Gå til innhold

Noen fra Østfold?


lavemeg

Anbefalte innlegg

Det værste for de som er litt eldre er sikkert å fortelle det til venner.. mamma og pappa har sex...krise..he he..

 

Får se om se om jeg får noen ul time snart ellers får jeg ringe. Er litt klar for å se den lille knøtten snart. Syns jeg vokser veldig fort nå.. hva med dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jeg er like klar for å se på nurket snart jeg også, men det er over 3 uker til, så får vell smøre meg med tolmodighet.. Syntes de siste ukene at det bare har sagt pang jeg, og værre blir det vell;) Skal du/dere vite hva det blir? Trur vi er en av de få som kanskje venter til fødselen er over:) Det hadde vært morro med østfold treff, kanskje vi kan se om man kanskje man kan få til et litt seinere.. Ha en fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt lyst å vite jeg.. Hadde vært koselig med treff da..men litt skummelt også. Er nesten sikker på at noen av oss vet hvem noen er!!

Forsatt ikke fått noen innkalling, men venter og venter.. er alle i jobb???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt ja, det syntes jeg også ved tanken på å møte noen man egentlig ikke aner hvem kan være.. Jeg kan ha et "kjent" ansikt da jeg jobber i en damebutikk i sentrum, å de fleste jeg treffer sier å deg har jeg sett før.. Men det hadde vært koselig også da, håper jeg:) Jeg jobber for fult, er 20% sykemeldt men det er jo egentlig ingen ting, bare får noen timer mindre hver dag, pga ryggen..

Får håpe du får noe snart da, det er så kjedlig å vente sånn.. Jobber du fult også? Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter og venter..Skal på kontroll neste uke, så jeg sjekker det da.

har en jobb som gjør at jeg treffer veldig mange, og det har jeg gjort gjennom mange år..så det blir nok et kjent fjes.

 

Jeg jobber fullt, men har fått en anbefalling om å trappe ned litt. Er vant til å jobbe til jeg stuper, og har vanskelig for å få vikar! Har dessuten null forståelse fra sjef! Kjipt, men sånn er det!

Noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se om det er noen av oss som "kjenner" hverandre da:) Jeg jobber fullt selv, og har også en veldig uforstårlig sjef, hun skjønner ingen ting.. Jeg har mått gå ned til å jobbe 80% stilling da legen har sykmeldt meg 20% pga ryggen, det blir en time mindre hver dag og merker det hjelper.. Og i tillegg slipper jeg å se ansiktet til sjfen min en time mindre hver dag.. Så vi har det kanskje litt på samme måte der også, det er kjipt å ha det sånn...

 

Du får ringe til uka hvis du fortsatt ikke har hørt noe.. Nå skal jeg til jordmor, for å se om vi kan høre hjertelyden bare, har ikke kjent noe liv på 14 dager snart, vi vet det er tidlig men, jeg kjente det første gang når jeg var 11+6 eller sånn.. Å sambo kjente det når jeg var 15+4, og etter det ble det stille.. Merkelig, vi vet at den den har god plass men, greit å være på den sikre siden..

 

Kjenner mye liv nå? For det er din andre også? Ha en fin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått UL i MOSS!!!!! Hvorfor ialledager har jeg det?????

Ødela hele greia! Jeg skal ringe i morgen og prøve å få byttet...

 

*litt sur i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil åsså væra me her...

Jeg åsså befolkær Østfold =)

 

Fredrikstad... Bor på øssia et par uker te, så kryper vi over te by'n for en periode =)

Jeg er 14+5 i dag og joda, her er det litt liv... ikke så skrekkelig mye enda, men det bluppær te på knøtten.

 

Jeg har 2 gutter fra før på 9 og 12 og fikk selv ei lita søster 3 måneder før jeg fødte minstemann, så jeg vet åssen det er å væra eldstemann og oppleve en real atpåklatt.

 

Jobb ja :/ har tungt ærbe, så jeg er sykemeldt på 3. uka og kommer til å gå over på svangeskapspenger og bare pent holde meg hjemme hele veien frem... med unntak av ekstrajobben min på sykehuset da =) Det er da enda noe =)

 

Jeg har allerede vært til UL-kontroll pga blødninger, men alt er over og bare fryd og gammen nå.. så at nurket turna rundt og kjente det samtidig, så jeg vet at det er nurket og ikke tarmene hehe =)

 

 

Treff ja... spennende det...

Det er jo treff på Tobias annenhver tirsdag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...klarte ikke la vær å svare :) Er fra Begby jeg også....venter mitt første barn 8nov. Er 27 år gammel.....bruker dere å være med på BIM treff på tobias?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter...vedrørende 3D ultralyd så blir det anbefalt å ta mellom uke 24-30. Jeg var på Nøtterøy ultralydinstitutt selv...det koster 750 kr...verdt hver eneste krone :):) I oslo vet jeg det koster 1600...sådet lønner seg vel da å kjøre til Tønsberg. Har vært på Tobias de fleste gangene bortsett fra nå på onsdag :( Det er veldig koselig å komme seg ut litt og bare snakke mage og baby....hehe....kom dit om fjoten dager da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt om noen som betalte 2000,- i Oslo. Men om vi kjører Moss(Horten over spiller jo ingen rolle..

Syns fortsatt det er litt skummelt med disse treffene. Jeg er ikke sjenert, så jeg vet ikke hva det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like greit å ta turen over dit da, sparer litt på det:) Uff, jeg vet at det er så mange som vil kjenne meg igjen om jeg kommer, vet nesten ikke om at det er litt flaut, selv om jeg ikke er av den sjenerte typen selv.. Men sånn er det vell når man har en jobb som alle ser deg i... Men det hadde jo vært koselig, da jeg ikke kjenner så mange gravide nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du Lollipop, har du fått ny termin?

Hadde ikke du egentlig 18.03? El er jeg helt fjern nå?

 

Et lite spørsmål til, har du langt mørkt hår?

 

Klem nysgjerrige lavemeg..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lavemeg:) Jeg har vært til to ultralyder tidligere, den ene privat og den andre tidlig på sykehus.. Jeg hadde termin 18 mars, iflg pergotime det stemmer.. Men det viste seg at jeg hadde blitt gravid noen dager i forveien i steden.. Og dermed var jeg 17 dager lenger på vei ca.. Skal til ny ul 9 okt, får da vite om det blir den eller ikke.. Å jeg har mørkt mellom langt hår, ja... Har du noen mistanker?

 

Du er heldig som har 3 venninner, det er koselig, med første var vi ca 5 jenter som gikk samtidig, og husker at det var så koselig.. Men det er bare vi som skal ha denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på noe, for jeg så at du hadde fått førstemann tidlig, og at du var 170... har du trent noe som ikke er helsesenter? Når du var litt yngre altså... Er mulig jeg er helt på jordet, men det falt plutselig ned i hodet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk min første tidilig, og jeg er 170 ca.. Har spilt håndball i mange år.. Så iflg de spørsmålene du har, så virker det virkelig ut som om du vet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke i butikk.

Har du drevet med noe annet enn håndball?

Var noe annet jeg tenkte på c.. kjenner deg isåfall ikke fra butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke drevet med noe annet enn håndball og helsestudio de årene jeg holdt på.. Var en stor hånball idiot:)

Men jeg klarer ikke å koble deg til noe hvertfall, men jeg jobber i en kjent butikk i torvbyen.. Hva driver du med da hvis jeg får spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg helt på jordet ; ) Jeg har sånn snodig jobb..he he..

Har du email som ikke er sånn kjempeopplysede hvem du er som du kan legge ut her til meg?

Da kan jeg fortelle deg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken sport var det du tenkte på? Jeg har en sånn mail adresse som begge navna mine syntes på.. Men har du en som er litt mere diskre da? Da kan jeg jo også fortelle deg hvor jeg jobber, du har sikkert vært der før:)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt synes på min også..finner ut noe lurt, sjekker med en venninne om vi kan bruke hennes første gang bare.

Det skal ikke være så lett da. he he.. skriver i morgen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...