Gå til innhold

Hvor langt tror dere Norge kommer i VM?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Synes synd på supporterene der nede som har brukt tusenvis for å se storkampen Norge-Frankrike, og ende opp med dette.

Hi

Anonymkode: 22fc0...64a

Enig. Spesielt for barna som hadde forventet å få se Haaland i aksjon. 

Jeg skjønner tanken til Solbakken, kjekt for alle å få spille i VM, men jeg syns at de har et ansvar ovenfor publikum også, uten dem hadde de ikke tjent en krone. 

Anonymkode: 35efc...b3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Enig. Spesielt for barna som hadde forventet å få se Haaland i aksjon. 

Jeg skjønner tanken til Solbakken, kjekt for alle å få spille i VM, men jeg syns at de har et ansvar ovenfor publikum også, uten dem hadde de ikke tjent en krone. 

De fikk jo se en veldig underholdene kamp

Anonymkode: d2785...2a2

Skrevet

Tyskland og Frankrike har lang erfaring med slike turneringer, de toppet sine lag i samme situasjon. Solbakken har ingen erfaring med slike turneringer. Vi burde hvilt de som trengte hvile, ikke alle 11. Det er en no-brainer, å stille med et B-lag er no brain. Solbakken tror fotball er bare teori, og har liten praktisk kunnskap på dette nivået dessverre. 

Anonymkode: 06d85...ef5

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Tyskland og Frankrike har lang erfaring med slike turneringer, de toppet sine lag i samme situasjon. Solbakken har ingen erfaring med slike turneringer. Vi burde hvilt de som trengte hvile, ikke alle 11. Det er en no-brainer, å stille med et B-lag er no brain. Solbakken tror fotball er bare teori, og har liten praktisk kunnskap på dette nivået dessverre. 

Å, herre.

Anonymkode: 68419...8a6

Skrevet

Hvem tror dere vinner hele greia da? jeg setter en knapp på Frankrike.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hi

Spania

Anonymkode: 0ec9e...f4f

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Slik som Tyskland spilte i siste kamp, hadde det nok vært smartere av dem å rullere på laget

Skrevet

Irriterer meg at man må kjøpe tilgang for å se den neste kampen, betale for å få reklame midt i kampen.Norge har ikke vært i VM på 28 år, så Norges kamper burde vært tilgjengelig gratis for alle, på NRK 1.

Hi

Skrevet
13 minutes ago, Anonym bruker said:

Irriterer meg at man må kjøpe tilgang for å se den neste kampen, betale for å få reklame midt i kampen.Norge har ikke vært i VM på 28 år, så Norges kamper burde vært tilgjengelig gratis for alle, på NRK 1.

Hi

Er ikke TV2 åpen for alle?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er ikke TV2 åpen for alle?

Ehh nei. Da må du betale for tv 2 play

Anonymkode: cb1ac...60d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hi

Hvilken pakke fra tv 2 trenger jeg for å kunne se kampen da? Har ikke tv 2 akkurat nå 🙈

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hi

Den sendes på tv2 direkte og er altså gratis for alle som har tv2. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Hvilken pakke fra tv 2 trenger jeg for å kunne se kampen da? Har ikke tv 2 akkurat nå 🙈

Tv pakke? Jeg vet ikke, har ikke tv. ser på pc.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Den sendes på tv2 direkte og er altså gratis for alle som har tv2. 

For de som har tv2 ja.

Hi

Skrevet

Synd ikke Skottland gikk videre, fansen deres lager så mye liv. Og de har ventet like lenge som oss for å komme til vm igjen.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Reagerer etter norsk seier: – Rører ikke mitt hjerte
...
– Nordmenn er så kåte på egen kulturhistorie at all fornuft og rasjonalitet fordufter, og alt som blir igjen er en gjeng brøleaper som går i takt.
https://www.nettavisen.no/kjendis/sanna-sarromaa-raser-mot-fotball-vm-en-gjeng-broleaper/s/5-95-3109066

Anonymkode: de986...7f7

Finnes det noe hun ikke klager på i Norge egentlig, kronisk surmuler.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

For de som har tv2 ja.

Hi

Ja, skal du se på TV2 eller Tv2 kanaler, må du ha et abonnement. Det er som en hvilken som helst annen vare man kjøper. 

Det er vel bare NRK som er "gratis" - det føles i alle fall sånn.  Men vi betaler for det også, via skatteseddelen. 

Anonymkode: 4682f...15d

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja, skal du se på TV2 eller Tv2 kanaler, må du ha et abonnement. Det er som en hvilken som helst annen vare man kjøper. 

Det er vel bare NRK som er "gratis" - det føles i alle fall sånn.  Men vi betaler for det også, via skatteseddelen. 

Anonymkode: 4682f...15d

Jo men de andre kampene har jo gått på NRK å dermed vært gratis

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Reagerer etter norsk seier: – Rører ikke mitt hjerte
...
– Nordmenn er så kåte på egen kulturhistorie at all fornuft og rasjonalitet fordufter, og alt som blir igjen er en gjeng brøleaper som går i takt.
https://www.nettavisen.no/kjendis/sanna-sarromaa-raser-mot-fotball-vm-en-gjeng-broleaper/s/5-95-3109066

Anonymkode: de986...7f7

Litt spesielt at Nettavisen bryr seg med om hva som rører og ikke rører Sarromaas følelser.

Anonymkode: cafe4...6ec

Skrevet

Synes skikkelig synd på Japan, snakk om å tape på målstreken. Hadde vært gøy med noen andre land enn de forventede.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 27.6.2026 den 10.11):

Hi

Frankrike er stor favoritt, Spania som nr 2. Outsidere er England og Argentina. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 27.6.2026 den 13.13):

Slik som Tyskland spilte i siste kamp, hadde det nok vært smartere av dem å rullere på laget

Tvilsomt med slik etterpåklokskap, men det kunne kanskje gitt større innsats. Tyskland lot den største stjernen hvile, det viste seg å være en tabbe.

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Synes skikkelig synd på Japan, snakk om å tape på målstreken. Hadde vært gøy med noen andre land enn de forventede.

Hi

Ja, det var ordentlig synd for dem. Brasil imponerte jo ingen, så det hadde vært helt greit om Japan gikk videre. 

Jeg syns ikke at Frankrike fremsto som et vinnerlag i norgeskampen heller, så det er ganske åpent hvem som vinner. Jeg holder en knapp på England eller Argentina. 

Skrevet

Uff, dette går ikke bra, vi er rett og slett dårlige.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...