Gå til innhold

Hei! Noen som vil være med på en presentasjonsrunde? Kjekt å bli bedre kjent :)


RemiogRonjaogNoah-mamma

Anbefalte innlegg

Eg får være først - så kanskje e det fler så ve hive seg på ;)

 

Er 30 år i oktober - så der gikk den festen i vasken!! he he. Hadde sett frem til en skikkelig fest igjen, men den gang ei. Men akkurat no gjør det absolutt ingenting :)

Har termin 7 februar - men tradisjonen tro så blir det vel keisersnitt i januar kanskje :o ??

Har en gutt på 2 år (født 1 april 2004 ) og en jente på 9 mnd

( 02.09.05 ). Det blir jo særdeles spennende å se kordan det går med enda en så tett. Det blir sistemann iallefall - tror eg.

No har eg vært hjemme siden desember 2003 då eg fikk bekkenløsning. Så i januar 2008 bør det være en ledig stilling å oppdrive for å si det sånn.

Samboer er 34 år og gleder seg like mye om ikkje mer enn ved de forrige to.

Vi bor rett utenfor Bergen og trives godt med det...

 

Då gir eg stafett-pinnen videre og håper det e fler som ve presentere seg =)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er 26 år, bor i Oslo sammen med mannen min og vi har en sønn på snart 11 måneder.

Vi venter en ny knært sånn ca den 10 februar - vi gleder oss allerede!

 

Blir spennende å følge deg gjennom svangerskapet, Remi-mamma :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

 

Jeg er 34 år. Gift og bor i Oslo.

Vært gravid tidligere, men har ingen barn, forrige svangerskap endte med MA og EXU, så denne gangen håper vi det går bra!

 

Er bare 5+3 på vei....og har termin 7 februar.

 

Lykke til alle sammen:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Jeg er 27 år. Jeg og samboer skal ha vårt første barn. Gleder oss veldig!!

Vi bor i Sandefjord og trives veldig godt. Har ikke bestemt føde sted enda. Står mellom Tønsberg og Skien... Det er ofte ett dilemma for kommende foreldre fra distriktet. Er veldig spent på alt som kommer fremover. Barnet var godt planlagt, men forberedt er man vel aldri. Har foresten få tegn på graviditet. Verken kvalm, svimmel osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Jeg er 24 år, min kjære er 31. Vi har termin den 14.februar, og det blir den første for oss begge. Jeg skal skrive masteroppgave neste vår/sommer så planleggingen klaffet perfekt. Nå vil vi begge få mye tid sammen med den lille det første året.

 

Jeg studerer i Oslo, så har vært en del pendling siden vi kommer fra Oppland. Da jeg fikk positiv EL-test kastet jeg meg på toget sent en kveld, dagen etter var EL-test fortsatt poitiv - da var det min kjære som gav seg ut på tur, og jammen satt spiren:)

 

Hus og stasjonsvogn er på plass, så nå gleder vi oss bare vanvittig til dette barnet kommer!

 

Krysser fingrene får at det går bra med svangerskapene til oss alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! :) Jeg er ei jente på 20 år fra Østlandet. Gift med en på 28, og vi har ei datter sammen på 13 mndr. Ville ha to veldig tette, men ble visst ikke slik. Mistet i uke 8 i mars, så nå klaffet det på 9pp tilsammen, eller 3pp etter sa'n. Håper virkelig denne sitter!!!

Har termin 20. februar foreløpig.

Går hjemme nå med sykemelding pga ødelagte hofter, passet bra med en graviditet nå, så kan jeg vente med ny utdannelse til vi er "ferdige" med små barn og store mager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, alle sammen :). Trønder-pie på 28 hær :). Har fra før en nydelig sønn på snart 6 år, og ca 15.februar blir han storebror, og min kjære samboer blir far. Har ikke sluppet nyheten til "storebror" ennå, men det blir nok ikke så lenge til. Vi som vet det gleder oss iallefall stort :). Samboen driver og kødder med at det antagelig er tre der inne, ettersom han har trillinger i familien, men for min del holder det leeeenge om det skulle vise seg å være to. Er nå 5 uker på vei, men synes allerede buksene er trange, så jeg blir ikke overrasket om det skulle vise seg å være to. Men det hadde vært enklere om det kom bare en,ja... ;).

Det var litt om meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei....

 

Sørlands jente her ja...... 30 år i august( så min fest gikk også i vasken, hehe).... Gift på det andre året mannen er 32:o)

 

Vi har 2 barn allerede, en på 5år og en på 20mnd,

 

Å nå kommer nr 3, vi gleder oss stort,,,å som Trønder-pie over her, så gleder vi oss også til å fortelle det till de 2 andre barna...

 

Vil bare ønske alle her i februar klubben lykke til, det skal bli spennenden å følge hverandre i disse mnd fram til mål:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel for noen kjent fra Dinbaby-sidene.

Jeg er samboer med en svensk mann og vi har fra før ei lita jente født i oktober 2004. Vi er bosatt i ringsaker.

 

Vi hadde et lite prosjekt med å se hvor nøyaktig vi kan fastsette termin så vet 100% sikkert når unnfangelsen var og ut fra den er terminen 2. februar.Ettersom jeg må ha planlagt snitt vil vel det si at jeg blir mamma igjen i slutten av januar så vimser vel litt mellom debattene tenker jeg.

 

Er delvis utdanna allmennlærer, men mangler noen eksamener for å ha kompetansen ferdig. får se om jeg gjør meg ferdig en gang. har hatt vikariat på et sykehus nå i noen år, men komemr til å slutte der straks og har da en reholdsjobb som jeg kommer til å fortsette med en liten stund i allefall.

 

Er 26 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!!!

Er 32 år og samboer på åttende året. Bor i trøndelag og trives egentlig her. Men trives ikke på jobb så det passer bra med en graviditet til nå.

Har en sønn på snart 3 år, som lenge har mast på å bli storebror. Men mista i ma i mars så nå håper vi begge at den sitter og vokser seg stor slik at vi snart kan fortelle han at han skal bli storebror.

Lykke til damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Er 28 år, og bor i Vestfold... Har en liten prins på snart 6 mnd, og er 6 uker på vei...termin 9.februar.

 

(Jeg skal ha en skikkelig fest på 30 år's dagen min ;o) )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!:)

Hyggelig med en presentasjonsrunde! Jeg er en vestlandsjente paa 23 aar. Har termin 23. februar viss alt gaar bra! Dette er den foerste for min samboer og meg. Er for tiden i USA og skal vaere her i 8 uker, saa det er da kjekt aa hoere fra ander i samme situasjon. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig å hilse på dere! Jeg er 33 år og mannen min er 36. Vi er gift på tredje året og har en herlig gutt på 16 mnd. Venter nå spent på den lille i magen. Har termin 10. februar. Bor i Stavanger. Har fortsatt permisjon og kommer ikke til å gå ut i jobb før neste er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29 år og sambuar 37. Bur på vestlandet. Har sjølv beregna termin til 18 februar 2007. Er foreldre til ei nydelig jente på 18 månadar. Er ikkje gift, men er vel etablerte med utdanning, hus og stasjonsvogn. Eg jobbar i helsevesenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg herved inn i klubben!

Er 28 år, og har ingen barn fra før av, så dette er veldig kjekt og spennende for kjæresten og meg. Vi gleder oss masse!

Terminen er 18 februar. Innen den tid håper jeg kjæresten har jobb, at jeg har en annen jobb som er relevant for utdanningen min, og at vi vet hvor vi skal bo. Det står mellom Oslo (der jeg er fra, og der vi nå bor) og Stavanger (der han er fra).

Jaja, det ordner seg nok......

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei så koselig med sånn presentasjonsrunde.

selv er jeg en jente på 24(blir ingen stor 25 års feiring på meg).forlovet med verdens snilleste gutt.han er 28. Dette blir forhåpentligvis vår første,mistet i sa i april. Termin er rundt den 25 februar. ellers er vi fra haugalandet.jobber begge to og har eget hus og hund.... gleder oss til det lille nurket kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg fyller 27 år i november, og bor på Skedsmokorset (2 mil nord for Oslo)

Har også termin 7. februar- ingen barn fra før.

 

Vi gleder oss som bare det. Vi kjøpte hus i fjor så det blir stas å begynne å innrede barnerommet :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirimora

Heisann.

Jente på 26 år fra Nordland her. Gravid med nr 3, har to jenter fra før, en fra tidligere forhold, og en sammen med min kjære, som også har ei jente fra tidligere:).

Gleder meg enormt til å bli mamma igjen, og gleden var stor da testen endelig var positiv. Vi hadde liksom slått babytankene litt fra oss siden jeg sluttet på pillen for 1 år siden, og ikke ble gravid igjen med en gang slik jeg ble med de to første.

Som sagt har vi tilsammen tre jenter fra før, så vi håper på gutt denne gangen, selv om barnet er ønsket uansett kjønn:)

Har ikke vært til lege enda, så jeg vet ikke når terminen er, fulgte ikke helt med på syklusen min i det siste, den var noe uregelmessig:(

Ettersom dette er mitt siste svangerskap (håper jeg), har jeg virkelig tenkt, hvertfall prøve, å nyte det fullt ut. Er ikke av den typen som liker å gå gravid, men siden dette er siste gang skal jeg gjøre så godt jeg kan for at det blir et positivt svangerskap:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg bor rett utenfor Tønsberg sammen med mannen min og gutten vår på 16 mnd!! Jeg er 25 år og er student. Er diplommarkedsfører fra BI men har nå begynt på sykepleier og er akkurat ferdig med første året!!! Veldig spent på hvordan det blir å være stundent med en i magen og en utenfor hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 30, har vært sammen med min samboer i 3 1/2 år, vi har en sønn på 19 mnd. Bor i Oslo nå, men skal flytte ut i landligere omgivelser om ca to mnd. Gleder oss veldig, for vi er veldig lei av byen. Har termin 7/2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Koselig med presentasjonrunde ja!

 

Jeg blir 29 år i sommer, og min søte samboer er 31. Dette blir vårt første barn og vi gleder oss kjempe masse, selv om tidspunktet ikke var helt det riktige. Vi har nettopp kjøpt oss hus sammen og står på hodet i oppussing. Ikke det helt ideelle når man er gravid kanskje,(spesiellt når man i tillegg jobber mye....). Så jeg får litt kjeft og må nok roe tempoet litt....

 

Jaja, det føles ut som det går kjempe fint med spiren i allefall. (eller kanskje spirene, hvem vet?? )

 

Spennende er det uansett, og ser frem til 5 februar!!!

 

Klem på dere alle!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp

Jeg er 29, går også glipp av en skikkelig feiring på min 30 årsdag i november, menmen. Bor i Oslo. Har samboer og 2 kattepuser.

 

Jeg er gravid igjen, etter abort i påsken. Hadde da termin oktober, men slik gikk det ikke. Håper dette går bra, slik at rundt 27 februar sitter jeg er med en liten en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...