Gå til innhold

September: Orkdal sykehus III


Heldig!

Anbefalte innlegg

Godt å høre at alt var bra med sjarmøren! :) Vokser ikke alle litt i rykk og napp da tru? Joda det tror jeg :)

Da prøver vi og finne en annen dag som passer bedre.

 

Ha en fortsatt fin dag :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit med annen dag for meg! :-) Kom med forslag? Jeg har mange kvelder ledige framover tror jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Flott at det blir treff en annen kveld. Jeg kom ikke hjem før kl 22.00 i går og hadde vært på jobb siden kl 08.00, så jeg var rimelig sliten etterpå. Gleder meg til sommerferie nå! :)

 

Jeg stiller på treff når det måtte være. Jeg kan i alle fall alle dager etter helga, og for så vidt i morgen (torsdag) også, men det er vel kanskje litt brått på....?! Skal til reise bort i helga,men kommer igjen mandag.

 

Villemo:

Goft å høre at alt bare var vel med Sjarmøren. Man bli jo litt bekymret dersom man får beskjed om at ting må undersøkes nærmere...

 

Ingen er da som gjennomsnitttet! Gjennomsnittet består jo av data bassert på mange individer som tilsammen utgjør en "ca normal"! Man blir jo tullerusk i hodet dersom man skal sammenliknes med gjennomsnittet på alt. Det er vel ingen som passer inn på alt der vel?

 

Og Villemo: mulig du vet det, men jeg fikk beskjed om at svømmingen avlyst og at det ikke er mer svømming før til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei

 

Orkdal; tusen takk for beskjeden om at det ikke er svømming i kveld. Hadde ikke du sagt fra om det så hadde i hvertfall jeg dratt for jeg har ikke fått annen beskjed. Men det kan jo ha noe med saken å gjøre at jeg bare har vært der en gang da ;)

 

Kan vi ikke prøve å få til treff si tirsdag i neste uke da? 1900? på Konstadhaven? Eller har noen en bedre dag å foreslå????

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid og sted ok for meg også.

Blir kanskje med ennå en dame neste gang. Hun har nettopp flyttet til Orkdal, sammen med en kompis av sambo. Har ikke møtt henne, så kan ikke fortelle noe om henne, men det er jo bare koselig at flere blir med :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He Hey

 

Dette ser jo lovende ut ;) Jeg har og henvist ei fra August klubben til disse innleggene. Hun var innflytter til Orkanger og lurte på om det var noe liv her, og det kunne jo jeg skrive under på at det er.

 

Jo flere, dess bedre! Kanskje det er hun samme?????

 

Vi sees tirsdag da? Får se om det er flere som melder seg her.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....var hos jordmor Edith i dag, alt bare bra. Magestørrelsen akkurat på gjennomsnittet for antall ferdiggåtte uker, urinprøven ren, blodtrykket greit og babyens puls 144! :-) Spiste bolle og drakk brus sm jentene på Domus før vi dro heim! Sol i dag, men jeg synes likevel at det er litt kaldt! Brrrr..... Sola varmer vel mer etterhvert! Hadde vært 4 grader i natt sa Edith! Minstejenta har allerede besøk av ei venninne, og kanskje kommer ei jente på besøk til størstejenta etterhvert også! Sånn går vel dagen! Jeg suller rundt og roter vel mer enn jeg rydder, ikke noe godt husmoremne!:-) I ettermiddag skal vi pakke, Østersund sm et annet par i morgen! Liten ferietur blir fint! Sambo har tatt seg fri på fredag! :-) Håper det blir varmt og deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Så godt å se at alt er bra med både mor og barn da. Blir alltid så gira etter at jeg har vært hos Edith jeg, føler liksom at ting blir så mye mer virkelig et lite øyeblikk da ;)

 

Her er alt ved det normale, bortsett fra at strekkmerkene bare tyter ut nå - over hele magen. Skal bli trivelig å ligge på stranda med mine barnløse venninner neste sommer ja :( Men men, det kommer jo forhåpentligvis noe fantastisk ut av det.

 

Kos dere i Østersund da. Vi har og tenkt på ei helg dit litt senere i sommer, innom dyreparken og badeland vi da, men vi får se hvordan formen min er - kanskje far og sønn får dra alene. Sikkert ikke så veldig upopulært det heller ;)

 

Treff blir det vel snart igjen og tenker jeg. Koselig det! Ha en fin dag da folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen! Herlig vær! Nå begynner det virkelig å bli sommer. Måtte det bare vare! Vi holder også p åog snakker om en liten ferietur. Det blir vel av det rolige slaget i år. Jeg sitter og sikkler i sydenkataloger og tenker på ferie til neste år. Litt tidlig å begynne å planlegge det allerede nå mener sambo, men jeg koser meg med det.... :)

 

Koselig med treff. Jeg stiller når det måtte være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No må æ bare få klg min nød assa!!!!! Sjå på klokka når æ skriv d hær 04.46, å groinn t at æ itj får såvvå e HALSBRANN!!!!!! OHHH YES :(

Har såvve litt, men for ca en time sia våkna æ av at æ hadd så h.... halsbrann, kjennes ut som æ kaste opp :(:(:(:( Har prøvd aill mulige forskjellige sovestillinga, men INGENTING hjølpe!!!! Syns æ syinn på mæ sjøl? JA D GJØR Æ:(

Ska snart sto opp læll, (2 tima) for vi ska på utstilling, men e trøtt no!! vil såvvå, men får itj d t... Arg!!!!

 

Ja, ja mått bare ha nå å gjør for at tia ska gå litt fortar.

Kos dåkk, så snakkes vi seinar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E æ fræmdeles våken? ja d e æ:( Såtte å spælt data helt fram t no, å halsbrann e like h.... ILLE!!!!! :( Fatte itj koffår d vart så ille i natt.... har itj ete eiller dråkke nå spes... drakk 1/2 cola da, men har itj reagert på d før...

Jadda.... for ei trivelig natt d har vårre. Klokka e heldigvis så my at æ kain vækk Bjørn. Ska på utstilling I tr.heim kl 9, så godt å ha litt go tid..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut! Jeg føler med deg! Verden er urettferdig! Jeg vet knapt hva halsbrann er...Håper du får hvilt ut litt senere i dag. Lykke til på utstilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei

 

Halsbrann er festlige greier ja. Sliter med det jeg og, men har liksom ikke helt funnet ut hva som trigger det. Hva som helst kanskje? Får det når jeg er sulten og jeg........ Drikker Nyco, pakker i meg noe tabletter og ligger med to puter under hodet også ligger jeg på venstre sida. Funker bare så der. Det er bare så ekkelt.

 

Vi var og handlet vogn i går, en Teutonia Prestige i grått og svart, stelleveske, regntrekk, insektsnetting, også gardiner til vugga. Så nå må bare sambo male ferdig den vugga og kjøpe madrass så kan lille babyen bare komme. Og fy søren som jeg kjenner at jeg gleder meg. Vogna står midt på stuegulvet, og for å være helt ærlig, jeg bare vet at når sambo drar på jobb i morgen så kommer jeg til å prøve re den opp med dyner og greier. Har til og med festet sånn pyntemann i fine farger på den allerede -sånn som babyen kan se på.

 

Kjenner det at det bare verker etter å få unna ett par uker til sånn at jeg kan vaske opp alt av klær og utstyr og gjort klart alt. For nå gleder jeg meg bare såååå til å komme i gang med dette babystyret. Selv om jeg fortsatt ikke er helt sikker på om jeg er villig til å gå igjennom en fødsel.....

 

Kreps79, grattis med dagen i dag. Fikk du joggesko? Og hvordan gikk det på utstilling?

 

Håper dere alle har hatt ei fin helg også sjåast vi vel her igjen.

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk :)

Fikk joggesko ja, av bæstemor :)

Gikk itj så bra på utstillinga herre gangen:( Hain gikk ut i første runden. DOMME DOMMER`N!!!! '

Neida, sånn som skjer :) Æ syns hain e fin læll æ uansætt ka dommern si :)

 

Syns plutselig dagan har gått litt fort no, for i dag e d "bare" 85 daga igjæn. HÆLI! Byinne å glæd oss litt no ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Tebake fra ferien no, og e lure på om det kan va aktuelt med et lite kaffetreff på onsdag ettermiddag den her uka?

Hjørnet f.eks.?

 

Ellers så klage e og på varmen og kose meg med den lille bordvifta e har;-)

Det e tungt med bekkenløsninga så det bli sykemelding framover.

Alt ha vørte så mye tyngre i løpet av ferien, men kan ha nåkka med de tre kiloan e gikk opp..:-s

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke i morgen onsdag, bedt i bursdag! :-)

Men det blir jo flere anledninger, og jeg stiller neste gang! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei

 

Jeg stiller som alltid jeg ;) Hjørnet, Onsdag kl 1800.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...