Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #76 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Det var visst på torsdag hun skulle slutte å svare? Anonymkode: 1c37b...c6e Neida, se her: Anonym bruker skrev (På 20.5.2021 den 12.15): Og da mener jeg ikke at jeg forlater tråden, kan helt fint svare dersom noen kommer med konstruktive eller hyggelige innlegg. Sånn, bare for å ha presisert det, siden jeg vet det kommer til å bli tema hvis jeg skriver noe igjen. Anonymkode: 95b47...ce2 Anonymkode: 4e2cb...c9c
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #77 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Neida, se her: Anonymkode: 4e2cb...c9c Så da anser du mine innlegg som konstruktive selv om du håner dem? Jaja, neinei, det er ikke lett å følge med. Anonymkode: e6789...4a0
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #78 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så da anser du mine innlegg som konstruktive selv om du håner dem? Jaja, neinei, det er ikke lett å følge med. Anonymkode: e6789...4a0 Jeg tror ikke det var noe poeng at folk skulle følge med... Anonymkode: 58d55...b7d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #79 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Så da anser du mine innlegg som konstruktive selv om du håner dem? Jaja, neinei, det er ikke lett å følge med. Anonymkode: e6789...4a0 Hææ? Mulig du misforsto eller ikke så på anonymkode. Jeg er overhode ikke ute etter å håne deg! Anonymkode: 4e2cb...c9c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2021 #80 Skrevet 29. mai 2021 Og DER var vi i gang igjen, ja... Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #81 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Og DER var vi i gang igjen, ja... Anonymkode: 95b47...ce2 Og ingen bryr seg 😂 så trist🤣 Anonymkode: e6789...4a0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #82 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Og ingen bryr seg 😂 så trist🤣 Anonymkode: e6789...4a0 Jovisst gjør de det. Jeg er 100% sikker på at den personen føler seg truffet, når tråden dras frem hver gang han eller hun er i gang. Det er en helt karakteristisk måte å klikke på, som går igjen i alle tråder på omtrent samme tid. Nå er jeg ikke her hele tiden, men jeg kommer til å dra den frem hver gang vedkommende er i gang. Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #83 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jovisst gjør de det. Jeg er 100% sikker på at den personen føler seg truffet, når tråden dras frem hver gang han eller hun er i gang. Det er en helt karakteristisk måte å klikke på, som går igjen i alle tråder på omtrent samme tid. Nå er jeg ikke her hele tiden, men jeg kommer til å dra den frem hver gang vedkommende er i gang. Anonymkode: 95b47...ce2 Men hvorfor kan du ikke linke til tråden? Jeg må si jeg blir nysgjerrig! Nysgjerrig på hva vedkommende skriver. Anonymkode: 4e2cb...c9c
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #84 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Men hvorfor kan du ikke linke til tråden? Jeg må si jeg blir nysgjerrig! Nysgjerrig på hva vedkommende skriver. Anonymkode: 4e2cb...c9c Jeg er også nysgjerrig på hvilke innlegg som menes. Selv kan jeg godt kverulere noen ganger, men ikke nødvendig vis på ettermiddagen. Anonymkode: b6d87...54d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #85 Skrevet 30. mai 2021 Til dere som enda maser om lenker; Er man ikke i stand til å se hva som menes, eller godta andre menneskers nei, så må man nesten anta at det gjelder en selv. Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #86 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Til dere som enda maser om lenker; Er man ikke i stand til å se hva som menes, eller godta andre menneskers nei, så må man nesten anta at det gjelder en selv. Anonymkode: 95b47...ce2 Det mangler litt på logikken der. Vi er flere som lurer på hvilke innlegg det gjelder. Alle kan ikke være den ene "ettermidagskverulanten". Anonymkode: b6d87...54d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #87 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Til dere som enda maser om lenker; Er man ikke i stand til å se hva som menes, eller godta andre menneskers nei, så må man nesten anta at det gjelder en selv. Anonymkode: 95b47...ce2 Jeg vet at det er lenge siden jeg kverulerte her, på dib. Da vet jeg at det ikke gjelder meg. Enda spør jeg om lenker. Kanskje fordi jeg ikke leser alle tråder? Veldig usjarmerende være så bastant som du er. Og den eneste som har kverulert i denne tråden, er deg. Hvorfor gir du oss ikke en eneste lenke?? Anonymkode: 4e2cb...c9c
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #88 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det mangler litt på logikken der. Vi er flere som lurer på hvilke innlegg det gjelder. Alle kan ikke være den ene "ettermidagskverulanten". Anonymkode: b6d87...54d Nei, det stemmer. Vedkommende er helt ekstrem. Likevel, det er mange som mangler sosiale antenner. Og mange som kverulerer. Så det var det jeg siktet til. Pluss at jeg vet jo ikke nøyaktig hvem som er ettermiddayskverulanten (enda), selv om jeg har mine mistanker. Dermed er alle som mangler antenner enda under mistanke. Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #89 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor gir du oss ikke en eneste lenke?? Anonymkode: 4e2cb...c9c Fordi det ikke finnes noen verdens grunn til å gjøre det. Dersom dere ikke vet hva jeg snakker om, så kommer dere heller aldri til å forstå. Hvis dere ønsker å forstå, må dere skaffe sosial kompetanse. Lenker hjelper ikke - snarere tvert i mot. Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #90 Skrevet 30. mai 2021 Hi er kverulanten og desperat etter oppmerksomhet, som hun nå endelig får. Anonymkode: d97fd...313
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #91 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Fordi det ikke finnes noen verdens grunn til å gjøre det. Dersom dere ikke vet hva jeg snakker om, så kommer dere heller aldri til å forstå. Hvis dere ønsker å forstå, må dere skaffe sosial kompetanse. Lenker hjelper ikke - snarere tvert i mot. Anonymkode: 95b47...ce2 Den eneste grunnen jeg kan se for at du ikke gjør det er at du ikke kan. Hele greia er oppspinn, men så lenge du nekter å fortelle konkret hva du mener kan du late som om du har en "sak". Anonymkode: b6d87...54d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #92 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hi er kverulanten og desperat etter oppmerksomhet, som hun nå endelig får. Anonymkode: d97fd...313 Akkurat dette. Hun får lite oppmerksomhet i de trådene hun kverulerer i, og har derfor opprettet denne slik at vi skal legge merke til henne. Hi, tror du virkelig at vi ikke gjennomskuer deg? Anonymkode: e6789...4a0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #93 Skrevet 30. mai 2021 Gidder ikke krangle, men lover å dra tråden opp igjen neste gang jeg ser det skjer Fortsett gjerne uten meg (hvis dere greier det da, har en følelse av at ting dør ut så fort jeg ikke er her mer). Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #94 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Gidder ikke krangle, men lover å dra tråden opp igjen neste gang jeg ser det skjer Fortsett gjerne uten meg (hvis dere greier det da, har en følelse av at ting dør ut så fort jeg ikke er her mer). Anonymkode: 95b47...ce2 Selvfølgelig er du bensinen som tenner oss. Det er jo bare vi som mangler sosial kompetanse som gidder å diskutere med deg. Anonymkode: 4e2cb...c9c
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #95 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Gidder ikke krangle, men lover å dra tråden opp igjen neste gang jeg ser det skjer Fortsett gjerne uten meg (hvis dere greier det da, har en følelse av at ting dør ut så fort jeg ikke er her mer). Anonymkode: 95b47...ce2 Men hvordan kan trådene dø uten deg om det ikke er du som er kverulanten? Busted😂 Anonymkode: e6789...4a0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #96 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Selvfølgelig er du bensinen som tenner oss. Det er jo bare vi som mangler sosial kompetanse som gidder å diskutere med deg. Anonymkode: 4e2cb...c9c I denne tråden er det det ja. Men det er jo kjennetegnet på en kverulant. Han eller hun står ikke på egne ben, de er 100% avhengig av andre. Bensin, som du kaller det. Vi andre diskuterer fint og flott i andre tråder, helt uten å være avhengig av noen andre enn oss selv. Tro det, eller ei Anonymkode: 95b47...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå