Gå til innhold

Noen fra Østfold?


lavemeg

Anbefalte innlegg

Enten var du før meg på ultralyd, eller etter =) var på sykehuset i Moss å fikk se det første livet fra min første baby den 29 jeg også. Er 23 år jeg da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nå er vi i november alt, syntes tiden bare flyr jeg (enda vertfall)...

Og det er er bare 4 mnd igjen til MARS:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er kalde mnd da...fryser jeg, og sliter med å finne en svart bukse som passer. M er for stor og S blir for kort...

Blir deilig med sol,varme og en baby i vogna..med rosa body. Det blir helt nytt for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da var det farsdag på søndag, og froksot på senga:) For håpe den kjære far blir fornøyd da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe det, ikke mye gøy å gå på overtid.. Får selv muligens rundt 2 mars, om jeg bestemmer meg for keisersnitt!! Da slipper jeg værtfall overtid:) For de dagene der er virkelig tunge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bedre å bli feit da, håper at alt er bra til med moren og babyen? Hvilken uke var det hun fikk han i da? Det var hun med svangerskapsforgiftning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tidlig med uke 28, men skulle den ikke vært litt større i denne uken, eller kan det være pga svangerskapsforgiftningen? Håper det går bra med dem? Nei, du har ikke svart meg på mailen enda:) Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...