Gå til innhold

Hei! Noen som vil være med på en presentasjonsrunde? Kjekt å bli bedre kjent :)


RemiogRonjaogNoah-mamma

Anbefalte innlegg

Jeg er 34 år og er samboer med en på 28 år. Har to jenter fra før og venter nå tvillinger. Dere kan tro det var litt av et sjokk da vi fikk høre dette. Treminen er 22 februar, men som regel føder man 2-3 uker før tiden.

Vi ser frem til den store dagen :-) Jobber som hjelpepleier i drammen og trives godt med det.

Ønsker dere alle lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

Mitt navn er Tine og jeg er 25 år. Er 10 uker og 3 dager på vei!!

Min elskede samboer og jeg venter vårt første barn og er utrolig spente og glade. Min samboer er 27 år.Vi er bosatt i Oslo. Vi har termin 3 februar , så nå må vi bare krysse fingrene for at vårt lille "frø" skal vokse seg stor og sterk.

Jeg jobber i helsevesenet, så det blir spennende å se hvor lenge jeg holder ut i full stilling med tungt arbeide.

Lykke til alle sammen med deres svangerskap. Måtte dere alle få velskapende og friske barn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også var det meg...

Jeg er 29 år og bor i Oslo. Forlovet med en kar på 36 år og vi venter vårt første barn ca 2. februar. Det blir stas!!! Jobber som pedagogisk leder i en barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. Jeg venter nr 5 den 9. feb. Dette var en stor overaskelse men veldig koselig når vi fikk vent oss til det. Veldig artig og være gravid med store barn som engasjerer seg masse i svangerskap og baby og iukke minst navn. Barna er 3 1/2, 5 1/2, 7 og 8 år.

Vi bor utenfor Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er 21 år i november. Bor i nittedal sammen med samboer på 25.

 

Han har 2 barn fra før, men vi venter våres første i Februar. Termin er så langt 1.februar. Skal på første ul i første uken i september, så mulig det blir ny termin da.

 

Jeg har ikke helt fått med meg hvordan jeg skall skrive meg inn i termin listen så der står jeg ikke enda.

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...