Gå til innhold

Hvorfor er det noen som aldri kan få bli med


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 denne gjengen her inne? 
 

Er det dårlig gjort å la noen stå på ut siden? Aldri få bli med. Er det bare sånn det er? 
 

Jeg vet svaret! Ja, noen vil aldri bli akseptert og bare bli oversett uansett. 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer veldig an på hva du skriver, og hvordan du skriver det. Jeg har vært her inne siden tidenes morgen, startet noen innlegg, men ingen av dem har fått voldsom stor respons, egentlig. Men jeg lar ikke manglende respons definere MEG, og min verdi, og har aldri tenkt på at det er en gjeng her, og at jeg ikke er med i den. 
Jeg svarer på noen innlegg, og ser noen siterer og det kan være interresant, eller der kan være noen som vil krangle og kverulere. Jeg pleier ikke å bry meg om noen tenker anderledes enn meg, og føler meg ikke utenfor, eller mobbet. 
Men det gjør tydeligvis du. Og uansett hva noen sier til deg, tolkes det som mobbing og utestengning. 
Tipper det er deg med venner som ikke inkluderer, eller ber deg med, og når de gjør det, er det også feil. Og så dro de fra deg på byen et par ganger. Stemmer det? 
Antagelig har du psykisk diagnose på en eller annen måte, ikke vet jeg, har selv diagnoser, og lever greit med det.

Og som sagt, ingen her kan gjøre deg frisk eller hjelpe deg på rett vei. Du vil alltid føle deg utestengt, oversett og sviktet i alle livets faser. Du hadde en sønn også, på rundt 16? Som du selv sviktet, for du orket ikke å reise på ferie med han? Et eller annet i den duren. Jeg husker bare vagt. 

Anonymkode: 80843...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

 denne gjengen her inne? 
 

Er det dårlig gjort å la noen stå på ut siden? Aldri få bli med. Er det bare sånn det er? 
 

Jeg vet svaret! Ja, noen vil aldri bli akseptert og bare bli oversett uansett. 

Anonymkode: 92665...2b9

Hvem blir satt på siden? Selv svarer jeg oftere de med Nick enn de uten , men jeg overser ingen med viten og vilje. Overser innlegg jeg ikke finner interresante og det er ofte «klage innlegg» , men da er det innlegget og ikke Personen bak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ønsker du så desperat å være en del av en gjeng kaklete høner du ikke kjenner? Og antakelig aldri skal møte? 

Anonymkode: c889a...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjengen, faktisk. Gjengen av anonyme, da? At du trekker fram et nick og ikke skjønner at du i det minste må slutte å skrive anonymt er jo festlig. Det er langt flere anonyme enn det er aktive nickbrukere her, hvordan kan du snakke om en gjeng? Er vi tilbake til konspirasjonsteorier om "klanen" som også er admin? Noen av de som alltid skriver med nick liker hverandres innlegg og så får du vondt? Noen har det gøy uten deg? Noen skriver mer interessant enn deg?

Anonymkode: ccda4...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

 denne gjengen her inne? 
 

Er det dårlig gjort å la noen stå på ut siden? Aldri få bli med. Er det bare sånn det er? 
 

Jeg vet svaret! Ja, noen vil aldri bli akseptert og bare bli oversett uansett. 

Anonymkode: 92665...2b9

Hvorfor skriver du som anonym da, hvis du så desperat vil bli sett?

Anonymkode: e43c0...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det viktig for deg å bli med "gjengen her inne"?

Anonymkode: 2f6a1...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avisning er den største frykten.  Man vil være som alle andre. Det blir en sorg man prøver å døyve med noe annet  når sårene gror. 
 

Få svar her, men det er svar eller avvisning der. Og ingen svar på spørsmålene mine. Jeg vet at det er for å såre. 
 

 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Avisning er den største frykten.  Man vil være som alle andre. Det blir en sorg man prøver å døyve med noe annet  når sårene gror. 
 

Få svar her, men det er svar eller avvisning der. Og ingen svar på spørsmålene mine. Jeg vet at det er for å såre. 
 

 

Anonymkode: 92665...2b9

Men du skriver som anonym. Hvordan kan folk da vite at du er du?

Anonymkode: 39cb9...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Avisning er den største frykten.  Man vil være som alle andre. Det blir en sorg man prøver å døyve med noe annet  når sårene gror. 
 

Få svar her, men det er svar eller avvisning der. Og ingen svar på spørsmålene mine. Jeg vet at det er for å såre. 
 

 

Anonymkode: 92665...2b9

Hva forventer du egentlig?

Anonymkode: e43c0...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor er det noen som aldri kan få bli med i denne gjengen her inne? 
 

Er det dårlig gjort å la noen stå på ut siden? Aldri få bli med. Er det bare sånn det bare er? 
 

Svar gjerne på disse om du kan! 
 

De som skriver med nick og har vært her lenge er en vennegjeng og støtter hverandre på alle måter. Så de har en tilhørighet. 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

 

 

Hvorfor er det noen som aldri kan få bli med i denne gjengen her inne? 
 

Er det dårlig gjort å la noen stå på ut siden? Aldri få bli med. Er det bare sånn det bare er? 
 

Svar gjerne på disse om du kan! 
 

De som skriver med nick og har vært her lenge er en vennegjeng og støtter hverandre på alle måter. Så de har en tilhørighet. 

Anonymkode: 92665...2b9

Hva bidrar du selv med og hva vil du være med på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

 

 

Hvorfor er det noen som aldri kan få bli med i denne gjengen her inne? 
 

Er det dårlig gjort å la noen stå på ut siden? Aldri få bli med. Er det bare sånn det bare er? 
 

Svar gjerne på disse om du kan! 
 

De som skriver med nick og har vært her lenge er en vennegjeng og støtter hverandre på alle måter. Så de har en tilhørighet. 

Anonymkode: 92665...2b9

Hvordan kan man ha tilhørlighet når man er anonym? 

Anonymkode: 39cb9...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

 

 

Hvorfor er det noen som aldri kan få bli med i denne gjengen her inne? 
 

Er det dårlig gjort å la noen stå på ut siden? Aldri få bli med. Er det bare sånn det bare er? 
 

Svar gjerne på disse om du kan! 
 

De som skriver med nick og har vært her lenge er en vennegjeng og støtter hverandre på alle måter. Så de har en tilhørighet. 

Anonymkode: 92665...2b9

HVORFOR SKRIVER DU IKKE MED NICK DA????????

 

Anonymkode: e43c0...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel ingen betydning om jeg er anonym eller med nick. 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det har vel ingen betydning om jeg er anonym eller med nick. 

Anonymkode: 92665...2b9

Kan du forklare hvordan du skal bli inkludert når vi ikke vet hvem du er?

Anonymkode: 39cb9...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det har vel ingen betydning om jeg er anonym eller med nick. 

Anonymkode: 92665...2b9

Jo, det har stor betydning. Selv skriver jeg som anonym, for jeg ønsker ikke noe fokus på meg. Jeg vil heller være en av de som holder formuet i livet, men som likevel kan trekke meg stille vekk når jeg ønsker.

Det er ikke noe «gjeng» her inne å bli del av. Du har de som er lett gjenkjennelig, siden de ofte skriver med nick, også har du alle de andre som koker vekk i kålen - de anonyme. Hvis det er de med nick du mener er en «gjeng», da må du selv våge å skrive med ditt nick og bidra positivt til forumet. Det er så enkelt.

Anonymkode: 6bd5e...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Det har vel ingen betydning om jeg er anonym eller med nick. 

Anonymkode: 92665...2b9

Selvfølgelig har det det, du surver jo om nickbrukere som er i en gjeng du vil være med i, vel, da nytter det i hvert fall ikke å skrive som anonym.

Anonymkode: e43c0...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du tillegger "samholdet" her inne altfor mye betydning. 

Med mindre jeg snakker om noen som kan bli identifisert, bruker jeg alltid nick. Men jeg verken kjenner eller henger med noen her inne. Noen er jeg enige med, og noen ikke. 

Hvis noen er uenige med meg, tar jeg det ikke personlig og føler meg utenfor, men jeg legger også vekt på å formulere meg på en måte som ikke er ufin. Jeg kan godt være uenig, men jeg opplever at så lenge jeg skriver på en ryddig og redelig måte, får jeg sjelden ufine kommentarer tilbake. 

Hvis man f.eks framstiller seg selv som et usedvanlig opplyst menneske blant bermen av kørka kjerringer for å underbygge argumentasjonen sin, så må man regne med at folk ikke gidder å være så greie tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg har fått mine svar! At det er i rom. Jeg visst det fra før egentlig! Dette stedet er ikke for alle. 

Anonymkode: 92665...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Takk! Jeg har fått mine svar! At det er i rom. Jeg visst det fra før egentlig! Dette stedet er ikke for alle. 

Anonymkode: 92665...2b9

Hvilket svar underbygger det du hevder her? 

Anonymkode: 39cb9...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Takk! Jeg har fått mine svar! At det er i rom. Jeg visst det fra før egentlig! Dette stedet er ikke for alle. 

Anonymkode: 92665...2b9

..sier hun som har fått en 23-innleggstråd.

Anonymkode: ccda4...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

the amazing spidermamma skrev (38 minutter siden):

Hvis man f.eks framstiller seg selv som et usedvanlig opplyst menneske blant bermen av kørka kjerringer for å underbygge argumentasjonen sin, så må man regne med at folk ikke gidder å være så greie tilbake. 

Det der er så sant som det kan bli.

Anonymkode: e43c0...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Takk! Jeg har fått mine svar! At det er i rom. Jeg visst det fra før egentlig! Dette stedet er ikke for alle. 

Anonymkode: 92665...2b9

Leser du i det hele tatt noe av det folk skriver her til deg, eller har du bare bestemt deg for at alle her inne er jævlige mot deg uansett?

Anonymkode: e43c0...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...