Gå til innhold

-TRÅDEN-


Molait

Anbefalte innlegg

Pøtt sann, du har intet vi ikke har sett før;)

 

Nei blir nok ikke så bråbesøk. Svanine og jeg skal nok diskutere frem og tilbake til krampa tar oss før vi kommer frem til noe, og siden det sikkert kommer til å foregå her, så får jo du med deg alt sammen:)

 

Og skulle jeg poppe før den tid får jeg ta poden med meg da:)

 

Is er bra. Orker fint lite i denne varmen uansett. Kommer an på om W sover borte eller om han andre skal sove her. Må sjekke ut i morgen. Jo også har jeg frisørtime denne uke. Husker bare ikke når den var. Frustrerende. Mener hu har stengt på mandager og er det tidlig tirsdag? Må jo ringe kl 8 så jeg ikke misser timen. Ikke surrehue for tiden nei!! sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei JENTER!

 

Ble plutselig borte jeg, mistet nettforbindelsen og så dro jeg til Kragerø.

 

Hva syns dere om 02.08.06 da? Jeg har nemmelig født!!! vi fikk en liten gutt på onsdag og jeg er endelig hjemme fra sykehuset i dag. det ble 24 dager før tiden, og 1 hel uke på sykehuset.

 

Nå skal jeg snart amme litt og så kanskje sove litt, vi får snakkes

 

klemmer fra meg og lillegutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, hva er dette for sniking?! Men gratulerer så masse da:)) Hur ble de vitale mål da? Og hva heter han? Så koselig:)) Fant ingen fødselshistorie, venter i spenning. Hadde termin likt med meg du jo, og her går jeg feit og lei. (iaf menstermin)

 

Nok en solfylt dag og gåper denne blir bedre enn gårsdagen. Skal legge gulv i dag (vel ikke jeg da) og bade. Ble ikke slik gulv vi hadde tenkt oss, men de hadde bittelitt for lite igjen av den vi ville ha. Tok en annen sånn standar greie. Er det så nøye a?! Gulv er gulv liksom. Og denne var billig. Halv pris for den vi ellers hadde gått for. Jobben min blir vel da å servere kaffe og vaske klær og gøguse og slikt damearbeid. Sååå kjedelig!! Skal bli digg å bade etterpå da:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS Herules;)

Før tia å greier............ Venter på vitale mål og alt annet spennende om fødselen ;)

 

Grattis med 18(?) dager Mo! Ikke lenge igjen nå;)

 

Nok en varm dag her også. Var på Olavsfestdagene og den Trønderske Matfestivalen i går;) Så nå har jeg prøvd hel grillet villsau og en del annet jeg ikke er helt sikker på hva er;) Dattera fikk vært på skattejakt også (gratis....viste ikke at vi skulle betale osv....vi kom litt sent...hihihi)

 

Jeg tror faktisk jeg har lagt på meg 1 kilo.............. tror jeg må hive meg på vekta når jeg skal innom jm for å skrive under på noen papirer på mandag... Stemmer jo egentlig ikke siden de alle har forskjellige vekter........de kan ikke alle stemme 100% eller?????

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vei deg på samme vekt. Jeg veier meg hjemme og morgnen og sier til jm hva den viste. (mens jeg gråter en skvett) 19 kg + nå. Og enda veide jeg borti 10 kg "for mye" før jeg starta. Går en spennende neste badesessong i møte-NOT!

 

Ja er 18 igjen. Så på torsdag, om 4 dager, er jeg innenfor termin. Satte på en dynevask nå. Sånn babydynegreier. Skal få vasket igjennom ting og tang denne uka. Vet ikke om jeg vil bare bli ferdig med hele greia eller få flere uker til på meg.

 

..villsau faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare stikke innom for å si hei jeg..

Hvordan står det til med dere? Og hvordan gikk fødselen Tiny? Jeg har jo fått med meg at det ble ei frisk jente med navnet Tiril, men har ikke fått med meg noen fødselshistorie.. fortell meg om du orker eller pek meg i retningen av hvor den befinner seg:)

 

Håper på å se dere på Sibylla til tirsdag kl 13!

 

Og forresten...svette-svette-svette!! Phu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke badevekt jeg............

heller ikke badevakt som jeg nesten skrev;)

 

Jeg har fortsatt nesten 10 kilo minus enda tror jeg.......... ikke sååå gøy nå, har lissom tenkt endel på om dette er så sundt for den lille? (Jeg hadde mer enn 10 pluss å gå på fra før..mer som 20 kanskje)

 

Stresser litt med det nå når han er så rolig blitt (har kjent han tydelig siden jeg var 17+1, men de siste 3 dagene er det vært veeeeeeeeldig stille.....(så vidt jeg kanskje tror jeg har kjent noe nesten i dag og i går.... )

 

er forresten 19+0 i dag og har knappe 149 dager igjen....... Hurra...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Herkules!!! Venter også spent på de vitale facts :-)

 

I morra drar vi på hytta, så det blir jeg litt borte igjen. Vet ikke helt hvor lenge vi blir, da det er på Nesodden og det er jo ikke sååå langt liksom. Men hytta er vår hele uka.

 

Det vil mao. si at det ikke blir besøk til de tre T'ene i uka som kommer. Jeg skal på kontroll fredag i uka etter (18/8) og da er planen enten:

 

a) Besøke Molle på barsel (har selvfølgelig med is)

B) Besøke T'ene i Lia

 

Eller kanskje begge deler? Har ikke tro på at M kommer til å gå til september.

 

Ellers har vi (eller egentlig sambo da) begynt å male karmene som jeg ymtet om tidligere. Har foreløpig malt rundt kjøkkenvinduet og det andre soverrommet. Ble så fint altså :-) Selv tar jeg meg av vindusvaskingen, posisjonerer det fint ut med maks et par vinduer per dag.

 

Fortalte jeg at vi kjøpte en fin stellekommode til 300 kr? Spanderte et nytt malingsstrøk på den også, og den ble kjempefin. Penger spart... osv :-) Har også (allerede) fått tak i tvillingammepute. Litt tidlig kanskje, men den kostet ikke så mye (brukt den også). Og det mange ikke vet er at tvillingammeputer fungerer ypperlig som korsryggstøtte for gravide! (Dette tipset er bragt til dere gratis, av svanine).

 

Ellers har vi vært og tatt et ettermiddagsbad, deilig de få minuttene man er i "vektløs" tilstand. Målte meg i går, har ikke nådd de magiske hundre enda. 98 cm - så jeg nærmer meg sakte men sikkert. Stay tuned!

 

(Æsj... halsbrannulming. Hvor er gavisconen min???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære svanine......................

 

Er du ikke opp på 3 sifret omkrets enda????????????????????????

 

Hvor lita er du egentlig???? Jeg var vel nesten det før jeg ble gravid jeg da..... forskjell på folk skjønner jeg;)

 

Skal lese tråden din nå jeg Tiny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker at dere er større enn meg!

 

Hihi.

 

 

(Men jeg tar dere vel snart igjen og vel så det)

 

Skal holde dere orientert når 1 metersfesten finner sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke målbånd......brukte tomstokk......som bare er 100 cm......og det var bittelitt for kort...........

 

Er blitt litt nysgjerrig på hva SF målet mitt er jeg....skal ikke til JM før 24 august og har ikke lyst til å bare gjette heller.....

 

Nå må jeg legge meg snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalalalala..kjeder meg!!! Har masse sånn kjipernting å gjøre. Rydd/vask og greier. blæææææ

 

Hvor er dere alle jentene mine???????????

 

Jadajada, vestlandet, nesodden, midt i bleieskift....sukk.

 

Kan sitte her alene og gråte ensomheten ut av meg jeg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da, må jo ikke sitte der helt alene å gråte!!! *trøsteMollelitt*

 

Sitter her med en søvnig liten en på armen jeg... Er ikke midt i bleieskift tenk...

 

Lurer på om vi skulle ta en tur på hvaltjern en dag denna uka. Mye folk der om dagen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei da, lite folk. Ikke en kjeft faktisk. Men mange bakterier der da. Vet ikke hva du foretrekker:) Nei er hull i demningen eller noe, så var varsel i avisa tidligere i sommer. Skulle være ok å bade igjen så vi dro dit, men er jo ingen der. Er nesten ikke vann (30 meter fra brygga til vannet!!) og det vannet som er er slimete.

 

Gansvika er det fint, men en del folk. Greit med plass på stranda. Ellers blir det Heia, kjempefint der, men de har satt opp kjettingen helt ved innkjøringa og det er LAAANGT å gå!! (iaf for meg..hehe)

 

Ellers blir det ned på stasjonsstranda, eller evt på andre siden, under brua. Sydensand og digg å bade der. Stasjonstranda er bak Rimi liksom. Kan hoppe fra brygga eller vasse ut. Liten strand men er heller ikke så ofte folk der.

 

Kunne tenke meg en tur til bestemorstranda eller ulvøya eller noe rundt der jeg. Er vel stappa med folk, sukk. Vokste selv opp med saltvann og krabbefiske og vil ta med W på det og.

 

Fått gjort mye fornuftig. Bare synd det ikke synes. Får vel gå å gjøre litt som synes og. Har rydda og vaske i kjøkkenskapet, så har mat og stæsj utover hele!! Vasket en haug med babyklær. Hadde visst en del, kjøpt litt og fått litt. Får håpe jeg ikke får masser av klær denne gangen. Ikke i smått iaf:) Fikk du mye klær? Og du har ikke svart på spm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ikke noen tur til hvaltjern nei... Får se om vi finner en annen strand vi kan vasse i... Jeg skal alikevel ikke bade enda jeg da.. Må vel vente til alt er grodd.

 

Om vi har fått masse klær? ja, endel, men vi har ikke fått så innmari mye i 50/56 (men det trenger vi ikke heller da) Vi har nesten ikke brukt noe annet enn bodyer for det er jo så sinnsykt varmt ute!!!

 

T mener Tiril ønsker seg tv-kort til pc'n da (hmm...kan det være hans eget ønske tro??)

Nei, søte jenteklær i 62 er vel det som jeg kommer på.. Ellers er det vel ikke så mye vi trenger egentlig (ikke enda ihvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeh som da W ønsket seg bilbane da han var 3-4 år;)

 

M mente alle jentene skulle få webcam med mic. for da kunne vi sitte å se hverandre og skravle mens vi var hjemme med babyne våre:)

 

Vi lyt se da serru. Nå blir alt veldig kanskje hvisomatte. Svanine er borte fra i dag og ut neste uke. Cat vet jeg ikke helt hva skjer med. Hun er på vestlandet nå iaf. Muligheten for at jeg føder er og til stede. Foreløpig plan er at vi kommer til deg..hmm var enten mandag 14 eller tirsdag 15. Og dersom jeg ikke har føda (eller er hjemme igjen..hehe) så skal svanine til ahus fredag 18, og da kunne vi evt. ha gjort noe da.

 

Så alt er som det pleier..hehe masser hvisomattedersomattesåkanskje:))

 

Vi ses vel uansett i morgen. Gleder meg til sitronis jeg assa!!

 

Får snart besøk, så får vel dytte inn resten av hermetikken.

 

Driver å jobber med "sommerinnlegget" mitt. Får se å bli feridig og poste det ut snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...