Gå til innhold

Noen fra Østfold?


lavemeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) Jeg er fra Fredrikstad, og du? Når har du termin da? Jeg har termin 18 mars, og venter nr 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halden, 30.

Jeg har termin 10.3.

 

Fikk et lite tips at det var så fint på avd 7 i Fredrikstad nå.

Der føder man naturlig.. hva tror dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Jeg har hørt mye positivt etter at de pusset opp, skal vist være ganske så fint der.. Jeg får ikke komme på 7, da jeg hadde akutt sist.. Men hadde jo vært gøy å prøvd i badevann, sier at det er ganske så deilig(smertelindrene)..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun jordmora sa det pga at det kan oppstå risiko andre gang også..

 

Å når du hadde det 1 gang, og du vil prøve å føde andre gang, må du bli mere overvåket enn andre.. Noe som jeg egentlig tar som en liten ekstra trygghet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde i 14 timer sist. Etter å ha ventet på vaktskifte fikk jeg keisersnitt.

Vannet hadde heler ikke gått når jeg kom dit, og jeg husker at jordmora holdt på å besvime fordi jeg hadde stringtruser.. he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at vi blir flere fra fredrikstad:) Jeg er selv fra begby, venter min nr 2:) Har fått ny termin jeg da, fra 18 mars til 1 mars:)

Blir spennende å se om vi blir flere fra byen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Trur det er bare på sykehuset ja, hvor du slipper å betale hverfall:) Hvis man vil så har man jo din klinikk og volvat som har private ul, volvat er billigere.. Trur det nermeste er tønsberg hvor man kan få 3d, har ikke sett det utenom på tv, det ser jo helt utrolig ut.. Har du fått innkalelse til ordinær ul enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke jeg, men skal til legen i dag, er jo 15+2 så det er jo på tide at noe dukker opp snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg holder til i Moss. Er så gammel som 36 år, og venter nummer 5 den 2.mars. Har 4 gutter i alderen 18, 16, 14 og 11 år. Håper selvsagt på jenta denne gangen :-)

Skal på ultralyd om 3 uker (29.september).

Det er forresten samme barnefar på alle hvis noen skulle lure på det..... :-)

Er det noen flere her inne fra Moss?

Siden det er såpasslenge siden sist, er det mye nytt å forholde seg til, selv for en som meg. Svangerskaps kontrollene er blitt færre, bleiene mye billigere, fedrekvoten større.....og jeg skal for første gang ha permisjon med lønn!!!!

Derfor fint å ha noen å dele erfaringer med underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen innkallelse ennå, men er 16 uker i morgen, så det er vel en av de nærmeste ukene.

Går dere annenhvergang til lege og jordmor? Det gjorde jeg sist, og vil det denne gangen også!

 

Til Rekepeppa

Hva syns han på 18 om dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg når jeg var hos legen min sist uke, sa han at hvis jeg ikke hadde fått brev om kontroll til ul når jeg var 16+3 skulle jeg ringe ned selv å spørre.. Men jeg var hos jordmor på mandag, da var jeg 15+6 å hun ringte ned for meg.. Jeg hadde falt ut av systemet, men de fikk meg inn til time den 9 oktober, da er jeg 19+6.. Så hvis du ikke har fått noen innaklelse i løpet av uken lavemeg, hadde jeg ringt ned å hørt..

Jeg velger å gå til jordmor denne gangen bare, da jeg har fått en ny lege som ikke har så mye peiling på dette området.. Får håpe du får innkalelsen snart da.. Det er flere som er kortere enn oss som allerde har fått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lavemeg

 

Han på 18 synes dette er strålende. Alle gutta mine er veldig barnekjære....noen kanskje litt mer enn de andre...og eldstemann er nok den mest tilbakeholdne. Likevel har han faktisk spurt oss flere ganger, selv i den siste tiden om vi ikke kunne få en til. Vårt familie er på begge sider ganske omfangsrike, og de er vel vante med store familiesammenkomster i øst og vest. Og ikke minst - de setter selv veldig pris på det....å være sammen med familie.

Men jeg vet med meg selv, at JEG ikke hadde satt særlig pris på at moren min fikk barn når jeg var i den alderen. Men det hang nok litt sammen med at jeg selv giftet meg som 18 åring og fikk barn rett før jeg fylte 19. Da var min mor 37...nesten 38(stakkar) - og jeg mente at NÅ fikk hun jammen være bestemor. Skjønner nå at det var veldig urimelig......kunne ikke tenke meg å bli bestemor om et år fra nå. Er jo ALTFOR ung... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...