Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #126 Skrevet 9. juli 2022 Takk som spør, ferien har gått overraskende bra til nå. Barna leker og koser seg og vi klarer å oppføre oss noenlunde ok når vi er sammen med dem, noe jeg gjør en innsats for å være mesteparten av tiden. Han vil gjerne snakke, det er ikke jeg interessert i. Det tar vi på familievernkontoret når vi kommer hjem, jeg har alt bestilt time. Vi sover med hvert vårt barn, så vi slipper å dele seng, og på dagtid deler vi oss gjerne slik at en er med tiåringen og en med tvillingene. Det er også som normalt siden de har forskjellige ønsker for aktivitetene og det er spesielt viktig at eldste får gjøre sine ting før faren reiser hjem og vi må ta mest hensyn til de yngste. Han reiser med Norwegian i morgen, og det ser jeg frem til, jeg blir fysisk dårlig bare av å sitte ved samme frokostbord som han. At man gå fra å elske til å kun føle forakt på så kort tid er fasinerende. Hi Anonymkode: dc5a7...850
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #127 Skrevet 9. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Takk som spør, ferien har gått overraskende bra til nå. Barna leker og koser seg og vi klarer å oppføre oss noenlunde ok når vi er sammen med dem, noe jeg gjør en innsats for å være mesteparten av tiden. Han vil gjerne snakke, det er ikke jeg interessert i. Det tar vi på familievernkontoret når vi kommer hjem, jeg har alt bestilt time. Vi sover med hvert vårt barn, så vi slipper å dele seng, og på dagtid deler vi oss gjerne slik at en er med tiåringen og en med tvillingene. Det er også som normalt siden de har forskjellige ønsker for aktivitetene og det er spesielt viktig at eldste får gjøre sine ting før faren reiser hjem og vi må ta mest hensyn til de yngste. Han reiser med Norwegian i morgen, og det ser jeg frem til, jeg blir fysisk dårlig bare av å sitte ved samme frokostbord som han. At man gå fra å elske til å kun føle forakt på så kort tid er fasinerende. Hi Anonymkode: dc5a7...850 Sender styrke! 💪🏼 Anonymkode: 2aab0...3cb
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #128 Skrevet 9. juli 2022 Anonym bruker skrev (På 1.7.2022 den 11.56): Hvilken virkelighet? Din? Jeg skrev ikke noe sted at det ville være enkelt og greit, gjorde jeg det? Nei, tvert i mot skrev jeg at det er i slike situasjoner du viser hvor god mor og far du er. Fordi det er en krevende situasjon, og de bør sette barna først uansett. Anonymkode: b1d5d...8f0 Oi, det er du som syns bestemor skal ha den siste pizzabiten? Og som lurer på vår sosioøkonomiske status fordi vi ikke gi deg rett i alle tråder…? 😆 Anonymkode: 2aab0...3cb
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #129 Skrevet 9. juli 2022 I dag har jeg ‘vondt i hodet’ så far har hatt barna alene hele dagen, og jeg har endelig fått tid til å tenke litt. Tenk at livet som jeg kjente det for ca en uke siden er helt over. Alt er ødelagt og jeg må starte fra null. Tre barn får hele sin tilværelse snudd på hode og alt dette pga én manns egoisme. Jeg kan aldri tilgi. hi Anonymkode: dc5a7...850
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2022 #130 Skrevet 9. juli 2022 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): I dag har jeg ‘vondt i hodet’ så far har hatt barna alene hele dagen, og jeg har endelig fått tid til å tenke litt. Tenk at livet som jeg kjente det for ca en uke siden er helt over. Alt er ødelagt og jeg må starte fra null. Tre barn får hele sin tilværelse snudd på hode og alt dette pga én manns egoisme. Jeg kan aldri tilgi. hi Anonymkode: dc5a7...850 Jeg har vært der du er nå! Fant også ut kvelden før ferie, dro for ungenes skyld. Sender deg mye styrke! Vi fikk pratet mye på ferien, nettene gikk til det. Tror faktisk det er grunnen til at vi kom ut på den andre siden og fortsatt er gift. Hadde aldri trodd der og da at jeg kunne bli i forholdet, ble fysisk uvel og foraktet han i lang tid. Men jeg bestemte meg for å ikke ta et valg før det verste sjokket hadde lagt seg. Selvsagt må du ikke tilgi eller bli. Men husk at du må "leve" med og forholde deg til han resten av livet pga barna uansett, så bruk litt tid er mitt råd. Anonymkode: 3c8b8...a28
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #131 Skrevet 10. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg har vært der du er nå! Fant også ut kvelden før ferie, dro for ungenes skyld. Sender deg mye styrke! Vi fikk pratet mye på ferien, nettene gikk til det. Tror faktisk det er grunnen til at vi kom ut på den andre siden og fortsatt er gift. Hadde aldri trodd der og da at jeg kunne bli i forholdet, ble fysisk uvel og foraktet han i lang tid. Men jeg bestemte meg for å ikke ta et valg før det verste sjokket hadde lagt seg. Selvsagt må du ikke tilgi eller bli. Men husk at du må "leve" med og forholde deg til han resten av livet pga barna uansett, så bruk litt tid er mitt råd. Anonymkode: 3c8b8...a28 Da er du et bedre menneske enn meg, for jeg er faktisk helt ferdig. Det er ingenting mer å snakke om enn det praktiske. Jeg er ikke interesert i å vite hva og hvorfor. Han har tatt et valg som ødelegger familien og det tilgir jeg aldri. Jeg skal bestrebe meg på å samarbeide til barnas beste, men det er alt. Jeg vil ikke fortsette å bo med han. Dette var vår siste natt under samme tak, han reiser om fire timer. hi Anonymkode: dc5a7...850
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. juli 2022 #132 Skrevet 10. juli 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Da er du et bedre menneske enn meg, for jeg er faktisk helt ferdig. Det er ingenting mer å snakke om enn det praktiske. Jeg er ikke interesert i å vite hva og hvorfor. Han har tatt et valg som ødelegger familien og det tilgir jeg aldri. Jeg skal bestrebe meg på å samarbeide til barnas beste, men det er alt. Jeg vil ikke fortsette å bo med han. Dette var vår siste natt under samme tak, han reiser om fire timer. hi Anonymkode: dc5a7...850 ❤️. Har tenkt så mye på deg disse dagene. Har ferien så langt vært ok?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #133 Skrevet 10. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Da er du et bedre menneske enn meg, for jeg er faktisk helt ferdig. Det er ingenting mer å snakke om enn det praktiske. Jeg er ikke interesert i å vite hva og hvorfor. Han har tatt et valg som ødelegger familien og det tilgir jeg aldri. Jeg skal bestrebe meg på å samarbeide til barnas beste, men det er alt. Jeg vil ikke fortsette å bo med han. Dette var vår siste natt under samme tak, han reiser om fire timer. hi Anonymkode: dc5a7...850 Det er tross alt eneste forpliktelsen du har akkurat nå, bestrebe en løsning for ungenes beste for deres del, ikke for han. Hva og hvorfor har du ingen forpliktelse å sitte å høre på, så hvis du ikke vil, må du ikke det. Du er ikke forpliktet til å forstå han i hjel. Håper du får noen greie dager fremover nå som du slipper støyet ved å ha han der, den dusten. (Måtte bare) Anonymkode: bb80f...79b
Superdolly Skrevet 10. juli 2022 #134 Skrevet 10. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Da er du et bedre menneske enn meg, for jeg er faktisk helt ferdig. Det er ingenting mer å snakke om enn det praktiske. Jeg er ikke interessert i å vite hva og hvorfor. Han har tatt et valg som ødelegger familien og det tilgir jeg aldri. Jeg skal bestrebe meg på å samarbeide til barnas beste, men det er alt. Jeg vil ikke fortsette å bo med han. Dette var vår siste natt under samme tak, han reiser om fire timer. hi Anonymkode: dc5a7...850 Vet du, hi, jeg synes du har taklet dette på en forbilledlig måte. Du er sterk og det står skikkelig respekt av det du gjør. Sender deg en virtuell klem og ønsker at sommeren din blir så bra som den kan bli, når situasjonen er som den er. 🥰
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2022 #135 Skrevet 10. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Da er du et bedre menneske enn meg, for jeg er faktisk helt ferdig. Det er ingenting mer å snakke om enn det praktiske. Jeg er ikke interesert i å vite hva og hvorfor. Han har tatt et valg som ødelegger familien og det tilgir jeg aldri. Jeg skal bestrebe meg på å samarbeide til barnas beste, men det er alt. Jeg vil ikke fortsette å bo med han. Dette var vår siste natt under samme tak, han reiser om fire timer. hi Anonymkode: dc5a7...850 Jeg skulle på en måte ønske at jeg var som deg, for deg har kostet enormt og jeg vet fortsatt ikke om det vil gnage resten av livet, enn så lenge kommer det i bølger men hverdagen fungerer. Dessverre måtte jeg sette min egen lykke til side for familien av ulike grunner. Du er heldig som kan stå så støtt i avgjørelsen din! Imponerende og tøft. Vi er alle ulike og det finnes ingen rett eller gal reaksjon eller avgjørelse. Ønsker deg masse lykke til fremover! Anonymkode: 3c8b8...a28
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2022 #136 Skrevet 13. juli 2022 Superdolly skrev (På 10.7.2022 den 13.03): Vet du, hi, jeg synes du har taklet dette på en forbilledlig måte. Du er sterk og det står skikkelig respekt av det du gjør. Sender deg en virtuell klem og ønsker at sommeren din blir så bra som den kan bli, når situasjonen er som den er. 🥰 Enig. Du har integritet til å verne om deg selv, samtidig som du gir barna en fin ferie. Anonymkode: e3687...23d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2022 #137 Skrevet 14. juli 2022 Anonym bruker skrev (På 10.7.2022 den 9.46): Det er tross alt eneste forpliktelsen du har akkurat nå, bestrebe en løsning for ungenes beste for deres del, ikke for han. Hva og hvorfor har du ingen forpliktelse å sitte å høre på, så hvis du ikke vil, må du ikke det. Du er ikke forpliktet til å forstå han i hjel. Håper du får noen greie dager fremover nå som du slipper støyet ved å ha han der, den dusten. (Måtte bare) Anonymkode: bb80f...79b Enig. Mannens sjelekvaler er hans eget problem. Du har gjort hva du kunne, HI, og jeg mener du er et bedre menneske enn meg. Jeg hadde aldri dratt noe som helst sted med mannen min rett etter en sånn oppdagelse. Jeg hadde vært så rasende at blodet ville frosset til is i årene hans! For sin egen del ville han nok hurtigst mulig ha tatt ferie i Kuala Lumpur… Anonymkode: 32076...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå