Gå til innhold

Splitterny skravletråd for Molait, Cat78, svanine, Tiny, 1D m.fl.


_svana_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cat: TUSEN TAKK;) Selv om det er i egeninteresse du sier dette..... det kan jeg leve med ;)

 

Mo: Jeg tror jeg flytter inn på plata (er vel tomt der nå som alle de andre har flytta til karl johan.... ;) Det var nationalteateret jeg mente jeg, men det ble litt som den sarong tingen u know:)

 

Tusen takk for oppfrisking av stjernetegn.... (joda, de tvillingene og tyrene må jeg klare å huske etterhvert.....) Også er jeg seinbukk.... Eller stabukk/grabukk osv osv.....

 

 

3 Dager igjen...må sende ut nabovarsel tror jeg;) Torsdag etter legetimen (okei...okei... må vente til etter jobb, veit det!) er det full guffe;) Blir sikkert året.....for ikke å si forholdets (første) nedtur.......... og det hele ender i krangel...hihihi

 

Er det bare jeg som ikke har drevet med hester.....dårlig med hester på møllenberg i trondheim;) Men jeg har sendt dattera på 2 semester med ridning da.....passet henne ikke såååå godt...... hun vil bli superstjerne/idol/prima ballerina/"hvasomhelstbaredeternoensomserpåmegmensjegdanserogsynger"

 

HEIA,heia rosenborg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke drevet med hester.. drar ikke gutter når du lukter hestebæsj vettu :o)))

 

Rosenborg har hatt maaaaaange sjanser nå!!! Håper bare de putter 5 snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 mål hadde passet perfekt!!!!

 

Hester var noe dritt syns jeg da, men det var vel fordi jeg gikk på kunstutstillinger osv fra jeg var 10 det da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bæsjido Tiny:)) (altså værsågod om det skulle være tvil der..)

 

Lat sak du er Svanine. Også utnytte meg på den måten.

 

Lange svar?? Jammen er man borte litt så er det jo en haug av folk og ting å svare på!!!! Slutt å skriv så masse hele tiden så blir det kortere svar. (Ellers hender det jo man trenger å skravle fra seg litt:) )

 

Nå har du varslet helt ned til østlandet 1D så tror dere skulle være sikra der. håpe det ikke ender med krangel først og 0 sex etterpå. DET hadde vært nedtur det;) Nå har det seg da slik at det finnes mer enn et teater i Oslo......!!!

 

10 min. inkl. gange til og fra buss? Og tenkte nå på med bil jeg da. Tiny klarer det nok på ikke så mye lenger tid vaffal. Om a tråkker på gassen da. Har nå kjørt Fetsund-Bryn på 15 min. Ikke gæli det:D Men nei lovlig går det raskere fra deg ja. Poenget mitt var at det ikke tok oss andre så lang tid inn selv om vi bodde utenfor grensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det var plutselig masse overalt her:))) Folk hadde jo svart langt oppi tråden og sånn jo!!! En kommentar meg her og der og det er ikke mer som skal til før jeg da blir forvirret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også blir litt forvirret av alle svarene oppover her...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle kjente og ukjente på denne tråden.

 

Jeg hører fortsatt ikke til her, og ikke på 1 tri heller, jeg er blitt veteran på bli gravid jeg.

 

Er ikke så aktiv på bim lengre, da jeg endelig har fått meg et vikariat gjennom Manpower. Lenge siden jeg har vært ut i arbeidslivet, så jeg er sliten om kveldene. Kommer nok sterkere tilbake etterhvert.

 

Har brukt en evighet på å lese på denne tråden, må jo få med meg hva som har skjedd de siste dagene. Har ledd masse over det som har blitt skrevet.

 

Ser at enkelte synes det er lange innlegg, hehehe.

Derfor så bestemte jeg meg for å skrive et langt innlegg jeg også.

 

Ja, her skjer det forandringer ja. Tiny og Molait er over på 3 tri, og 1D flytter snart over til 2 tri, selv om hun er her mere enn på 1 tri. Ja, jeg følger med dere alle sammen.

 

Dere snakker om å treffes når 1D kommer til Oslo, jeg vil også være med, selv om jeg ikke hører til her:)

 

Nei, jeg får vel slutte av nå, slik at det ikke blir for langt for enkelte.

 

stikker innom senere:)

 

En ting: TINY, GRATULERER MED DAGEN!!!!!!

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaaaa. Det er jo du og jeg som underholdt 1D mest på bli gravid:)) (synes nå jeg da..hehe) Klart du får bli med. Langt er bedre enn ørten små malplaserte forvirrende innlegg!!

 

Sånn utenom det gjør Svanine meg gaaaaaaaaaaaal i hodet. Forvirret og gal..ikke en bra kombinasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Mo****!

 

Hvem som gjør hvem gal kan forresten diskuteres. Vi kan ta kampen utenfor! Kvinne mot kvinne! Og det er ikke lov å bruke bruke magen som våpen. Det blir for feigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenfor? Stått ute lenge jeg, men så ingen tegn til deg. Hahaah din fegis!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

*tardegfintutenmageogjeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg forskjellen på å ha masse nys på skjermen og masse snørr på skjermen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...