Anonym bruker Skrevet 5. juli #76 Skrevet 5. juli Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Vi kan faktisk gå helt til topps! Vi slo Brasil, for crying out loud 👌🏼🇳🇴🥳⚽️🇳🇴 Anonymkode: 35efc...b3f Utrolig gøy, og utrolig nervepirrende, orket nesten ikke å se i perioder Spennende å se om det blir England eller Mexico neste. Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 6. juli #77 Skrevet 6. juli Gøy å se at Nyland får så mye fortjent skryt i utenlandsk presse, og av utenlandske kommentatorer og eksperter. For en kamp han gjorde. Heia Norge Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 7. juli #78 Skrevet 7. juli Anonym bruker skrev (På 6.7.2026 den 11.12): Gøy å se at Nyland får så mye fortjent skryt i utenlandsk presse, og av utenlandske kommentatorer og eksperter. For en kamp han gjorde. Heia Norge Anonymkode: 22fc0...64a Enig, Nyland har hatt det vanskelig lenge, på klubblaget. Nå betaler han tilbake for tilliten han har fått på landslaget. Anonymkode: 06d85...ef5
Anonym bruker Skrevet 8. juli #79 Skrevet 8. juli Anonym bruker skrev (På 7.7.2026 den 11.19): Enig, Nyland har hatt det vanskelig lenge, på klubblaget. Nå betaler han tilbake for tilliten han har fått på landslaget. Anonymkode: 06d85...ef5 Etter som jeg har skjønt så er han nå klubbløs. Han kunne ikke lagt inn en bedre søknad om ny klubb enn dette. Håper neste kamp blir like bra 😊 Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 8. juli #80 Skrevet 8. juli Hvordan tror dere det går mot England da? De fleste jeg har sett tipper at England vinner, men at det blir en målrik kamp. Blir utrolig spennede, og uansett hvordan det går så har de gjort en fantastsik jobb, tenk at vi uansett er blant de siste 8 lagene. Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 8. juli #82 Skrevet 8. juli Anonym bruker skrev (4 timer siden): Norge vinner selvfølgelig! Anonymkode: cb1ac...60d Hvor mange mål? Jeg tipper på 3-2 til Norge 😁 Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 9. juli #83 Skrevet 9. juli Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hvor mange mål? Jeg tipper på 3-2 til Norge 😁 Hi Anonymkode: 22fc0...64a Jeg frykter at det går som det gikk med Bodø Glimt, ballongen sprekker så det smeller, 1-5. Vi har unngått mye uflaks i dette VM'et. Det er en fare for at både åpenbare svakheter i forsvar og uflaks kommer samtidig, da kan det bli stygt. Anonymkode: 06d85...ef5
Anonym bruker Skrevet 10. juli #84 Skrevet 10. juli Anonym bruker skrev (På 9.7.2026 den 7.05): Jeg frykter at det går som det gikk med Bodø Glimt, ballongen sprekker så det smeller, 1-5. Vi har unngått mye uflaks i dette VM'et. Det er en fare for at både åpenbare svakheter i forsvar og uflaks kommer samtidig, da kan det bli stygt. Anonymkode: 06d85...ef5 Får håpe det ikke skjer. Men forsvaret vårt er ikke så sterkt nei, så det kan bli stygt. Men jeg holder fortsatt en knapp på seier til Norge De fleste tipper vel tap for Norge tror jeg, de som ikke er norske i det minste. Ser flere spådommer fra engelske "eksperter" som mener det vil bli en lett match for England. Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 11. juli #85 Skrevet 11. juli Anonym bruker skrev (16 timer siden): Får håpe det ikke skjer. Men forsvaret vårt er ikke så sterkt nei, så det kan bli stygt. Men jeg holder fortsatt en knapp på seier til Norge De fleste tipper vel tap for Norge tror jeg, de som ikke er norske i det minste. Ser flere spådommer fra engelske "eksperter" som mener det vil bli en lett match for England. Hi Anonymkode: 22fc0...64a Jeg frykter Bellingham blir en avgjørende forskjell på disse to lagene. Han er et monster av ferdigheter, og i form. Kane er mer menneske. Anonymkode: 06d85...ef5
Anonym bruker Skrevet 11. juli #87 Skrevet 11. juli Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg frykter Bellingham blir en avgjørende forskjell på disse to lagene. Han er et monster av ferdigheter, og i form. Kane er mer menneske. Anonymkode: 06d85...ef5 Hvem tror du får jobben med å holde Bellingham i sjakk? Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 11. juli #88 Skrevet 11. juli 31 minutes ago, Anonym bruker said: Hvem tror du får jobben med å holde Bellingham i sjakk? Hi Anonymkode: 22fc0...64a Ikke meg du spør, men vil tro Berge Anonymkode: d2785...2a2
Anonym bruker Skrevet 11. juli #89 Skrevet 11. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke meg du spør, men vil tro Berge Anonymkode: d2785...2a2 Berge er et naturlig valg. Berge har både posisjon og ferdigheter til en slik jobb. Men ingen kan stoppe en Bellingham i form dessverre. Eneste håp er at han har en dårlig dag. Det er i tillegg et par individuelle rivaliseringer som motiverer både Bellingham og Kane i kampen mot Haaland. Det ser ikke bra ut. For Norge er Haaland. Anonymkode: 06d85...ef5
Anonym bruker Skrevet 11. juli #90 Skrevet 11. juli 14 minutes ago, Anonym bruker said: Berge er et naturlig valg. Berge har både posisjon og ferdigheter til en slik jobb. Men ingen kan stoppe en Bellingham i form dessverre. Eneste håp er at han har en dårlig dag. Det er i tillegg et par individuelle rivaliseringer som motiverer både Bellingham og Kane i kampen mot Haaland. Det ser ikke bra ut. For Norge er Haaland. Anonymkode: 06d85...ef5 Norge er mer enn bare Haaland, vi har et av de sterktese angrepene i VM vil heg si. Og spiller for spiller så er Norge og England veldig gjevngode. Begge lag sliter også i forsvar Anonymkode: d2785...2a2
Anonym bruker Skrevet 11. juli #91 Skrevet 11. juli For en scoring av Schjelderup, fantastisk Det var han sitt første mål i VM, var det ikke? Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 11. juli #92 Skrevet 11. juli 13 minutes ago, Anonym bruker said: For en scoring av Schjelderup, fantastisk Det var han sitt første mål i VM, var det ikke? Hi Anonymkode: 22fc0...64a Yes😊 Anonymkode: d2785...2a2
Anonym bruker Skrevet 11. juli #93 Skrevet 11. juli Fy faen, for en møkkadommer. det er tydelig hvem de vil skal vinne. Men å annulere målet til England, neida, det gjør de ikke. Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 11. juli #94 Skrevet 11. juli Trodde ærlig talt ikke at de engelske spillerene var sånne som la seg for alt mulig....men så feil tok jeg altså hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 11. juli #95 Skrevet 11. juli Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Trodde ærlig talt ikke at de engelske spillerene var sånne som la seg for alt mulig....men så feil tok jeg altså hi Anonymkode: 22fc0...64a Dessverre så gjør alle lag dette nå fortiden Anonymkode: 0ec9e...f4f
Anonym bruker Skrevet 11. juli #96 Skrevet 11. juli Herregud, så nervepirrende. orker nesten ikke å se på 😁 Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 11. juli #97 Skrevet 11. juli Fy søren, for en dårlig sportsånd de engelske spillerene har, driver jo bare med skuepill. Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 11. juli #98 Skrevet 11. juli Dommern og Sørloth ødela for Norge i kveld😔 Anonymkode: d2785...2a2
Anonym bruker Skrevet 11. juli #99 Skrevet 11. juli 15 minutes ago, Anonym bruker said: Fy søren, for en dårlig sportsånd de engelske spillerene har, driver jo bare med skuepill. Hi Anonymkode: 22fc0...64a Hadde nok gjort det vi også hvis vi var i samme posisjon Anonymkode: d2785...2a2
Anonym bruker Skrevet 11. juli #100 Skrevet 11. juli Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Dommern og Sørloth ødela for Norge i kveld😔 Anonymkode: d2785...2a2 Kjøpt og betalt skandaledommer. trist at det er såbb vi skal gå ut. De norske spillerene kjemper og kjemper, men ikke lett når England har 12 spillere. Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå