Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

webcam og mic har vi i hus :) Utrolig hva man har når gubben er helt frelst av sånne elektroniske duppeditter :) Skulle gjerne visst hva T hadde ønsket om det hadde vært en gutt.

Hvis dere hadde tenkt dere en tur neste uke hadde det vært kos vettu!! Men fredag 18 skal jeg på lunsj på jobben, men er nok hjemme igjen til 13.. Kan jo komme etter det da. Dere får krangle om dette.. hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener den timen til S var rundt 13. jaja det var mest for at da er bymusa i grisgrente strøk:)

Fikk webcam i morsdagsgave jeg da. Men nå synes jeg i grunn det er kulere enn en hekleoppskrift så helt greit:) Fikk slik optisk mus og tagentbord i julegave et år..huff, jeg er kanskje litt nerdete selv. (siste setning var ymtet til svanine)

Tror at fødsel vil være det som evt. roter til opplegget...

Da har man fortært nok en is og vifta er innstilt på meg:)

Skrevet

Nesten ned på side 3, sett slikt!

Er jo ikke sånn vær jeg vil i dag:( Kaldt og blåser. Nå som jeg skulle spise is i solen og. Så jæ*** typisk assa! Kjekt å slippe å svette. Ukjekt da ingenbukser passer lenger. Rar følelse å fryse forresten. Long time-no feel.

TINYYYYYYYYYYYY, skal du noe annet i ls eller? Tenkte å dra litt før. Skal innom apo og vita tenkte jeg. Skulle vi tassa litt rundt først? Jeg tasser lite og sakte, men bekkenet virker å være på innsiden av kroppen i dag:)

herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M stod plutselig over meg! Han dro på jobb for en time siden. Skremme slik da, trodde nesten jeg skulle føde der og da. Han hadde bare glemt nøkkelen. Eh..hvem bruker en time på å finne ut det a?? Jobber jo på Strømmen da...jaja samma. Skvatt gjorde jeg:) (kunne jo vært farlige mannen som skulle ta meg da!!!)

Skrevet

Jaaaaaa!!!! Jeg er nå her jeg da... Må bare mate litt og sånn vettu :)

Men vi sees i ls om litt vi da!

Jeg hadde også blitt driiiiitskremt om noen hadde gjort det assa... T kom hjem midt i en nattevakt en gang og skulle hente noe... Er litt sånn: shit, hva var det??

Skrevet

Ja og hvor la jeg lommeboka mi????????????

#¤/&/%%&"#¤%"#%/&

Skrevet

Jada, den hadde gubben glemt å pakke ut, og lagt bagen på den høye hylla jeg ikke rekker opp til!! Og så var bilen tom for strøm (gubbens feil-ikke lukka døra etter seg) og bil2 startet heller ikke.(også gubbens feil) Ettermye om og men fikk man start på den men der hadde jeg valget: skvise mage eller rekke frem til pedalene. Og bil 1 sperret veien, så kunne uansett ikke kjøre bil2.. Fikk etter mye om og men lirka bilene inntil hverandre og kabler og oljete og kynnere og blæææ!! (kan nevnes at bil2 er en gammal sierra uten servo og slike finesser)

Beklager Tiny!! (Skulle møte henne 12.30)

Så ryker håndtaket (eh..selen? hva heter det a?) på veska mi i det jeg går ut av bilen!!

Jadda, men kommer oss til treff kl 13.00:) Men der er stedet stengt??!! Strømbrudd eller noe. Heeelt utrolig.

Men ellers var det kjempetrivelig:)

Tiril er jo så kjempesøt da. Også så mye krumspring ansiktet skal igjennom før vi våkner helt..hehe.

Fikk kjøpt stelleprod. til babyn og slik navlerens. Og så spurte jeg på apoteket etter prøver og fikk småflasker med shampoo, balsam og krem. Sååå kjekt og helt gratis. På Vita har de og småflasker for salg. Ellers kan man kjøpe småflasker på h&m og fylle disse selv. Greit med minst mulig bagasje til sykehuset tenkte jeg.

Skrevet

Det var grusomt å slem denne dagen var med deg da... Biler, lommebok og veske. Ikke den beste dagen idag.

Jeg klarte å vente på deg jeg da, men er skuffet over det stedet som plutselig skulle være uten strøm (rotter som har gnagd på ledninger??), ble jo ikke sånn is man ville ha da. Også så mange mennesker med mager som dukket opp da!! Ble nesten imponert over antallet jeg :)

Ser du spør om bagen Molle! hehe.. begynt å tenke på å ha den klar? Min var nesten ikke klar før vannet gikk den.. Fikk fart på meg da ja :) Ikke pakk for mye i den da, det er ikke mye man trenger til 2 dager. Morgenkåpe er sikkert greit å ha (jeg hadde ikke, men jeg liker ikke å gå med det heller da). Slippers er også en bra ting!! Eller andre behagelige innesko.også en behagelig joggebukse! Ammebh og innlegg! Hvis du har tenkt til å amme, kan det være lurt å ha en tube med PureLan salve i bagen (får kjøpt på sykehusapoteket og da), den lindrer såre brystvorter. Jeg fikk litt salve på barsel og smørte godt for å ikke bli mer sår og det hjalp!!!

Bra at du har fått kjøpt stelleprodukter nå da :) Hva har du kjøpt? Vi har bare badeolje og zinksalve fra babyline vi..

Skrevet

M og jeg hadde en diskusjon på selve bagen. Ikke så mye om hva som skulle oppi:) Nei men skal skrive en liste som ligger klar oppi, så dersom ting skjer fort kan han følge den slavisk. Kjekt å få med truse og bind ikke kneip og hårfjerningskrem..hehe. Fikk dytta opp den tråden igjen i dag:)

Den får jo uansett ikke blitt klar, for har tenkt å pusse tenner og btuke deo frem til fødselen. Men siden jeg var på apoteket var det like greit å spørre etter prøver. Går aldri i morgenkåpe jeg heller. (har hendt men..) Fikk av mutter til forrige fødsel. Greia var at jeg ikke klarte å kle på meg bukse! Med sting og bekken helt ute av drift... I Stavanger får de på sykehuset der. Var digg da jeg endelig fikk på joggingsen. Ja slippers er et must.

Får man ikke puppekrem på sykehuset da? Fikk tilogmed med meg en liten boks hjem sist gang. (klemte ut i slik pilleglass til meg) Er det den seige gulbrune som lukter litt..rart?

Kjøpte babyline jeg og. Eneste som topskårer på tester. Synes den luktet litt..tja..kjemisk jeg da. Kjøpte bad, shampoo og lotion. Har babyolje fra før (fyyy skam dere for deres perverse tanker!!! Mest siktet til cat;) ) Bruker den på legger og på magen, ikke "der"!! Av såpe ellers tenkte jeg bruke Dr.Greve el lactacyd e.l. Like greit. Den zinksalva er jo grisesvær!!! Holder i minst 4 år!! Zink skal man bare smøre på akutt sår stump og helst bruke lite av. Hindrer jo i å gro. Holder såret mykt og innkapsla..ææhh for jeg er så super på å gjøre meg forstått. Iaf ikke gunstig å bruke hver dag slik mange gjør. Sist holdt det med den prøvetuben jeg fikk ut bleieperioden:) Spurte om de hadde mindre tuber, men den store til babyline var den eneste.

Trenger nok ikke mer enn det du har. Og ungen dauer ikke av å bli vaska med Lano om det skulle være bæsj opp til hårfeste heller:)

Har dere ikke kjøpt shampoo?? hehehe jada er lyst hår der, ser det da:) Nesten rødlig det i nakken?

Som jeg skriver nå da?! Ja kom kjempemange!! Var koselig da. Kanskje få til et hvor vi drar med svanine? Siden hun alikevel skal til disse kanter. Evt. den fredagen. Om jeg ikke har født da. Men dere kan jo gå på treff selv om jeg ligger å presser da:))

Skrevet

Da var jeg hjemme fra vestlandet, kjørte hjemover i natt, så vi var hjemme 04.30.... Var godt å legge seg da ja!!

Har nå lest igjennom alle innleggene for å holde meg litt oppdatert... må dere skrive så lange innlegg da jenter???? :P

Gratulerer med gutten, Herkules!!

Skrevet

Jammen kjeder meg joooo. Vært hos frisøren nå. Greit med striper altså men hvit flekk..jaja samma f. Fikk nå klippet av 60-70% og det var digg!!!

Fint på ferie da?

Skrevet

joda, de skvisa ut sånn salve (og den er gulaktig og seig) i et sånn pilleglass, men jeg kjøpte selv og jeg for jeg smørte TJUKT på... Ville ikke ha au på puppen jeg... Så jeg brukte masse.

Har nå lactacyd om hun skulle bæsje opp til hårfeste ja, også sånn bad-greier fra babyline også.. Sikkert kjekt å ha..

Og det håret som er i nakken hennes er litt rødlig.. Likner litt på håret til brodern egentlig (han er sånn lys rød/blond med rødskjær)

Kunne jo gått an å hatt et treff den 18 ja.. Får slenge ut et innlegg om det og se på responsen.. Sikkert noen som er fødeklare som fy (ja du også da Molle)

Nå ble sommeren borte igjen jo.. Det tordnet litt tilogmed.. Fysjamei..

Skrevet

Himmelen åpnet seg her. Snakk om bøtter med vann!!! Regner enda, emn ikkelike intenst.

Hatt noen durable dritebleier enda eller?? hehehe

Sleng ut om 18 du. Greit at en som da kan komme kommer. Men når var den timen til svanine igjen? Var det 13? Står vel lenger opp kanskje. Greit å ikke ta treff for sent på dagen for folk skal jo hente barn og lage mat og det ene og det andre. Kunne evt. tatt det før timen. Vet ikke hvor lenge disse timene hennes varer jeg.

Skrevet

Min mentale alder er 27...

;-)

Skrevet

Altså.. skal jeg svare ut i fra nå mens jeg er gravid eller til vanlig???

Skrevet

Tok testen 2 ganger jeg.. en gang som gravid og da fikk jeg 27 år og så tok jeg testen en gang fra tiden før gravid og da fikk jeg 21 år...

Skrevet

jo men du er ikke helt rektig så vi velger å ekskludere deg fra denne debatten.

Skrevet

hehe, ellers tror jeg vel du skal gå utfra slik du vanligvis er. Klart man er dausliten nå og derfor er hjemme fredag kveld, ikke orker ting og er generelt mer "kjedelig".

Fin tur da? Og hvorfor strår du på ferie på msn enda?

Skrevet

22 år!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har gått ned 10 kilo og samtidlig mistet 6 år....................

Jeg tror jeg liker den gravid greia litt alikevel jeg;) Ihvertfall hvis jeg kan sove meg gjennom fødselen i tilllegg;)

Jeg er ikke på ferie, men har fått igjen gubben fra offshore jobb og det er ganske digg;)

Skal i bryllup i helga.........kan jeg gå i sort kjole?????????????? (hvis ikke sliter jeg noe jævlig for å være helt ærlig...........har ikke anna)

Skrevet

Egentlig ikke:) Ikke sort og ikke hvit. Men det gjør sikkert ikke noe. Er slike gamle "regler". Dåp, konf og bryllup skal man ikke gå i sort.

Kan du ikke sprite opp med litt farger a? Men om du har gått ned 10 kg. må du da passe inn i masse i skapet?

Skrevet

Må bare fortelle at gubben ble 29 på testen han................ så nå blir jeg kalt for fjortiss;)

Skrevet

Hvordan skinnpose var det du ønska deg igjen cat?

Skrevet

Jeg skal ikke ha skinnpose. Har sett en dunpose jeg vil ha i stedet. Husker ikke navnet på merket, men den er grå og koster 1800,- på babyshop. Også er det litt skinn i ryggen på posen. Kjempefin og matcher så fint til vogna atte :)) Og det beste av alt er at mamma spanderer :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...