Gå til innhold

Hvor langt tror dere Norge kommer i VM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer vi oss videre fra gruppespillet tro, er vi gode nok til det, 4-1 er en god start i det minste. Jeg har ikke fulgt noe særlig med på landslagsfotball, så har lite peiling på hvor gode de andre lagene er i forhold til Norge, men er spennede å følge med uansett. Kanskje noen her med litt mer peiling enn meg.

Anonymkode: 22fc0...64a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tro på at vi når kvartfinale, men da må forsvarsspillet være mye bedre enn i går

Anonymkode: 0ec9e...f4f

Skrevet

Må håpe på en kvartfinale. 😊

Anonymkode: c7b34...4c6

Skrevet

Tipper vi kommer til 8. delsfinalen. Mye tyder på at det kan bli Elfenbenskysten i 16. delsfinalen og de bør vi ta. 8. dels kan bli verre. 

Anonymkode: 0f959...573

Skrevet

Jeg tipper 8. dels finale

Anonymkode: 4b823...6e0

Skrevet

Norge er i en veldig sterk, kanskje den sterkeste, gruppen. Så jeg tror at om de kommer seg videre derfra så kan det gå langt. 

Skrevet

Hvordan tror dere det går mot Senegal og Frankrike? Hvor gode er Frankrike, kan vi slå de?

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvordan tror dere det går mot Senegal og Frankrike? Hvor gode er Frankrike, kan vi slå de?

Hi

Har tro vi slår Senegal. Kan også slå Frankrike, meest sannsynligvis er både Frankrike og Norge allerede videre når vi møter dem så kan være at vi begge stiller med "b-lag"

Anonymkode: 0ec9e...f4f

Skrevet

Jeg tror Norge slår Senegal, men at de taper mot Frankrike. Mer enn det tør jeg ikke spå

Anonymkode: f2b62...0f4

Skrevet
amandine skrev (På 19.6.2026 den 10.56):

Norge er i en veldig sterk, kanskje den sterkeste, gruppen. Så jeg tror at om de kommer seg videre derfra så kan det gå langt. 

Det var jeg ikke klar over, bare det å komme et hakk videre er godt gjort da. Blir spennende i natt :ball::flagg:

Hi

Skrevet

Håper de når langt,for har akkurat bestillt drakt :D

Anonymkode: cb1ac...60d

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Håper de når langt,for har akkurat bestillt drakt :D

Vi er hvert fall ett hakk videre. Heia Norge :flagg::flagg::flagg::flagg::flagg::flagg::flagg::flagg::flagg::flagg::flagg::flagg:

Hi

Skrevet

Motstanderen tatt i betraktning var dette en stor prestasjon, jeg tenkte vi kom til å tape!! Gøy om vi vinner et par kamper til!!

Anonymkode: 06d85...ef5

Skrevet

Er det egentlig best for oss om vi blir nr 2 i gruppa, med tanke på motstandere videre?

Hi

Skrevet

Det er helt klart best om vi blir nummer 2

Skrevet

Tror dere Haaland kommer til å spille i morra?

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hi

Håper virkelig ikke det,de burde spare han ettersom kampene er så tett.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Håper virkelig ikke det,de burde spare han ettersom kampene er så tett.

Tett?

Fotballspillere er pingler! 

I VM i håndball er det kamp annenhver dag. Ok, banen er større og spilletiden 30 minutter lengre, men... Tre døgn må da jammen meg være nok! 

😉

Anonymkode: dcaec...c24

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Hi

Han jakter scoringsrekord, så om han føler seg frisk så starter han nok. 

Anonymkode: 35efc...b3f

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Han jakter scoringsrekord, så om han føler seg frisk så starter han nok. 

Nå er det bestemt, han starter ikke. 10 av spillerene fra forrige kamp et byttet ut, inkludert Ødegaard og Haaland. Bare Fredrik Aursnes er igjen. Og Frankrike skal visst spille med sine beste, vi kommer til å bli sablet ned.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nå er det bestemt, han starter ikke. 10 av spillerene fra forrige kamp et byttet ut, inkludert Ødegaard og Haaland. Bare Fredrik Aursnes er igjen. Og Frankrike skal visst spille med sine beste, vi kommer til å bli sablet ned.

Hi

Og hva så? Det spiller jo ingen rolle. 

Anonymkode: dcaec...c24

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hi

De kan jo sette inn 2 (eller 3) spillere i løpet av kampen, så jeg tenker at Solbakken har kontroll her. Men spesielt at han bytter ut så og si hele laget. Vi bør jo vinne uansett om vi er videre. 

Blir spennende - RO 🇳🇴🇳🇴

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De kan jo sette inn 2 (eller 3) spillere i løpet av kampen, så jeg tenker at Solbakken har kontroll her. Men spesielt at han bytter ut så og si hele laget. Vi bør jo vinne uansett om vi er videre. 

Blir spennende - RO 🇳🇴🇳🇴

Ja, det er spesielt med så mange bytter, tror ikke jeg har sett det før. Gøy for de som får prøve seg da, kjekt å få spilletid når man  er med, Blir spennende å se hvor gode de er.

Hi

Skrevet

Synes synd på supporterene der nede som har brukt tusenvis for å se storkampen Norge-Frankrike, og ende opp med dette.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Synes synd på supporterene der nede som har brukt tusenvis for å se storkampen Norge-Frankrike, og ende opp med dette.

Hi

Tror de har det kjekt uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...