Gå til innhold

September: Orkdal sykehus III


Heldig!

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Takk for en trivelig kveld damer:-)

Blir det treff flere ganger i juni så blir jeg nok ikke med, tar snart ferie og fyk nordover for ei lita stund.

Men det bli vel treff i juli også:-)

 

Hadde ein "liten" handlerunde på IKEA i går og det va godt å få unnagjort en del småtteri. Begynne å få ein oversikt no, så jeg er mindre stressa enn før;-)

 

Noen som vil dra på shopping enten Orkanger eller i byen må berre si fra, e med på det:-)

 

Ellers må dokker ha ei fortsatt fin uke så jabbes vi enten her eller på msn. Legg ut msn min for de som mangle den;

[email protected]

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei

 

Takk for nok en trivelig kveld damer ;) Ser nok absolutt ingen umulighet i at det blir flere treff i juni nei. Herregud, vi har jo bare kommet til 7 juni :-) Det blir nok minst ett treff til i juni ja.

 

Jeg var og på shopping i går. Fikk handlet hjemreise drakt ( som sikkert blir for liten med min flaks), uro til vogge, figur til å henge på vogna (som jeg ikke har kjøpt), nattdrakt, vaskekluter og litt sånn stæsj.

 

Formen er dårlig dessverre. Spyr og er skikkelig uggen så jeg håper ikke at jeg har smittet noen av dere med det samme. Orkdal, det er nok en viss fare for at jeg ikke kommer i bassenget i morgen dersom formen ikke blir bedre snart. Bare sånn at du vet om det ;)

 

Og shopping, det er jeg alltid med på så det er bare å ta kontakt med meg. Har alltid fri jeg!!!!!!!

 

Vi snakkes.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Takk for en trivelig kveld på Montè Rosa!

 

Så etter deg på svømmingen på torsdag, for jeg hadde ikke sjekket nettet. Det var faktisk lite folk der denne gangen. Ikke noe særlig at du ble syk, da. Får håpe det har gått over nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å klag assa, men....... e d bare mæ d e så varmt t???

Smelte snart!!!

På tide me et træff snart igjæn å eill?

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs ingen som vil? :(

 

Ja, ja får ut å træff mæ sjøl æ da..

 

Kreps79: Ka si du om å træffes på torsdan å ta en kopp kaffe å en is eill to?

Anita: Jo, d høres fint ut d:)

Kreps79: Men, da si vi torsdan da?

Anita: D gjør vi, snakkes da:)

Kreps79: Snakkes da:)

 

Kjedeli å snakk m sæ sjøl si æ!!!!!!!! :(:(:(:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

 

Sku gjerne blitt med på et treff Kreps, men e reise på ferie i ettermiddag og bli borte i 14 daga. Men e så klart med på treff ved ein seinar anledning:-)

 

Må forresten inn på ein ekstra UL i juli. SF-målinga e over det grønne feltet og Edith vil ha det sjekka opp. Kanskje vi får vit ka det bli da, trur e ska hiv i meg litt søtt først så bli det vel aktivitet;-)

 

Dokker må ha ein fortsatt fin juni, så jabbes vi etterkvart:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt med på det her i siste, men æ kan jo gjerne bli me på et treff. Kanskje det er flere som er like sløv som meg. Kan vi ikke avtale en dag, så får vi se om det er flere som kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også gjerne med på treff! Har vært vanskelig å få til, foreldremøter og ditt og datt både privat og på jobb, også holder vi på å flytte! Men snart er det ferie, og da blir det enklere for læreren å få det til, vettu! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verolren: Krysser fingrene for at dere får se kjønnet denne gangen da :)

 

HA EN KJEMPEFIN FERIE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mulighet på tirsdag pga sommeravslutning på skolen, og reiser bort på fredag og blir borte hele neste helg. Det går ikke an å få det til å passe for alle uansett, så det er vel bare å bestemme en dag. Jeg stiller dersom jeg har mulighet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg stiller også hvis jeg har anledning! :-) Tirsdag tror jeg er ok for meg, men bare bestem en annen dag hvis det er bedre, så kommer jeg hvis jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er slærer selv, ja. Vi har ingen barn fra før. En hektisk uke igjen på jobb nå, så tar jeg sommerferie. Det skal bli deilig. Jeg går ut i permisjon før skolen starter på igjen, så nå blir det langfri. ...eller fri og fri....Det kan vel ikke sammenliknes med ferie har jeg hørt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI OG HOPP OG HURRA MEG RUNDT

 

Da var også jeg tilbake på nett. Har vært borte denne uka da svigerfar døde og vi har vært der ei uke, og ute i ødemarken er det dårlig med nett altså. Men nå er jeg altså tilbake.

 

Jeg er med på treff jeg. Alltid det vet dere ;) Neste uke. Tirsdag var det så???? Hva med Konstad Haven denne gangen?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstadhaven passer fint! Tenke tenke, gravid lærer i orkdal, hvem kan du være????? Blir litt nysgjerrig når jeg føler at jeg bør vite hvem du er! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det tirsdag kl 1900. Det blir jo gøy, lenge siden sist nå........ Eller har det bare skjedd mye i mellomtiden?

 

Flere som plages med at det er varmt eller? Holder på å tørne jeg altså. Ligger uten dyne om natta og labber rundt hele dagen i boxer shorts og singlett. Gjett hvem som ser ut som et overmodna egg som vakler rundt på stokker. Herrefred. Jaja, 71 dager igjen jeg da!!!!!!!!!!!!! HA HA HA, kunne like godt vært 200...... Og det er det sikkert med min flax.

 

Vi sjåast i morgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som lærer i Meldal kommune. Det er der jeg skal på avslutning på tirsdag. Den begynner også kl 19.00, så jeg tror ikke jeg rekker meg nedover igjen til treffet. Viss jeg kommer hjem i rimelig tid, stikker jeg innom en tur. Dere holder vel ut en stund??

 

Varmt, ja!!! Dødsvarmt. Svetter som en gris både på jobb og på natta. Men finvær er bra!

 

Godt å høre at det er flere som sliter med kroppsfassongen.... :) Men det er jo litt fint å gå rundt med struttende mager også, da! Det skal vel bli verre i løpet av de drøye 70 dagene som gjenstår, eller skal vi si 100? - Jeg er også overbevist om at jeg kommer til å gå over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I dag blir det spennende. Var nemlig på kontroll hos legen i går og ble henvist til ultralyd i dag pga for stort sf mål. Hun mente at vi måtte vite grunnen, men dersom det bare var en stor unge så var det jo ikke noe problem. DELTE MENINGER OM DET DA!

 

Greit å få det sjekket i hvertfall, men jeg må innrømme at jeg er litt nervøs.......Selv om det sikkert ikke er noe for jeg kjenner jo lille babyen flere ganger om dagen.

 

Tenkte jeg skulle på svømming torsdag ja, har jo ikke vært de siste to gangene pga sykdom også dødsfall. Kjipt at det er siste gangen, men men, en får ta det en får ;)

 

Og jeg kan vel garantere til at vi ikke drar før kl 2300 i hvertfall, så bare kom etterpå du. Ingen skoleavslutning tar såååå lang tid ;) Velkommen skal du være Orkdal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hopp.

 

Ska vi prøv å finn en ainna dag da?

D verke som d bare e æ å du villemo som kain i kveill..

Har snakka m Anny å ho koinn itj,

Tone kain heiller itj..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Jo da vi kan godt møtes en annen dag, da avlyser vi i dag da. Også kan jeg flate ut på sofaen og se England-Sverige i stedet. Nå betyr jo det dessverre at jeg må lage ordentlig middag da, men det får jeg vel kanskje leve med..... hmmmmmm........

 

Gikk bra på ultralyd. Gutten hadde det bra han Og ja det er fortsatt gutt! . 1 mm mindre enn det han burde være rundt hodet, og 3 % større enn normalen i resten av kroppen. Ingenting å stresse med, spesielt siden han alltid har vært litt liten. Så han vokser vel bare litt i rykk og napp da. Det skal ikke være enkelt å tilpasse seg gjennomssnittet, det får en visst tidlig erfare ;)

 

Ha en fin kveld da alle sammen, og Orkdal, vi sees torsdag.

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...