Gå til innhold

Noen fra Østfold?


lavemeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men nå er det lørdag morgen og da må alle være våkne og glade!

jeg er skikkelig trøtt, men lillemann var klar for å se på tv 0622.

Min tur til å sove i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tidlig opp ja, min våkner kl 9 ca, og har har jeg så vondt på sidene pga tygde at jeg må bare stå opp, noe min kjære samboer er veldig glad for, hehe:) Men neste mann som kommer, blir sikkert ikke lik den første.. he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, blir spennende med en jente til:) Veldig praktisk, da jeg har mye jente ting fra før.. Du får ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle jenter nysgjerrige a?? he he.. jeg skal oppholde meg på Øssia hele lørdag..men stor mage og det hele!

 

UL i morgen i Fredrikstad! *gledermeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Øssia er ikke så langt fra meg, bor selv på begby.. Feil side av "ælva" etter min mening:)

 

Lykke til morgen lavmeg:) Skulle ønske det var oss en gang til som skulle på ul, det er så spennende:)

 

Når skal du ha baby da Go`mamma`n..-med spire:-)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN!

ER ALLE FRA FERDRIKSTAD HER, ELLER??? BRA STED, FOR ALL DEL, JEG ER JO FØDT DER, MEN BOR I MOSS NÅ. ER DET FLERE MOSSINGER ELLER RYGGINGER HER, DA?

JEG ER 28 ÅR OG HAR EI JENTE PÅ 2 ÅR. SKAL PÅ ULTRALYD NESTE UKE, MEN FORELØBIG TERMIN ER 14.MARS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å gratulerer så mye med en jente til deg også:) Så koselig med en av hver!!! Du fikk termin på bursdagen til min mor og kusine, en veldig fin dag:) Mamma har et håp om vi kan få vår på hennes dag, men ikke akutelt å gå 13 dager over termin:) men man skal jo aldri si aldri:) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pcahontas:)

Fredrikstad her ja:) Jeg er selv født i MOSS, en veldig koselig liten by. Så det er en liten MOSSE jente i meg.. Lykke til på ultralyden neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpet å få termin i februar jeg men...he he.. mars blir bra det! Men jeg orker ikke å vente lenger enn 21.mars altså.. det blir for mye for meg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

heisann... er opprinnelig fra begby, men har flyttet til sellebakk nå. var på UL igår og fikk ny termin, 27 mars. fikk ikke se hva han/hun hadde mellom beina, sjenert liten rakker dette der... pokkern...

men skal bestille time på 3D UL har vi bestemt. Får med film hjem da og da blir det litt artig for den kommende storesøster å se hva som egentlig ligger i magen til mamma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) sellebakk er ikke så lang unna:) Spennende med 3d, har selv lyst til det.. Skal du ta det i moss, eller tønsberg?

Vi fikk selv vite at vi får en liten jente til, så her kommer jente til å dominere til neste år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat er fine greier. Heldigvis har jeg ikke gått opp så mye enda. Var på trening i går, og er SINNSYKT støl i dag.. Noen andre som trener? Hva trener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mat er godt det, men ikke for vekta, sukk, hehe.. Så flink du er som trener, jeg sa opp sats abonemange mitt i april, var ordentlig lei, men blir nok av trening igjen etter svangerskapet, hehe.. Det blir yoga for gravide etter jul her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mailer deg i morgen tidlig, men jeg skal nok ikke spise så mye, for nå er magen over kurven.. he he..ellers blir det en monsterbaby!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...