Gå til innhold

Hei! Noen som vil være med på en presentasjonsrunde? Kjekt å bli bedre kjent :)


RemiogRonjaogNoah-mamma

Anbefalte innlegg

Hei hei

 

Jeg er 29 år og det er mannen min også. Faktisk fyller vi begge to 30 år rett før termin 14 februar, samtidig som vi starter husbygging i januar, så her skjer det mye på en gang.

 

Dette er vår første og vi gleder oss utrolig masse. Håper virkelig at buddyen klamrer seg fast her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,e e 27 år samboer 33 år vi bor på vestlandet og har ei datter på 3 år.Har termin 23 februar.Det skal bli kjekt med en baby i huset=) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg er 28 år, bor i Bergen, er gift og venter vårt første barn 5. februar! Vi har forsøkt å bli gravid for vel et år siden, uten hell, og nå hadde vi lagt det litt på hyllen for å prioritere ny jobb og hyttebygging... Så gjett om vi fikk oss en overraskelse nå!

 

Ellers har jeg merket morgenkvalmen, hodepine og svimmelhet. Og lurer fælt på hva jeg kan spise og ikke spise. Noen gode råd der?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 28 år og samboeren gjennom 8 år er 32...

Vi har ei vidunderlig tulle på 20 mnd sammen og venter en liten søster eller bror til henne, med termin 5 februar.

Skal på UL i morgon så det blir spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er ei jente på 27, gift med en som er like gammel. Jeg har en datter fra før på 8, 5 år. Som gleder seg veldig til å bli storesøster.

 

Vi har prøvd å bli gravide i 2,5 år, vært på utredning, har blitt satt på venteliste for prøverør, og skulle begynne med spray i nov/des.

 

Men det blir da ikke nødvendig, for jeg tok en test idag, og den var positiv. Termin 14. februar.

 

Alle er i ekstase over a vi slipper å dra til Tr.heim for prøverør og alle bekymringene det fører med seg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er 28 år, og bor sammen med samboeren min på 29 år i Mo i Rana.

Har selv beregnet terminen min til 16 februar. Jeg har ikke vært hos legen ennå. Jeg har ingen barn fra før, så dette skal bli spennende. For tiden jobber jeg litt, i tillegg som jeg går økonomi og ledelse.

 

Hilsen Skytte77

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!

 

Jeg er 32 år,kommer fra Malvik utenfor Trondheim.

Har termin 17.02, og det blir nr 3!

 

Er gift på andre året, og har en gutt på litt over fire og ei jente på ett og et halvt.

Jeg er litt kvalm men synes egentlig jeg var verre sist (og da ble det jente....)

Gleder meg også til å fortelle gutten at han skal bli storebror igjen, har fortalt det til besteforeldre og de ble kjempeglade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. dette var hyggelig:) jeg er 34år, sambo er 35år, jeg har to barn fra før så dette blir vårt første sammen. Jeg har en av hver så spenningen rundt kjønn tar jeg litt med ro.. bare det klorer seg fast og er friskt:)

Har termin 15.02.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg er ei jente på 27, blir 28 i november. Bor i Sandnes. Er utdannet sosionom og jobber som miljøterapeut. Dette bllir min første, men min manns (han er 30) tredje. Jeg er nemlig reservemamma til to på 9 og 11. Vi giftet oss i august og har nettopp flyttet inn i stort hus. Så den lille spiren var det eneste vi manglet. Har regnet med fram til termin 14 feb. men er ikke sikker.

Uansett veldig spennende og vi gleder oss til å fortelle det til barna. Spesielt hun minste har mast lenge om søsken.

 

Det blir spennende å følge med på alle hvordan det går. Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp!

 

Legen min sa "spis normalt, hold deg unna ukeblader!" da jeg spurte om dette:) Jeg hadde nemlig lest noe om farlige a-vitaminer osv osv som jeg bekymra meg for...

 

Så lenge man holder seg unna alkohol og røyk og ikke drikker så mye kaffe og te, skulle det vel være greit? Pluss at man bør ta sånn lurt folat-tilskudd, da - men det gjør du sikkert alt?

 

Hei, forresten! Første dagen min her, vet ikke helt hva som er takt og tone for svar på innlegg vs. nye tråder, så tilgi meg hvis dette burde vært ny tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihopp!

 

Jeg er 25 år, og har så vidt jeg vet ikke vært gravid før. Nå er jeg i 7. uke, og bytter på å bekymre meg over alt som kan gå galt, glede meg voldsomt, og synes det hele er ganske skummelt om det går bra også:)

 

Var ikke akkurat planlagt, men veldig velkomment! Både Supersambo (28) og jeg blei kjempeglade da vi fant det ut! Vi er studenter begge to, men Supersambo er i tillegg ferdig utdanna helsepersonell og har gode svar på mange grublerier.

 

Er forlover og skal arrangere utdrikkingslag om en liten stund - lurer på hvordan jeg skal komme "tørrskodd" gjennom det uten å røpe noen ting...

 

Gleder meg stort til det har gått så lang tid at jeg kan begynne å slappe av, og fortelle det til hele verden - ins-Allah!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel hive meg med her jeg også.. ;-) Koselig å vite hvem man prater med...

 

Jeg blir 25 år i september, har samboer på 29 år og vi har ei lita prinsesse som blir 2 år i juli.

Vi bor i bodø og har vært sammen i snart 7 år.

 

har fått forløbig termin 7. feb, men den er VELDIG usikker... skal til kontroll hos legen med ultralyd 14.juli, og da får vi vite litt mer sikkert hvor langt vi er på vei.

 

Vi gleder oss masse til babyen kommer, og krysser fingrene for at alt går bra! ;-)

 

klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også være med. Er 30 år, samme som min samboer.

Vi har ei lita jente på 21 mnd fra før og er så glade for å kunne gi henne en søster eller bror.

Vi bor i Buskerud (på landet) og trives veldig godt. har også en liten pusekatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) jeg er 24 år og samboer. vi venter vår første rundt den 28 feb. alt er veldig nytt og litt små skummelt og det er veldig godt å ha denne siden å lese på. ønsker dere lykke lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Jeg er 24år og kommer fra vestfold. Gravid med første barn. Har verdens beste kjæreste på 26.

 

Er 6 uker og 3 dager på vei, termin 17 feb og har endel "plager". Ømme bryst, endel smerter i magen, trøtt og sliten nesten hele dagen også humørsvingninger.. Men er glad jeg ikke er kvalm :) satser på at jeg slipper det.. :D

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg spørre hvor dere flytter? Vi flytter fra Oslo til Nannestad om en uke. Skal bli såå deilig å komme ut på landet, men allikevel med byen i nærheten.

 

Jeg er 26 år og samboer med min beste venn og kjæreste, på 36 år. Han har to skjønne barn fra før, mens dette er vårt første sammen. Vi har foreløpig termin 11.02.07.

 

Mistet i mars, så nå håper vi bare at det skal gå bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!:)

 

Jeg er ei jente på 21 år, venter mitt første barn med min fantastiske samboer på 23 år. Har termin 10 februar. Vi bor på Orkanger utenfor Trondheim. Gleder oss sinnsykt til det lille nurket kommer, men har vel en god stund å glede oss enda:)

 

Koselig å hilse på dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 30 år, gift med en ung mann på 27. Fra før har vi en gutt på snart 2,5 år. Vi gleder oss veldig til å få en liten baby rundt den 18 februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 27 år og venter mitt andre barn i slutten av februar. Har vært gift i 6 år. Vår første sønn er nå over 3 år. Det føles lenge siden jeg hadde noen inni meg. Har visst at jeg er gravid i tre dager, klarer ikke å tenke på noe annet... Denne gangen var det helt planlgt. Satser på å bli ferdig med kvalmen i løpet av sommerferien. Jeg er lærer så jeg har jo lang ferie! Gleder meg til å følge dere og de små babyene de neste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29, er samboer på 9 året og sammen har vi en nydelig gutt på 6 år! Skolegutt allerede til høsten!!

 

I 98 og desember i fjor har jeg hatt to sa, men krysser fingrene hardere denne gangen. Hva mer kan man gjøre??

 

Ellers driver jeg med Maine Coon katter, (har drevet med hester i mange år, men har ikke tid og helse lenger). Jeg jobber 50% i platesjappe og er 50% ufør etter ulykke med hest!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 og venter vårt første barn. Samboer er 29. I følge min beregning er termin 25 februar. Har min første legetime i morgen. er så utrolig spennende dette. Kjedelig at jeg er uten jobb fom mandag, men, men. Da har jeg hvertfall litt tid på meg nå hvis jeg skulle bli dårligere. Til nå er det kun puppene jeg kjenner det i. :)

Spennende tid vi ha foran oss nå jenter!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo ;)

Jeg er ei trønderpi på 26 år som har termin 24 feb.2007 etter egen beregning. Er andregangfødende. Mista i april da 6 uker. Er nå 6 uker på vei igjen.. Spennende om jeg beholder det nå. Har ei datter snart 5 år. vært samboer i 9 år snart. Vi gleder oss .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

Jeg er 34 år fra Oslo og har 3 barn fra før, to jenter og en gutt!

Dette 4. barnet var en skikkelig overraskelse, men det er ok!

Må bare venne meg litt til tanken.....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

 

da kan visst jeg også kaste meg på her. Fikk bekreftet mistanke om graviditet igår... Er etter egne beregninger 6+5, så det ser ut til å bli baby i slutten av februar... Litt av en overraskelse, bare noen dager siden jeg og samboer ble enige om å vente et par år, da jeg akkurat har fått diagnosen ME og vi vil se hvordan den utvikler seg... Vel, den samtalen kom vist litt for sent, så nå er det bare å kaste seg uti det...

 

Vi har begge ønsket oss barn en stund, så babyen er mer enn velkommen, bare å håpe at helsen holder...

 

Jeg er 31 og har en sønn på 4 fra tidligere forhold, sambo er 29. Vi bor i Oslo.

 

Klem til alle, og vi "høres" sikkert fremover ;)

 

PS! Er det flere her inne med samme diagnose vil jeg gjerne ha kontakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...