orkdal i dag?

 

Hei Kreps, her går det i varme horn med smør på, den teen må e bruk litt tid på så da bli det ikke nå før i formiddag. Ikke verdens beste nei;-)

Formen din da?

 

Her e det no som vanlig, ingen tegn til no fødsel med det første, men håper jo såklart:-)

 

Ha ein fin dag folkens, og satse på at ting skjer for deg no, Orkdal:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så mye med jenta Orkdal!

Sitter her med teen min jeg, men må nok kanskje forbrede meg på at jeg går på overtid og at babyen ikke kommer før i oktober :(

Verolren din tur neste gang.. Blir spennende å se om babyn kommer før, på termin eller over til deg da:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at tre stykker har fått baby! Sååå spennende, og jeg er i jobb ennå! Såååå gørr! Kan ikke tillate meg å begynne å vente ennå engang! Skal bli artig å hilse på de små tassene etterhvert! Fikk se Roses baby på Oti i går, nydelig lite knøtt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det da stille... kan det ha noe med at stor skrivern er på sykehuset :)... Fikk enderlig telefon i fra sykehuset i dag.. og er tatt inn på vanntrimm... det skal bli godt det :)... Er det noe som skjer da? ingen tegn til fødsel??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på vanntrim! :-) I seneste laget, men bedre med litt enn ingenting! Lurer på om jeg får trødd kroppen min inn i badedrakten.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, ikke meningen å være så mystisk,kom vel borti knappen! Det går fort unna i et friminutt, vettu! Det er bare meg som skal svømme!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEi HEi Damer

 

Tusen takk for hyggelige hilsener og besøk på sykehuset. Så utrolig hyggelig å se dere ;)

 

Her går alt strålende og vi må da få til et treff her en dag. Hva med en formiddag over helga? Da spørs det om Vero er på sykehuset, men vi kan jo kombinere det med et besøk på sykehuset da kanskje ;)

 

Kjempe godt å komme hjem igjen. Angrer ikke på at jeg dro etter bare 3 dager, men det er klart her renner melka i strie strømmer og Aksel er en engel så da er det jo ikke noe problem. Jeg er fortsatt hyper og har mye energi og overskudd så da er det jo greit.

 

Og i natt så var Aksel våken bare en gang faktisk!!!!!!!!!!!!! Vi sto opp seks, men det var vel mer fordi at jeg ikke fikk sove. Så nå har han sovet i 3 1/2 time igjen, begynner å knirke nå så da får vi vel ta av pysjen og begynne dagen hans og.

 

Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Tusen takk for hyggelige gratulasjoner! Og tusen takk for trivelig besøk (Verolen, Hunter og Fredrik) og fine gaver! Det var virkelig hyggelig å få besøk av dere! Dere er supre, altså!

 

Hvordan er det med deg Verolen? Er det noe fødsel på gang?

 

Det ble også så vi dro hjem fra sykehuset på tirsdag. Familierommet ble opptatt, og det var ikke plass til Sambo - så da dro vi like godt hjem. Den første natta ble vel strabasiøs - det var like før jeg dro tilbake til sykehuset igjen....Lillejenta ville ikke sove og skrek seg gjennom natta fra kl 22 på kvelden til 06 om morgenen. Fullstendig utrøstelig. Hun hadde visst mageproblemer.....Det var ikke artig! Men heldigvis har hun ikke skreket etter det. Bare noen lyder om mat o.l. Ingen tvil om at vi har fått en ny sjef i huset!

 

Så fint at alt er bare bra med dere, Villemo! Aksel høres ut som en "gromgut". Tenk å ha så fin døgnrytme, da! Veslejenta er lys våken på natta og sover om dagene. Vi har måttet snu døgnet på hodet....Men så lenge hun ikke gråter og er utilpass, så er det ok.

 

Jeg måtte humre litt i skjegget (som jeg ikke har) da jeg kom hjem fra sykehuset. Da sto dataen min på ennå og msn-meldingene jeg og Verolen hadde, sto der fremdeles. Der sto det at jeg ikke trodde det ble noe fødsel med det første. Men det var ikke mange timene etter msn-kommunkiasjon at jeg måtte pakke siste rest av sykehusbagen og dra til sykehuset. Da satte riene inn for fullt - kraftig og regelmessig! Jeg er jo så dum!!! Jeg skjønte ikke at det var riser som reiv i kroppen på fredag. Tenkte det var kynnere som alle snakker så mye om. Synes at de var litt sterke til å bare være kynnere, men tenkte at det var vel kroppen som holdt på å forberede seg....Først når det virkelig satte igang - skjønte jeg at det var alvor! Dro inn på sykehuset fredag kl 02.00 og veslejenta så dagens lys 15.40 lørdag - på terminsdatoen! Ikke verst!

 

Det var artig at Villemo og sjarmøren var der samtidig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Har ikke vært så mye inn hær det siste, da jeg har vært opptatt med besøk. Sikkert godt å komme hjem igjen til Villemo og Orkdal. Godt å få begynne med egne rutiner og ikke minst sove i sin egen seng :)

 

Det ble jo plutselig høst også, ikke at jeg er lei meg for det. Alle klager jo over at det har blitt så kaldt, men jeg synes fortsatt at det er ganske så varmt jeg da. Godt at det regner også:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdagskveld damer

 

Da sitter jeg her med Munkholmen min. Aksel sover i vogga og sambo ser Karate Kid 3. Snakk om festlig lørdagskveld. Har hatt masse besøk igjen i dag da så jeg gleder meg til en dag i morgen uten noe program. Det skal bli kjempe godt.

 

Gratulerer så masse til Vero. Nydelig navn og helt i den gaten jeg hadde mistanke om ;) Og så godt at du endelig er ferdig. Det ble jo en lang fødsel på deg og, men jeg håper da at formen er bra nå. Det er jo verdt det ;)

 

Så da Kreps, er du nestemann. Og det kan jo skje når som helst..... Så nå er jeg skikkelig spent på hvor lenge du må vente. Har jo vært heftig med fødsler nå de siste ukene.

 

Vi snakkes vel snart. Noen som er keene på et lite treff eller? Med barnevogner i fleng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

 

Sendte meld til Vero i går og hun ville at vi skulle komme på sykehuset på besøk. det passet best tirsdag etter kl 17. -hun kommer ikke hjem før onsdag pga hun mistet en del blod under fødselen og har derfor litt problemer med ammingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff hørtes ikke noe særlig ut det der med å ha mistet såpass mye blod nei. Men det høres jo ut som om et går bra etter omstendighetene da.

 

Jeg kan dessverre ikke være med i morgen, da jeg må til byen i morgen ettermiddag og kveld. Så da får jeg vel smøre meg med tålmodighet og vente med å se lille Eira til de har fått organisert seg litt hjemme.

 

Håpere dere andre har muligheter til å ta dere en tur i hvertfall.

 

Ellers så går ting bra her. Sambo er nedsylta i forkjølelse, og holder meg våken om natta med snyting og oiing. Og han som var så bekymra for at det skulle bli Aksel og jeg som styra om natta......

 

Noen som er keene på å møtes en sving onsdag formiddag eller?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

 

Her går det i ett fra morgen til kveld. Vi har mye besøk (stort sett hele tiden...:) og koser oss med det. Vi sover fortsatt lite på natta; "konge om natta - konge om dagen" - det uttrykket har fått et litt annet innhold enn det det hadde i russefeiringa....Men tross alt - det hender at vi er ganske så slitne alle mann innimellom - men vi har nesten ikke tid til å kjenne etter for vi koser oss så veldig.

 

Jeg tror jeg må satse på å besøke Vero etter at hun har kommet hjem. Blir gjerne med på gave viss det er noen som har planer om å ordne med noe spleislag. (Bare send meg ei melding med kontonr og sum..). Ellers ordner jeg med dette senere.

 

Håper det står bra til med dere alle! Ha en fortsatt fin kveld!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Heldig med jenta.

sniking i køa ja.... hmf jeg blir sikkert sist jeg:(

INGEN tegn til fødsel hos denne damen nei :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...