Anonym bruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Kommer vi oss videre fra gruppespillet tro, er vi gode nok til det, 4-1 er en god start i det minste. Jeg har ikke fulgt noe særlig med på landslagsfotball, så har lite peiling på hvor gode de andre lagene er i forhold til Norge, men er spennede å følge med uansett. Kanskje noen her med litt mer peiling enn meg. Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Har tro på at vi når kvartfinale, men da må forsvarsspillet være mye bedre enn i går Anonymkode: 0ec9e...f4f
Anonym bruker Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni Må håpe på en kvartfinale. 😊 Anonymkode: c7b34...4c6
Anonym bruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni Tipper vi kommer til 8. delsfinalen. Mye tyder på at det kan bli Elfenbenskysten i 16. delsfinalen og de bør vi ta. 8. dels kan bli verre. Anonymkode: 0f959...573
amandine Skrevet 19. juni #6 Skrevet 19. juni Norge er i en veldig sterk, kanskje den sterkeste, gruppen. Så jeg tror at om de kommer seg videre derfra så kan det gå langt.
Anonym bruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni Hvordan tror dere det går mot Senegal og Frankrike? Hvor gode er Frankrike, kan vi slå de? Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 20. juni #8 Skrevet 20. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvordan tror dere det går mot Senegal og Frankrike? Hvor gode er Frankrike, kan vi slå de? Hi Anonymkode: 22fc0...64a Har tro vi slår Senegal. Kan også slå Frankrike, meest sannsynligvis er både Frankrike og Norge allerede videre når vi møter dem så kan være at vi begge stiller med "b-lag" Anonymkode: 0ec9e...f4f
Anonym bruker Skrevet 21. juni #9 Skrevet 21. juni Jeg tror Norge slår Senegal, men at de taper mot Frankrike. Mer enn det tør jeg ikke spå Anonymkode: f2b62...0f4
Anonym bruker Skrevet 22. juni #10 Skrevet 22. juni amandine skrev (På 19.6.2026 den 10.56): Norge er i en veldig sterk, kanskje den sterkeste, gruppen. Så jeg tror at om de kommer seg videre derfra så kan det gå langt. Det var jeg ikke klar over, bare det å komme et hakk videre er godt gjort da. Blir spennende i natt Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 22. juni #11 Skrevet 22. juni Håper de når langt,for har akkurat bestillt drakt Anonymkode: cb1ac...60d
Anonym bruker Skrevet 23. juni #12 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (14 timer siden): Håper de når langt,for har akkurat bestillt drakt Anonymkode: cb1ac...60d Vi er hvert fall ett hakk videre. Heia Norge Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 23. juni #13 Skrevet 23. juni Motstanderen tatt i betraktning var dette en stor prestasjon, jeg tenkte vi kom til å tape!! Gøy om vi vinner et par kamper til!! Anonymkode: 06d85...ef5
Anonym bruker Skrevet 24. juni #14 Skrevet 24. juni Er det egentlig best for oss om vi blir nr 2 i gruppa, med tanke på motstandere videre? Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 25. juni #15 Skrevet 25. juni Det er helt klart best om vi blir nummer 2 Anonymkode: cb1ac...60d
Anonym bruker Skrevet 25. juni #16 Skrevet 25. juni Tror dere Haaland kommer til å spille i morra? Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 25. juni #17 Skrevet 25. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror dere Haaland kommer til å spille i morra? Hi Anonymkode: 22fc0...64a Håper virkelig ikke det,de burde spare han ettersom kampene er så tett. Anonymkode: cb1ac...60d
Anonym bruker Skrevet 26. juni #18 Skrevet 26. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Håper virkelig ikke det,de burde spare han ettersom kampene er så tett. Anonymkode: cb1ac...60d Tett? Fotballspillere er pingler! I VM i håndball er det kamp annenhver dag. Ok, banen er større og spilletiden 30 minutter lengre, men... Tre døgn må da jammen meg være nok! 😉 Anonymkode: dcaec...c24
Anonym bruker Skrevet 26. juni #19 Skrevet 26. juni Anonym bruker skrev (18 timer siden): Tror dere Haaland kommer til å spille i morra? Hi Anonymkode: 22fc0...64a Han jakter scoringsrekord, så om han føler seg frisk så starter han nok. Anonymkode: 35efc...b3f
Anonym bruker Skrevet 26. juni #20 Skrevet 26. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Han jakter scoringsrekord, så om han føler seg frisk så starter han nok. Anonymkode: 35efc...b3f Nå er det bestemt, han starter ikke. 10 av spillerene fra forrige kamp et byttet ut, inkludert Ødegaard og Haaland. Bare Fredrik Aursnes er igjen. Og Frankrike skal visst spille med sine beste, vi kommer til å bli sablet ned. Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 26. juni #21 Skrevet 26. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nå er det bestemt, han starter ikke. 10 av spillerene fra forrige kamp et byttet ut, inkludert Ødegaard og Haaland. Bare Fredrik Aursnes er igjen. Og Frankrike skal visst spille med sine beste, vi kommer til å bli sablet ned. Hi Anonymkode: 22fc0...64a Og hva så? Det spiller jo ingen rolle. Anonymkode: dcaec...c24
Anonym bruker Skrevet 26. juni #22 Skrevet 26. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Nå er det bestemt, han starter ikke. 10 av spillerene fra forrige kamp et byttet ut, inkludert Ødegaard og Haaland. Bare Fredrik Aursnes er igjen. Og Frankrike skal visst spille med sine beste, vi kommer til å bli sablet ned. Hi Anonymkode: 22fc0...64a De kan jo sette inn 2 (eller 3) spillere i løpet av kampen, så jeg tenker at Solbakken har kontroll her. Men spesielt at han bytter ut så og si hele laget. Vi bør jo vinne uansett om vi er videre. Blir spennende - RO 🇳🇴🇳🇴 Anonymkode: 35efc...b3f
Anonym bruker Skrevet 26. juni #23 Skrevet 26. juni Anonym bruker skrev (Akkurat nå): De kan jo sette inn 2 (eller 3) spillere i løpet av kampen, så jeg tenker at Solbakken har kontroll her. Men spesielt at han bytter ut så og si hele laget. Vi bør jo vinne uansett om vi er videre. Blir spennende - RO 🇳🇴🇳🇴 Anonymkode: 35efc...b3f Ja, det er spesielt med så mange bytter, tror ikke jeg har sett det før. Gøy for de som får prøve seg da, kjekt å få spilletid når man er med, Blir spennende å se hvor gode de er. Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 26. juni #24 Skrevet 26. juni Synes synd på supporterene der nede som har brukt tusenvis for å se storkampen Norge-Frankrike, og ende opp med dette. Hi Anonymkode: 22fc0...64a
Anonym bruker Skrevet 26. juni #25 Skrevet 26. juni Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Synes synd på supporterene der nede som har brukt tusenvis for å se storkampen Norge-Frankrike, og ende opp med dette. Hi Anonymkode: 22fc0...64a Tror de har det kjekt uansett. Anonymkode: cb1ac...60d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå