Gå til innhold

-TRÅDEN-


Molait

Anbefalte innlegg

Svanine : Ja det var acta graco autobaby med base. Kjøpte det på Happyland Svinesund til 890,. nok. Tror det var 998,- sek eller noe. Vet ikke hvor lenge det tilbudet varte, men det startet i hvertfall på lørdag. Var i fargene svart/grått, grårutete og blå. Kjempefine alle sammen :))

 

Baba salami: Jeg har fått H&M høstkatalogen, men var ikke akkurat noe kjempeutvalg til gravide. Ikke en eneste ordentlig genser faktisk!! Bare topper med lang arm som jeg kaller det!!

 

1D: Hva er vondest?? Føde eller skikkelig nyrebekkenbetennelse??

Husker når jeg hadde det, så måtte jeg ringe mamma på natta og få henne til å kjøre med på legevakta, for jeg klarte ikke kjøre selv og langt minde stå på beina. Stønnen fra meg at dette måtte da være likestilt med å føde, for det var VONDT!! Men i følge mamma var det hundre ganger vondere å føde, så bestemte meg egentlig der og da at da ville ikke jeg ha unger nei!! For hunde ganger vondere enn det måtte man jo dø av!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber vanlig tenker jeg. Altså fra 8 til 4. Det vil nok si fra 8 til 7:) Minst folk mellom 10 og 12, men da jobber jo du uansett.

 

haha babar får stadig nye navn;)

 

Dersom du ønsker med trille svanine koster det..øh..jammen nå husket jeg ikke. Så jo etter. Ja for mener de har tvillingtrille til gracostolene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia;)

Jeg tror du har rett igjen Mo:) (eneste jeg vet er at jeg ikke hadde den linken lagret på favoritter! Selv om det virket sånn på tråden, giddet bare ikke bortforklare der....hadde skrevet nok tror jeg...) Men ler av det nå da;) Guuuuu så mange jeg snakka med den kvelden, alle skulle jo fortelle meg at de hadde lest akkurat den tråden lissom;)

 

Cat: Jeg fødte dattera uten smertestillende, ikke gøy og ikke sikker på om jeg er like tøf denne gangen...... men hvis jeg får n.b.bettenelse igjen skal jeg Kreve STERKE medisiner! (så kort sagt uten masse utenomsnakk: vondere enn å få barn)

 

Jeg vil ha ferie jeg også!

 

Skal på kino i morra tror jeg;) Sexye pirater er vist veldig i vinden nå for tia;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skulle gå under da jeg fikk prolaps. Fullt på høyde med fødselssmerter altså. Det med fødsel blir så anderrledes. Man har på en måte mer kontroll over smertene og man vet at om 10,9,8... så er det over og man får en pause. (som jeg levde og åndet for de pausene!!) Des. bygger de seg opp så man blir vant på en måte. Kommer som regel ikke intens grusom smerte plutselig. Kroppen har da og rukket å pumpe ut masse egenbedøvelse også.

 

Vil i grunn ingen av delene. Mer formål med fødselssmerterr da..hehe

 

alt sexy er vel i vinden alltid? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp;) Alt sexy er greit for meg..... Spent på om den er noe bra da...

 

Også er der deilig vær her igjen i dag også;)

 

Jeg elsker sommeren!!!!!!

 

Ha en fin dag jenter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm jaha. Har selv 22 dager igen. Snart har vi babyne våre her:)

 

Likte 1 bedre enn 2 1D. er jo en triologi (fikk jeg høre her..hehe) så får se hvordan avslutningen blir. Men helt grei underholdning for en kveld.

 

Da drar jeg til Flisa en tur og blir der til i morgen. Tror jeg da. Hvem vet hvor fuglen flakser og det der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også jeg likte 1 bedre enn 2.............. (håper ikke det blir sånn med ungen også.........hihihi)

Jeg må innrømme at jeg syns den var litt morsom da, men tydeligvis den eneste som lo..........så høyt som meg ivhertfall;)

Jeg vet ikke hvor fuglen flakser ihvertfall..................

 

Må nesten gratulere Catta med vogn og bilstol også, sorry at jeg har glemt det søta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg hundredagen, men mottok ikke akkurat flusst av gratulasjoner... merkelig det der.

 

Noe nytt? Vogna er nå i Flensburg, så det nærmer seg. Ellers har jeg klart å spjære ei bukse noe så til de grader. Og jeg som ikke har mengder av bukser å velge mellom for tida... sukk. Det skal sies at det ikke nødvendigvis var pga. vekta, men pga. tynnslitt stoff (helt sant).

 

Det der tryneiflisegreiene skjedde faktisk, og jeg var ikke full. Riktignok full dagen før, men ikke da. Sukk.

 

Må vel nesten dra å sjekke ut de der gracosetene, farlig billig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf.. jeg har 82 dager igjen og har enda ikke mottatt noen gratulasjon for hundredagersdagen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men for det er lett å holde kontroll og oversikt på alle når de har hvor mye igjen. Fikk da bare gratulasjoener etter at jeg poengterte det selv!! Nei vil man ha oppmerksomhet må man jaggu gjøre litt for å få det og! Ellers GRATULERER SÅ MYE MED 82 OG 99 DAGER IGJEN :o) Ingen som har gratulert dere med det heller, så denne blir ekstra spesiell.

 

Mye stiligere å gratulere med 99 enn 100 da. Nå er du nede i to tall bare:D

 

Hjelper ikke med masse kropp på tynnslitt stoff :P

 

Lo vi og 1D, og jeg skvatt som et helvete!! da den grønne busemannen hoppet frem fra buskene. M holdt på å le seg ihjel, jeg satt jo nærmest på skuldra hans.

 

 

Og jadda, de har bredbånd på Flisa au :D Mulig vi blir til i morgen..var dette med fugl og sånn..ja fugl ja, jeg skal få kalkun og waldorf og full pakke i kveld!! Nevt at brodern er kokk? Gleder meg, mumsemums:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skvatt faktisk ikke av han, men det gjorde Ka-ping.......hun slapp tilogmed et like iiiiiiiiik på toppen... LO så jeg grein av henne da;)

 

Jeg har hatt en tung dag i dag, magen virker stram og "øm" lissom.......... Måtte legge meg og sove 1 t før dattera fikk middag..... Litt dårlig samvittighet for det, men hadde ikke sjans før jeg fikk lada batteriet. Hun fikk is til forrett da;) DET var hun fornøyd med;) Håper ikke det blir så mange dager som denne fremover....kjent lite til sneipen i dag også.... blhææææææææ.

 

GRATULERER MED 82 og 99 dager jenter;)

 

må passe på buksene dine jenta;) ikke enkelt å finn nye..hiihi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 3 timer er jeg ferdig på jobben og da har vi FERIE i en uke!! Johooooo!! Siste ferieuken nå og det skal bli så deilig!! Jeg og min kjære drar da på fisketur til Vestlandet :)) Gleder meg masse!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo på dere!

 

Jeg fikk selvfølgelig rett, drenet begynte å bli tett...(mye morsommere å rime om det, enn å oppleve det) Ble to nye døgn på sykehus med skifte av dren og antibiotika intravenøst. Rakk heldigvis ikke å bli like vondt som sist, men det var ikke godt denne gangen heller akkurat. Lå på samme rom som sist, men damene der var bytta ut. Hu ene jeg delte med forrige gang var jo helt fæl, men jeg hadde ikke mer flaks denne gangen heller. Et gammalt skrømt, lettere forvirra, som jamret eller survet nesten konstant. Var jo håpløst å få sove... Var faktisk stillere på korridoren, men der var det fullt fra før! Siste natta dreit hu skikkelig ut seg i senga også... Gjett om jeg var glad jeg var frisk nok til å sitte på dagligstua noen timer da!

 

Kom hjem i går, takk Gud for det! Skal skifte dren igjen om en måned, da blir det forhåpentligvis bare inn på poliklinikken og ut igjen samme dag. Orker ikke mer tull nå! Og en del av legene kan dere få billig av meg!!!

 

Når det gjelder fødsel kontra nyrebekkenbetennelse, har jeg fått høre begge deler om hva som er verst. Det er vel ingen tvil om at begge deler er vondt, men fødselssmertene er jo tross alt konstruktive, så vil tro det hjelper på en del, hvertfall på den psykiske opplevelsen av det.

 

Ikke meninga å klage så fælt altså....

 

Hyggelig å høre at det går bra med dere. Koselig med innkjøp og små ferieturer rundt omkring, skjønner jeg. Kos dere!

 

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha et gammalt skrømt som driter senga full er vel noe vi alle drømmer å dele rom med!!!! LOL

 

Stakkars deg simbamamma sier jeg bare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt simba...........

 

Når mormor lå på sykehuset etter lårbeinsbruddet, delte hun rom med ei som dreit seg ut mens vi var på besøk.........og hun nekta å innrømme det...så det tok litt tid før de skifta på henne også:(

 

I tillegg delte gubben rom med en halv døv fyr som nekta å bruke høreapparat.................. han ropte gjerne ut ett eller anna svada med jevne mellomrom i tillegg.

 

Må bare fortelle at dattera har kjent lillingen sparke for første gang i dag........viktig å ligge halvt på sia sånn at man kommer til der det ikke er spekk:) Og venter/dytter man lenge nok, så skjer det noe til slutt:)

 

Da skal vi til søstra mi på besøk en tur:)

 

Har alle ferie nå? (jeg å vil!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, men om ikke annet fikk du noe å fortelle om her simba ;) Håpe alt holder seg "riktig" i en mnd nå da.

 

Rart det skjer noe 1D.. "gi F*** i å dytte rundt på meg a!! Det der er rompa mi, hører du??!!" (hihi)

 

Ferie og ferie. ER jo ute i perm nå og stakk en tur ti lbroder'n men er vel ferie det og. Stranda hver dag og den er bedre enn noen sydenstrand jeg har sett. Bare puddersand så langt oyet kan se. Og så varmt som det er i vannet!! Liggi å duppa leeenge. Digg følelse å være vektløs en stund:) Drar hjemover snart.

 

20 dager igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Simba - det er da litt av hvert du skal i gjennom...

 

Vi skal på hytte i neste uke, eller vi drar på søndagskveld. Så da blir det nok ikke så mye "netting" på meg. Ferie og ferie, jo må vel kalle det det. Sambo har i allfall ferie og jeg skulle hatt ferie, men så er jeg jo sykemeldt da.

 

Ellers så sliter jeg litt med pusteproblemer og kynnere. Er ikke helt sikker på hva som er verst. Føles som om jeg ikke får pusta med lungene mine... og det varer gjerne noen timer. Kjempeslitsomt! Mens pustetrøbbelet er mest på formiddagen er kynnerne mest på ettermiddagen. I går begynte jeg nesten å bli redd for at det skulle skje ting. Tror jeg hadde mellom 5-7 på en time... Og mens jeg er inne på sytogklaging så har den ene begynt "å gnage" på ribbeina mine, i alle fall kjennes det sånn ut, og jeg får bare mer og mer halsbrann.

 

Men ellers er vel alt vel (...)

 

Gratulerer alle som har færre og færre dager igjen. Jeg piner meg selv ved å se på magebilder av folk som er en drøy måned før termin som er mindre eller i beste fall like store som meg. Hvor skal dette ende?

 

Vel, nå er noe av vogna kommet til Oslo, mens litt fortsatt er i Flensburg... problemer i tollen? Uansett har jeg den nok snart :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hjemme likt vi svanine:)

 

Jeg kom hjem sent i går natt. Nå tror jeg at jeg skal holde meg til mine egne grisgrente strøk frem til etter fødsel. Mulig det blir en dagstur til Magnor på onsdag. Er jo bare en time å kjøre og det skal jeg alltids klare å kjøre med litt rier hjem igjen:) Skjer nok ikke noe på ihvertfall 2 uker enda.

 

Da har vi bilsete i hus og:)) Jeg kan ikke se at det er brukt i det hele tatt!! Ikke et merke noe sted jo. Helt utrolig. Har de bare sitti hjemme med gutten i flere mnd de el?! Men fint for oss:) Er i sort og sølv. Kjempestilig.

 

Ut å handle gulv vi da. Støttestrømper og magebelte på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld damer!!

 

Er noen dager siden sist jeg skrev her, men prøver nå å få lest litt hver dag da :) Må jo følge med på hva som skjer med dere som er igjen!!!

 

Idag er Tiril blitt 3 uker gitt, tiden flyr fort her hjemme og tiden strekker ikke akkurat til det meste for tiden... Surrer rundt i vår egen verden enda, men det begynner nå å gå seg litt til..

Igår var vi forresten ute på jekyll :) Med barnevogn..hihi.. Så da har Tiril vært sin første tur ut på byen!! (var nå hjemme i 22 tiden da, så ikke akkurat til langt på natt)

 

Grattis med bare 2 tall både Cat og Svanine! Nå er det ikke så altfor lenge til gullene melder sin ankomst (og må de komme på de bestilte datoer også da!!)

 

Molle: Grattis med bilsete og nytt gulv da :) Og støttestrømper og magebelte er vel som sendt fra himmelen i disse dager?? Du holder ut i varmen?? Er vel deilig å ligge å plaske i vannkanten når det er så varmt!!!! Nå er det ikke så lenge før du har hottentott i armene dine heller!! Må gi oss et hint når noe er på gang her altså!!!! Er så nysgjerrig jeg :)

Skal du forresten på treff på tirsdag? Tenkte jeg kanskje skulle ta en liten tur, hvis jeg ikke skremmer noen da :) hihi.. har jo ingen mage mere...

 

hmmm.. var det noe mer da?? Får skylde på ammetåka hvis jeg har glemt noen eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene er generelt pyton for tiden. Vondter og varmt. Bekkenet driver å detter fra hverandre så brukt krykker i dag. Støttestrømper og magebelte blir bare ett av to onder. Prøv å gå med sorte knestrømper i denne varmen!! Samme gjelder for belte + at det er blitt litt stramt:)

 

Hadde vært fint om gutten kunne funnet seg vei ned i bekkenet så det ikke var så press her. Sier vel i fra om noe skjer. Skjer ratt ikke noe før uti september. Da griner jeg assa!!

 

Hmm..stråler det ut av dette innlegget at man har hatt en mindre bra dag? hehe

 

Tirsdag? Får se. Blakka meg etter gulvkjøp og slik, så da må det bli is og ikke lunch isåfall. W er jo hjemme. Må se an litt. Mulig han skulle sove hos en kæmmis. Kl 12 var det?

 

Svanine, når skal vi titte på Tx3 hjemme a? Eller blir vel mest Tx1, har i grunn ikke like stor interesse av å titte på Tiny eller gubben:)) Og du a cat? Komme deg med på barselvisitt? (Er det ikke fint Tiny...at folk organiserer med alt uten å innvolvere deg;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte nå mest på en is jeg også... hakke lyst til ¨lunsje tror jeg.. var vel kl 13 på fryd

 

bare kos med besøk vettu, men gi en lyd først, så jeg rekker å kle på meg først hihi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...