Gå til innhold

September: Orkdal sykehus III


Heldig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på Dere :-)

 

Koselig å "hilse" på dere nede på Tapasen, skulle gjerne ha snakka mere med dere, det gikk jo litt fort unna!

Hadde besøk av ei vennine nordfra som kjørte forbi og skulle videre på ferie sørpå...Håper at det ikke blir så lenge til dere bestemmer treff neste gang. :-) Det så ut som dere hadde det kjempehyggelig!! Koselig og sitte å skravle langt utover kvelden :-))

 

Har ikke vært her inne mer en et par ganger, men skal begynne å følge litt mere med!! Nå vet jeg jo hvor jeg finner dere så da er det jo litt greiere :-))

 

Må dere ha det supert så lenge, Gleder meg til neste treff :-))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg var jo ikke med på forrige treff, kan ikke noen foreslå nytt sted og tid? ....så blir det ikke altfor lenge imellom! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med torsdag på bankstua?

Kan godt treffes tidligere på dagen også om det passer bedre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hei

 

Da er jeg tilbake fra ferie og jeg ser at jeg akkurat gikk glipp av et treff i kveld ja. Så typisk :( Jeg som er så selskapssyk..........

 

Ja ja, shit happens. Regner med at det kanskje ikke blir så len47 ge til neste gang og at jeg har mulighet da.

 

Verolren hvordan gikk det på ultralyd? Sto alt bra til med den lille? og vet dere kanskje hva det er og nå?

 

Skal til legen tirsdag jeg og jeg gleder meg faktisk. Har begynt å få skikkelige gangproblemer og håper at fysioen kan fikse det på mandag, hvis ikke ser det faktisk ut som om jeg må få meg hjelpemiddel til de værste dagene i hvertfall.

 

Glad det bare er 47 dager igjen....................

 

Nei, håper dere hadde det hyggelig også snakkes vi.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja....Jeg er litt sløv! Jeg har ikke vært inne på forumet på en stund og oppdaget nettopp at jeg har gått glipp av et treff!

 

Håper dere hadde en fin kveld, og at det ikke blir så lenge til neste gang. Jeg reiser snart på ferie, men får håpe jeg ikke går glipp av alt for mange treff i den forbindelse.

 

Kos dere med sommeren til så lenge! Vi krysser finrene for at sommerværet kommer igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei Damer

 

Hvordan er formen? Har dere kommet dere etter det siste treffet?????

 

Noen som er interessert i å treffes tirsdag? Eller blir det for tett med forrige treff kanskje? Tenkte at nå når de fleste har ferie og vær utsiktene ser labre ut så kan det jo være hyggelig å komme seg unna mannfolkene ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at vi foreløbig bare er tre som har fått med oss at det blir treff i kveld, men regner med at vi møtes likevel? Kan jo være at flere hiver seg på utover dagen kanskje. Eller hva synes dere?

 

Kreps du kan jo sende melding til Rose og nabo'n kanskje, og Annie? Så får vi samlet troppene likevel. Det er jo du som kjenner alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orkdal og Heldig er det vel ingen som har mulighet til å få tak i? Har prøvd å komme på etternavnene deres, men er helt blank. Blond vet dere ;)

 

Håper dere har sett dette nå i ettermiddag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Takk for koselig treff damer:-)

Legg ut msn min på nytt e no.

[email protected]

 

Treff neste uke igjen kanskje?

Greit å ha en gang i uka vess man har anledning:-)

Ha ein fortsatt fin dag!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei

 

Takk for i går ja. Storkoste meg jeg - som alltid!

 

Msn adressen min er: [email protected]

 

Er med på treff igjen jeg, hva med om vi kanskje setter en fast dag i uka sånn at det blir enklere for alle å planlegge å være med? Sånn type, hver onsdag kl 1800 på Bankstua eller noe sånt? Vet ikke hva folk synes?

 

Ellers så har jeg vært hos jordmor i dag og hun mente at det nok kom til å bli en lang baby rundt 4 kg ved termin. Litt tidlig å si, men det var det hun trodde. 4 KG!!!!!!!!!!!!!! Hallo. Veronica du har vel fått samme beskjed så dette blir jo gøy ;)

 

Ellers så har jeg husmorferie....... Hehe, sambo vasket huset mens jeg var hos jordmora - uoppfordret også dro de til hjemplassen hans frem til fredag. Så nå skal jeg nyte stillheten og freden ;) godt, godt,godt.

 

Ha en fin dag!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...