Gå til innhold

September: Orkdal sykehus III


Heldig!

Anbefalte innlegg

Hei!

Blir jo helt svimmel av å bla seg ned, så jeg starter OrkdalIII, jeg. Håper dere er enige! :-)

Som lærer har jeg fri mellom kristi himmelfart og helga, heldig! :-) Men jeg har rettet 40 prøver og har til 20 liggende som skal rettes innen mandag, så lærere har ikke alltid FRI om de har fri....Bare så det er sagt i disse streiketider! :-) Vi jobber vi også! :-)

Magen min vokser, og det buldrer og braker der inne, artig å kjenne! Både sambo og ungene kan kjenne bevegelsene også nå, noe som er ekstra artig!

Sju kilo har jeg pådratt meg! Hadde ei venninne her i går med termin 21 oktober som hadde lagt på seg 2 kilo, TO! Men hun la på seg 20 kilo de 20 siste ukene i sine to forrige svangerskap, og jeg har begge gangene lagt på meg mer jevnt, så jeg håper det blir slik denne gangen også! :-) 20 kilo til takker jeg iallfall nei til!

Deilig sommervær i Trøndelag som vanlig, og snart er det juni.... min erfaring er at juni er den våteste/gråeste måneden! Best vær er det "alltid" de siste fjorten dagene i juli, selv om det slo feil i fjor- bare vent og se! :-)

Jentene skal til faren sin om en halv time. Skal være der fra i dag klokka ti til onsdag klokka ti. Det er leeenge det! Skal bli godt å få dem tilbake, det er det bestandig! :-)

Vi har ingen planer i helga, tar det som det kommer! Ha ei fin helg!

Skulle ønske jeg fikk vanntrimme også, gjorde det med nummer to, og det var herlig! :-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare foreslå, så prøver jeg å komme hvis jeg får det til! Tapasen denne gangen kanskje? Eller var dere der første gangen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Hadde vært skøy med et treff igjen:-)

Hva med mandag 5. juni kl. 1900?

Usikker på Tapasplassen når de stenger så tidlig som kl. 2100..

Og vi er altfor jabbsjuke til at vi avslutter så tidlig trur e;-)

Noen andre forslag? Monte Rosa kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit for meg! :-) Mulig det at mandag er rød-dag kan være både en fordel og en ulempe, hvis folk ikke er ute å farter så er det vel en fordel? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er med mandag på Monte Rosa jeg, med et lite forbehold. Har en svigerfar som ligger på det siste så all planlegging skjer med et lite forbehold nå.

 

Det er vel kun Monte Rosa som har åpningstider som passer oss pratesyke damer. I hvertfall her i dalen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann.

Mandag høres bra ut ja :) Å ikke bare nok med at de har lengre åpent på monte rosa, men vi kan også SPISE :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også termin i september, men har ikke fått med meg at det pleier å være slike treff i Orkdal. Jeg vil gjerne bli med dersom det er muligheter for det. Har det vært mange treff hittil? Er dere en stor gjeng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

 

Vi har treftes, skal vi se, regne regne, 3 eller 4 ganger tror jeg. Ikke så lenge siden første treff da vi fant ut at vi trivdes så godt sammen så det har vel egentlig vært treff annen hver uke tror jeg.

 

Vi er, hvor mange, ehhh 5-6 tror jeg. En hard kjerne på 4 vel. Selvfølgelig er du hjertlig velkommen til å joine oss ja. Du kjenner oss igjen på de fantastiske midjene våre og det litt desperate uttrykket i øynene etter mat ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAndagen høres greit ut ja.... lite sannsynlig med overtid på sambo da det er en rødt dag.... bra sagt det siste Villemo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes koslig ut. Kjenner meg igjen i beskrivelsen stor mage og stor matlyst! Jeg kommer gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at det blir med flere! Jeg har to jenter fra før, og vet at spesielt ETTER fødselen kan det være fint å kjenne noen i samme situasjon. Det ER en stor overgang sosialt, de andre er jo på jobb! :-) Kan være greit å ha noen å ha selskap med hvis behovet melder seg på lange dager! Så flere jo bedre mener nå jeg! :-) Så bare hiv deg med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Jeg er førstegangsfødende og alt er nytt for meg. Det er derfor fint å få veksle litt erfaringer med andre, i tillegg til at det sikkert er veldig sosialt og hyggelig også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja av de 6 som har møtt opp så er det vel 3 som har født før og så er vi 3 som er førstegangsreis. Så her utveklsles erfaringer så det synger etter, også blir det jo alltid tid til å slarve om alt annet og.

 

Vi har vel hatt et problem med at plassene vi har vært på har stengt for tidlig for å si det sånn........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som er med på svangerskapssvømmingen på sykehuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på svangerskapssvømming for første gang nå på torsdag, dvs det blir vel i morgen det ja. Ved siste sjekk så står vel ett par av de andre i kø om jeg husker riktig.

 

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har akkurat startet opp der. Har vel vært der et par ganger. Litt dumt at det sommerstenges snart. Det er en del snodige øvelser, men de kommer vel godt med etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Da blir det treff mandag 5. juni klokka 19.00 på Monte Rosa.

Skøy at det kommer flere og er pratsjuke:-)

 

Jeg står fortsatt i kø til vanntrim, og snart er det ferietid for min del, men kanskje jeg kommer inn i juli..*krysser fingrene*

Bekkenet har ikke blitt bedre i allefall og trur det hadde gjort seg med litt tøy og bøy i bassenget.

 

Dokker må ha ei fin uke så jabbes vi:-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss :)

 

Så koselig at vi bli flere og flere!!

Har så j... my å gjør på jobb for tia, heill på å stresse mæ dønn ihjæl! Høre aill sammen si at en itj bør stress når en e gravid, men gjør d nå læll æ da..

 

Bli koselig å møt dåkk igjæn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Orkdal skal du på svøm i kveld da? Når stenger svømminga for sommeren da? Håper virkelig at det hjelper litt for jeg er helt ødelagt til tider.

 

Kreps 79, snakket med din tremenning i går kveld og hun kunne fortelle at mora hadde blitt inspirert da hun var i Ungarn. Så jenta di og gutten min får likedane ulljakker, bare i forskjellige farger. Spørs om det er ei som skulle ønske at hun skulle bli bestemor ja ;) Så nå blir vi tøffe når vi skal ut å trille etterhvert.

 

Gleder meg til å se dere igjen på mandag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Beklager ,men jeg har ikke fulgt med her på en stund...

 

Siste svømming er 22 juni, tror jeg. Så da er det bare en gang igjen, desverre.

 

Jeg var på svømmin i går, ja. Var du? Det er litt dumt at det ikke er noe "bli-kjent"-greier eller presentasjon eller noe. Det er jo bare de garva stomagene som har vært der siden jul som kjenner hverandre. Har inntyrkk av at det stadig dukker opp nye folk der, og ingen vet hvam noen er.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hå..

Stått opp på feil fot i dag.... JA Æ HAR D!!!!!

Argggg.....

Drittvær! Drittdag! Drittkaill! Dritthoinn!!!!!

BLÆÆÆHHH!!!!!!

E lei av å vårrå feit!!!

HAR SÅ LØST PÅ RØYK!!! LØST PÅ FÆST HAR Æ Å!!!!

KJEDE MÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!

DRITTVÆÆÆÆR!

Vil ha finvær, men neida :(:(:(:(:(:(:(

Dagens lille utbrudd.. sorry, men mått bare få d ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Du e nok ikke aleine om å ha dårlige daga;-)

Ha mista tellinga på kor mange daga e ha stått opp med feil fot..men det bruke å gå fort over.

Ha ei fin pinsehelg alle sammen:-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei

 

Da gikk jeg over til 3 trimester og er kjempe glad for det. Er også dritt lei av å være feit, sove dårlig om natta, renne på do hele tiden og ha vondt i ryggen. Det er nummeret før det svartner altså. Men nå er situasjonen spesiell her i gården for tiden. Sambo sitter på sykehuset, jeg er barnevakt hjemme til en hyper 5 åring som er lei av å være inne i dritt været. I tillegg så er det en endeløs strøm av kaffebesøk fra slektninger som har vært på sykehuset på besøk. Jeg er lei av å være barnevakt uten å få et takk en gang, jeg er lei av å være vertinne og jeg er lei av å kjeeede meg hjemme med vondt i ryggen. For det blir bare værre av at jeg går hjemme og rydder og støvsuger, klarer jo ikke å la være. BLÆH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Over til noe hyggeligere.

 

Orkdal, var på svøm på torsdag jeg ja. Fikk nesten latterkrampe jeg da. Begynte å se for meg hvor komisk det må se ut for jordmora på land. Der ligger det masse svære niser omtrent og plasker og baler. Syntes det var dødskomisk. Ellers så synes jeg ikke at det hjalp så mye på rygg og bekken, men det var kjempe godt å få brukt kroppen litt uten å måtte ta så mye hensyn ;) Er det ikke svøm hver torsdag? I og med at du sier at det bare er en gang igjen?

Det er jo flere torsdager før den 22 vel?

 

Gleder meg til å se dere igjen i morgen kveld. Det blir sikkert hyggelig.

 

Vi sjåast.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det stemmer. Jeg er ikke helt på nett for tiden! Det er vel 3 ganger igjen med svømming...:)

 

Når sant skal sies, så blir ikke ryggen bedre av denne trimmen, men jeg tror ikke den blir verre heller. Det er litt godt å røre på seg i vann, men det er jo litt pussige bevegeler o.l. Føler meg ikke så glup når jeg holder på. Enda godt det er flere som sikkert ser like rare ut.

 

Snakkes i morgen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...