Gå til innhold

Hadde du sagt noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei,  jeg hadde ikke sagt noe. Hvorfor skulle jeg det? Jeg kaller en spade for en spade, ikke en firkant med skaft som man kan grave i jorden med. Dette har gått altfor langt. 

Anonymkode: 65e51...7b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei,  jeg hadde ikke sagt noe. Hvorfor skulle jeg det? Jeg kaller en spade for en spade, ikke en firkant med skaft som man kan grave i jorden med. Dette har gått altfor langt. 

Ja, helt enig. Hverdagsrasismen har gått altfor langt. 

Anonymkode: 5a373...443

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva har gått for langt? Hvorfor kalle noen for noe som ikke står i ordboken? Fordi du kan

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

For eksempel: "negerarbeid", er det noe positivt? Nei, det er dårlig arbeid, som ingen vil ha (utenom en neger) 

Nå var det vel ikke akkurat slik at «negerne» ville ha jobben heller, de ble presset til den og straffet og drept om de ikke gjorde den. 

Anonymkode: a3f50...0cb

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Nå var det vel ikke akkurat slik at «negerne» ville ha jobben heller, de ble presset til den og straffet og drept om de ikke gjorde den. 

Anonymkode: a3f50...0cb

Nettopp. Derfor er det negativt, nettopp fordi det står neger foran. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...