Gå til innhold

Hvorfor er det noen som aldri kan få bli med


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når man ikke har noe utenom blir det viktig det man har selvom man ikke har det om det gir mening. 
 

 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Leser du i det hele tatt noe av det folk skriver her til deg, eller har du bare bestemt deg for at alle her inne er jævlige mot deg uansett?

Anonymkode: e43c0...d0a

Jeg tror jeg har skjønt! 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør hva du vil, det er vel ingen her som bryr seg, sånn egentlig. 

Dette svaret her tror jeg er fellesnevner for alle innlegg her inne uansett hva det måtte være og fra hvem, 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (13 timer siden):

Hvem blir satt på siden? Selv svarer jeg oftere de med Nick enn de uten , men jeg overser ingen med viten og vilje. Overser innlegg jeg ikke finner interresante og det er ofte «klage innlegg» , men da er det innlegget og ikke Personen bak. 

Kan jeg ta dette som et kompliment siden du aldri overser mine innlegg?  🙂 Det ante meg nok.

Ts. Du er på et forum. Hvorfor vil du være en del av en gjeng her?  Vär glad for at du skiller deg lii ut isteden, selv om jeg skjønner ønsket om tilhørighet. Men finner du det her?

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

 

 

Hvorfor er det noen som aldri kan få bli med i denne gjengen her inne? 
 

Er det dårlig gjort å la noen stå på ut siden? Aldri få bli med. Er det bare sånn det bare er? 
 

Svar gjerne på disse om du kan! 
 

De som skriver med nick og har vært her lenge er en vennegjeng og støtter hverandre på alle måter. Så de har en tilhørighet. 

Anonymkode: 92665...2b9

Fordi det er  som de som har vært her siden tidenes morgen og som chatter privat for å ha støtte og kontroll, og så er det de som har fulgt med gjennom tidens tann , er intelligente og kommer med saklig og velrettet kritikk av tendensene her inne, og som også reagerer saklig og med kritikk mot oppviglerne. Det er de ytrer er gjennomtenkt.  Så er det oppviglerne som er dritt lei det de mener at de gjennomskuer her. Deretter er det dem som andre brukere tolerer kun fordi de går mot oppviglerne og  kommentarene deres blir ryddet bort gang på gang  fordi de er passiv aggressive 90 prosent av tiden. 

Hvilken gjeng vil du være en del av?

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Fordi det er  som de som har vært her siden tidenes morgen og som chatter privat for å ha støtte og kontroll, og så er det de som har fulgt med gjennom tidens tann , er intelligente og kommer med saklig og velrettet kritikk av tendensene her inne, og som også reagerer saklig og med kritikk mot oppviglerne. Det er de ytrer er gjennomtenkt.  Så er det oppviglerne som er dritt lei det de mener at de gjennomskuer her. Deretter er det dem som andre brukere tolerer kun fordi de går mot oppviglerne og  kommentarene deres blir ryddet bort gang på gang  fordi de er passiv aggressive 90 prosent av tiden. 

Hvilken gjeng vil du være en del av?

Anonymkode: 9a93d...968

Lett å skjønne hvilken "gjeng" du mener du tilhører i hvert fall

Anonymkode: e43c0...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Lett å skjønne hvilken "gjeng" du mener du tilhører i hvert fall

Anonymkode: e43c0...d0a

Det er fint 🙂

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Kan jeg ta dette som et kompliment siden du aldri overser mine innlegg?  🙂 Det ante meg nok.

Ts. Du er på et forum. Hvorfor vil du være en del av en gjeng her?  Vär glad for at du skiller deg lii ut isteden, selv om jeg skjønner ønsket om tilhørighet. Men finner du det her?

Anonymkode: 9a93d...968

Ønsker bare tilhørighet fordi jeg ikke har det her eller andre plasser. Og da enda mer merkbart å se hvordan det er her. Med likes og svar. 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ønsker bare tilhørighet fordi jeg ikke har det her eller andre plasser. Og da enda mer merkbart å se hvordan det er her. Med likes og svar. 

Anonymkode: 92665...2b9

Men kan du svare på hvordan andre skal inkludere deg når du ikke viser deg? Du er like anonym som meg her inne, og det er et valg vi tar. Vil vi synes, må vi vise oss med nick. 
 

Og ikke hør på henne som gnåler om gjenger, det finnes ikke her inne. Det er bare mindreverdighetskompleksene hennes som tar overhånd. 

Anonymkode: 39cb9...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ønsker bare tilhørighet fordi jeg ikke har det her eller andre plasser. Og da enda mer merkbart å se hvordan det er her. Med likes og svar. 

Anonymkode: 92665...2b9

Hva gir du selv her inne da? Har du noe du vil diskutere eller dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ønsker bare tilhørighet fordi jeg ikke har det her eller andre plasser. Og da enda mer merkbart å se hvordan det er her. Med likes og svar. 

Anonymkode: 92665...2b9

Du må følge bedre med. Det er nok ganske mange som ikke føler tilhørighet til så mange her. Ta blikket fra navlen og se godt etter her. Dette er oftest kun et chatteforum/ tidsfordriv. Ta det derfra. 

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (10 minutter siden):

Hva gir du selv her inne da? Har du noe du vil diskutere eller dele?

Ja, legg ansvar på den som føler seg utsatt. Det er sånn mange tenker. "Jeg ble slått ned" respons : hva gjorde du? Og "jeg ble mobbet" og respons : Ja, men hvordan fremsto du ?

Ikke sant?   Hvorfor tar du ikke det hun skriver på alvor isteden for å antyde at det er hennes feil egentlig?

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, legg ansvar på den som føler seg utsatt. Det er sånn mange tenker. "Jeg ble slått ned" respons : hva gjorde du? Og "jeg ble mobbet" og respons : Ja, men hvordan fremsto du ?

Ikke sant?   Hvorfor tar du ikke det hun skriver på alvor isteden for å antyde at det er hennes feil egentlig?

Anonymkode: 9a93d...968

Hvis man vil ta del i noe så må man nesten bidra selv også. Når hun dessuten er anonym blir det vanskelig å invitere henne inn i en diskusjon. Da må hun nesten komme på banen selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, legg ansvar på den som føler seg utsatt. Det er sånn mange tenker. "Jeg ble slått ned" respons : hva gjorde du? Og "jeg ble mobbet" og respons : Ja, men hvordan fremsto du ?

Ikke sant?   Hvorfor tar du ikke det hun skriver på alvor isteden for å antyde at det er hennes feil egentlig?

Anonymkode: 9a93d...968

Nå må du gi deg! Har du ingenting annet å gjøre enn å spre dritt i alle trådene her inne? 
 

Man prøver å bevisstgjøre hi om at man ikke kan forvente oppmerksomhet når man ikke synes. 

Anonymkode: 39cb9...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Hvis man vil ta del i noe så må man nesten bidra selv også. Når hun dessuten er anonym blir det vanskelig å invitere henne inn i en diskusjon. Da må hun nesten komme på banen selv. 

Eller snu det rundt? Kan man invitere noen inn uten å forvente at de er som en ønsker?

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nå må du gi deg! Har du ingenting annet å gjøre enn å spre dritt i alle trådene her inne? 
 

Man prøver å bevisstgjøre hi om at man ikke kan forvente oppmerksomhet når man ikke synes. 

Anonymkode: 39cb9...f87

Hva må man gjøre for å synes her?

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Eller snu det rundt? Kan man invitere noen inn uten å forvente at de er som en ønsker?

Anonymkode: 9a93d...968

Det er vanskelig å invitere inn hi hvis man ikke vet hvem hun er, når hun er her eller hva hun vil diskutere. Hun må nesten vise seg først. Derfor sier jeg til hi at hun må by på noe. Vise seg frem og gjerne skrive med Nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva må man gjøre for å synes her?

Anonymkode: 9a93d...968

Skrive med nick er jo en god start. 

Anonymkode: 39cb9...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Det er vanskelig å invitere inn hi hvis man ikke vet hvem hun er, når hun er her eller hva hun vil diskutere. Hun må nesten vise seg først. Derfor sier jeg til hi at hun må by på noe. Vise seg frem og gjerne skrive med Nick.

Nei, jeg fraråder på det sterkeste å skrive med nick her!  Her tenker man stort sett alltid bruker foran sak, og det er null logikk i respons. 

Hva skal hun by på?

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Skrive med nick er jo en god start. 

Anonymkode: 39cb9...f87

Nei. Det må man ikke gjøre her på dette forumet. Derfor skriver de fleste uten.

Anonymkode: 9a93d...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Eller snu det rundt? Kan man invitere noen inn uten å forvente at de er som en ønsker?

Anonymkode: 9a93d...968

Hvordan kan man invitere noen inn når man ikke vet om dem?

Jeg skriver som regel som anonym, men også med nick, og jeg har da aldri opplevd å bli invitert med i noen tråder her inne. På et forum må man ta plass selv, man kan faktisk ikke forvente at andre tar den jobben. 

Anonymkode: 39cb9...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tenker du å få tilhørighet med en gjeng anonyme, ukjente mennesker på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg fraråder på det sterkeste å skrive med nick her!  Her tenker man stort sett alltid bruker foran sak, og det er null logikk i respons. 

Hva skal hun by på?

Anonymkode: 9a93d...968

En diskusjon, et tema, en mening eller en åpning til prat feks. Ingen vet jo hvem hun er og kan ikke etterspørre henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg fraråder på det sterkeste å skrive med nick her!  Her tenker man stort sett alltid bruker foran sak, og det er null logikk i respons. 

Hva skal hun by på?

Anonymkode: 9a93d...968

Om man oppfører seg bra er det null problem å skrive med nick. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Eller snu det rundt? Kan man invitere noen inn uten å forvente at de er som en ønsker?

Anonymkode: 9a93d...968

Nei hvorfor det? Jeg driver ikke forumet for veldedighet og bruker ikke fritiden min på frelserambisjoner. Jeg er her for moro skyld og for å prate med dem jeg finner interessante. Som de fleste andre.

Anonymkode: ccda4...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...