Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:38 #76 Skrevet onsdag kl 07:38 Nei, jeg hadde ikke sagt noe. Hvorfor skulle jeg det? Jeg kaller en spade for en spade, ikke en firkant med skaft som man kan grave i jorden med. Dette har gått altfor langt. Anonymkode: 65e51...7b7
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 09:09 #77 Skrevet onsdag kl 09:09 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, jeg hadde ikke sagt noe. Hvorfor skulle jeg det? Jeg kaller en spade for en spade, ikke en firkant med skaft som man kan grave i jorden med. Dette har gått altfor langt. Anonymkode: 65e51...7b7 Ja, helt enig. Hverdagsrasismen har gått altfor langt. Anonymkode: 5a373...443
MissSaigon Skrevet onsdag kl 09:24 #78 Skrevet onsdag kl 09:24 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, jeg hadde ikke sagt noe. Hvorfor skulle jeg det? Jeg kaller en spade for en spade, ikke en firkant med skaft som man kan grave i jorden med. Dette har gått altfor langt. Anonymkode: 65e51...7b7 Hva har gått for langt? Hvorfor kalle noen for noe som ikke står i ordboken? Fordi du kan?
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:45 #79 Skrevet onsdag kl 14:45 Anonym bruker skrev (22 timer siden): For eksempel: "negerarbeid", er det noe positivt? Nei, det er dårlig arbeid, som ingen vil ha (utenom en neger) Anonymkode: 5a373...443 Nå var det vel ikke akkurat slik at «negerne» ville ha jobben heller, de ble presset til den og straffet og drept om de ikke gjorde den. Anonymkode: a3f50...0cb
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:59 #80 Skrevet onsdag kl 14:59 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Nå var det vel ikke akkurat slik at «negerne» ville ha jobben heller, de ble presset til den og straffet og drept om de ikke gjorde den. Anonymkode: a3f50...0cb Nettopp. Derfor er det negativt, nettopp fordi det står neger foran. Anonymkode: 5a373...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå