Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #26 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tror heller det er du som ikke er det. Anonymkode: a0e29...849 Den dagen jeg pleier vennskap og beskytter pedofile, vold- og voldteksmenn er jeg enig. Innen den tid…. Anonymkode: bec69...e0f
Petra Prøvedukke Skrevet 15 timer siden #27 Skrevet 15 timer siden Uups, folkens! Det er noe med å kaste den første sten!
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #28 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Hun er virkelig ikke et godt menneske. Anonymkode: bec69...e0f Hvilket grunnlag har du for å komme med en slik påstand? Anonymkode: 39a6b...de3
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #29 Skrevet 15 timer siden Jeg elsker vårt nye kongepar. Anonymkode: 9361b...674
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #30 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvilket grunnlag har du for å komme med en slik påstand? Anonymkode: 39a6b...de3 Leser du ikke aviser?? Både Kongehuset og hele verden vet at hun er ikke god. Er en grunn til at det ikke er fokus på at vi har fått en ny dronning. Fokuset er på at vi har fått en ny kronprinsesse. Alle vet at MM er dårlig nytt og hopper derfor bare bukk over henne. Vi har fått ny konge og kronprinsesse, og vi har en flott prins. Resten er ubetydelig. Bortsett fra Dronning Sonja❤️ Anonymkode: bec69...e0f
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #31 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Leser du ikke aviser?? Både Kongehuset og hele verden vet at hun er ikke god. Er en grunn til at det ikke er fokus på at vi har fått en ny dronning. Fokuset er på at vi har fått en ny kronprinsesse. Alle vet at MM er dårlig nytt og hopper derfor bare bukk over henne. Vi har fått ny konge og kronprinsesse, og vi har en flott prins. Resten er ubetydelig. Bortsett fra Dronning Sonja❤️ Anonymkode: bec69...e0f Fullstendig grunnløse påstander du kommer med. Du kjenner MM gjennom Se og hør, intet annet. Vi har en klok oppegående Haakon Magnus som ikke hadde elsket MM så høyt hvis hun var det du skriver. Anonymkode: 11e50...065
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #32 Skrevet 14 timer siden At norges nye kongepar har en voldtektsdømt sønn/stesønn på hjemmesoning på deres eiendom er bare tragisk. Anonymkode: abf70...31f
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #33 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (11 minutter siden): At norges nye kongepar har en voldtektsdømt sønn/stesønn på hjemmesoning på deres eiendom er bare tragisk. Anonymkode: abf70...31f Alle fortjener å bli elsket, selv de som har feilet. Anonymkode: a0e29...849
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #34 Skrevet 14 timer siden Hva er denne enorme, ukritiske, nesegrusdyrkingen av MM? Tåler ikke folk her inne at noen har en annen oppfatning enn en selv? Jeg også er veldig skeptisk til MM, og jeg tror at vi fortsatt står ovenfor mange hemmeligheter i Epsteinfilene, som mediene sitter på, men som de har valgt å vente med fordi MM har vært så dårlig. Hun har selv valgt å gifte seg inn i kongehuset, med de kravene og forventningene det medfølger. Det følger derfor en annen standard til oppførsel og hvem man omgås med en slik tittel. Jeg er dessverre redd at vi innen få år, står fremfor så store skandaler rundt MM, at hele monarkiet går i grus. Da håper jeg dere med de naive heltedyrkingen her inne, tenker seg litt om. Anonymkode: dd41c...654
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #35 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Alle fortjener å bli elsket, selv de som har feilet. Anonymkode: a0e29...849 Men ikke subsidiert av folkets penger, slik han blir nå. Anonymkode: dd41c...654
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #36 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Fullstendig grunnløse påstander du kommer med. Du kjenner MM gjennom Se og hør, intet annet. Vi har en klok oppegående Haakon Magnus som ikke hadde elsket MM så høyt hvis hun var det du skriver. Anonymkode: 11e50...065 Kjenner du henner personlig? Anonymkode: 288c5...ee1
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #37 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Alle fortjener å bli elsket, selv de som har feilet. Anonymkode: a0e29...849 Snakker ikke om elske, herlighet. Man kan elske noen selv om man ikke huser de. Anonymkode: abf70...31f
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #38 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hva er denne enorme, ukritiske, nesegrusdyrkingen av MM? Tåler ikke folk her inne at noen har en annen oppfatning enn en selv? Jeg også er veldig skeptisk til MM, og jeg tror at vi fortsatt står ovenfor mange hemmeligheter i Epsteinfilene, som mediene sitter på, men som de har valgt å vente med fordi MM har vært så dårlig. Hun har selv valgt å gifte seg inn i kongehuset, med de kravene og forventningene det medfølger. Det følger derfor en annen standard til oppførsel og hvem man omgås med en slik tittel. Jeg er dessverre redd at vi innen få år, står fremfor så store skandaler rundt MM, at hele monarkiet går i grus. Da håper jeg dere med de naive heltedyrkingen her inne, tenker seg litt om. Anonymkode: dd41c...654 Signerer den, men tror kanskje ikke media sitter på de filene men USA. Anonymkode: 288c5...ee1
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #39 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (51 minutter siden): At norges nye kongepar har en voldtektsdømt sønn/stesønn på hjemmesoning på deres eiendom er bare tragisk. Anonymkode: abf70...31f Tragisk, men det har ingenting med deres kongegjerning å gjøre at hennes voksne sønn har brutt loven Anonymkode: 11e50...065
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #40 Skrevet 13 timer siden Jeg synes det er leit at kongen døde fra et kongehus i så stort kaos. Forsøker å minne meg selv på at det var han som la grunnlaget for dette, ved å kjempe for muligheten til å gifte seg med noen fra folket. Troll i ord, kan man kanskje si. For nei, Mette Marit er ikke en dronning som drar kongehuset opp, slik vår forrige konge gjorde, og som forhåpentligvis vår nåværende vil gjøre. Seriøst, nokså overbevist om at selv republikanerne likte kong Harald. Mette Marit derimot setter kongehuset i stadige kniper, og det er noe vi VET vi. Dette er ikke synsing, dette er ikke noe å diskutere. Det sagt, hun er ikke akkurat alene. Märtha Louise, Ari Behn, avkommet deres, Durek Verrett, Marius Borg Høiby…dette er et kongehus fullt av kameler som må svelges for veldig mange av oss. Så selv om andre er så glad i å være snill og naiv og poste artikler av Fine dronning Mette Marit - som man ikke vet om er ironisk eller sentimental fordi man nådde bunnen av en rødvinsflaske - og selv om vi ikke gidder å motsi dere hver eneste gang, så betyr ikke dette at vi er enig. Anonymkode: f4195...244
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #41 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Tragisk, men det har ingenting med deres kongegjerning å gjøre at hennes voksne sønn har brutt loven Anonymkode: 11e50...065 Det har alt å si. Det er vi, folket, som til en hver tid bestemmer om vi vil ha et monarki, og dette er nettopp slike ting som gjør at vi ikke vil. Det er svært naivt å tro noe annet. Anonymkode: f4195...244
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #42 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Leser du ikke aviser?? Både Kongehuset og hele verden vet at hun er ikke god. Er en grunn til at det ikke er fokus på at vi har fått en ny dronning. Fokuset er på at vi har fått en ny kronprinsesse. Alle vet at MM er dårlig nytt og hopper derfor bare bukk over henne. Vi har fått ny konge og kronprinsesse, og vi har en flott prins. Resten er ubetydelig. Bortsett fra Dronning Sonja❤️ Anonymkode: bec69...e0f Jo, jeg leser aviser. Jeg evner også å skjønne at mennesker gjør feil og tar feil avgjørelser uten at det er alt de er. Fokuset - etter to dager - er at kongen er død. Det er bare patetiske mennesker som ikke evner å løfte blikket og se de store linjene som enda gnåler om gammelt nytt. Anonym bruker skrev (1 time siden): At norges nye kongepar har en voldtektsdømt sønn/stesønn på hjemmesoning på deres eiendom er bare tragisk. Anonymkode: abf70...31f Det er klart at det er tragisk å ha en dømt voldsmann i familien, men at han får sone med fotlenke er ikke tragisk. Anonymkode: 39a6b...de3
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #43 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det har alt å si. Det er vi, folket, som til en hver tid bestemmer om vi vil ha et monarki, og dette er nettopp slike ting som gjør at vi ikke vil. Det er svært naivt å tro noe annet. Anonymkode: f4195...244 Hvordan bestemmer ‘vi’ det? Du har kanskje ikke hørt om grunnloven? Anonymkode: 39a6b...de3
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #44 Skrevet 13 timer siden Jeg har virkelig vondt av dronningen som ikke kunne delta på gudstjenesten i dag. Som kroniker vet jeg altfor godt hvordan det er å måtte være hjemme mens familien deltar på ting, det er ordentlig kjipt å ikke kunne være med som støtte for barna spesielt. Anonymkode: 39a6b...de3
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #45 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Tragisk, men det har ingenting med deres kongegjerning å gjøre at hennes voksne sønn har brutt loven Anonymkode: 11e50...065 Det har med deres kongegjerning å gjøre at de at har forsørget han, at de har lukket øynene for det han har drevet med, at de ikke engang responderte når de fikk beskjed om at han mishandlet kjæresten sin, at de huser en dømt voldtekstforbryter,. Hvor er empatien deres for ofrene hans,, de viser ikke noe av det i det hele tatt. Mette Marit er jo ikke troverdig en plass som beskytter for voldsutsatte kvinner og barn. Anonymkode: abf70...31f
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #46 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvordan bestemmer ‘vi’ det? Du har kanskje ikke hørt om grunnloven? Anonymkode: 39a6b...de3 Omg… Anonymkode: f4195...244
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #47 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det er klart at det er tragisk å ha en dømt voldsmann i familien, men at han får sone med fotlenke er ikke tragisk. Anonymkode: 39a6b...de3 Nå sa jeg ikke det heller, jeg sa at det er tragisk at han soner på deres eiendom, på kongelig eiendom. Anonymkode: abf70...31f
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #48 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Omg… Anonymkode: f4195...244 For et strålende argument. Du vant jammen den diskusjonen. Anonymkode: 39a6b...de3
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #49 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Nå sa jeg ikke det heller, jeg sa at det er tragisk at han soner på deres eiendom, på kongelig eiendom. Anonymkode: abf70...31f Det er din mening, jeg syns ikke det er tragisk. Anonymkode: 39a6b...de3
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #50 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er din mening, jeg syns ikke det er tragisk. Anonymkode: 39a6b...de3 Jeg snakker bare for meg selv, så selvfølgelig er det min mening. Har ikke bedt om at du skal mene det samme. Anonymkode: abf70...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå