Gå til innhold

Matpakkepolitiet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvem dere er det du snakker om?

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er kun de (dere) med dårlig selvtillit som lager en sak av andres valg. 

Anonymkode: 7dd3c...cdc

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

«Dere»? Hva konkret er det jeg har forsøkt å hevde meg med egentlig?

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

selv om jeg vet det er optimistisk å tro at damene her inne evner å diskutere noe på et prinsipielt nivå.

Anonymkode: b7df5...033

:lol:  

Dere er så fantastisk flinke til å føle dere bedre enn!

Anonymkode: 96573...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

:lol:  

Dere er så fantastisk flinke til å føle dere bedre enn!

Anonymkode: 96573...801

Men ikke like flink som deg. Alle dine innlegg bunner i å kritisere andre. 

Anonymkode: 7dd3c...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men ikke like flink som deg. Alle dine innlegg bunner i å kritisere andre. 

Anonymkode: 7dd3c...cdc

Nei, jeg spurte helt oppriktig om dette med sjokoladen. Lurer enda. 

Anonymkode: 96573...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, jeg spurte helt oppriktig om dette med sjokoladen. Lurer enda. 

Anonymkode: 96573...801

Da kan du fortsette å lure, kanskje du klarer å tenke deg hva som er forskjell på en sjokolade og en grov skive med sjokopålegg. Kanskje… 

Anonymkode: 7dd3c...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Jeg har ett barn som er veldig kresen og er undervektig,men hadde likevel ikke gitt han en matpakke som dette. Det fins da bedre alternativer enn dette. Her har han med  grove pizzsnurrer,havregrynsgrøt på mattermos,bananlapper,vafler laget  av cottage cheese og havregryn, smoothie med egg og havregyn osv

Anonymkode: 5088b...c95

Da er ikke barnet ditt veldig kresen🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 85540...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Da kan du fortsette å lure, kanskje du klarer å tenke deg hva som er forskjell på en sjokolade og en grov skive med sjokopålegg. Kanskje… 

Anonymkode: 7dd3c...cdc

Det var jo ikke det som var saken i det hele tatt, det det var snakk om var en innpakket sjokolade vs en ikke innpakket sjokolade.

Det er ingen forskjell i det hele tatt, med mindre man er i et ekstremt kverulantisk modus.

Anonymkode: 96573...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ei som sliter med å spise nok mat og sliter med magesmerter ofte. Da får hun spise det hun har lyst på slik at hun ikke går ned mer i vekt. Er bedre å få i seg mat enn ikke å få i seg mat. Jeg driter i hva andre mener om det eller ikke. Som legen sa til oss var st nugatti er faktisk ikke såå usunt og mye bedre å spise det enn å ikke spise. Men nå snakker jeg om barn som sliter med mat osv.. ikke vanlige barn som ønsker noe annet for de er godtesyke osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det var jo ikke det som var saken i det hele tatt, det det var snakk om var en innpakket sjokolade vs en ikke innpakket sjokolade.

Det er ingen forskjell i det hele tatt, med mindre man er i et ekstremt kverulantisk modus.

Anonymkode: 96573...801

Det var din sak. Min sak var at det er forskjell på en sjokoladebar og et tynt lag sjokopålegg på grovbrød. 

Anonymkode: 7dd3c...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Det var din sak. Min sak var at det er forskjell på en sjokoladebar og et tynt lag sjokopålegg på grovbrød. 

Anonymkode: 7dd3c...cdc

OK, da fikk jeg jo svar.

Bildet i artikkelen var riktignok av to typer sjokolade, den ene innpakket, den andre ikke innpakket.

Anonymkode: 96573...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

OK, da fikk jeg jo svar.

Bildet i artikkelen var riktignok av to typer sjokolade, den ene innpakket, den andre ikke innpakket.

Anonymkode: 96573...801

Jaja, bra du ikke kverulerer i hvert fall ;) 

Anonymkode: 7dd3c...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det var jo ikke det som var saken i det hele tatt, det det var snakk om var en innpakket sjokolade vs en ikke innpakket sjokolade.

Det er ingen forskjell i det hele tatt, med mindre man er i et ekstremt kverulantisk modus.

Anonymkode: 96573...801

Det er jo du som kverulerer her.

Anonymkode: ae357...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladjente00 skrev (2 timer siden):

Jeg har ei som sliter med å spise nok mat og sliter med magesmerter ofte. Da får hun spise det hun har lyst på slik at hun ikke går ned mer i vekt. Er bedre å få i seg mat enn ikke å få i seg mat. Jeg driter i hva andre mener om det eller ikke. Som legen sa til oss var st nugatti er faktisk ikke såå usunt og mye bedre å spise det enn å ikke spise. Men nå snakker jeg om barn som sliter med mat osv.. ikke vanlige barn som ønsker noe annet for de er godtesyke osv..

Obs magesmerter og dårlig kosthold: https://www.instagram.com/p/C42Q3AvKWaB/?igsh=MWxpamp6amNpdDFheQ==

Anonymkode: 8c5e4...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...