Gå til innhold

Hvorfor er det noen som aldri kan få bli med


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Det må man ikke gjøre her på dette forumet. Derfor skriver de fleste uten.

Anonymkode: 9a93d...968

Da kan man heller ikke surve over å ikke få være med (på hva, er jeg fremdeles usikker på). 

Anonymkode: 39cb9...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei hvorfor det? Jeg driver ikke forumet for veldedighet og bruker ikke fritiden min på frelserambisjoner. Jeg er her for moro skyld og for å prate med dem jeg finner interessante. Som de fleste andre.

Anonymkode: ccda4...553

Jeg spurte jo ikke deg?

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

En diskusjon, et tema, en mening eller en åpning til prat feks. Ingen vet jo hvem hun er og kan ikke etterspørre henne.

Hun skriver jo en mening nå? Når begynte man å etterspørre brukere her?

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hun skriver jo en mening nå? Når begynte man å etterspørre brukere her?

Anonymkode: 9a93d...968

Det er jo det hi gjør. Du får prøve å følge med, i det minste.
 

Hun er lei seg fordi hun ikke får bli med, men uten å spesifisere hvordan hun ser for seg at det skal gjøres når hun skriver som anonym. 

Anonymkode: 39cb9...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg spurte jo ikke deg?

Anonymkode: 9a93d...968

Men hun velger å svare deg. 

Anonymkode: 39cb9...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Miss Marple* skrev (6 minutter siden):

Om man oppfører seg bra er det null problem å skrive med nick. 

Nei. Det er så helt feil. Det kan egentlig ikke bli mer feil. Fordi dere med nick backer hverandere siden dere oftest er gamle brukere, og jeg ser helt hårreisende svar fra flere av dere. Dere oppfører dere ikke bra i det hele tatt mange ganger, og som en av de faste nickerne skrev : jeg er under anonym når jeg blr sint og svarer frekt, men det skjer ikke ofte.

Right. Noen skriver jo hyggelig under nick vet du og blir de største troll under anonym.

Dessuten blir mange klager/ rapporter reagert på, og det bruker noen fordelen av. 

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper disse avsporingene står da de faktisk er viktige for Ts sitt innlegg.

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nei. Det er så helt feil. Det kan egentlig ikke bli mer feil. Fordi dere med nick backer hverandere siden dere oftest er gamle brukere, og jeg ser helt hårreisende svar fra flere av dere. Dere oppfører dere ikke bra i det hele tatt mange ganger, og som en av de faste nickerne skrev : jeg er under anonym når jeg blr sint og svarer frekt, men det skjer ikke ofte.

Right. Noen skriver jo hyggelig under nick vet du og blir de største troll under anonym.

Dessuten blir mange klager/ rapporter reagert på, og det bruker noen fordelen av. 

Anonymkode: 9a93d...968

Du får tro det du tror, å diskutere med deg er jo som å pisse i motvind. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Miss Marple* skrev (1 minutt siden):

Du får tro det du tror, å diskutere med deg er jo som å pisse i motvind. 
 

Takk for at du underbygger min påstand. Hvem svarer som dette, ikke sant? Det er så vulgært.

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Takk for at du underbygger min påstand. Hvem svarer som dette, ikke sant? Det er så vulgært.

Anonymkode: 9a93d...968

Hvorfor må du alltid kverulere alt i hjel?

Anonymkode: e43c0...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Takk for at du underbygger min påstand. Hvem svarer som dette, ikke sant? Det er så vulgært.

Anonymkode: 9a93d...968

Hvilken påstand? At det er skummelt å skrive med nick? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor må du alltid kverulere alt i hjel?

Anonymkode: e43c0...d0a

Ts stiller spørsmål her, og jeg "kverulerer" fordi jeg ikke ser noen sammenheng i spørmål og mange svar svar. Derfor. 

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Nei hvorfor det? Jeg driver ikke forumet for veldedighet og bruker ikke fritiden min på frelserambisjoner. Jeg er her for moro skyld og for å prate med dem jeg finner interessante. Som de fleste andre.

Anonymkode: ccda4...553

Gjør hva du vil, det er vel ingen her som bryr seg, sånn egentlig. 

Dette svaret her tror jeg er fellesnevner for alle innlegg her  inne uansett hva det måtte være og fra hvem, 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Ts stiller spørsmål her, og jeg "kverulerer" fordi jeg ikke ser noen sammenheng i spørmål og mange svar svar. Derfor. 

Anonymkode: 9a93d...968

Du leker forumpoliti nok en gang. Hva hjelper det hi egentlig?

Anonymkode: e43c0...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

 

Gjør hva du vil, det er vel ingen her som bryr seg, sånn egentlig. 

Dette svaret her tror jeg er fellesnevner for alle innlegg her  inne uansett hva det måtte være og fra hvem, 

Anonymkode: 92665...2b9

Hvorfor ønsker du tilhørighet med folk her inne, når du tydeligvis forakter de? Du har tilhørighet med "anonym" 968, men det er du heller ikke fornøyd med.

Anonymkode: e43c0...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

 

Gjør hva du vil, det er vel ingen her som bryr seg, sånn egentlig. 

Dette svaret her tror jeg er fellesnevner for alle innlegg her  inne uansett hva det måtte være og fra hvem, 

Anonymkode: 92665...2b9

Mange bryr seg alt for mye her-  det er jo også problemet Ts nettopp peker på, og som hele tråden bærer preg av. 

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ønsker du tilhørighet med folk her inne, når du tydeligvis forakter de? Du har tilhørighet med "anonym" 968, men det er du heller ikke fornøyd med.

Anonymkode: e43c0...d0a

Forakter de? Hvordan det? Jeg forakter ingen. Jeg bare leser og se hva som skrives. 
 

Det svaret var ut i hva som ble skrevet om meg. 
 

Kommer ingen vei. Folk her har bestemt seg og jeg kan ikke gjøre noe fra eller til. Jeg er en usynlig person, ikke interessant og ikke noe å bruke tid på. Deres fritid og interessante personer. 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Forakter de? Hvordan det? Jeg forakter ingen. Jeg bare leser og se hva som skrives. 
 

Det svaret var ut i hva som ble skrevet om meg. 
 

Kommer ingen vei. Folk her har bestemt seg og jeg kan ikke gjøre noe fra eller til. Jeg er en usynlig person, ikke interessant og ikke noe å bruke tid på. Deres fritid og interessante personer. 

Anonymkode: 92665...2b9

Kan du svare meg på hvordan noen kan inkludere deg når du er anonym? Jeg skjønner ikke hva du ser for deg at andre har som du mangler. 

Anonymkode: 39cb9...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Forakter de? Hvordan det? Jeg forakter ingen. Jeg bare leser og se hva som skrives. 
 

Det svaret var ut i hva som ble skrevet om meg. 
 

Kommer ingen vei. Folk her har bestemt seg og jeg kan ikke gjøre noe fra eller til. Jeg er en usynlig person, ikke interessant og ikke noe å bruke tid på. Deres fritid og interessante personer. 

Anonymkode: 92665...2b9

Du har jo fått gode tips om hvordan bli mer synlig, men du er mest interesert i å klage over manglende oppmerksomhet, men du er ikke villig til gjøre noe med det.

Dette forumet er tidsfordriv for alle, også for deg.

Anonymkode: e43c0...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Kan du svare meg på hvordan noen kan inkludere deg når du er anonym? Jeg skjønner ikke hva du ser for deg at andre har som du mangler. 

Anonymkode: 39cb9...f87

Jeg sier ikke at noen må det og flere skriver at de er ikke her for veldedighet osv. Så det er ikke interesse for det. Så om jeg er anonym eller ikke har ingen betydning. Ingenting hadde forandret seg. Jeg kan bare sitte og se på hvordan andre har det her. 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sier ikke at noen må det og flere skriver at de er ikke her for veldedighet osv. Så det er ikke interesse for det. Så om jeg er anonym eller ikke har ingen betydning. Ingenting hadde forandret seg. Jeg kan bare sitte og se på hvordan andre har det her. 

Anonymkode: 92665...2b9

Du får gjøre det da, ingenting av det som sies går inn hos deg.

Anonymkode: e43c0...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du har jo fått gode tips om hvordan bli mer synlig, men du er mest interesert i å klage over manglende oppmerksomhet, men du er ikke villig til gjøre noe med det.

Dette forumet er tidsfordriv for alle, også for deg.

Anonymkode: e43c0...d0a

Jeg ser ikke hva annet jeg kan gjøre enn det jeg gjør. Prøver å skrive innlegg og set hvilke respons det blir. 
 

Ja, det er tidsfordriv for har ikke mye annet jeg gjør. 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ser ikke hva annet jeg kan gjøre enn det jeg gjør. Prøver å skrive innlegg og set hvilke respons det blir. 
 

Ja, det er tidsfordriv for har ikke mye annet jeg gjør. 

Anonymkode: 92665...2b9

Hva slags tråder og innlegg skriver du da?

Anonymkode: e43c0...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hva slags tråder og innlegg skriver du da?

Anonymkode: e43c0...d0a

Det varierer. 
 

Kan jeg spørre. Hva mener du det hadde hatt å si om jeg skrev med nick for min del? 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det varierer. 

Kan du ikke gi noen generelle eksempler da?

Anonymkode: e43c0...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...