Gå til innhold

-TRÅDEN-


Molait

Anbefalte innlegg

Ja da er tråden flyttet:) Tenkte det var greit å få med seg en tråd her og før man popper. Har bare 25 dager igjen så rekker vel bare en tråd til eller to kanskje.

 

Regner med at dere finner tråden selv om den bare heter tråden..hehe. Men er jo det vi kaller den da -tråden-

 

25 dager igjen nå og litt småstressa. Har og funnet ut at jeg har ombestemt meg når det kommer til dette med fødsel. Det gjør veldig vondt og jeg har ikke noe lyst. Derfor usikkert om Molle skal bli mamma igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. Joda,fant nå tråden:p

 

25 daga ijen ej oxo no visstnok.Heilt utruli kor fort tida går da,men..

Hehe.. Knipe ijen da eller?:P

Første gang for mej iallfall,så veit ingenting om kosn smertene e..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoooo!! Her er jeg!! Har ryddet på boden nå, så nå er vognen faktisk i hus. Bilsete har far allerede montert i bilen :))

 

Ikke for å være ekkel molle-vennen, men tror det er litt sent å ombestemme seg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen se her er jo en tråd på 3 tri jo!!!!!!!!!!! Det var jaggu meg på tide dere!!! Og jeg tilhører jo ikke her inne en gang (som du sa Molle!)

 

Grattis med vogn og sete Cat! Virkelig gjort røverkjøp nå!!!! Også er det jo så moro å handle også da! hihi..

 

Jeg tror også det er altfor sent å ombestemme seg nå Molle, dessverre! Men kan jo trøste deg med at du får en premie etterpå da!!!! En liten prins! Det er jo derfor man overlever en fødsel er det ikke?

 

Forza Fugla!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant dere også;)

 

 

 

Jeg har bestemt meg for at gutten skal komme mens jeg sover lissom.... jeg trenger ikke føde jeg;)

 

 

Har vært hjemme alene denne helga.....man jeg endte opp med å sove på sofa`n til søstra mi i natt etter at vi hadde sett filmer hele kvelden;)

 

 

HEIA RBK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg er slankere enn dere;) hihihihihi

 

Har kjøpt meg kjole i str. 42!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ikke gjort siden 2001)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg får fortsatt på meg hoftebukser i str. 38 :)))

(Så lenge det går under magen, for over hoftene er jeg ganske så stor) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!! RosenSORG scoret!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faen!! Skulle byttet bort et par størrelser for et par mål nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå måtte jeg le :P

Han er i hvertfall tysk... hehe...

 

Gratulerer med seieren da, selv om den stinker!!!!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte bare siden jeg vet at vår er det;) Hihihii....

 

Var godt med en seier igjen....kanskje laget har godt av at messias er ute i sykemelding;)

 

Skal legge dattera nå, hun kom hjem fra hytta til nabo`n tidligere i kveld og skal tilbringe morra dagen med faren (første gang han er i byen på 2 år og tar seg tid;)

 

Klem til hele gjengen, fuglefaan eller ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh!! Har dere en homo-keeper??? Trodde ikke homoer spilte fotball jeg!! :))

Er nok godt med messias på bondegårdsferie ja..

 

Så hyggelig at faren til dattera di tar seg tid etter 2 år da... det er jammen ikke en dag for sent!! *sparkerhaniræva*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hohoi, her er man borte noen timer i selskap og 17 innlegg alt. Ja hver gang jeg er borte det vetjæ!!

 

Venter liten 24.August!!:

Jaggu hadde du langt nick å skrive. Så koselig med ei terminsøster da:)) Hvem føder først tro? Hvordan? Knipe? Ikke vet jeg, men føde tror jeg at jeg skal droppe. Evt. ta en slik som 1D, mens jeg sover. Vekk meg i det resten av kroppen er på vei ut eller noe. Hvordan smertene er? Tja...vonde..hehe, men overlevbare. Ja ellers hadde jeg jo ikke sittet herr i dag:)

 

Cat:

Ryddet boden? Har du bod? Hvor gjemte du de kvm.? Men flinke deg da:) eh..hva er vitsen med å motere bilsete alt nå da? Er vel greit å ha den plassen dersom noen skal sitte på eller noe vel? Er noen dager igjen til 20 oktober:) (er det ikke den datoen du bestemte deg for a?) For sent?? Er du for en joykiller a??

Jo og homoer spiller fotball, for atte jeg har sett noe sånt på TVN;)

 

Tiny:

Ja vi skulle hatt en tråd herr før du "forsvant", men når du skal sette spiren på første jukka vøtt så får det bare være. (hirr-hirr) Vært noe på DIB da? Er alt dette med for sent og sånn a???? Er det bare 1D som ser muligheter her eller??

 

 

Nille 75:

Vi er en gjeng som har fulgt hverandre siden "Bli gravid". Cat78 og jeg startet faktisk hele skravletrådbegrepet der for leeenge leeenge siden:) Da denne gjengen ikke klarte å bli gravide samtidig har tråden sakte beveget seg fra bligravid, til 1 tri, til 2 tri og nå til 3 tri. Ettersom folket har beveget seg videre. ei av oss har født allerede og sistemann føder i desember så er litt spredning.

 

Tråden er og oppe for alle som vil inn å hilse på, skravle, kommentere eller hva det måtte være. Slik vi ble flere enn bare cat og meg, så "besøk" er bare koselig:)

 

 

1D:

Nei så du fant oss du og:) Ja grattis med seieren da. 2 av målene ble man jo rent flau over å se. Få rusle ballen inn i mål slik da. Gapestokk på Torvet i LS i morgen!!!!

 

Digger at du ser løsninger i stedenfor problemer. Føde i søvne, at jeg ikke har tenkt på det før!!! Takker, skal skrive det opp som ønske i papirene mine.

 

Han pappan er jo virkelig en kjærnekar du?!

 

Skulle jeg ikke få kommentar på fysjavmeghvaerdetduleggerutforlink-kommentaren min altså? hehehehe

 

 

 

Ellers er vel bukser ikke et tema for tiden. Får fan ikke på meg de fleste mammabuksene!!! Men sånn ellers er jeg vel 38:) (eller M)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Molle, jeg har jo bod i gangen :)) Når du kommer inn utgangsdøra så er det en dør inn til høyre og der har jeg gjømt de kvadratmetrene :))

Ikke store plassen, men har da 2 bokhykker og en hel garderobestang langs den ene veggen med diverse antall klesposer, frakker, kåper og dritt + at jeg nå har plass til barnevogna. Ikke verst!!

 

Jo det bilsete, du skjønner det at den kommende far ville så gjerne montere det i bilen med en gang i går. Så han kjører nå rundt med det i bilen han da og er riktig så stolt :)))

Er ytterst sjelden vi har passasjerer i bilen da, så tror det skal gå bra. (Er fortsatt plass til en stor eller to små romper baki). Men setet må nok antagelig ut når vi skal på ferie da. Men var faktisk kjempe enkelt å montere når man bare skjønte bruksanvisningen :))

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo og Molle.. Termin er jo 24. oktober, men stemmer at jeg har bestemt meg for 20. eller den 10. Mamma nekter meg å føde den 10. for da er hun i Uniten (hun kommer tilbake 12.) Men 10. hadde også vært en bra dato assa!!

 

 

:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm, mange fine tall i verden og sånn, di merkelige skrue;)

 

Stemmer det, tenkte på at det var en dør der et sted. "Var det enn innenfor ved badet tro? Eller en i gangen? Eller var det bare til soverommet?" Jeg har aldri blitt invitert inn i boden deres.

 

Synes vel du kan vente på din mor. Lurer litt på 15 jeg, eller 17. Tror det er fine dager. Evt artig med 23 for da blir det nøyaktig 8,5 år mellom gutta:) Men vil gjerne være hjemme første skoledag da. Den er vel 22 eller rundt der. Greit jeg er litt stressa, men håper ikke det blir september!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh!! Nå driver du og plukker ut masse oddetall her!! Jeg får tvangstanker av oddetall, det er helt sant!!! Kan du ikke føde den 18. ??

18.08.06 Sjekk den fine datoen!! Eller 16.08.06 - like fin den åsså!! Eller evt. 28.08.06... mye bra å velge i mellom, så skjønner ikke det derre oddetallgreiene assa!! Kan strekke med til 5, 15, 25 og sånn da.. det er lissom runde tall og det går også bra for en sart sjel som meg :P

 

Neste gang du kommer skal jeg jammen dekke på inne i boden!! hehehe.. du må riktig nok stå å holde koppen, men det er bare detajer :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så glad i partall. Ingen av oss er født på partall..øh..ingen i familien min eller Mads sin når jeg tenker meg om!! Jo far hans hadde 24/7 men dett var dett. 18/8 liker jeg bare ikke. Vet ikke hvorfor. Men får ikke noia og kniper igjen for det slik du ratt ender opp med å gjøre da:P

 

Avventer invitasjon.

 

NÅ må jeg gå å få på meg mer enn t-skjorte og komme meg til LS:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er bare å bestille datoer for å føde?? Tror jeg glemte å bestille jeg, derfor det bare skjedde... Men er like greit det ble før termin altså, for med min tålmodighet (som ikke finnes) hadde jeg gått bananas!!!! Tenk, jeg kunne gått gravid enda jeg... helt til 5 august faktisk!! Det er en skummel tanke det!!!

 

15 er en fin dato det Molle! Da blir det akkurat 1 måned mellom krapylene våre!

 

Når det gjelder bukser så kan jeg også si jeg er en 38 til vanlig, men lurer på om jeg får på meg de vanlige buksene mine jeg??? Må nok ta en runde med prøving jeg :) Fant en bukse idag da som passet!!!! hihi... det går nedover!!!!

 

Nå skal vi straks på besøk til min oldemor vi! Tiril sin tippoldemor faktisk!! hihi.. begynt tidlig i denna familien skjønner dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...