Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg har jo oppdatert msn'en min jo!! Gjorde jo det i går og enda en gang i dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jada, har sett det. Stod "vestlandet" i går men..

Så de hadde tilbud på Rudo på noe skinnpose, men da kan det være det samme:)

1800 for en dunpose????

Og snart popper jeg. Skulle man ha funnet på noe innen den tid el?

Og M sa jeg skulle spørre om dere skulle noe spes. Han var på vei bort og poff der var dere borte:) (ja eller han så dere gikk da)

Skrevet

Jepp 1800,- for en dunpose!! Men var sånn skinn i bunn og sånn da.. Var driiiit lekker og var jo så fin til vogna!! Men er jo samme hva den koster når mor spanderer :))

Kanskje vi kunne komme til dere en kveld?? Er jo så god kakao med krem å få der :P

Og nei, vi lurte egentlig ikke på noe spes hos M i dag. Skulle bare skikke litt på tv'en vi skal kjøpe oss når vi får flyttet!!!!!

På vei bort???? Han sto jo opptatt med kunder jo, og jeg var jo borte og sa hade :)

Skrevet

Altså du trenger ikke styre noe for at vi skulle komme da, men mente bare at da slapp dere å tenke på barnevakt også fikk jeg se på babyrommet... Slå flere fluer i en smekk på en måte....

Skrevet

Nei...................for magen står ut så jævli sjø;) også hadde jeg ikke noe annet enn en annen kjole i sort som passa før det heller....pynter meg ikke så ofte............. svigermor hintet i dag om at jeg hadde en fin sort og hvit topp på meg som jeg også kunne ha på meg på lørdag da;) (hun har ikke hjerte til å si i fra om at jeg ikke skla ha på sort hun stakker)

Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk hatt på meg sort i alle dåper (fadder for 2 det siste året) og bryllup jeg har vært i....................... Det sorte "får" kanskje.............. eller så er de ivertfall blitt vant til det nå fra meg?????????

Kan finne en tøyblomst, leggings og et sjal i gull sånn at det ikke blir heeeeeeelt sort som natta kanskje;)

Samma det, full blir jeg uansett ikke.........................

(vil ha VIN! Rødvin ja, holder ikke med sånn uuuuuuuuuutrolig forferdelig alkoholfri dritt som ligner på saft med batterisyre oppi nei............ og ikke halvdårlig alkoholfri hvitvin heller forresten...............

Også kunne jeg runda av med en ordentlig god RØYK...................... gjett om jeg har valgt hva jeg har som pica da.............ikke akkurat nei! Slutta å røyke for mer enn 1 år siden og jeg har ikke angra 1 sekund! Men nååååååååååå har jeg lyst på en røyk, og det må være sigarett også kan det ikke lukte av meg etterpå for da spyr jeg............. Hadde en kunde innom i dag som lukta så forferdelig av gammel røyk at jeg faktisk rygga når hun begynte å prate!!!!!!!!!)

klem og god helg til alle;) Jeg stikker rett fra jobb og til andøya i morra;)

Skrevet

Haha så du tror det er ferdig?? tss.. Nei men fikk noe feilinfo ang gulv og masse tull med alt egentlig. Litt sånn uflaks kan det kalles. Håper å få meste ferdig i helgen. Får heller ta pynt og dekorasjon etter at trollungen kommer. Kan jo hende han ikke kommer før i september da men.

Joda, koselig om dere kommer, men nå har vi barnefri vi da serru:) W er i Kristiansand. Så da er det litt digg å benytte anledningen til å komme seg ut uten tanke på barn. Hvem vet hvor lenge det blir til neste gang..sukk. Er litt digg når de har blitt så store at man har fått tilbake livet sitt...og så skal jeg begynne helt på nytt?!

Skal visstnok i middag i morgen. Tror jeg. M snakka om noe. Er visst inv. Lurer på hva slags mat...men nå sklir i grunn alt ned for tiden:))

Så dersom det skulle blitt før w kommer hjem måtte det blitt i kveld eller på søndag. Men for all del, jeg har ikke tenkt å føde de første dagene til uka heller jeg assa. funnet ut at jeg venter litt. Kan egentlig føde på termin jeg, for da får jeg med meg skolestarten til W og:)

Jaaadaaa skrive langt ja, men er lenge siden vi eg4entlig har skravla noe annet enn noen stakkarslige strofer på mail. Blir slik da..hehe.

Skrevet

hihi, jeg har hjerte til å si at du ikke skal gå i sort 1D;)

Nei men vis nå frem magen!! For en gangs skyld slipper man å holde inn og bruke trøkkinnstrømpebukse og alt det der. Nå er det jo fri flyt av mager:))

Dersom du har et skjørt så kan du jo kjøre en fargerik topp? Ellers er det sikkert ikke dumt med blomma og sjal e.l. Har et stilig dyprødt mammaskjørt du kan låne. Joda passer deg og du høye kvinne (eller var det jeg som var lav tro..) For jeg har den over magen og du under;) Nei der ser du, du skulle bodd nærmere og ikke langt oppi gokk.

God tur da, kose deg.

Skrevet

Hvor finner jeg stickarounds som ikke er på nett? Og som ikke er ole brum!!

Og jeg skal til JM 10.30. Merkelig stressa, føles som om jeg skal til tannlegen...

Og jeg har begynt å sikle, dritflaut.

På tirsdag tapte ejg kampen og først frem mot ei rundt 80år på 140cm og med krykke!!! (svingdøra på senteret) Enda mer dritflaut!!! (møkka-BL) hmm har jeg kanskje sagt det alt? jaja.

hehe 4 ting jeg glemte å neve i de to innlegga over:)

Skrevet

Så dere har barnefri dere assa.. ja er det noen sak!! I kveld skal vi hente stefaren min på flyplassen 21.45 så da blir det kanskje litt vanskelig å finne på noe.. i og med at vi må dra i ni-tiden.

Hold deg på bena hos jordmor nå da!!!

Skrevet

Hold meg ved bevisthet:)

sf på 36. Lite grønt å skimte over krysset gitt. Gått opp til 2 i ødem. Ikke såå kult å få høre at "jeg ser du har fått mere vann" bare ved å se på ansiktet mitt. følte meg virkelig lekker da. Ellers surrer han fortsatt rundt utenfor bekkenet. Jo og fått ul-time 16.08. Greit å få estimert str og leie.

Blir litt snaut det vel. Men om dere skal bort i kveld og vi i morgen og w kommer hjem søndag kveld så var brått helgen brukt opp. Vi er ledige i går kveld:) Men mååå jo ikke gjøre noe på kvelden. Enten finne på noe på dagen på søndag, eller så kan vi bare ta en kveld til uka.

Driver du med i dag aaaa??

Skrevet

God formiddag damer!

Nå er husvasken snart unnagjort etter å ha blitt oversett i snart 4 (!!!!) uker... Masse hybelkaniner her ja!! Deilig å få gjort unna litt. Nå lukter det reint her :)

sf-mål på 36 ja :) Ikke rart du ser meget fødeklar ut Molle :) hihi.. Er ikke lenge før han må ut nå vel??? Ødemene går jo snart over de også da heldigvis! Også moro med ul da!!!! 16 er vel til uka er det ikke? Må få rapport da :)

Skrevet

åh..kom på nå, så teit det ikke var på fredag. Eller svanine hadde på onsdag.

Har 4 uker gamle hybelkaniner selv. Støvsuge går ikke for tiden. digg med ren lukt, gleder meg til det gjør det her og:)

Hmm, kanskje vi skulle ta det besøket på onsdag svanine? Siden jeg da alikevel er ute. Men blir kanskje litt tidlig. Hmm..time 09.10. Sikkert ferdig til 09.30. Ut til bilen, kjøre til Strømmen, bytte bil, kjøre til Lia...øh.. med litt skravel lmed gubben kommer jeg da til 10.30. Men kan og stikke innom Rudo en tur og da kan klokken bli 11.00.

Hvordan er dagene dine da Tiny? Med soving og oppståing++?

Skrevet

Kan fint være opp til 11 om det kommer folk jeg :) Onsdag passer bra for meg ihvertfall, har ingen andre planer foreløpig.

Kan sikkert stille med litt frokost/lunsj (les brødskiver med pålegg) om det er interesse for det..

4 uker gamle hybelkaniner er skumle å ha med å gjøre.. Måtte på skikkelig jakt!!

Skrevet

Det regneeeer.......

Kjeeeeeder meeeeg......

Vondt i *****..............

Svart på snart alle tråder som er..........

hmmm...jeg kommer faktisk til folk uten å bli lokket med mat, dersom det fortsatt skulle være noen tvil om det!! Ellers er mat ok det..hehe.

Men det er fortsatt masse hvisomattedersomatte som gjenstår vet du Tiny, så vi får vel avtale nærmere tenker jeg. Må jo få hjem svanine først og.

Skrevet

oj steike være!! HAR virkelig svart på den meste. Huff nesten flaut. Står Molait nedover hele her+ masse på skravlesiden. *lister meg stille vekk*

Skrevet

Hihi.. du har virkelig lite å gjøre idag :)

Baker kake til svigermors bursdag jeg.. skal feires imorgen

Skrevet

Hei igjen

Ja jeg får ikke mye tid til bim for tiden.

på tirsdag ringte jeg tilbake til barsel siden jeg syns han fortsatt var gul , han lå i lys pga gulsot når vilå på sykehuset.

Det endte med innleggelse på riksen.

Nå er vi hjemme igjen. men skal inn i morgen for ny prøve.

så var det målene: min lille gutt kom til verden 2.8 kl 09.04 veide 2950 og var 49 cm lang. Han skal hete Oskar.

veide 2730 siste dagen på sykehuset og er oppe i 2900 i dag.

Vi koser oss masse. og amming og soving går veldig fint.

Vi hadde bare for stort tøy vi så det har blitt litt handling av det minste tøyet for vår del. Ikveld skal han pynte seg litt så jeg får se om noe av det fancy tøyet kan fylles ut eller om han drukner.

Skrevet

hehe huff da:) Ja det var litt smått. Legge ut bilde i album? Må jo få titte litt:) Håpe han kommer seg snart da(fra gulsot) Koselig å høre at alt går så bra. skjønner godt at det blir lite bimtid.

Har masse å gjøre jeg Tiny, har bare litt problemer med å gå og med tiltak. Får vel reagere litt her nå....

Skrevet

og gratulerer tiny med jenta di.

Var ikke noe sykeus bag klar her nei, det ble aldri noe ordentlig sykehusbag heller...

Skrevet

Jasså, så du hadde ikke den klar flere uker i forveien? :) Har ikke pakket min enda heller. Tror ikke det er så krise. Hadde da ikke med meg stort sist. Er heller ikke noe problem å få gubben til å hente noe.

Hva gjør alle jentene i kveld da? Samboern måtte inn på jobb igjen, så her sitter jeg da..alene..

Skrevet

Jeg bare sløver i kveld. Måtte en liten tur ned i byen i dag, så nå klarer jeg seff nesten ikke å gå... Har det bra ellers da! Men jeg lurer jo fælt på om lille knøttet vil ut før tida, hmm. Må liksom være forberedt på alt her, kan jo aldri vite. Er bare 52 dager igjen uansett, og det går jo fort! Men håper jo jeg går noen uker til, selv om det begynner å bli tungt og ubehagelig.

Hvordan er formen, Molait? Er spent på når det skjer noe...;-) Og det er vel en som er utålmodig etter å bli storebror nå?

Så nettopp naboen bli kjørt på sykehuset for gud vet hvilken gang. Han er gammel og pleietrengende, har vært nærmest grønnsak de siste 14 årene. Kona har ham hjemme, enda hun er over 80 år selv. Men hjemmesykepleien kommer fem ganger i døgnet eller noe, så det er jo tydelig at han er skral. Vi håper nesten de skal få slippe snart.... (fælt å si det, men..)

Katta jakta vilt på et lite ekorn i hagen her i ettermiddag. Vi gikk nå ut for å forstyrre litt, ekkelt at han jakter på slike søte dyr altså. Han ensa jo ikke oss, men jeg tror ekornet kom seg unna likevel. Fy f*** for en fart det hadde! Og katta er ikke kjent for å være ei pysete sinke her i nabolaget den heller akkurat! Får være nok at han tar fugler og mus, naturen er brutal...

Åssen går det med husjakt og slik da, Cat? Jakter vel mer på hus enn på ekorn, du...?

Huff, prøver å finne navn til knøttet også. Det er IKKE lett! Noen forslag?

;-))

Skrevet

Formen er grei men pyton. Føler meg bra, men klarer ikke gå.Kjedelig og stressende å sitte å se på det man vil eller bør gjøre:(

Tenkte jeg skulle en del på dagen, men time hos jm og en tur innom butikken var visst nok for en dag.

Jo storebror gleder seg vel, men tror han synes det er helt greit slik livet er nå og:) Han er i Kristiansand på familietur nå. (vi droppet i år, jeg passer ikke så godt inn i bilen lenger! ) Han ville jeg skulle vente med å føde til han kom hjem da:)

Jeg har hagen full av lik og likdeler. fint med 3 katter og skog...Værste var den rotta på iaf 20cm. som en av dem hadde lagt igjen i trappa-inne!! Også den knaselyden når de tygger i seg hodet..og hvorfor må de gjøre slikt inne? og hvorfor på teppe?? ææææsj!!!

Navn? sukk...

Skrevet

Ja Molle!! Navn?????? Hva blir det til???

Dro plutselig til svigers på middag vi også rett på flyplassen for å hente stefar etterpå. Akkurat kommet hjem.

Boligjakt ja, simbamamma.. ikke enkelt skal jeg si deg!! Begynner å bli så desperat at vi snart faxer inn bud uten å ha vært på visning!! Holder da jammen å se det utenifra!!

Skrevet

Hva svarte du ja til på msn? Hadde hengt seg så lukka og åpna igjen og nå står det bare ja fra deg der:) Og har skrevet der, men regner med at du ikke ser det. møkkahelvetesraremsn!!!

Akkurat kommet hjem? skrev du 23.40. siste melding mottatt fra deg på msn er jo 22.54. Nesten en time siden det jo;)

Kan være greit å se at huset har vegger på innsiden og kanskje?

Navn? Gnu-Helge!

Skrevet

Så lenge huset har tak så...

Fælt som du holder kontroll på når jeg skriver innlegg og svar da!! Føltes i hvertfall som om jeg akkurat hadde kommet hjem.. hadde bare shiti og litt sånn i mellomtiden.

Ser du noe nå? -skrev du til meg på msn. Og da svarte jeg ja...

Gnu-Helge var jo kjempefint!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...