Gå til innhold

Hei! Noen som vil være med på en presentasjonsrunde? Kjekt å bli bedre kjent :)


RemiogRonjaogNoah-mamma

Anbefalte innlegg

Så fint med en hilse-runde! :o)

 

Jeg er en Sørlandsjente på 33 år som har en liten Prinsesse på 1 år. Fikk en MA i mars, og er nå endelig lykkelig gravid igjen! Nå må jeg bare håpe og be at lille frøet klarer seg denne gangen. Det er veldig vanskelig å slippe gleden løs med den erfaringen bak seg - så jeg venter til 12-13 uke før jeg sprer nyheten denne gang (hvis jeg da ikke er for stor før den tid, så alle kan se det!).

Det som er så fantastisk, er at jeg kjenner meg like spent og nysjerrig denne gangen - og følger følelsene i kroppen og alt som skjer med like stor undring denne gang... :o)

Uansett, en liten Prins eller Prinsesse kommer ca. 24. februar til neste år.

Har en vidunderlig tålmodig mann som tåler alle mine "dronning-nykker" og humørsvingninger om dagen - og en vakker, stor firbeint hund som får meg ut i frisk luft uansett vær.

Blir spennende å følge med der alle damer - masse lykke til fra familien på Sørlandet til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Er 27 år gammel. Vi venter min første og hans andre barn ca 14 februar :)) Han har en sønn på 11. Gleder meg kjempe masse. Vi bor i Oslo på Høybråten. Jeg ble nettop ferdig med uni og nå jobber som vikar.

Har hatt en SA i mars, men nå håper jeg på det beste :)

 

Gratulerer alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år,gift,har en gutt på 4,5 år (jan.02) og en på 1 år(jun.05).. Går det bra med oss nå, så får vi en liten en i midten av februar. Ønsker oss ei jente,men det er jo fordi vi har to gutter fra før----MEN aller helst ønsker vi at det går bra med sv.skapet!!!!!!Og at vi får en søt liten baby igjen.

 

Begge to har vært "planlagt" ,såfremt det går an å planlegge ( er dårlig på å bli gravid,brukte 1,5 år på første og 3 år på neste), og nå ble vi veldig overrasket over hvor fort vi ble gravid denne gang.

Bor i Finnmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er visst litt treig på endel ting. fant ikke frem februarklubben før i går jeg. og jeg har vært her inne en stund!

 

uansett, jeg er 23 år, gift ett år snart, han er 22 år. vi venter vårt første barn 7. februar. jeg gleder meg noe enormt, gubben syns det er litt vanskelig å forstå hva som skjer, men han gleder seg han også. det å få barn er den største velsignelsen i hele verden tror jeg, og vi er kjempe takknemlige for at vi "fikk det til" så fort.

 

jeg er forelska og gravid, hva kan være bedre når sola skinner en lørdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjohei!

 

jo.. hopper inn hit nå, har visst ikke termin i midten av januar, men begynnelsen av februar! det så de på ultralyd den 29, at jeg var ca 8-9 uker på vei.. ikke 11 som vi trodde. men shit au, det ordner seg, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!

 

uasnett. jeanette her, jeg er 16 år gammel (blir en veldig ung mamma), kjæresten min er 19. vi planla aldri å bli gravide, bare litt sløve med prevensjon.. men vi gleder oss begge to, og håper vi kan gi barnet alt det trenger i livet, og en hel masse kjærlighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen; fant ikke dette forumet før i helgen jeg... har derfor hengt inne på 1.termin til nå, men det er jo mye hyggeligere å være her hvor vi kommer til å følge hverandre hele veien.

 

Jeg er 37, min kjære er 39 og dette blir vårt første barn sammen. Han har to fra før av som er annenhver uke hos oss;

Termin 17 februar, har blitt gravide med ivf; så datoen er rimelig sikker :o))

 

Er veldig oppmerksom på kroppen min og endringer i den om dagen, men det er vel helt normalt... leser mye og koser meg med at det vokser et lite barn i magen min nå, litt over 1 cm langt i dag. Helt utrolig!! Pga abort tidligere i år har vi allerede vært på UL tre ganger og sett hjertet banke som bare det!!

 

Gleder meg masse både til graviditeten og det å bli mamma!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Er 22 år når denne reka kommer ut ca 15 februar. samboer på tredje året. akkurat byttet inn leilighet i hus og gammel skrangle av en bil i en ny volvo, så vi er klare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg er 27 år, og har temin 23.februar med første! Samboer med verdens herligste!

Fikk det til på andre pergokurforsøk, og er overlykkelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 30 år, bor i trondheim: Har tre herlige barn sammen mannen min og nå venter vi nr 4. Termin 8.februar. Ble gravid på første forsøk etter p-pille slutt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!

Jeg er 26 (27 i oktober) og er gravid med vårt første barn. Mn samboer er også 26 (27 i oktober) : ). Trodde imidlertid at den lille spiren i magen ble borte på onsdag etter en blødning, men på ultralyd idag så vi en bitteliten runding på 7,2 mm og et hjerte som slo som bare det!! Ble kjempe kjempe gla! Er idag 7 + 0, så det er bare å krysse fingrene fremover.

Jeg har alle symptomer på graviditet: kvalm, ømme bryster, svimmel, sliten, trøtt og vondt i hodet+ blødninger..Trodde ikke det skulle være sååå tøft dette her : ). Er heldigvis sykmeldt fra jobben som sykepleier for det hadde jeg ikke orket. Gleder meg over situasjonen, men er klar for at de verste symptomene gir seg : )

Bor forresten på Hadeland.. Flere Hadelendinger her??

 

Nyt tiden jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! og gratulerer til alle snart-mammaer og allerede-mammaer! :P

 

Jeg er Natalia, fra Gjøvik.. er 18 år og bor med verdens beste menneske, nemlig kjæresten min på 25.

 

Nå er jeg ferdig med vidregående og skal begynne som lærling til høsten - omsorgsarbeider.

Er 10 uker på vei og håper at lille gullet kommer ut den 4 feb og ikke en dag etter eller før for å si det slik. Det er altså mitt første barn og jeg gleder meg mer enn mest.

Alt er så nytt og spennende nå.. gleder meg masse til magen vokser og bebyen kommer med noen spark osv.. ber til gud om at alt skal gå bra!!

til nå har svangerskapet vært opp og ned... en dag har jeg vært kjempedårlig med oppkast og alt som skal være med... en annen dag har det gått greit..

det går likevel mest i svimmelhet og trøtthet... jeg blir sliten av ingenting, vil bare ligge og sove.. men likevel så trur jeg at jeg er en av de som opplever begynelsen av svangerskapet helt OK.

Kjæresten håper at det blir gutt ( da ville han følt at han gjorde en god jobb ) hehe.. for meg blir det det samme, bare alt er bra og gullet er friskt.. åh... jeg gleder meg!!!

flere fra mjøsområdet her ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Jeg er 21 år, samboeren min er 26 og dette er førsdtemann...Har termin 5 februar.

Gleder oss veldig.

Vi bor i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner gjenget jeg også da =Ø)

 

Jeg er ei på 22 år, samboeren min er 30 og sammen har vi en dattter på 1 1/2 år...jeg fyller 23 mnd før termin datoen som er 4 feb.

Føler meg litt ung til å bli to barnsmor egentlig, og tror nok det kommer til å ble ganske tøft de første åra!

Men er sikker på at jeg får igjen for det senere!!! =)

Blir lissom ikke bare bare å dra på cafe med jente gjengen lenger da, men gjenstår jo å se, kan jo få den roligste ungen i værda (selv om jeg egentlig ikke håper det da, for ungen sin del....hehe!)

 

Ellers er jeg hjemmeværende og må vel innrømme at jeg stor trives med det!!!!!!

Bare jeg får litt avlastning og tid til meg selv en gang i blandt, ellers kan jeg bli litt små sprø...thi,hi heldigvis at jeg har mange gode mennesker rundt meg!

 

Samboeren mein er selvstendignæringsdrivende, så av og til hender det vel at jeg føler meg litt som en alene mor...

Sikkert noen andre som føler det sånn av og til tenker jeg? ;)

Men det går jo opp og ned, så er det mye jobbing en periode, kommer det alltid en periode med mye tid til meg og barnet! Ellers ville det jo aldri fungert for meg iallefall....=)

 

Oiiiii, nå skrev jeg mye igjen!!!

Har vist et lite problem med å holde meg kortfattig jeg...thihi, må få me alt!

 

Ps: artig å få litt bakgrunns info om dere alle, trivelig ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

æ og...

vi e 27 og 22...æ e gamlast..har ei datter fra før på 6...bor i troms...har en hund på 12 uker og tre katter...og to gullfisker...det er min lille familie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så hyggelig å lese om andre i samme situasjon :-)

 

Jeg er 33 år og bor i Oslo med mannen min, har vært gift i 2 år og forlovet i 11 år før det. Har to katter som liksom har vært barne våre frem til dette, men vi synes det er veldig spennede og kult å bli foreldre på ordentlig. Vi tenker daglig på å flytte, for der vi bor er nok ikke det beste nabolaget å vokse opp i, men det var de penga da. Kanskje vi flytter ut av byen, det virker veldig fristende av og til, men langt fra familien da. Vi får se :-)

 

Lykke til alle sammen! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel skrive litt jeg og da :-)

Jeg er snart 25 år, og har verdens nydeligste datter på 5 år fra før av sammen med min samboer gjennom 7 år :-) Vi har termin 13. februar (etter egne beregninger), og gleder oss veldig. Vi bor i Os utenfor Bergen. Jeg er student på siste året ved lærerhøyskolen, og min samboer jobber.

Gratulerer til alle vordene mødre og fedre her inne! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg er 27 år og har termin 6.feb. Jeg har ei datter på 5 år fra et tidligere forhold. Har vært alene med henne fra hun var 7.mnd. Pga forskjellige praktiske årsaker blir jeg ikke samboer med den kommemde barnefaren før til jul. Vi er mye sammen, men det er litt reisevei mellom oss så det blir ikke dagli "oppfølging". Han er 41 år, men har ikke noe barn i fra før. Han gleder seg veldig og er ivrig til å lese om alt som har med svangerskap å gjøre. Noe helt annet enn det jeg opplevde ved forrige svangerskap! (der var far mindre interessert)

Som dere sikkert skjønner var ikke dette barnet så veldig planlagt...

Jobber som førskolelærer og trives greit med det. Har ellers hund, 2 katter 8 kaniner (driver med oppdrett av rase kanin) og ei shetlandshoppe med føll. Har fått plassert ponnien hos ei venninne som skal ta seg av henne en stund! Skal også importere en hund rundt påsketider i fra danmark. Denne rasen har jeg ventet på i 4 år for å få inn til norge. Det passer da greit å vare hjemmeværende en stund med alt dette styret!! :-)

 

Tror jeg kommer til å få nok å holde på med når barnet kommer!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 28 år og gift.

har 2 gutter og venter nr 3 på februar.

bor i stjørdal som ligger i nord trøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Vi er gravide med nr to. Har ei skjønn jente sammen fra før på 4 1/2 år. Vi har vært samboere i 6 år, siden jeg var 18 og han 24;o) Terminen(etter vår beregning da...) er 20. februar, men skal til lege til mandagen og får da sikkert time for tidlig UL. Og da KAN det jo hende det blir en annen termin!

 

Venter i spenning:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg er en jente på 23 år som venter min første den 22 februar.

blir mest sannsynlig alene med den lille, men pappen kommer til å være der for oss, heldigvis:)

jeg bor i stavanger, og vil gjerne ha kontakt med andre i samme området:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg er 24 år, og bor i Oppland sammen med mannen min. Vi venter vårt første barn nå, og har termin 17. februar. Vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg e ei jenta i mitt 22 år som e lykkelig forlova me samboeren min og me vente vårt første barn ilag.

Samboer e 32 år og har ei jente på 10 år fra et tidligere forhold.

 

Terminen vår e 22 februar og me e spente som barra det. =)

Me har fra før 2 hunder og 2 katter men trur ikkje det skal bli noe problem. Me må bare passe extra godt på.

 

Me har og bestemt at kjønn vil vi ikkje vite før det blir født. Er egentlig det samme hva det blir så lenge det e friskt.

Er også extra gøy når de kommende besteforeldre gleder seg ilag med oss. De har til og med begynt og handle inn barneting til babyen. (men veldig gøy for meg så får åpne alle presangene. Hi hi )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg fant nettopp ut av dette forumet jeg, jeg har oxo hengt på "trimestra"! Jeg er en glad sørlandsjente på 23 år, og jeg og samboeren har termin 8. feb. =) Det er vår første, og vi gleder oss veldig selv om graviditeten kom brått på i forholdet vårt. Men dette går bra =)

 

Ellers så jobber jeg på et bo- og omsorgssenter, og lurer på hva jeg skal bli når jeg blir stor... Avbrøt sykepleieskolen, siden dette ikke var noe for meg likevel. Interesserer meg veldig for interiør, så kanskje noe i den retningen. Men nå har jeg god tid å tenke på ihvertfall!

 

Dette blir en spennende tid for oss, gøy at alle med februar-termin kan følge hverandre her. Vi snakkes!

 

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Jeg er 27 år, samboer og bor i Oslo. Har termin 4.februar, og skal vel på Ullevål. Det blir vårt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...