Gå til innhold

Hvorfor er det noen som aldri kan få bli med


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hjelpes meg. Hvis det er så forferdelig her inne hvorfor henger du her?

Anonymkode: 61120...fff

Vet vel at du ikke vil ha meg her. 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Vet vel at du ikke vil ha meg her. 

Anonymkode: 92665...2b9

Og jeg skjønner at jeg er så dum når det egentlig ikke er en eneste som vil jeg skal være her. Så det er bortkastet skjønner jeg! 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg observerer fra utsiden hvordan det fungerer her. 

Anonymkode: 92665...2b9

Men hvem er denne gjengen da som du har observert? Hva gjør de? Som du ser er vi flere som skriver at vi ikke er en del av en gjeng så du er i tilfelle ikke eneste utenfor. Jeg er jevnlig innom og er ikke ny.

Anonymkode: ade62...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Kan jeg spørre hvorfor du sier jeg har inntatt martyr rollen og trives der? 
 

Det er jo en gjeng her sånn jeg observere det. 

Anonymkode: 92665...2b9

Men ta kontakt med noen fra den gjengen da. De vet jo ikke hvordan de skal kontakte deg når du skriver som anonym. Da kan du være hvem som helst. Vil du bli kjent med dem, så må du ta det første skrittet i og med at de ikke kan. Og i samtaler med dem, så anbefaler jeg deg å snakke om alt annet enn hvor kjipt du har det

Anonymkode: c889a...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Kan jeg spørre hvorfor du sier jeg har inntatt martyr rollen og trives der? 
 

Det er jo en gjeng her sånn jeg observere det. 

Anonymkode: 92665...2b9

Nei, det er jeg ganske sikker på at du vet selv. 

Anonymkode: 09a19...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du med "gjeng" meinar forumbrukarar med samanfallande interesser og som går inn på mykje dei samme trådane vil eg seie at eg er med i ein eller to gjengar her inne og kanskje er i ytterkanten av ein eller to til. 

Men om du trur eg er med på ein organisert kampanje for eller mot enkeltbrukarar, anonym eller med nick, bommar du grovt.

Enkelte her inne har eg på mange måtar lært å kjenne gjennom snart 15 år, men bortsett frå dei få eg også kjenner utanfor forumet, kjenner eg dei berre gjennom det dei velger å dele. Ein del tenker eg kunne vore blant mine beste vennar, ein del kunne eg hatt ein hyggelig kveld med om det fall seg slik, nokre kunne vere den kollegaen ein ikkje har noko til felles med men har ein høflig tone med. Eit par stykker er som den naboen som ein prøver å unngå å hente posten samtidig med. 

Dei anonyme er ei grå masse, med alle sortar folk. Dei er i stor grad overlappande med nickbrukarane, då ein nyttar anonymknappen av mange grunnar. For eksempel fordi ein deler opplysningar som saman med andre opplysningar gitt gjennom tidene kan vere identifiserande, eller fordi ein har begitt seg inn i eit minefelt der ein ser at ein ikkje bør oppgi nick om ein skal få bestemme når ein sjølv er ferdig med diskusjonen. Eller fordi ein har fått ein eller anna anonym etter seg på tvers av trådar og treng ei pause frå vedkommande. Eller berre fordi. Mange av dei beste innlegga her inne er skrive som anonym, og eg har gitt respons. Mange av dei dårlegaste også, for så vidt. Noko har eg svart på, det meste har eg ignorert.

Korleis svaret mitt er i trådar kjem an på spørsmålet. Og eg unngår for det aller meste trådar som ikkje gir meg noko. Eg trur eg kan ha vore inne på trådane til HI opp gjennom og bladd raskt vidare. Både tema og kommunikasjonsform er av null interesse for meg. Mest er det kommunikasjonsforma som stryk meg mothårs.

Skal ein finne fellesskap er det eigentleg to måtar å gå fram på. Ein kan finne dei som liknar ein sjølv eller ein kan tilpasse seg andre. Når du insisterer på sidevis med "stakkars meg" og ikkje får spesielt med respons på det, kan du enten konkludere med at dette ikkje er staden for deg, eller du kan forsøke å endre fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerangrep og blir samtidig stengt av hensyn til trådstarter. 

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...