Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden https://www.vg.no/nyheter/i/43020e/moette-dronning-mette-marit-utenfor-skaugum-da-de-la-ned-blomster Anonymkode: a0e29...849
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden https://www.vg.no/nyheter/i/9pMRkq/kongefamilien-deltar-i-soergegudstjeneste-i-asker-paa-soendag-mette-marit-ikke-til-stede Anonymkode: ffbaf...e5f
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Hun deltar vel på det hun ser hun kan tjene mest på. Anonymkode: 2ed3d...98b
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hun deltar vel på det hun ser hun kan tjene mest på. Anonymkode: 2ed3d...98b Du er bare ond!! Må være slitsom å være så negativ. Du burde lære av vår gamle konge….raushet. Søk opp ordet, garantert et fremmedord for deg Anonymkode: 11e50...065
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hun deltar vel på det hun ser hun kan tjene mest på. Anonymkode: 2ed3d...98b Tenker mer at hun er med på det hun orker. Det er tross alt ikke lenge siden hun ble operert, og hun er vel fremdeles sykemeldt Anonymkode: 9dcb0...706
Optatium Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden Anonym bruker skrev (36 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/i/9pMRkq/kongefamilien-deltar-i-soergegudstjeneste-i-asker-paa-soendag-mette-marit-ikke-til-stede Anonymkode: ffbaf...e5f Du skjønner at hun ikke kan det pga transplantasjonen ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden Raushet er det forresten mange her inne som kunne hatt litt mer av. Anonymkode: 4155b...6b4
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden Fint gjort av henne, og av prinsen. Anonymkode: 7dad0...76d
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden Jeg har dessverre mistet respekten for henne. Anonymkode: 288c5...ee1
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden Hun er ikke min dronning. Anonymkode: abf70...31f
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): https://www.vg.no/nyheter/i/9pMRkq/kongefamilien-deltar-i-soergegudstjeneste-i-asker-paa-soendag-mette-marit-ikke-til-stede Anonymkode: ffbaf...e5f Synes du det var kritikkverdig? Anonymkode: abf70...31f
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Synes du det var kritikkverdig? Anonymkode: abf70...31f Det er ikke derfor jeg la ut linken men fordi den er et del av et mønster. Anonymkode: ffbaf...e5f
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det er ikke derfor jeg la ut linken men fordi den er et del av et mønster. Anonymkode: ffbaf...e5f Nå må du gi deg. Hun kan selvfølgelig ikke stille der uansett. Anonymkode: abf70...31f
Himmel og hav Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Det er ikke derfor jeg la ut linken men fordi den er et del av et mønster. Anonymkode: ffbaf...e5f Du tenker at en nylig lungetransplantert bør sitte i en stor folkemengde med folk som hoster, nyser og pusser nesa? Virkelig?
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #15 Skrevet 13 timer siden Jeg er født i 1975. Den gang kong Olav døde var skepsisen til Harald og Sonja stor. Sonja var en rikmannsdatter uten kontakt med folket, og Haakon hadde alltid vært sky og anonym. Veldig mange hadde liten, eller ingen tro på dem, og se hva som skjedde. Ja, Mette Marit har hatt noen stygge feilskjær, men hun har alltid støttet de svake i samfunnet. Ut fra den delen tror jeg hun kommer til å bli en god dronning, men jeg skjønner også skepsisen. Anonymkode: 9dcb0...706
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #16 Skrevet 13 timer siden Holdt på å si " endelig " var hun helt inne i varmen. Så gikk det skeis. Tar litt tid før jeg kommer over det. Alt det med Marius. Epstein. Tar tid. Anonymkode: cd595...e1d
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #17 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Holdt på å si " endelig " var hun helt inne i varmen. Så gikk det skeis. Tar litt tid før jeg kommer over det. Alt det med Marius. Epstein. Tar tid. Anonymkode: cd595...e1d Heldigvis betyr ikke det noe for andre enn deg selv. Jeg er stolt over vårt nye kongepar, jeg tror de kommer til å fylle rollene sine utmerket etter hvert. Og selvsagt må dronningen holde seg unna situasjoner som kan sette helsen på spill. Jeg håper at hun kan delta i begravelsen. Anonymkode: 39a6b...de3
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #18 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Heldigvis betyr ikke det noe for andre enn deg selv. Jeg er stolt over vårt nye kongepar, jeg tror de kommer til å fylle rollene sine utmerket etter hvert. Og selvsagt må dronningen holde seg unna situasjoner som kan sette helsen på spill. Jeg håper at hun kan delta i begravelsen. Anonymkode: 39a6b...de3 Hva er det du tenker hun har bidratt med de siste årene som vi kan være stolt av? Anonymkode: 2ed3d...98b
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #19 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Heldigvis betyr ikke det noe for andre enn deg selv. Jeg er stolt over vårt nye kongepar, jeg tror de kommer til å fylle rollene sine utmerket etter hvert. Og selvsagt må dronningen holde seg unna situasjoner som kan sette helsen på spill. Jeg håper at hun kan delta i begravelsen. Anonymkode: 39a6b...de3 Så du tror at det kun er 1 stk person i hele Norge det betyr noe for? Vel, jeg kan legge til av vi er minst to! Gratulerer med 100 % økning. Anonymkode: b2143...dd1
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #20 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hun deltar vel på det hun ser hun kan tjene mest på. Anonymkode: 2ed3d...98b Hvordan fortelle at man har null kunnskap om organtransplanterte og lite generell innsikt... Anonymkode: e2e87...22e
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #21 Skrevet 1 time siden Anonym bruker skrev (13 timer siden): Det er ikke derfor jeg la ut linken men fordi den er et del av et mønster. Anonymkode: ffbaf...e5f Ett mønster? Hvis du klarer å tenke litt så forstår nok også du at ett menneske som går på sterke imundempende medisiner etter å ha fått ny lunge for under 3 måneder siden ikke bør være i ett lukket rom med mange mennesker over lang tid pga smittefare. Hun bør virkelig ikke smittes med virus/bakterier, og særgegudstjebesten er ikke noe hun absolutt må delta på i motsetning til begravelsen som det er forventet at hun deltar i. I tillegg blir Dronningen veldig sliten fortere enn oss andre, og det igjen betyr at hun må velge hva hun kan delta på. Anonymkode: d2cdc...f10
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #22 Skrevet 1 time siden Anonym bruker skrev (9 timer siden): Så du tror at det kun er 1 stk person i hele Norge det betyr noe for? Vel, jeg kan legge til av vi er minst to! Gratulerer med 100 % økning. Anonymkode: b2143...dd1 Nei, jeg vet at dere er fler, det betyr likevel ingenting. Mette-Marit kommer til å være dronning i resten av sitt liv. Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hva er det du tenker hun har bidratt med de siste årene som vi kan være stolt av? Anonymkode: 2ed3d...98b Hun har representert landet på en utmerket måte. Nå har hun stått i en skittstorm få kan matche, og jeg ønsker henne bedre tider fremover. Snart får sønnen en rettskraftig dom og alle parter kan gå videre og forhåpentligvis blir helsen hennes bedre når rekonvalesensen er over, og da kan hun fokusere på sitt virke for landet. Anonymkode: 39a6b...de3
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #23 Skrevet 1 time siden Anonym bruker skrev (15 timer siden): Du er bare ond!! Må være slitsom å være så negativ. Du burde lære av vår gamle konge….raushet. Søk opp ordet, garantert et fremmedord for deg Anonymkode: 11e50...065 Hva slags menneske er du egentlig? Som velger å kalle noen ond, kun fordi noen ikke har sansen for en person? Du mener at folk skal være rause, samtidig som du kaller dem onde? Hva er du da? Anonymkode: dd41c...654
Anonym bruker Skrevet 1 minutt siden #24 Skrevet 1 minutt siden Hun er virkelig ikke et godt menneske. Anonymkode: bec69...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå